12 maja 2014

Jestem tu, by robić to co kocham ♥



Witam was po kolejnej przerwie. Potrzebowałam tego odpoczynku i cieszę się, że kilka osób pisało do mnie co się ze mną dzieje itp. To strasznie miłe. Przez ten ostatni czas na blogach, które obserwuje pojawiły się posty, które baardzo zmotywowały mnie, żeby tutaj wrócić. Przecież jestem tutaj żeby robić to, co uwielbiam, a nie dla komentarzy czy współprac. Komentarze i obserwacja to tylko coś co również bardzo motywuje do pisania i wtedy czuję, że jednak ktoś czyta to co piszę. Szczerze powiedziawszy znów staram się zmienić na lepsze, nie przejmować się tym wszystkim, co jest wokół mnie. Przez cały ten okres, od kiedy zaczęłam prowadzić bloga na poważnie aż do teraz, strasznie dużo rzeczy się zmieniło i z dumą mogę przyznać, że nie żałuję tego, że tutaj jestem. Zawsze porównywałam siebie do innych blogerek, które w rok zdobyły naprawdę ogromną ilość obserwatorów, a ja zdobyłam ich tylko 140, ale przecież zaczynałam od zera. Nigdy nie wymieniałam się obserwacjami, więc jednak jest ktoś, kogo zainteresowało to co piszę. Nie ważne ile jest tych osób, 10 czy 500. Ważne, że w ogóle są i to już ogromnie mnie cieszy.
I tutaj wgłębię się bardziej w temat posta, którego tytuł jak widzimy, mówi nam o tym, że blogowanie, jest po to, aby robić to co się naprawdę kocha, a nie szukać obserwatorów, współpracy - by mieć na ciuchy, by żebrać o komentarze... to później nie daje już takiej satysfakcji. Owszem, fajnie jest widzieć, że ktoś cię czyta.. fajnie mieć tysiąc komentarzy, obserwatorów - ale to wszystko powinno być tylko BONUSEM do pasji, to nie powinno być najważniejsze. Zrozumiałam to i będę blogować dla pasji, a przede wszystkim dla siebie. To tyle w poście, krótko ale na temat mam nadzieję. Apeluję do was, abyście spytali samych siebie; jaki sens ma blogowanie dla pustych komentarzy i obserwacji? Zastanówcie się.
 
***

Dziś miała pojawić się stylizacja, wiem, ale wciąż mam problem ze zrobieniem jakichś dobrych zdjęć. Nie posiadam statywu, ani lustrzanki... Nie wiem kiedy cokolwiek zdobędę i kiedy pojawią się normalnie posty ze stylizacjami. W każdym razie na pewno nie kończę blogowania i posty będą, nie przejmujcie się. Po prostu czekajcie, bo blog jeszcze w 100% nie wrócił do życia, ale na pewno wróci. Obiecuję, potrzebne są tylko jeszcze drobne zmiany, ale niedługo to potrwa. Z bloggerem już chyba wszystko ok, tak więc nie powinno być już trudności i musi być dobrze. Żeby post nie był taki pusty dodałam kilka starych 'artystycznych' zdjęć :)





23 komentarze:

  1. AAAAAAAAAA Nareszczie wróciłaś ! ;**
    Super Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, że jesteś. Byłam na Twoim blogu jakiś czas temu, ale nie zostawiłam po sobie śladu, teraz widzę, że faktycznie ogarnięta z Ciebie dziewczyna. Trzymaj się ciepło. Dodaję Cię do obserwowanych i zostaję jako aktywny czytelnik.

    Zapraszam do siebie http://meisterclif.blogspot.com/
    Jeśli Ci się nie spodoba - nie odwdzięczaj się za obserwację. Jak wspomniałaś puste komentarze i obserwatorzy nie mają sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Rada: nie przepraszaj bo to zniechęca.

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przez bloga masz przede wszystkim realizować swoje pasje! Więc dobrze, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) dobrze, że wróciłaś :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam ostatnio malą przerwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie , że wróciłaś . super zdjęcia :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wróciłaś. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że wróciłaś i masz rację, blogować się powinno dla pasji, a dla tzw. "pustych obserwacji" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ;)
    Śliczne zdjęcia *_*
    Obserwuję <3

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. i takie podejscie to ja rozumiem!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdięcia, bardzo wzbogacają post:)
    zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądry post. Od jakiegoś czasu wchodzę na twojego bloga i bardzo mi się podoba.
    cooking-on-the-road.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu u Ciebie po raz pierwszy i bardzo mi się podoba. Z pewnością będę tu wpadać częściej !!

    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNE zdjęcia i a najbardziej zdj 3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wątp w siebie, każdy ma gorsze dni. A lustrzanka to nie do końca klucz do sukcesu wg mnie. Najważniejsze by być sobą i pokazywać to a nie być wierna kopia innych. Powodzenia w blogu <3

    http://agatinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejj, Bardzo fajnie się czyta twojego bloga, zdjęcia bardzo sympatyczne ;) Wgl Fajnie :)
    Obserwujemy?
    daj znać u mnie na blogu jeśli oczzywiście masz ofotę ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog!
    zapraszam do mnie
    http://nietypowymateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017