09 września 2014

Ulubieńcy wakacji ♥

Hello! Jak tam pierwszy tydzień szkoły? Jak plan lekcji? Jeśli chodzi o mnie, wszystko jest w miarę okej. Już ustaliłam co i jak z postami na blogu, a za kilka dni postaram się zmienić wygląd. Wiec tak, zanim przejdę do tematu posta jakim są ulubieńcy wakacji - trochę spóźnieni, ale w końcu lepiej późno niż wcale - posty będą pojawiały się w każdy wtorek oraz piątek, chyba, że coś mi nie wyjdzie lub będę miała za dużo nauki, by się za to zabrać to w owym dniu, się on nie pojawi, ale mam nadzieję, że nie będzie takich sytuacji. Mimo, że mam masę pomysłów na posty, nie potrafię zdecydować się, który napisać w danym dniu więc prawdopodobnie wszystko będzie trochę nieogarnięte. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do czytania i oglądania :)

♥  PICIE


Zaczynam od rzeczy, która od jakiegoś czasu jest bardzo popularna w sieci jak i ogólnie.. a mianowicie AriZona, która już jakiś czas temu opanowała Instagrama wraz z wodą FIJI. Nie potrafiłam zdecydować się na jedną, ponieważ wszystkie ze smaków, które pokazuję wam na zdjęciu są naprawdę bardzo dobre. O ile się nie mylę teraz wyszły jakieś nowe, ale jakoś nie potrafię nigdzie ich znaleźć.

♥ JEDZENIE


Mimo, że lato w tym roku nie było jakoś szczególnie słoneczne, nie mogło zabraknąć lodów. Mi skradły serce lody Belcanto o smaku waniliowym, to jeden z moich ulubionych smaków. Moje o ile się nie mylę zostały kupione w biedronce.

♥ UBRANIE


Jeśli chodzi o ubrania, jest to coś co pokazywałam wam w poście jako outfit. Jeśli ktoś chciałby obejrzeć więcej zdjęć - klik

♥ KSIĄŻKA


Tutaj również nie ma czegoś nowego, zaskakującego. Tą książkę kojarzy już chyba każdy. Ostatnio udało mi się również obejrzeć film, ale jeśli chcecie więcej informacji oraz moją opinię na temat książki jak i filmu możecie napisać w komentarzach.

♥ FILM


O tym filmie dowiedziałam się od Banshee w jednym z odcinków, któregoś z jej sezonów. Nie potrafię napisać swoimi słowami więc wklejam wam opis wraz z linkiem do źródła.

"Nastoletni Charlie (Logan Lerman) jest uczniem pierwszej klasy liceum w Pittsburgu. Nieśmiały i wyobcowany outsider nie ma lekko w nowym środowisku. Nie pasuje do żadnej grupy, a jego niekonwencjonalne poglądy nie ułatwiają mu procesu dopasowywania się do innych. Pierwsze miłosne doświadczenia, samobójstwo przyjaciela, relacje w rodzinie, narkotyki – z tym wszystkim Charlie zmaga się samotnie, aż do chwili, kiedy jego inteligencję i wrażliwość zauważają Sam (Emma Watson) i Patrick (Ezra Miller)." ~ źródło


♥ MUZYKA

W wakacje zawsze coś przestawia mi się w głowie i słucham czegoś czego normalnie bym nawet nie puściła, jednak dwie piosenki, które wam tutaj wstawię na serio mi się spodobały i do dziś dosyć często ich słucham.



Oprócz tego w ruch poszła także pierwsza płyta Star Guard Muffin - "Szanuj", którą również wam polecam.


♥ WYDARZENIE


Myślę, że jednym z najważniejszych wakacyjnych wydarzeń było to, że ja i mój blog pojawiliśmy się w gazecie BRAVO GIRL na Blogowisku. Szczerze mówiąc gdybym nie zobaczyła zdjęcia na jednej z grup, w której jestem na facebooku, chyba nie mogłabym już zaliczyć tego do wakacyjnych wydarzeń. Jest to wydanie wrześniowe. Z początku nie potrafiłam uwierzyć w to co się dzieje, ponieważ do nich nie pisałam, wręcz trzęsłam się z radości. Jeden z moich większych sukcesów blogowych do tej pory.

To chyba tyle, mam nadzieję, że taki post wam się podobał. A wy, macie swoich wakacyjnych ulubieńców?

33 komentarze:

  1. gratuluję!!!
    mmm, Arizona jest pycha, ale brzuch mnie po niej boli ://

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Lubię Ariozne :) a 1 moment najlepsza piosenka sierpnia :) jak dla mnie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gratuluję tego wyróżnienia w BRAVO! ♥ Zazdroszczę :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam ,,1 moment''! Mi Arizona jakoś średnio przypadła do gustu, wolę jednak kubek ciepłej herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje !!! też chciałabym przeczytać o sobie w gazecie !!

    Zapraszam na nowy jesienny post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróżnienia, to na pewno niezłe uczucie zobaczyć siebie w gazecie. ;) i koszulka jest świetna, wcześniej takiej nie widziałam, rewelacja. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytałabym recenzję 'gwiazd naszych wina' +uwielbiam ariZone i obie piosenki :)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Film "Charlie" najlepszy i jeszcze ulubieni aktorzy moi ^_^

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w tym roku z jedzenio-picia pokochałam granitę :))

    wpadnij i zostań na dłużej! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Charliego ogladałam kilka lat temu i całkiem mi się podobał :)

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyróżnienia bloga w BRAVO ♥ zasłużyłaś :)
    Zapraszam do mnie na ulubieńców :)
    http://camiii-blooog.blogspot.com/2014/09/ulubiency-sierpnia.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazd naszych wina to na prawdę super książka !
    Ale Ci zazdroszczę wyróżnienia w Bravo :))
    Pozdrawiam

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! Życzę Ci dalszych sukcesów :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę!
    czytam właśnie TFIOS!
    a arizona pyszna!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/
    MOGŁABYŚ POKLIKAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie, że wyróżnili Cię w gazecie! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. arizona,gwiazd naszych wina,charie po prostu wszystko uwielbiam!
    i gratuluje pojawienia się w gazetce :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przyznam, że nie piłam tych napojów

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą płytę SGM z Bednarkiem na czele! Gratuluję również takiego wyróżnienia w Bravo ; )
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. arizona jest przepyszna, ale smakuje sztucznie i ma zdecydowanie za duzo cukru a za malo zielonej herbaty :D...
    gratuluje pojawienia sie w gazecie :3

    xoxo

    http://laideurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Arizona <3
    zapraszam do mnie ;)
    komentujcie, obserwujcie, odwdzięczę się ;)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez uwielbiam Arizone, nic dziwnego ze jest taka modna w sieci skoro taka pyszna :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w te wakacje pierwszy raz spróbowałam te picia i sa super :D

    http://lethaal.blogspot.com/2014/09/purge.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam książkę "Gwiazd naszych wina", film obejrzałam, a za książkę złapię się w najbliższym czasie! ;) A co do Arizony to przyznaję - chciałam spróbować kilka razy, ale jak widziałam na półkach sklepowych te butelki to zapominałam o kupnie. xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Zasłużyłaś na wyróżnienie w Bravo. Pewnie fajnie tak zobaczyć siebie w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam ekranizację "Gwiazd Naszych Wina" i muszę przeczytać książkę! Film był świetny ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Arizona najlepsza:D
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wydarzenia ! :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję !

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. również gratuluję :) W Twoich ulubieńcach widzę wiele znanych rzeczy jak kanał Banshee, książka którą zamierzam przeczytać, muzyka :) Ja słucham wyłącznie rapu także oba kawałki są mi bardzo znane i lubiane. Podobnie jest z płytą Kamila, kiedyś słuchałam jej bez przerwy :) Pozdrawiam z Tarnowskich Gór :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gwiazd naszych wina - najlepszy film jaki do tej pory oglądałam! Musze przyznać że, bardzo zaciekawił mnie Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi osobiście, Arizona smakuje tylko baaardzo mocno schłodzona.
    Gwiazd Naszych Win- dla mnie tylko książka. Film nie przypadł mi do gustu :)

    http://by-kllaudiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Te lody są pyszne, a bluzka super :3

    http://kuchniamodauroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017