02 lutego 2014

Liebster Blog Award/Versatile Blogger Award


W ostatnim czasie dostałam kilka nominacji do LBA oraz jedną do VBA. Jestem mega wdzięczna, że ktoś docenia to, co robię. Może nie będę przedłużać i przejdę do dalszej części.

Co to LBA i na czym polega?
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Pierwszą nominację dostałam od Antosi.
Pytania:

1. Czym jest dla ciebie blog ?
Nie mam pojęcia jak to ująć, ale na pewno czymś bardzo ważnym. Przez niego bardzo się zmieniłam i raczej zmieniać się będę, co według mnie jest dużym plusem. 

2. Wolałabyś stracić bloga czy aparat ?
Trudne pytanie, nie chciałabym stracić ani tego ani tego, ale jeżeli byłabym na takim etapie jak teraz to chyba blog. Mój aparat nie kosztował 10 zł, więc musiałabym długo czekać, aby go jakoś odzyskać lub mieć nowy, a bloga zawsze mogę zacząć pisać od nowa.

3. Co jest dla ciebie ważniejsze, miłość czy najlepszy przyjaciel ?
Zdecydowanie najlepsza przyjaciółka.

4. Ulubiona piosenka ?
Nigdy nie miałam jednej ulubionej piosenki, trudno się zdecydować, gdy słucha się ich mnóstwo.

5. Jakie blogi codziennie odwiedzasz ?
Nie odwiedzam konkretnych blogów codziennie. Jeżeli widzę, że na którymś z blogów, które obserwuje, pojawia się post, staram się wejść i skomentować w miarę możliwości. Oprócz tego często też przeglądam wasze blogi, które zostawiacie mi w komentarzach.

6. Co robisz przed wyjściem do szkoły ?
Takim czymś dzięki czemu szybciej się "ogarniam" jest chyba słuchanie muzyki, przy której od razu polepsza mi się humor.

7. Opisz swój styl.
Mojego stylu nie da się zbytnio określić. Szczerze mówiąc nie jest on zbyt dziewczęcy, lubię luźne i wygodne ciuchy w których zwyczajnie czuję się dobrze.

8. Jakie posty najbardziej lubisz czytać ?
Nie mam jakichś szczególnych wymagań. Jeżeli post mnie zainteresuje czytam go do końca, jeżeli nie po prostu wyłączam.

9. Czytasz gazety, jeśli tak, to jakie ?
Te w których umieszczane są w większości plotki czyli BRAVO, BRAVO GIRL itp.

10. Czy twoi rodzice wiedzą, że prowadzisz bloga ? Jak na to reagują ?
Z tego co mi wiadomo nie wiedzą i jak na razie nie mam w planach, by im o tym mówić.

11. Jaki jest twój ulubiony zapach ?
Mam kilka zapachów, które lubię, ale ulubionego nie mam.

Drugą nominację dostałam od Marysi.
 Pytania:

1. Kiedy masz urodziny ?
5 marca.

2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ?
Nie zastanawiałam sie nad tym.

3. Dlaczego prowadzisz bloga ?
W pewnym sensie to mój sposób na zabicie nudy.

4. Before I Die - Wymień, rzeczy które chciałabyś zrobić przed śmiercią.
Od dłuższego czasu planuję napisać post o tym, ale ostatecznie nie wiem czy się zdecyduję

5. Co robisz ze swoim najlepszym przyjacielem ?
Zależy w jakim sensie.

6. Co będziesz robić w wakacje ?
Planuję spędzić je ze znajomymi, z którymi w roku szkolnym rzadko mam okazję się spotkać.

7. Jakie masz plany na przyszłość ?
Aktualnie nie mam żadnych planów.

8. Jaki chcesz mieć zawód ?
Przez głowę przeszło mi już mnóstwo pomysłów, ale właściwie nadal nie wiem.

9. Masz rodzeństwo ? (imiona)
Mam młodszego o 12 lat brata - Bartka

10. Jeżeli miałabyś taką możliwość, to jakie auto byś sobie wybrała na własność?
Musiałoby być ładne i szybkie.

11. Uważasz, ze więcej masz wad czy zalet ?
Zdecydowanie wad, mam strasznie niską samoocenę, ale pracuję nad tym.

Trzecią nominację dostałam od Kamsx 
Pytania:

1. Gdybyś miała wybrać jakież egzotyczne miejsce na świecie, w którym miałabyś mieszkać do końca życia, jakie miejsce być wybrała?
Nie mam zielonego pojęcia.

2. Czy masz piosenkę, która stawia cię na nogi, daje ci energię? Jeśli tak, to jaka to piosenka? (może być kilka)
Na tę chwile nie potrafię żadnej wybrać.

3. Z jakiego przedmiotu idzie ci najlepiej, a jaki lubisz najbardziej?
Najlepiej idzie mi z plastyki. Sama nie wiem jaki lubię najbardziej, może informatykę?

4. Masz swój ulubiony gatunek muzyki?
Wydaje mi się, że POP, ale słucham tego co wpadnie mi w ucho.

5. Masz takie momenty, kiedy chcesz zrezygnować z bloga?
Ostatnio coraz częściej.

6. Skąd bierzesz inspirację na posty? 
Właściwie, czasami to przychodzi samo a innym razem muszę prosić o pomoc znajomych.

7. Co lubisz, a czego nienawidzisz w drugiej osobie?
Nienawidzę fałszywych i kłamliwych osób.

8. Wolisz działać w grupie, czy jednak lubisz działać sama?
Zależy w jakiej sytuacji.

9. Jaki napój najczęściej pijesz w Starbucksie ?
Caramel Frappucino. 

10. Góry vs morze ?
Wydaje mi się że morze, tam chyba miałabym więcej możliwości do robienia zdjęć.

11. Lubisz podróżować ?
Tak.

Nominuję każdego chętnego blogera :)
Pytania ode mnie:

1. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
2. Bierzesz udział w konkursach/rozdaniach?
3. Ile prowadzisz już bloga?
4. Twoje największe marzenie?
5. Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
6. Chcesz mieć w przyszłości dzieci?
7. Co skłoniło cię do założenia bloga?
8. Masz osobę której możesz powiedzieć totalnie wszystko?
9. Masz czasami tak że masz pomysł na posta ale nie wiesz jak go napisać?
10. Zazdrościsz czegoś innym blogerkom?
11. Wchodzisz na jakieś blogi codziennie? Jeżeli tak, to na jakie?

Nie jestem w stanie wymyślić ich aż 33, więc do wszystkich kieruję te 11 :)


O co chodzi z VBA i co to jest ?

Polega to na tym, że wypisujesz 7 faktów o sobie, a potem nominujesz 7 blogów i informujesz autorów o nominacji.

Zostałam nominowana przez olkalolka
A więc, fakty o mnie:

1. Jestem strasznie zazdrosna o osoby, na których mi zależy, ale tego nie okazuję.
2. Mam beznadziejny charakter.
3. Potrafię siedzieć nawet 3 godziny w wannie - jeżeli mam ze sobą laptopa.
4. Jestem uzależniona od telefonu i komputera.
5. Zazwyczaj ścinam włosy sama.
6. Gdy ktoś bardzo mnie zdenerwuje podobno staję się troszkę agresywna.
7. Nauczyciele za mną nie przepadają.

Tutaj również nominuję każdą chętną osobę :) 


Na blogu livvy pojawiły się już zdjęcia z naszej sesji, wszystko opisała tam on, a więc jeśli chcecie dowiedzieć się jak mniej więcej wszystko to minęło i zobaczyć więcej zdjęć to zapraszam - KLIK


21 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji. Bardzo fajne odpowiedzi. Śliczny wygląd :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Świetne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje nominacji ;)
    strasznie podoba mi się twój nagłówek ! :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja byłam nominowana 3 razy.. ahh pamiętam jak za 1-szym byłam podekscytowana!

    aaaaga.blogspot.com <--------- Zapraszam na nowy filmik z moich ferii ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow masz bardzo fajny blog i świetne posty :3
    Strasznie mi się tu podoba i będę wpadac tu częściej *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)
    Pozdrawiam :)
    http://zwariiowanaa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. ;)
    Mnie osobiście wkurza to LBA i VBA. Ale jak kto woli.
    Mogę ci podać malutką sugestię? Zmień może czcionkę na standardową, bo tą się tak nieprzyjemnie czyta .;]

    Zapraszam do mnie: http://neopolitanxdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję tylu nominacji ;)
    ciekawe odpowiedzi :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) i piszesz ciekawe posty ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka, tzn. może bez tego LBA i VBA bo mnie to również troszkę denerwuje ale rozumiem że chciałaś mieć to już za sobą ;)
    Pisz dalej, bo świetnie Ci to wychodzi :)

    http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, ja też ostatnio dostałam nominację, jednak dla mnie to trochę dziecinne, wolę bardziej tematyczne posty.
    Moim zdaniem czcionka jest ok. ;)

    alice-in-wonderlaand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji! :) I powodzenia w dalszym blogowaniu. Ja byłam nominowana raz - byłam mega ucieszona <33
    Obserwuje - liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nominacji ;D

    http://misiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :)
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://joannasztramkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nominacji ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/
    http://shinestarminex.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny wpis ! :) zapraszam na bloga do mnie <3
    obserwacja = obserwacja. ja juz obserwuje^^ licze na rewanz :*
    http://wikolll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoł ile nomiacji
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje nominacji :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia moja księżniczko. (✿◠‿◠)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017