23 kwietnia 2014

Featured this week #1


Tematem tego działu miały być recenzje, ale postanowiłam nieco zmienić, i zrobić coś w stylu... może...ulubieńców? No nie ważne, ważne, żeby wam się spodobało, bo o to właśnie chodzi, czyż nie? 

FILM 

 

Wiedziałam, że ,,Niemożliwe" musi się znaleźć w tym dziele, i wybrałam dzień dzisiejszy. 
Film dla mnie, jak i pewnie dla większości, Filmem Roku 2012. 
Kapitalna gra aktorów.
Zabójcze głosy i efekty specjalne. 

Historia rodziny - Marii i Henry'ego oraz ich trzech synów - która przeżyła Tsunami w Tajlandii w roku 2004. 

FILM OPARTY NA FAKTACH! 







KSIĄŻKA

                        „Życzenie” jest książką dla każdego, ponieważ każdy odnajdzie w niej kawałek swojej nadziei, wiary, upadłych emocji, nieśmiałości i platoniczności. Życzenie jest książką dla ludzi, którzy wierzą w przypadki, jakie podrzuca im los. 

       Życie czasami robi nam żart, kiedy postanawia skończyć się w najmniej oczekiwanym momencie. 

Nastka umiera – zupełnym przypadkiem, kiedy ratuje swojego kolegę. Uważa to za niesprawiedliwe i jest na tyle odważna, że przemierza niebo, aby spotkać się z Bogiem i porozmawiać z nim, podebatować, pokłócić.
   Poznaje tam Maćka, chłopaka z którym spędza każda wolną chwilę i którego darzy coraz większą sympatią. Kiedy ostatecznie może wrócić na ziemię, czuje się samotna i zagubiona. Tęskni za Maćkiem, ale nie przyznaje się do tego na tyle głośno, aby wrócił.
   Tylko co zrobić, kiedy jest się w śpiączce, a dowiaduje się, że ktoś nas skrycie kocha i że to właśnie dzięki niemu nadal żyjemy? Nastka ma wrażenie, że już nigdy nie cofnie czasu ani nie zmieni biegu rzeczy. Ale może wystarczy wypowiedzieć życzenie we właściwym czasie i mocno w nie wierzyć, aby się spełniło?

Życzenie — Ewa Waluk
                                 


MUZYKA

Piosenkę ,,Because I'm a Girl" usłyszałam wiele, wiele lat temu po raz pierwszy. 
Ostatnio jadąc autobusem usłyszałam ją i przypomniały mi się te piękne dźwięki. 
Kawałek niezły, ale teledysk... Ahh, teledysk na zawsze pozostanie w mojej pamięci. 
Reżyser wykonał wspaniałą, niesamowitą robotę. 
Jeden z najlepszych teledysków EVER !





Dziewczyna w skutek wypadku (po części z winy chłopaka) traci wzrok i pamięć. 
Chłopak oddaje jej swoje. 
Czy istnieje coś bardziej romantycznego?

***
Coś więcej na temat organizacji działu!

W dziale ,,Featured this week" będzie działo się wiele..
Jako miłośniczka dobrego kina i literatury, przysięgam służyć wam polecaniem tego, na co warto rzucić okiem.
ALE ! 
To, że w tym poście znaleźliście FILM, KSIĄŻKĘ i MUZYKĘ, nie znaczy, że każdy post wyglądać będzie tak samo. Zapowiadam, że każdy post będzie wyglądał inaczej. Czasem znajdziecie też ULUBIEŃCA TYGODNIA, niekiedy nie pojawi się np. MUZYKA ale PIOSENKA i TELEDYSK oddzielnie. Może być też tak, że ustalę główną tematykę posta ,,Featured this week'' i wszystko co się w nim znajdzie, będzie na jeden temat, przykładowo śpiewania; i wtedy wszystko (film, książka itd) będzie na ten sam temat.

Będzie się działo, absolutnie nie zapowiadam nudy.

ZAPRASZAM CO ŚRODĘ NA 
,,FEATURED THIS WEEK" !!



10 komentarzy:

  1. słyszałam o tym filmie ,ale nie miałam okazji oglądnąć .
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "Niemożliwe" mam na płycie i czeka na obejrzenie. Może jutro uda mi się go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Film Nietykalni jak na razie bije wszystkie a książka Grey :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele na temat tego filmu i właśnie zabieram się za oglądanie :)

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno oglądałam "Niemożliwe" wraz z kumplem, bardzo emocjonujący film :)

    Zapraszam do mnie:
    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniaĺy post !
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka? Ciekawa? Opis mnie zaciekawił (:

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się ciekawa chętnie przeczytam
    Zapraszam na bloga http://alkapask.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Film, jak i książkę naprawdę polecam.
    Godne przeczytania i obejrzenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze Ci idzie!:)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017