02 marca 2014

Ulubieńcy miesiąca ~ Luty

Dziś coś co planowałam zrobić już od jakiegoś czasu czyli...ULUBIEŃCY MIESIĄCA! Może to dziwne, ale pierwszy raz zebrałam dość ulubieńców by wam o nich napisać.  Właściwie to nie jest ich dużo, ale nie miałam innego pomysłu na post, tak przyznaje się. Nauka totalnie mnie męczy i nie mam na nic siły. Po powrocie do domu próbuję się odprężyć słuchając ulubionej muzyki, ale rzadko mi wychodzi. Zresztą, nie ma potrzeby bym się rozpisywała i was zanudzała. Przejdę od razu do tematu posta. 

SERIAL / FILM
W tym miesiącu zdecydowanie stawiam na seriale z moimi ulubionymi artystami. Serial "Sam & Cat" zaczęłam oglądać całkiem niedawno na kinomanie. Udało mi się obejrzeć kilka odcinków z pierwszego sezonu i bardzo mi się spodobał. Zawsze lubiłam oglądać "Victoria znaczy zwycięstwo" oraz "ICarly" a połączenie dwóch aktorek z tych seriali bardzo mnie zadowoliło.



KOSMETYK
Całkiem niedawno w telewizji reklamowali mascare z przekręcaną szczoteczką. Mama po kilku dniach już ją miała, więc ja jak zwykle musiałam również wypróbować i jestem z niej bardzo zadowolona. Lubię efekt moich rzęs po niej. Nie używam jej zbyt często, ale jeżeli robie sobie jakieś zdjęcia w domu lub w tygodniu gdzieś wychodzę to nadaje się świetnie. Jak na razie najlepsza ze wszystkich jakie miałam. Wydłuża oraz pogrubia, niestety na zdjęciu nie widać tego tak dobrze.



JEDZENIE
Luty to miesiąc, w którym jadłam dosyć mało, ale w moim domu praktycznie codziennie gościła bagietka z masłem czosnkowym/ziołowym z Lidla lub Biedronki. Uwielbiam ją, niestety nie mam zdjęcia.

MUZYKA
Jestem wręcz zakochana w całej płycie Ariany Grande. Od pewnego czasu w kółko ją słucham. Moją ulubioną piosenką z niej jest "Popular Song (feat. MIKA)", ale płyta ogólnie jest cudowna. Niestety nie posiadam jej w domu, więc pozostaje mi tylko YouTube.


Oprócz płyty, na YT mam swoją playliste z piosenek, które dosyć często słucham, gdy jestem w domu. Niektóre są już dosyć stare a i tak je uwielbiam.



KANAŁ NA YT
Skoro już zacząłam pisać o YouTube dokończę temat "przedstawiając wam" kanał, który oglądam już od jakiegoś czasu. Mówię tu o littlemooonster96 (klik). Angelike znam w rzeczywistości, ponieważ mieszkamy w tym samym mieście i dosyć często widujemy się w weekendy, ponieważ mieszka na osiedlu, gdzie mieszka moja babcia u której jestem co weekend. Uwielbiam oglądać jej filmiki. Jest bardzo fajną i miłą osobą.


PICIE
Jeżeli ktoś z moich czytelników zna mojego tt wie, że praktycznie co tydzień góruje u mnie jeden napój...KAKAO! Kocham pod wieczór przed snem wypić coś ciepłego co poprawia humor i jednocześnie jest przepyszne. Moje ulubione to zdecydowanie NESQUIK.


UBRANIE
Pewnie już dosyć wam znana z postów BLUZKA W KWIATKI. Kupiłam ją jakoś niedawno, ale uwielbiam w niej chodzić. Od środka ma taki mięciutki materiał, który trochę ociepla. Bardzo mi się podoba i jest wygodna.Widać ją również na moim nagłówku.


STRONA INTERNETOWA
W tym miesiącu zdecydowanie wygrywa Twitter! Założyłam go dosyć dawno, ale przez dłuższy okres z niego nie korzystałam. Gdy w moim domu wreszcie pojawiło się wifi a nie internet wkładany do komputera, który chodził tak strasznie wolno, że praktycznie nic nie dało się zrobić, od razu na niego wróciłam i jestem na nim praktycznie codziennie. W tygodniu wieczorami i po szkole - na telefonie, w weekendy praktycznie cały czas na laptopie. Jest to miejsce, gdzie mogę napisać swoje zdanie a nikt nie shejtuje mnie tak jak na fb, gdzie mogę się wyżalić i mi pomogą lub gdzie po prostu mogę z kimś popisać. Zamazałam kilka rzeczy, ponieważ trakatuję twitter'a jako coś w pewnym sensie prywatnego.  Nie chcę by niektóre osoby się o nim dowiedziały.


A WY MACIE SWOICH ULUBIEŃCÓW LUTEGO ?

28 komentarzy:

  1. Ciekawa ta mascara, nesquika też lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mam. To takie podsumowanie miesiąca. A ta bluzka śliczna gdzie kupiłaś?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog!! :--)


    Zapraszam do siebie!! http://aiko-chaan.blogspot.com/
    (obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nad ulubieńcami miesiąca się nie zastanawiałam :P
    ○ blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni ulubieńcy :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bluza podoba mi się. ;)

    http://nataleczkaaa.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochana w bluzce!

    http://hidecember.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jak piszesz :D fajny blog ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ ((:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kakao <3 mniam. Świetny post ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/hello-march.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz do rzęs wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-***

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bluza, lubie takie kolory :) + Też uwielbiam to kakao, jest przepyszne. Fajny blog i ciekawe posty.

    pozdrawiam http://fanaforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! :D
    Kurde jak ja dano nie piłam kako :(
    Co do moich ulubieńców lutego to kawa i fotografia!
    Dodaje się do obserwatorów i zapraszam http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to kako od Nesquika. ;P

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o widzisz tez jestem zakochana w albumie Ariany grande ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! Oo ja też uwielbiam i nawet ostatnio jadłam bagietkę czosnkową z lidla ♥

    Buziaki :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze ze widujesz ja bardzo czesto :)
    wiczi-blog.blogspot.com
    jesli ci sie podoba to obserwuj bo to dla mnie bardzo wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny wpis, kochana <3
    Będę częściej zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem niedawno skończył mi się ten tusz do rzęsa,a uważam, że był świetny ;)
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajni ulubieńcy!
    http://clarrieandcarrie.blogspot.com/2014/03/stereotypy.html#comment-form skom? ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia *.* hsjdfhnsuiefaeh <3 #najlepsze ~Eli

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tw bloga, a bluza piękna <3 znam cię z grupy o Sel :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia i bluzka <3

    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017