16 września 2014

School Time Tag


Hej hej hej! Jako, że mamy już chyba trzeci tydzień szkoły, coraz więcej nauki, kartkówki sprawdziany i tak dalej, więc postanowiłam zrobić TAG, dokładniej School Time TAG co można już zauważyć po nazwie posta - bardzo mądra ja. W tym tygodniu czekają mnie dokładnie trzy sprawdziany diagnostyczne czy jak tak tam to się nazywa, właściwie to dwa, ponieważ jutro idę na szczepienie i sprawdzian z polskiego mnie ominie. Z jednej strony się cieszę, z drugiej nienawidzę uzupełniać zeszytów. Bez dłuższego przedłużania, zapraszam do czytania!

☺ O której wstajesz do szkoły?
To zależy od tego na którą mam godzinę. Jeśli na 8:00, budzik ustawiony mam na 6:30, jeśli na 8:55 - na 7:30.

☺ Ulubiony nauczyciel?
Jedynym nauczycielem jakiego lubię jest ksiądz. Da się z nim normalnie porozmawiać, pośmiać się  i ogólnie lekcje religii są bardzo fajne. Jak na razie reszta nauczycieli jakoś nie szczególnie przypadła mi do gustu.

☺ Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Chyba nie ma takiego przedmiotu, właściwie na razie nie mam jak tego stwierdzić, ponieważ nie mam okazji się wykazać.


☺ Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Jestem w nowej szkole, więc nikogo za bardzo nie znam, ale aktualnie najwięcej czasu spędzam z kilkoma osobami z mojej klasy oraz z klasy IA, czasami zdarzy się, że pogadam z osobami z klas drugich.

☺ Plecak, torebka czy tornister?
Zdecydowanie plecak.


☺ Czy malujesz się do szkoły?
Tak, ale nie za mocno. Puder, tusz do rzęs i kredka.

☺ Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Bez jakiegokolwiek zastanowienia wybieram spodnie, niezbyt lubię sukienki i spódniczki, co może już wywnioskowaliście, jeśli czytacie mojego bloga dłużej.

☺ Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.)?
Nie, najnormalniej ich nie posiadam.

☺ Czy w zeszłym roku szkolnym miałam świadectwo z czerwonym paskiem?
Nie, nigdy nie udało mi się go zdobyć. Najważniejsze dla mnie jest by zdać, moje oceny pokazują to co nauczono mnie w szkole. Nie potrafię siedzieć nad książkami w domu.

☺ Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Swój pierwszy posiłek zazwyczaj jem dopiero po szkole.


☺ Czy jesteś w klasie o jakimś profilu?
Nie.

☺ Przedmiot, z którego uważasz, ze jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
Jak na razie jest tak chyba ze wszystkimi przedmiotami.

☺ Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Zazwyczaj chodzę pieszo, ale jeśli razem z Klaudią zdążymy, a nie chce nam się iść to jedziemy jeden przystanek autobusem.

☺ Zmieniasz buty w szkole?
Jeszcze nie miałam okazji, zobaczymy jak będzie w zime.

☺ Czy w twojej szkole są organizowane wymiany międzynarodowe?
 Nic mi o tym nie wiadomo, ale znając życie pewnie nie.


☺ Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nienawidzę, dlatego też moją pierwszą oceną z tego przedmiotu była 1 za niećwiczenie - jest się czym chwalić, wiem.

☺ Czy macie w szkole mundurki?
Na szczęście nie, ale niestety kolejne trzy lata muszę nosić identyfikator, którego tak bardzo nienawidziłam w podstawówce.

☺ Czy macie w szkole szuflady lub szafki?
Na korytarzach stoją szafki, które za jakiś czas podobno mają być klas 1, ale jeszcze nic nie wiem.

☺ Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubisz?
Aktualnie jest to wf ze względu na to, że z innych przedmiotów jeszcze mamy nieco luzu.

☺ Uczysz się z lekcji na lekcje?
Szczerze mówiąc rzadko otwieram książki w domu, to co zapamiętam na lekcji musi mi wystarczyć, dlatego staram się uważać.


Wiem, że czytanie o szkole nie jest zbytnio ciekawe, ale postaram się w najbliższym czasie przygotować dla was jakieś kolejne DIY. Oczywiście jak zwykle możecie pisać na dole co tam u was, jak w szkole i nawiązując do tematu posta - odpowiedzieć na któreś z pytań. 

28 komentarzy:

  1. Fajnie tu! ♥ Będę częściej wpadać!
    + jeśli klikniesz w banner sheinside to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. DIY !!
    Bardzo kocham w twoim wykonaniu, Tag nie jest nudny spokojnie .
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja też zawsze na wfie kombinowałam jak mogłam byleby nie ćwiczyć ;D
    wpadnij też do mnie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag, z chęcią go czytałam :)
    W końcu ktoś tko nie ma ciągle paska na świadectwie :D
    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag! obserwuję i liczę na to samo, zachęcam do komentowania najnowszego postu :) http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. A ile można się o Tobie dowiedzieć. Z moich ulubionych nauczycieli w szkole też pamiętam głównie księdza. Był super. Aż chciało się chodzić na religię. Puszczał nam filmy i grał w gry różne :) a inny ksiądz z sali obok dawał nam mieszankę wedlowską :D
    Pozdrawiam serdecznie, życzę dalszych powodzeń w blogowaniu i w szkole. I zapraszam do mnie www.megly.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcie ♥ Mamy dużo wspólnego ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy blog! :) I widze ze interesujesz sie fotografia :) A zdjęcia wychodza ci znakomicie! :)
    Życze powodzenia w dalszym fotografowaniu :)
    Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i zależy mi na opini :)
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)

    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie znoszę wf. :D Łączę się z Tobą w nielubieniu tego przedmiotu.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno z czasem będzie Ci świetnie szło, nie przejmuj się ! :) Ja też nigdy nie lubiłam wf-u :(

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha ja też nie zmieniam bucików w szkole, właśnie najprawdopodobniej dopiero zima mnie do tego przymusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na cale szczescie nietrzeba zmieniac buty, a wrecz u mnie w szkole uwazane jest to jako dziewne haha i tez wole placaki zamiast torb

    juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super tag i śliczne zdjecia :)
    zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kwiatki :))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny tag, ja tez taki robię :3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny post:) ja też zawsze chodziłam w spodniach do szkoły:) zapraszam do siebie i jeśli to nie problem proszę o kliki w tym poście pod zdjęciem:* http://mesmerize87.blogspot.com/2014/09/trends-sporty-style-aw-2014-15.html

    OdpowiedzUsuń
  17. pooklikałam w linki w poprzednmim poście i prosiłabym , abyś mi też poklikała



    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Staram się o kontynuowanie współpracy i mam nadzieję , że mi pomożesz :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia. *-*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak.. Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem w nowej szkole, mało osób znałam i teraz poznaję tyle osób że mam problem zapamiętać ich imiona.

    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tag i ciekawy blog! :)

    http://nattyie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog ładna jesteś! Post jest tez ciekawy, i fajne odpowiedzi a za bardzo nie lubię księży, wolę jednak panią od polskiego!
    Obserwuję i mam nadzieję że wpadniesz!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nigdy nie przepadałam za lekcjami wf :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/witam-was-kolejnym-zestawem-ubran.html

    OdpowiedzUsuń
  24. WF...eh ;_;
    Ciekawy post. ^^
    Też wole plecak, wygodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Po co malować się do szkoły? o_O
    A WF jest ważny. Wiele dziewczyn teraz olewa te zajęcia i rosną obleśne pasztety. Fuj.

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017