11 sierpnia 2014

Common White Girl Tag

Hej kochani!
Dziś mam dla was luźny post, ponieważ mój dostęp do komputera jest ograniczony. Wpadłam do domu tylko na jedną noc, ponieważ znów zachciało mi się zmienić kolor włosów. Około godziny temu spłukałam rozjaśniacz i postanowiłam zostawić je tak do jutra. Post o moim pierwszym farbowaniu włosów, czyli tym z granatowymi końcówkami gdzie pokazywałam wam również outfit, niestety się usunął przez to, że miałam aplikację bloggera na telefonie (długa historia o której raczej nie ma sensu się rozpisywać). Ten sam outfit prawdopodobnie pojawi się tutaj drugi raz. Dostałam kilkanaście pytań na asku, o tym, czy moje włosy po farbowaniu nie są zniszczone, co z nimi robię itd. Szczerze? Są w masakrycznym stanie, ale ja wciąż nie potrafię zdecydować się na jeden kolor. Jeśli pojawi się ich więcej możliwe, że napiszę o tym post, gdzie, już bardziej rozwinę temat farbowania oraz pielęgnacji.


Od września posty powinny pojawiać się regularnie, jeszcze nie wiem w jakich odstępach czasowych, ale aktualnie mam w głowie mnóstwo pomysłów. Na jesień oczywiście zmienię też wygląd, więc oprócz zmian takich jak szkoła, nowi ludzie itd. planuję mnóstwo zmian tutaj, które mam nadzieję, spodobają się wam. Nie przedłużam już i zostawiam was z TAG'iem, który pewnie kojarzycie z YouTube. 

1. Ulubiony napój z Starbucksa? 
Caramel Frappuccino, ale lubię też Strawberry Cream & Frappuccino. 

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Szczerze mówiąc to zależy od dnia, i tego ile mam tego czasu. Jeśli chodzi o dni szkolne jest to około 10-30minut. W weekendy lub wakacje włosy zazwyczaj myję rano, i przygotowując się z telefonem w ręce trwa to troszkę dłużej, ale wydaje mi się, że jeśli bym musiała to spokojnie w 10-15 minut bym się ogarnęła. 

3. Ile selfie robisz dziennie? 
Kiedyś miałam strasznego fioła na punkcie robienia sobie zdjęć, ale w pewnym sensie mi to przeszło. Są dni że robię ich strasznie dużo, a są takie, że robię je tylko na snapchacie. 

4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie? 
Liczba obserwatorów ciągle mi się zmienia, ale cały czas jest to w okolicach 850 followers a zdjęć mam 55 i staram się często coś dodawać, tak więc zapraszam - klik.

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos? 
Zdarza mi się.

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Nie wyobrażam sobie założyć czegoś jeden raz i potem to wyrzucić lub coś. Nosze te same rzeczy praktycznie w kółko, bo zawartość mojej szafy jest bardzo mała, ale oczywiście nie chodzę w przepoconej koszulce kilka dni - fuuuj. 

7. Czy jesteś rasistką? 
Zdecydowanie nie. Nie mogę powiedzieć, że jestem mega tolerancyjna, bo niestety są rzeczy których nie toleruję (staram się nie mówić o tym na głos), ale tak, jestem tolerancyjna. 

8. Ile masz tweetów? 
Około 4 tysięcy.

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr
Nie potrafię wybrać.

10. Jak spędzasz większość swojego czasu? 
Aktualnie to leżąc w łóżku i pisząc z Nati lub śpiąc, wychodzę na dwór dosłownie pod wieczór, bo wtedy mam najwięcej siły. 

11. Kto jest twoim ulubionym youtuberem? 
Trudne pytanie, chyba nie mam ulubionego, ale mam w planach zrobić post o youtuberach, których zdarza mi się oglądać. 

12. Jak często malujesz paznokcie? 
Jak mi się chce to maluję...czyli bardzo rzadko.

13. Jesteś zakupoholiczką? 
Nie :)

14. Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny". 
Nie mam pojęcia, jakoś nie zwracam uwagi na to ile razy jakiś film oglądam. 

15. Czy posiadasz dużo ubrań? 
Tak jak już napisałam, mam strasznie mało ciuchów. 

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Zdarza się, nawet bardzo często.

17. Robisz makijaż codziennie?
W wakacje oraz dni wolne raczej się nie maluję, a tak ogólnie, to zazwyczaj jest to tylko puder i tusz. 

18. Jakie są twoje oceny w szkole? 
Do tej pory były to oceny 3-6, ale w gimnazjum obawiam się, że będą gorsze.

19. Jak często stylizujesz swoje włosy? 
Moje włosy ogólnie jest bardzo trudno ogarnąć. Najczęściej robię byle jakiego koka, którego muszę poprawiać 39087218954 razy, kucyka lub po prostu chodzę w rozpuszczonych.

20. Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Rzadko wyglądam "wyjściowo". Jeśli siedzę w domu całymi dniami lub nie mam zamiaru nigdzie wychodzić to mój strój dnia to piżama, a na głowie mam gniazdo którego nawet nie chce mi się czesać. 

Co myślicie o tym TAG'u? 
Chcielibyście żeby pojawiało się ich tutaj więcej? 

45 komentarzy:

  1. śliczna jesteś *.*
    świetny tag, uwielbiam go :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny kolorek włosków :)
    bluzka <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio jestem bardzo zabiegana :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/kasztelan-2014.html :)Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/kasztelan-2014.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z fajnieszych tagów :)

    ♔BLOG- kliknij♔
    Twój blog zrobił na mnie wrażenie. Zaobserwujemy siebie nawzajem kiedy mój blog spodoba się Tobie?//daj znać u mnie✿

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag i odpowiedzi :3
    obserwujemy ? Zacznij a napewno się odwdzięczę :)
    http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też selfie robie tylko na snapa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy wpis! :)
    ładnie u ciebie + btw bardzo ladny kolor wlosow.
    http://aleksii0.blogspot.com/ zapraszam cieplutko : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super TAG :) Fajny kolorek włosów :D
    http://www.xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo teraz fajny kolor masz !
    Własnie mi też się teraz wymyśliły włosy w innym kolorze i tak czekam, ze może przejdzie mi ta faza...

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy tag, i świetne odpowiedzi ! :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądają teraz twoje włosy, swietny tag :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kolor włosów :)
    oraz świetny tag!
    Zapraszam :http://misieeek-life.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałaś o robieniu tagów na YouTubie?
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten TAG :D Ciekawe odpowiedzi :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super TAG :)
    Ładny ten kolor włosów - szkoda, że nie mogę ich farbować ;d
    Pozdrawiam
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny post :) lubię tutaj zaglądać :) buziaki!

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia też robię już głównie na snapchata, haha :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna notka, lubie ten tag. :)
    Sliczna jestes. *-*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki tag bardzo przypadł mi do gustu :D
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten tag, chyba wkrótce go nagram na swój kanał :))
    zapraszam ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję że mi także przejdzie robienie tylu selfie :D

    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag. Po twoich odpowiedziach widac ze sporo mamy wspolnego hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja paznokci wgl nie maluję, jakoś nie kusi mnie do tego ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. naprawdę świetny post i oczywiście odpowiedzi ;) www.drawer-dark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny tag :)
    Lubię czytać takie posty :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  27. często spotykam ten tag, ale u Ciebie wreszcie napotkałam jego naprawdę fajne wykonanie, które bardzo przyjemnie się czytało. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze powiedziawszy to ja nigdy nie czytam tagów, ale ten przeczytałam i spodobał mi się. :)
    Ślicznie Ci w tych włosach :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam film Wredne dziewczyny :D. Świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  30. hehee : ' Jeśli siedzę w domu całymi dniami lub nie mam zamiaru nigdzie wychodzić to mój strój dnia to piżama a na głowie mam gniazdo którego nawet nie chce mi się czesać. ' - genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny tag! Ciekawe odpowiedzi. :)
    No i w ogóle genialna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie bardzo fajny tag, może też go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny tag, sama go zrobiłam! :*
    Ładnie wyglądasz w tych włosach!
    Mój blog: kreatywnakreatyfka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog i super tag. Zaobserwuję Cię. Tak w ogóle jesteś bardzo ładna ;)
    Tutaj zostawiam link do mojego bloga, dopiero zaczynam :) http://luja-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Tez zrobiłam ten tag u siebie! ;) Zapraszam http://haniadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajowo! :3

    Zajrzysz? Dopiero zaczynam, trudne początki! :c
    http://coffeemadnesskitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny Tag :) Sama myślałam nad zrobieniem go :)
    Zapraszam
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post! <3333

    Zapraszam do mnie i do obserwacji bloga jesli sie spodoba! Buziaaak :* veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  39. Super tag ! <3
    Moze kiedys będe tak robic posty jak ty :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. heej, świetny post :)
    Jestem nowa, zapraszam do mnie!
    http://adriennee1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny tag ! :)
    Zapraszam do mnie :) http://crazymooonster22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017