14 lutego 2014

Valentine's Day ♥


Wiele z was pewnie spędza dzisiejszy dzień samotnie przed komputerem oglądając zdjęcia zakochanych i marząc o tym "jedynym". Nie widzę w tym zupełnie żadnego sensu, ponieważ każdy z pewnością kiedyś znajdzie swojego wybranka lub wybrankę, tylko trzeba trochę poczekać. Ktoś może się pojawić całkiem niespodziewanie.

Co sądzę o tym dniu? Dla mnie to dzień jak każdy inny, w tym roku akurat piątek, który jest najlepszym dniem w ciągu całego tygodnia (sobota to jedyny dzień, w którym mogę się wyspać). Nie "jarają" mnie tego typu "święta" (o ile tak to można nazwać). Może to spowodowane brakiem partnera? Nie spieszy mi się.

Jak wyglądał mój dzisiejszy dzień? Spóźniłam się na pierwszą lekcję, po powrocie do domu od razu włączyłam komputer, żeby sprawdzić twittera i popisać ze znajomymi. Aktualnie to samo tylko już u babci, gdzie spędzam każdy weekend. Mniej więcej tak wygląda każdy mój piątek.
Chciałabym się jeszcze wam pochwalić, że udało mi się kupić na wyprzedaży kilka rzeczy za małe pieniądze. Ludzie rzucali się na ciuchy jakby to były pieniądze. Przyznam, że uwielbiam chodzić na zakupy, gdy mogę kupić coś za 10 czy 15 zł. Niestety kiedy są takie ceny, ciuchy schodzą całkiem szybko i legginsy, które strasznie mi się podobały i miałam je kupić zniknęły w czasie gdy byłam w przymierzalni i mierzyłam coś innego. Udało mi się jednak wybrać dwie pary, które kupiłam. Do mojej szafy wpadł też sweterek w krzyże ale to inna sprawa, nie był z przeceny, ponieważ został kupiony w innym sklepie. W jakim? Dowiecie się w najbliższym czasie, gdy wyciągnę kogoś na zdjęcia. Zostawiam Was ze zdjęciami z ostatniej sesji!






















| kurtka- DIY  | koszulka-monnari  | buty-footlocker  | czapka-cropp |

25 komentarzy:

  1. Kocham Bloga ! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! kurtka jest boska ;3 lubię czarne ciuchy, nabite ćwiekami i krzyżami :) obserwuję*

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Walentynki to święto nie dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczerze mówiąc nie znoszę walentynek :D A co do zdjęć to jesteś bardzo śliczna *.* I wgl masz świetnego bloga <3 Na pewno będę tu częściej wpadać :) + Obserwuję :))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wiktooria-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walentynki spędzałam z przyjaciółką.
    Fajne zakupy.
    Super zdjęcia :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powiększaj zdjęcia :)
    ładne buty :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, nie lubię walentynek, według mnie to święto jest bez sensu, uczucia trzeba okazywać sobie cały rok :)
    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    odwdzięczam się za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty <3 Kurtka <3
    Boskie <3 xD
    Śliczne zdjęcia! *o*
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię walentynek, no ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka! Bardzo dziękujemy za Twój komentarz, co powiesz na wspólną obserwację? :)


    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zawsze kradziejuje słodycze hahah:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie obchodziłam Walentynek, ale nie było mi z tego powodu jakoś smutno hahahh :D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/persunmall.html ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjecia! :)
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/
    obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre zdjęcia, fajne włosy masz

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Walentynki obchodzę tylko pod tym względem, że to urodziny mojego młodszego brata ;)

    f-village.blogspot.com <---- zapraszam do mnie na różne stylizacje i przemyślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja walentynki spędzałam z kuzynami

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/ <<< Welcome

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świeeetnyy. <3/Paat. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie dwa zdjęcia wyglądają jakbyś była site model ! :)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017