03 kwietnia 2014

TAG: tylko jedno słowo


Dziś znów przychodzę do was z TAGiem, ponieważ mam ich jeszcze kilka. Ten również znalazłam na jakimś kanale, nie pamiętam już jakim, bo jest na wielu. Spodobało mi się to, że pisząc go można czegoś się dowiedzieć, ale tylko w pewnej części bo pozostałego trzeba się domyślić samemu co jednak nie jest proste. 

1. Gdzie jest Twój telefon?
obok

2. Twój partner?
brak

3. Twoje włosy?
zniszczone

4. Twoja mama?
salon

5. Twój tato?
blisko

6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
telefon

7. Twój sen z zeszłej nocy?
słodki

8. Twój ulubiony napój?
kawa

9. Twój wymarzony samochód?
szybki

10, Pokój, w którym teraz jesteś?
mój

11. Twój ex?
brak

12. Twój strach?
pająki

13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
pracującym

14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
sama

15. Jaka nie jesteś?
popularna

16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
kolacja

17. Co masz na sobie?
ciuchy

18. Ulubiona książka?
fajna

19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
pizza

20. Twoje życie?
nienormalne

21. Twój nastrój?
głupi

22. Twój przyjaciel?
kochany

23. O czym teraz myślisz?
idole

24. Co teraz robisz?
pisze

25. Twoje lato?
wspaniałe

26. Co jest w Twoim telewizorze?
wyłączony

27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
dziś

28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
wczoraj

29. Szkoła?
beznadziejna

30. Czego teraz słuchasz?
Bednarek

31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
zdjęcia

32. Wymarzona praca?
przyjemna

33. Twój komputer?
czarny

34. Za oknem?
parking

35. Piwo?
fuj

36. Meksykańskie jedzenie?
n i e

37. Zima?
zimna

39. Wakacje?
niedługo

40. W Twoim łóżku?
ciepło

41. Miłość?
Kiedyś

Jeśli chodzi o ten TAG to chyba tyle. Niektórzy z was wiedzą, że jestem w 6 klasie (jeśli nie wiesz to właśnie się dowiadujesz). W związku z tym we wtorek pisałam swój pierwszy większy sprawdzian-egzamin, którego nie sprawdzają nauczyciele z mojej szkoły lecz ktoś kto mnie nie zna. Nie można go poprawić, SZKODA. Test sam w sobie ogólnie był dosyć łatwym ale zdaje się że popełniłam trochę błędów, co było raczej spowodowane tym, że chciałam zrobić wszystko. Wiem jednak, że będę miała powyżej 20 pkt co już mnie bardzo cieszy. TRZYMAJCIE KCIUKI ♥ Autorką zdjęć z tego posta jest Wiktoria. W kolejnych postach prawdopodobnie zobaczycie ich więcej, bo dzisiejsza sesja była dość wyczerpująca.

| koszula-Stradivarius | bokserka-C&A | spódniczka-C&A | balerinki- New Yorker |

31 komentarzy:

  1. Jak Ci się spodoba nasz blog to możesz go zaobserwować :) http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, sama kiedyś taki zrobiłam.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Też jestem w klasie 6. Szczerze mówiąc myślałam że jesteś o rok lub dwa starsza ;P

    OdpowiedzUsuń

  4. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa notka, masz fajny styl pisania!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag, ale jeszcze fajniejszy outfit :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia! :O :*
    Też pisałam ten test i był bardzo łatwy :)
    zapraszam :
    http://ala-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag ;D
    śliczne wychodzisz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna!:* bardzo fajny tag też słucham kamila bednarka ;)

    endrie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Sprawdzian 6 -klasisty jest dość stresujący

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tag ! i super koszula *-*
    wpadnij do mnie w wolnej chwili,za każdą obserwacje się odwdzięczam ;)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula ;3
    rosyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna jestes, obys uzyskala wymarzoną liczbę punktów! swietny tag c:
    Jeśli chcesz zobaczyć i poczytać odnośnie firm internetowych, o ich zasadach współpracy itp., to zapraszam do skomentowania nowego posta : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag :)
    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    +zapraszam do mnie kamilla-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocza koszula <3

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny tag :D
    Świetna koszula
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny blog! Świetnie piszesz, Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam twój blog :)
    juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia! Świetna koszula. Widzę, że tego samego się boimy ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka jesteś śliczna *.* Zazdroszczę ♥
    Fajny taki tag ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag, śliczne zdjęcia :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) i powodzenia z tym testem, trzymam kciuki ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękną masz koszulę;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealny post ! :) rzadko widzę tak idealnie dopracowane posty ,a to jest 1 z nich ! <3

    + Bardzo proszę o kliki w najnowszy post, odwdzięczam się tym samym i obserwacją (z góry dziękuję)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Prowadzisz bloga z wielką klasą, bardzo mi się spodobał. TAG według mnie wypadł interesująco. Zajrzę tu jeszcze nie raz i obserwuję ;)
    Ładnie wyglądasz

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tag, boskie zdjęcia :)

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś brzydka i gruba :) taka prawda :)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017