03 maja 2014

Ulubieńcy miesiąca - kwiecień


Mój blogger nadal nie działa tak jak powinien, więc w pewnej części pomaga mi tutaj z nim Dominika. Zdjęcia nadal muszę kopiować, ale mam nadzieję że to nie przeszkodzi mi w napisaniu dzisiejszego posta. Więc, przygotowałam dla was już drugi raz ULUBIEŃCÓW MIESIĄCA i drugi raz pomaga mi przy nich Madzia. W tym miesiącu wybrałam więcej kategorii, kilka z nich pojawiło się już w poprzednich ulubieńcach, a niektóre są nowe.

KOSMETYK

W tym miesiącu nie testowałam nic nowego jednak postanowiłam pokazać wam w ulubieńcach mleczko do demakijażu którego używam od jakiegoś czasu. Nie maluję się do szkoły, w wyjątkowych sytuacjach tylko puder i byle jaki tusz, tak by nie było go widać jednak na zdjęcia lub na jakieś wyjścia często maluję się 'lepszymi' kosmetykami (oczywiście z umiarem, mam dopiero 13 lat), które jednak jest trochę ciężej zmyć wodą. Wtedy idealnie nadaje się właśnie to mleczko. Moja mama która używa o wiele więcej kosmetyków również używa tego mleczka i jest z niego zadowolona.


Biedronka - ok. 5 zł

PERFUM

W ostatnim czasie nabyłam wspaniały perfum 'Selena Gomez- Vivamore', oczywiście musiałam pochwalić się nim na moim Instagramie. Musze przyznać, że jest naprawdę cudowny. Nigdy wcześniej nie miałam nic podobnego. Dosyć długo utrzymuje się na skórze, jak i na ciuchach. Nie potrafię opisać jego zapachu, ale jest jakiś taki... inny od pozostałych. Selena ma również drugi perfum, ale słyszałam ze tamten zapach jest dosyć słodki a ja słodkich zapachów raczej nie lubię. Zamówiłam go na iperfumy i doszedł po jednym dniu więc naprawdę bardzo szybko. Strasznie spodobało mi się jego zamknięcie czyli te usteczka. Wyglądają prześlicznie. Pudełko również mi się podoba jednak nie udało mi się znaleźć zdjęcia żebym mogła je tutaj wstawić.




iperfumy- 100 zł (razem z dostawą do domu)

PIOSENKA

Przez praktycznie cały miesiąc miałam w głowie jedną i tą samą piosenkę. Oczywiście przez jakiś tam okres wlatywały mi na chwilę teksty innych, ale ta po prostu ciągle (sama nie wiem jak to ująć), siedziała i nie chciała wyjść z mojej głowy.
   Mowa tutaj o 'Mmm Yeah' czyli piosence Austina Mahone i Pitbull'a. Jej teledysk raczej nie jest jakiś specjalny, ale piosenka wpada w ucho.




STRONA INTERNETOWA

 Nie będzie to tym razem twitter, jak w większości ulubieńców,  ponieważ mimo, że wchodzę tam codziennie, to jakoś nie spędzam tam mile czasu. Tym razem będzie to również coś znanego, TUMBLR. Zdecydowanie przesiedziałam tam o wiele więcej czasu niż kiedykolwiek, wchodziłam tam po kilkanaście razy dziennie. Co ja piszę, NADAL WCHODZĘ. Uwielbiam oglądać różnego typu obrazki i je reblogować. Jeśli macie swoje tumblry możecie podawać je w komentarzach a ja chętnie zajrzę i jeśli mi się spodobają to z pewnością je zaobserwuję.


CYTAT

Na każdy miesiąc staram się wybierać jeden cytat którym będę się kierowała przez całe 30 lub 31 dni. Nie koniecznie zawsze mi się to udaje ale w tym miesiącu jest to cytat z książki Demi Lovato


"Pamiętaj jak daleko zaszedłeś, nie tylko jak dużo masz jeszcze do przejścia. Nie jesteś jeszcze tam, gdzie chciałbyś być, ale nie jesteś też w tym miejscu, w którym byłes kiedyś." ~ Rick Warren

PICIE

A teraz coś co nie powinno was zdziwić bo był i jest to bardzo popularny napój - ARIZONA.
Pierwszy raz ujrzałam ją chyba na Instagramie gdzie dosyć często przesiaduję i uznałam, że muszę tego spróbować. Tak jak przypuszczałam okazało się to przecudowne w smaku i przez jakiś czas piłam to codziennie, teraz trochę mi przeszło. Lecz gdy mam okazję od razu kupuję i piję, ponieważ nie umiem się powstrzymać. Piłam trzy smaki (z czterech dostępnych u mnie w mieście). Niestety mam zdjęcia tylko dwóch, ponieważ resztę usunęłam. Napój niby dosyć prosty bo to herbata, ale bardzo bardzo dobry.


/ Żabka - 2,99/

APLIKACJA NA ANDROIDA

Dzięki pewnej znajomej znalazłam dosyć fajną aplikacją dzięki której możemy używać dosyć fajnych emoji oraz zmienić wygląd swojej klawiatury. Można wybrać konkretne zdjęcie ze swojej galerii i ustawić je na tło swojej klawiatury. Ja aktualnie mam Selenke i Justina, wcześniej miałam Ziama i Jelene. Aplikacja nazywa się GO KEYBORD. Niestety by ustawić wybraną klawiaturę i mieć emojii wydaje mi się, że trzeba zainstalować jeszcze kilka innych aplikacji co mnie na prawdę denerwuje.



KSIĄŻKA

Może ktoś z was pamięta jak pisałam tutaj posta o książce Demi którą dostałam od Oli. W tym miesiącu zaczęłam czytać ją na nowo ponieważ tak wyszło, że zrobiłam sobie małą przerwę i książka jest przecudowna (już to pisałam). Wszystko praktycznie opisałam już w poście o niej więc nie mam tu co pisać, PO PROSTU JEST WSPANIAŁA!


JEDZENIE

Ostatnia już kategoria jeśli chodzi o ulubieńców. Miałam się odchudzać, więc starałam się za wszelką cenę nie jeść słodyczy jednak niezbyt mi to wychodziło. Jednak w moim domu pojawiły się chlebowe krakersy, które strasznie mi smakują i teraz dosyć często je jem. W paczce znajduje się 8 paczek po 5 krakersów.




 Biedronka- ok. 4zł

A WY MACIE SWOICH ULUBIEŃCÓW KWIETNIA? 

17 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała te perfumy Sel ♥

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się mylę, ale piszę się perfumy, nawet jeśli mówi się o jednej buteleczce xd
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Świetna klawiaturka [chociaż nie jestem fanką JB] <3 śmieszne te usta z tych perfum :D a co to za smutne zdjęcia w ulubionej stronie internetowej...? jeżeli na serio chodzą ci po głowie takie myśli to je wyrzuć jak najdalej, ja tak nie zrobiłam i żałuję... nie chcę się tu tobie rozpisywać, ale to mnie naprawdę uderza, gdy patrzę jak ktoś się pogrąża tak jak ja kiedyś, jeżeli masz problemy w życiu to zrób coś z nimi, nie okaleczaj się, nie głódź. uwierz mi. natomiast jeżeli nie masz zamiaru wykonywać takich praktyk to sory, że zmarnowałam twój cenny czas, ale jeżeli widzę takie rzeczy to reaguję bardzo szybko. Pozdrawiam.

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze te apke sciagnac. Klawiatura z JB *.*
    Ksiażka Demi jest mega. <3

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. również uwielbiam tą piosenkę!
    Zajrzyj do mnie do moich ulubieńców :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post. :) http://wercza-sandra.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. http://wercza-sandra.blogspot.com/ zajrzysz? + świetny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka świetne buteleczka perfum <3
    Też uwielbiam książkę Demi :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. znam perfum - pachnie bardzo ładnie!

    zapraszam na rozdanie u mnie w którym można dostać rzeczy z rosewholesale.com!

    http://fidanzataa.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes mega brzydka i gruba. :D + ps mam te i tamte perfumy Sel :3

    OdpowiedzUsuń
  12. to mleczko jest super :)) . wgl inspirująca notkaa ;D

    tymczasem u mnie w końcu 3 rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :))
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy wyglądają interesująco! Jeszcze się z nimi nigdzie nie spotkałam ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. mój ulubieniec o równiez aARIZONA

    NOWY POST >>>>> http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017