12 czerwca 2014

My passion - Photography ♥




Kolejna dłuższa przerwa kończy się postem o tym co tak naprawdę kocham robić. Fotografia jest moją pasją. Każde nowe zdjęcie daje mi możliwość zadowolenia z siebie, bo moge przyznać, że niektóre zdjęcia wyjdą śliczne. Znam mnóstwo osób robiących to dużo lepiej, ale jako amator z 'byle jakim' aparatem lub aparatem z telefonu wydaje mi się, że dobrze sobie radzę.

Co to jest pasja? 

Prawdziwa pasja to coś unikatowego. Wiele osób ma tak zwany słomiany zapał. Taniec, fotografia, sport. Prawdziwą pasję można poznać dopiero po latach, kiedy radość z jej wykonania jest tak samo wielka, jak na starcie.

U mnie ulubioną czynnością jest fotografia i w tym kierunku chciałabym iść. Pomijając to, że od kilku lat bardzo chciałabym uczyć się tańczyć, chodzić na zajęcia kształtujące mój wokal czy uczyć się grać na perkusji lub gitarze, fotografia jest czymś co już od dobrych kilku lat sprawia mi ogromną radość. Co się zdarzy za kilka lat - nie wiadomo. Może moje marzenia się spełnią i będę miała możliwość uczenia się dalej, ponieważ jeszcze wiele rzeczy na temat samej fotografii nie wiem. Ale wszelka twórczość artystyczna potrafi uchwycić przelotne chwile, które są bardzo cenne.




Nauka nauką, nie jest jej teraz mało, ale wakacje są coraz bliżej. Można powiedzieć, że moje wakacyjne towarzystwo jest już w komplecie i weekendy stają sie coraz lepsze, wydają się trochę podobne do wakacji. 


 A wy, macie jakąś pasję?

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że masz jakąs pasję, ja niestety nie mam :(
    https://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją jest blogowanie i gotowanie.
    Śliczne robisz zdjęcia :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też prowadzę bloga o fotografii , ale najlepsze jest to że to zwykły telefon a nie jakaś lustrzanka ;) Nie liczy się sprzęt liczy się chęć ! :)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/be-strong.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to dużo rzeczy lubię robić ale nie nazywam ich pasjami. Nigdy nie zastanawiałam się nad tym co jest moją pasją, ale myślę, że szczególnie lubię śpiewać, gotować i grać na pianinie. I bardzo mi się podoba twój blog i jeszcze tak na koniec dodam żebyś nie przepraszala w każdym poście tylko pamiętała że lepiej pisać z np raz na tydzień ale dobrze a nie codziennie ale kiepsko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)))
    OBS=OBS?

    Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjecia.... (Sarkazm) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię fotografować, ale nie jestem obeznana w tych wszystkich nazwach itd. Świetne zdjęcia ;3
    Zapraszam do zaobserwowania ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pasje- sport :)
    Obserwuje, zapraszam- http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :) zdecydowana inspiracja dla czytelników :) z pewnością będę częściej zaglądać :) buziaki

    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju zdjęcie kota cudowne ! <3
    Nie mam jakoś typowo jednej pasji, ale interesuję się fotografowaniem i rysowaniem ♥




    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem człowiekiem, który ma wiele pasji: sport, pisanie a także fotografia ;) Ostatnio stało się to bardzo modnym zajęciem i jak widzę tych pseudo fotografów, którzy robią zdjęcia kubków ze Starbucks`a to mnie coś bierze ale na szczęście jest wiele osób, które mają talent ;D
    http://diobromoetan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :) <3 cudowny post <3

    OdpowiedzUsuń
  13. yOpieka nad zwierzętami <3
    Zdjęcie piękne :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia <3 :)
    Ja osobiście wole taniec i śpiew od fotogarfii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog <3 Kocham go <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją pasją jest taniec. Tańczę od 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuu, cudowny blog ;)
    +robisz genialne zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też kocham robić zdjęcia i staram się tę pasję rozwijać :)

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasja-jazda konna i rysowanie❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja pasja to śpiew choć wychodzi mi to kiepsko ale uwielbiam to robić mimo tego jaką krzywdę robię ludzią tym moim wyciem;p Podoba mi się post widać że włożyłaś w niego prace i serce, tak trzymaj;)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017