07 kwietnia 2014

BEDNAREK ~ "jestem"




Nareszcie mam coś na co tak długo czekałam! Tak, chodzi o płytę Kamila Bednarka, którego kocham od pierwszego odcinka w Mam Talent. Na instagramie pochwaliłam się moją zdobyczą, ale jakoś tak wyszło, że usunęłam to zdjęcie. Nie pisałam o tym tutaj wcześniej, ale zakochałam się w tej płycie i czekałam aż będzie okazja, żeby ją kupić. Na święta od rodziny dostałam kartę podarunkową do empiku, która w tym momencie bardzo mi się przydała. Niestety płyty nie było w sklepie gdy tam byłam, ale zamówiłam ją i w ciągu kilku dni była już całkowicie moja. Po powrocie do domu od razu ją włączyłam i byłam zachwycona. Wcześniej słuchałam na YouTube tylko kilku piosenek, więc nie znałam całej płyty mimo, że nie jest ona nowa. Jak napisałam na początku, kocham Kamila od pierwszego występu. a jego płyty są cudowne. Mojej mamie też podoba się ta płyta, więc nie ma problemu ze słuchaniem piosenek dosyć głośno w domu. W aucie też nie mogło jej zabraknąć, więc gdy gdzieś jedziemy biorę ja ze sobą i rozpływam się jak Agnieszka Chylińska na przesłuchaniu Kamila w programie. Tak, wyglądam całkiem podobnie. Z zamkniętymi oczami wsłuchuję się w jego cudowny głos. Na płycie jest 13 piosenek, każda na swój sposób cudowna. To jedyna osoba z którą jestem od początku i zostanę do końca. Więc tak ogólnie to płyta jest przecudowna i bardzo cieszę się, że ją mam. Zachęcam do przesłuchania piosenek na YouTube. 


U was też jest taka śliczna pogoda? Dziś byłam w szkole w samej bluzce i katanie. Rano było troszkę zimniej, ale po lekcjach było mi gorąco nawet w samej koszulce. Spóźniłam się na dwa autobusy - moje super szczęście. W szkole jakoś leci, zbieram trochę gorszych ocen, ale mam nadzieję, że się poprawi. Muszę wybrać się znów na jakieś zdjęcia, bo praktycznie wszystko już tutaj dodałam.
koszula - Stradivarius |  bokserka - C&A | spódniczka - C&A | balerinki - New Yorker |    


"To właśnie ja, idę przez ten świat odważnie,
Pierdolę ludzi, którzy mają brudną wyobraźnię.

To ja.

Walczę z nienawiścią i ściemą,

Zawieszony między niebem, a ziemią.

Tak to Ty, zagubiony w sobie już od dawna,
Sam nie wiesz, która strona Twego życia jest poprawna.
Dobry czy zły, otoczony beznadzieją,
Bycie sobą, jest Twą ostatnią nadzieją.
Ostatnią nadzieją."

32 komentarze:

  1. Uwielbiam Bednarka, w tamtym roku widziałam go 2 razy- na koncercie i w empiku- mega pozytyywny człowieek , który daje ludziom dużą dawkę energii :) Kochaam te piosenki, na koncercie chyba je najgłośniej śpiewałam :D

    Zapraszam na nowy post;) ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są na prawdę fajne! Lepiej żeby pojawiały się troche częściej np. co 2 dni. :)
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne wyglądasz na zdjęciach :>
    Ja bardzo lubię Kamila Bednarka <3
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczną koszule, szczerze nie przepadam za muzyką Kamila Bednarka. Zapewne nie jest to spowodowane tym ze nie lubie jego piosenek. Ale ktos mnie zraził do regae, Mam dla ciebie mała radę abyś pisała mniejszą ilość tekstu, z doświadczenia wiem ze młodzież jest bardzo leniwa i nie chce im sie czytac długiego posta.
    Oczywiscie ja przeczytalam i jest cudowny, szkoda ze na plycie znajduje sie tylko 13 piosenek. I niby 13 pechowa hihihi



    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna koszula <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super gratuluję !:**

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ubranka :) Masz rację, ta płyta jest fajna :)
    zapraszam do mnie:
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Fajnie, ze zdobyłaś płytę Kamila. Nie przepadam za jego repertuarem i ogólnie za tym stylem muzyki, jednak Bednarek ma świetny głos i oczywisty talent wokalny, dlatego nie moge powiedzieć, że go nie lubię.

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję płyty :)
    u mnie też cieplutko :D
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bednarek *o* świetny post :D
    http://werkaijuju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że dostałaś płytę Kamila. Ja jakoś nie przepadam za takim gatunkiem muzyki :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupiłaś koszulkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie jesteś ubrana :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz :) lubię Kamila :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne zdjęcia, nie jestem fanką kamila ale w sumie go lubię + jeśli dobrze widze masz fioletową i czerwoną wstążkę jak ja ♥

    worldofhopex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś śliczna *.* dobrze widzę czerwoną niebieską i fioletową wstążkę? gfdfyhgdbygdhbyg, cudne zdjęcia : ) xx

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś *.* dobrze widzę czerwona niebieska i fioletowa wstążka? fdbgyhfgsyudfhg, cudne zdjęcia : ) x tutaj jest mój blog ale dopiero zaczynam http://littlemagicmemories.blogspot.com/ mogłabyś nam doradzić? bo jesteśmy z moimi przyjaciółkami początkującymi x

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś *.* cudne zdjęcia : ) xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda jest świetna.Też lubię Kamila :)
    Śliczna koszula :D

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Bednarka <3
    Obserwuję instagram: lilun04
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula, uwielbiam takie <3 Bednarek ma faktycznie kilka świetnych piosenek :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Skąd koszula?

    Zapraszam do mnie:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Kamila <3 Jejku, swietny strój ;o Tak jak teraz jest ok :) Obserwuje :)

    http://jednorozecmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!
    Jak dla mnie, nie ważne co ile są posty, tylko, żeby były ciekawe i nie pisane "na odwal", więc pisz wtedy kiedy Cię natchnie :)

    http://ruziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bednarek jest ok... ma bardzo ładny głos i piosenki :)
    A pogoda deszczowa i pochmurna u mnie....
    obserwuję :*
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne te balerinki. Chyba muszę sobie kupić :). Ogólnie jak się sprawują? Wygodne? I jak z wytrzymałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno wylądowały w koszu, ale były okay :)

      Usuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017