21 kwietnia 2014

✝ Sweterek w krzyże ✝


Z Dominiką (autorką posta o internetowej przyjaźni) postanowiłyśmy trochę zmienić mojego bloga. Nie koniecznie jeśli chodzi o wygląd, bo oprócz nagłówka to raczej nic się tutaj nie zmienia (mimo tego próbuję znaleźć kogoś kto zrobi mi bardziej profesjonalny wygląd) lecz sprawę postów. Ustaliłyśmy, że posty będą pojawiały się trzy razy w tygodniu, w poniedziałek, środę oraz sobotę. Co tydzień będziecie mogli przeczytać tu na jeden konkretny temat. W poniedziałki znajdziecie tutaj różne stylizacje i zdjęcia ponieważ uwielbiam sesje, w środy recenzje książek, filmów itp (w czym pomoże mi Dominika), a w sobotę zaś, no właśnie i to będzie dzień, w którym będą nieco luźniejsze posty m.in TAGi, posty tematyczne, przepisy i różne DIY. Niestety nie wpadłam tutaj wcześniej żeby życzyć wam wesołych świąt..Mimo tego życzę wam wesołych świąt teraz!

Jako, że dziś wypada post ze stylizacją przygotowałam dla was zdjęcia w sweterku, który mam już od jakiegoś czasu. Do tego czarne leginsy z białymi paskami ułożonymi w flagę Wielkiej Brytanii i moje ulubione buciki czyli Air Force.









| sweterek - New Yorker | legginsy - Caliope | buty - FootLocker |

Co myślicie o tych ciuchach?

21 komentarzy:

  1. barrrrrdzo fajny sweterek!

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ^^
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szału nie ma, za dużo wzorków a moim zdaniem spodnie kompletnie nie pasują do sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jaki cudny sweterek *.*
    jesteś taka śliczna, boskie zdjęcia : ) x
    uwielbiam twoje włosy są takie piękne < 33

    http://littlemagicmemories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylówka, ale sweterek ci się trochę zmechacił ;>> :)

    Tymczasem u mnie po prologu przyszedł czas na I rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz
    i skomentujesz :)).
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek, od dawna takiego szukam *.* ♥ Moim zdaniem legginsy fajnie wyglądają ze sweterkiem ;)

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek i piękne zdjęcia! :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh. Piękny sweterek, kupuje sobie taki sam ! *,*
    Legginsy jeszcze lepsze, kocham legginsy.

    Jesteś piękna ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny blog, cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAAAA Ślicznotka *_*
    Genialny blog ;*
    Chcemy następną notkę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog :) fajnie piszesz :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/04/i-will-never-let-you-down.html
    nowa notka! zapraszam na bloga, każdy komentarz i obserwowanie będzie odwzajemnione. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter jest śliczny i blok mi się bardzo podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytac twojego bloga. A co do postu to ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie i pp ile kupilas getry oraz sweterek?

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteeś świetna i fajnyy bloog. :* śliczny sweterek,leginsy no i butyy. <3 śliczne zdjęciaa. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnaa jesteś i świetny bloog. śliczna jesteś i śliczne zdjęcia. <3 śliczny sweterek, leginsy no i buuty. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Appreciate this post. Let me try it out.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017