30 kwietnia 2014

Featured this week #2


W dzisiejszym ,,wydaniu" Featured This Week będzie może troszkę...smutno(?)

MUZYKA

 Zaczynam dziś od piosenki dlatego, że program jest o polecanych w tygodniu, a u mnie zadziwiająco ogromną częścią tego tygodnia była piosenka. 
Piosenka ,,Let Her Go" 


 Ubolewam na tym, że posty mają ograniczoną ilość znaków. 
Godzinami mogłabym opisywać głos wokalisty - mojego kochanego, bliskiego sercu Mike'a - którego wokal jest tak niezwykły, tak... delikatny, czysty, piękny, uspokajający, rozkoszny...
 Zabiłabym każdego, kto powiedziałby, że Mike fałszuje lub brzydko śpiewa.
Tekst jak w większości piosenek jest o miłości. 
Chociaż nie... wiecie co?... jest o życiu.

 Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go


Melodia piękna. 
Spokojna, odprężająca. 
Miodem dla mych uszu.




TELEDYSK

I tutaj małe zaskoczenie, gdyż teledyskiem tygodnia nie jest teledysk do piosenki ,,Let Her Go" (chociaż mógłby być, jest cudowny)
Teledyskiem tygodnia zostanie teledysk do piosenki ,,Waiting All night" - zespołu Rudimental. 
Reżyser wykonał kawał wspaniałej roboty.
Powiem wam, że nie tyle teledysk mnie uwiódł, ale historia w nim przedstawiona.
Więcej takich teledysków!!



Nie poddawaj się...
Jeżeli chcesz, osiągniesz wszystko..
Musisz tylko uwierzyć. 


ULUBIENIEC TYGODNIA

 Ulubieńcem tygodnia jest James Arthur, śpiewający akustyczną wersję piosenki Impossible.

Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nie słyszałam wersji akustycznej tego numeru. Zawsze słuchałam wersji singla i byłam nią zachwycona. 
Noo.. aż do czasu kiedy natrafiłam w YouTube na wersję akustyczną!
Rany.


Uwielbiam James'a i jego uczucie do muzyki. Uwielbiam słuchać jak śpiewa, jak wczuwa się w piosenkę...
Jak stara się zaśpiewać to najlepiej jak potrafi,  z takimi emocjami. 
NIGDY wcześniej nie widziałam jakby ktoś tak śpiewał.. śpiewał takim głosem.. pełnym emocji, wspaniałych emocji! Impossible Acoustic ma ich w sobie tyle, że w moich oczach za każdym razem pojawiają się łzy wzruszenia.
.. ale nie tylko. 
Pojawiają się w nich łzy wdzięczności. 
Moje oczy mówią: James, dziękuję! 
Dziękuję ci za to, że tak kochasz muzykę. Dziękuję ci za to, że mogę to usłyszeć nie widząc twojej twarzy i nie znając ciebie. 

IMPOSSIBLE ACOUSTIC 
WERSJA OBOWIĄZKOWA DO PRZESŁUCHANIA DLA KAŻDEGO ! 



FILM

Przyznaję się bez bicia: nie czytałam książki. Mam ich tyle w kolejce, że czasem trudno mi zdecydować, po którą sięgnąć najpierw. W dodatku tyle dobrych książek wciąż pojawia się na rynku, że czasem muszę odpuścić. Wszystkiego nie uda mi się nigdy przeczytać. Dlatego kiedy trafiłam na film, pomyślałam, że to miła odmiana.

„Bez mojej zgody” to historia o trudnych wyborach. O tym, że człowiek czasem musi wybrać "mniejsze zło". Tylko czy aby na pewno "mniejsze zło" istnieje? W sytuacji, w której znalazła się Sara Fitzgerald, nie ma dobrych wyborów. Decyzja, która zapadnie, wskazuje tylko osobę, która będzie bardziej pokrzywdzona. 

Kapitalna gra aktorska wspaniałej Cameron Diaz, którą oczywiście ubóstwiam. A zobaczyć ją w jednym filmie razem z np. Abigail Breslin już było jednym, wielkim WOW! 

Anna jest cudownym dzieckiem. Poczęta w sposób in vitro, aby być idealnie zgodnym dawcą dla swojej siostry Kate. I choć pięcioletnia dziewczynka nie ma nic do gadania, to trzynastoletnia dziewczyna buntuje się. Składa do sądu wniosek o usamowolnienie medyczne, czym doprowadza do rozłamu w jej rodzinie. Oczywiście istnieje inny powód jej starań.

Image and video hosting by TinyPic
Cameron doskonale wręcz odegrała rolę nadopiekuńczej, ale równocześnie kochającej matki histeryczki. Wielki puls dla niej.
Dla reżysera za to należy się kolejny plusik, a mianowicie za scenę, kiedy Sara goli głowę na łyso, aby pokazać Kate, jak bardzo jest dla niej ważna. Moment ten był jednocześnie śmieszny i totalnie dołujący.

Na filmie można było się pośmiać, wzruszyć, poryczeć. Ja nawet już nie wiem, w którym momencie "zwilgotniały" mi oczy. Myślę, że na sali pełnej ludzi, płakać nie wypada, pozostaje mi jednak tylko mieć nadzieję, że mało kto to widział :)




Film jest niesamowity. Niesie on ze sobą ogromny ładunek emocjonalny. I choć zakończenie było straszne, wszystko wyszło naprawdę rewelacyjnie.

Reżyseria: Nick Cassavetes
Czas trwania: 1 godz. 46 min.
Premiera: 21.08.2009 (Polska)
Główne role: Cameron Diaz, Abigail Breslin, Sofia Vassilieva
Moja ocena: 9/10 (zakończenie)


16 komentarzy:

  1. Let Her go jest naprawdę super !
    Fajny ten chat gg w pasku bocznym :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten film "Bez mojej zgody", jest świetny! ♥
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Let Her Go <333333
    Film uwielbiam, a zwłaszcza ten moment jak dziewczyna miała chłopaka :)
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam " Bez Mojej Zgody " i jest to boski film :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam tych piosenek,ale nawet podobają mi się :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + możesz zaobserwować jak ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj lubimy Rudimental i ten teledysk :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy. Lubię Jamesa Arthura ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna piosenka. Za to filmu nie będę oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Let her go :D uwielbiam ♥ film mmnie zaciekawił :)
    Może wspólna obserwacja?:)
    Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Let her go to śliczna piosenka <3 a co do filmu to też jest wspaniały, przynajmniej taki prawdziwy, z uczuciami ;)
    Fajny blog, oby tak dalej ;)

    zapraszam http://ourstylizations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Okay, ja już obserwuje :D
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) "Let her Go" ♥
    Zajrzyj do mnie :D http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :**
    co powiesz na wspólną obserwacje ? napisz u mnie w kom :))
    http://anciak3140.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post kochana!;** Pisz takich więcej, wiesz bardzo mnie zainteresował lubię takie posty :) A skoro już tu jestem to może Obs=Obs zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo byłam z chłopakiem na koncercie Jamesa Arthura w Warszawie w marcu. Może też byłaś bo widze, że jesteś jego fanką :) Mam takie samo zdanie na temat jego głosu i muzyki :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017