28 kwietnia 2014

Red and White


Hej!!

Sama nie wiem dlaczego właściwie w tym outficie są tylko dwa kolory, został zrobiony całkiem spontanicznie. Przyznam jednak, że spodobał mi się. Szczególnie to, że tym konkretnym elementem jest tutaj skóropodobna kurtka, która jest mega wygodna. Przeszkadza mi w niej nieco to, że jest taka krótka, ale da się żyć.  Podczas porządków w szafie znalazłam sporo ciuchów, których nigdy na zdjęciach nie miałam i właśnie takim czymś są tutaj czerwone spodnie. Do tego jak zwykle moje ulubione buty... Musze wybrać się na zakupy by poszukać jakichś trampek. Te którymi ostatnio pochwaliłam się na instagramie były małym niewypałem, zrobiły się żółte i musiałam oddać je do reklamacji. Mam nadzieję, że coś z nimi zrobią lub oddadzą mi pieniądze. Ogólnie coś dzieje mi się z bloggerem i mam problem z dodaniem zdjęć jak i z wyśrodkowaniem tekstu więc przypuszczam, że zdjęcia nie są tak dobrej jakości jak bym chciała,  ponieważ kopiuje je z Facebooka. Postaram się poprawić całego posta dokładniej gdy już wszystko mi się naprawi.





 |  kurtka - New Yorker | bokserka - C&A | spodnie - New yorker | buty- FootLocker |

13 komentarzy:

  1. Jejuu Kocham tego bloga ;D wygląd jest świetny ;* Tak jak i posty xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Kocham takie połączenie :)

    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej piękna *,*
    Kocham twoje butki, kocham twoje włosy, kocham twoją skóropodobną kurtkę ! <3 Zajebisty outfit.
    Ej no kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :)

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podoba się outfit, zdjęcia również. Najlepsze jest ujęcie zrobione butom *-*
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie czerwonego z białym :) poluje na czerwone spodnie :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy ^_^
    Ładnie wyglądasz x
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów ściełaś włosy mycha ♡♡ czy mi się wydaje?
    Również świetny pościk ! :)
    http://jull-julie.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu ścięłam bo zaczęły się kruszyć :(

      Usuń
  11. Zdjęcia nie chcą mi się załadować :/ http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. brzydka ta kurtka

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017