26 marca 2014

TMI TAG (too much information)



Brawa dla mnie za to, że pierwszy raz wybrałam się na zdjęcia w sukience woho!
Na początek chciałabym przeprosić, że w sobotę nie pojawił się post, ale po sesji byłam totalnie wykończona. 6 godzin chodzenia po różnych miejscach by zrobić więcej zdjęć, czułam się jakby nogi miałyby mi zaraz odpaść. Zdecydowanie takie chodzenie nie jest dla mnie, jeszcze w takich butach jak balerinki. Więc pierwsza sesja w sukience za mną! Myślę, że będzie ich teraz więcej, o ile znajdę jakieś sukienki. 


Dziś mam dla was TAG, który zobaczyłam pierwszy raz na kanale littlemooonster96 i muszę przyznać, że nieco mnie zainteresował. Nie umiałam się jednak zdecydować, ponieważ znalazłam też kilka innych (pewnie pojawią się w najbliższym czasie) więc spytałam na grupach i wygrał właśnie ten. Pytań nie jest mało, ale nie jest też bardzo dużo. Nie będę już przedłużać, więc przejdę do pytań i odpowiedzi.




1.Co masz na sobie ?
Czarną bluzę kolegi i czarne legginsy.

2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
Tak na poważnie? Nigdy.

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?
Nie.

4. Ile masz wzrostu ?
151-153 cm.

5. Ile ważysz ?
Nie wiem i nie chcę wiedzieć.

6. Jakieś tatuaże ?
Chciałabym.

7. Jakiś piercing ?
Mam tylko dwie dziurki w prawym uchu i 'tunel' w lewym.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) która lubisz?
JELENA! (Justin+Selena).

9. Ulubiony program (serial)?
Nadal Sam & Cat.

10. Ulubione zespoły ?
One Direction, Big Time Rush, R5, The Vamps.

11. Coś, czego Ci brakuje?
KAWY ze Starbucksa nvfdsobhidj.

12. Ulubiona piosenka ?
W ostatnim czasie mam totalną "fazę" na jedną z piosenek Dawida Kwiatkowskiego a mianowicie:


Ogólnie nie przepadam za nim, ale ta piosenka wyjątkowo mi się spodobała. Szczególnie w wersji akustycznej.  
 
13. Ile masz lat ?
13.

14. Znak zodiaku ?
Ryby.

15. Czego szukasz u partnera?
Wydaje mi się, że taką najważniejszą cechą  jest wierność i zaufanie, ale przydałoby sie również wsparcie.

16. Ulubiony Cytat ?
Jest ich mnóstwo, ale jeden taki, który ostatnio bardzo mi się spodobał to:
'Some decisions in life aren't easy but nothing great was ever easy. Be great.'

17. Ulubiony aktor ?
Ross Lynch.

18. Ulubiony kolor ?
Chyba czarny, ale uwielbiam też wiele innych.

19. Głośna muzyka czy cicha ?
Zdecydowanie głośna. Nie potrafię cicho słuchać muzyki.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Zazwyczaj spędzam wtedy czas przed komputerem.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
Zwykły prysznic około 5 minut, w niedziele zazwyczaj pod wieczór siedzę w wannie i trwa to około 3-4h.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?  
15-30 min.
        
23. Biłaś się kiedyś z kimś ?
Prawie codziennie bije się z kimś w szkole dla zabawy.

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?
Brązowe oczy,

25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
Fałszywość albo jak mówią prosto w oczy dziewczynie, że jest gruba itp.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Youtube ?
NUDA

27. Czego się boisz?
Pająków i innych różnych owadów.

28. Kiedy ostatnio plakałaś ?
Dziś.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Wczoraj Nati ♥

30. Co oznacza Twój YT username?
Katie - wolę tą wersję mojego imienia
Moon - nasze "nazwisko" z Nati

31. Ostatnia przeczytana książka ?
Siła Marzeń.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Sposób na Alcybiadesa.

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
"Surowi Rodzice".

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
Moja mama.

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?
Internetowa przyjaciółka ♥

36. Ulubiona potrawa?
Chyba nie mam, uwielbiam jeść w kfc.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Jest ich mnóstwo.

38 Ostatnie miejsce w którym byłeś ?
Szkoła eh..

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie.

40.Ostatni raz, kiedy pocałowałaś kogoś ?
Nie pamiętam.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?
Wczoraj.

42. Ulubiony smak słodki ?
Mleczna czekolada.

43. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie gram na żadnym.

44. Ulubiona część biżuterii ?
Bransoletki i naszyjniki.

45 . Ostatni uprawiany sport ?
Taniec.

46. Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś?
Nie mam pojęcia, ciągle coś sobie śpiewam.

47. Ulubiony tekst na podryw ?
Nie mam.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
...

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Jeśli za wolny czas można uznać kilka minut na boisku no to z kolegą a taką dłuższą chwilke (jakoś około godziny) spędziłam z Karoliną w niedziele wieczorem.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto chce.

To by chyba było na tyle jeśli chodzi o TAG. Oprócz tego przypominam o KONKURSIE w którym do wygrania jest koszulka z wybranym przez siebie napisem. Wystarczy kliknąć w banner, który znajduje się na pasku bocznym po prawej stronie u samej góry. Jeśli macie jakieś propozycje na posty oczywiście piszcie je w komentarzach, z pewnością skorzystam, ponieważ ostatnio mam pustkę w głowie.

CO MYŚLICIE O TYM TAGU ?




25 komentarzy:

  1. Hah, też czytam Sposób na Alcybiadesa ;P a poza tym fajny TAG, przeczytałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzydka jesteś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o_O serio?
      Moim zdaniem wprost przeciwnie...

      Usuń
  3. Piękna moja <3 Super xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bardzo lubię czytać takie tagi :D
    Śliczne zdjęcia :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piszesz bardzo ciekawe posty :) oby tak dalej
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię littlemooonster96 :)
    Pomożesz ? Do wakacji chce mieć 100 komentarzy pod wpisem ,,czesc''
    http://magy-magy-magy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemnie się czyta Twoje posty :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka sliczna, kocham ten tag fajne odpowiedzi :)
    Jeśli masz ochotę zobaczyć motywujący post o poprawieniu sylwetki i zdrowym trybie życia to zapraszam do mnie. Mile widziany jest tam właśnie Twój komentarz : )
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super tag, tez lubię tą piosenkę, a właściwie to uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się czyta takie tagi :)
    Pozdrawiamy,
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też kocham R5 piątunio przez komentarz (piątka) :)
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi i zdjecia ;DD
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słuchaj złośliwców, wg mnie jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też najbardziej lubię czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna, Ty i sukienka! :D
    Z przyjemnością i chęcią zostaję to na dłużej, mam nadzieję, że Ty również zostaniesz u mnie :))
    http://przez-pasje-do-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię One Direction! Ladne zdjęcia. ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka *_*
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz bardzo delikatnie i kobieco:)
    mam do Ciebie prośbę, mogłabyś poklikać mi w linki ?
    http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    byłabym bardzo wdzięczna ! ; ))

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017