20 grudnia 2014

DIY: Skarpeta na słodycze


No i mamy długo wyczekiwaną przerwę świąteczną. Już za kilka dni wigilia, którą pewnie większość z was spędzi z rodziną, następnie Sylwester, Nowy Rok. Ja swoją przerwę chcę w 70% przeznaczyć na spanie i odpoczynek od wszystkiego, a 30% na zdjęcia, bloga itp. Nie wiem czy na świąteczne ozdoby nie jest według was już za późno - ja dopiero zaczęłam wszystko przystrajać - ale przygotowałam dla was DIY, które nie tylko przydaje się jako ozdoba, ale idealnie nada się do koszyczka/paczki z prezentami na ukrycie "skarbów" zwanych słodyczami. Taką skarpetę oczywiście można kupić w sklepie, będzie ona pewnie dużo lepiej wyglądała i będzie, że tak powiem bardziej wytrzymała, ale ja lubię się pobawić i zrobić coś całkiem sama. Jeśli wy także, zapraszam!

Co będzie nam potrzebne? 

 ♥ materiał - polar (czerwony i biały) 

♥  pompony - zrobione lub kupione (ja zrobiłam je sama) 

♥ igła, nici (czerwona i biała) oraz dosyć ostre nożyczki

♥ słodycze, które chcecie, aby się tam znalazły (jeśli waszą skarpetę będziecie chcieli powiesić to najlepiej, żeby słodycze nie były zbyt ciężkie jak np. czekolada)

♥ coś na czym powiesicie skarpetę np sznurek, lub jak u mnie, gumka recepturka (która niestety nie przeżyła zbyt długo więc nie polecam)

Co robimy? 

• z materiału wycinamy dwa razy kształt skarpety, ważne by były one w miare takie same. Następnie zszywamy je razem pamiętając, by nie zaszyć środka. 

• z białego materiału wycinamy długi pasek o długości takiej, by po przyszyciu do skarpety okręcał całą górę. Wykręcamy kawałek u góry i przyszywamy. Ja ostatecznie wybrałam nić białą a nie czerwoną. Następnie odwracamy ten kawałek na dobrą stronę i wywijamy resztę na zewnątrz (mam nadzieję że coś zrozumieliście)


• przyszywamy pompon oraz nasz sznurek, na którym ją powiesimy, wkładamy słodycze i GOTOWE!



Co myślicie o tym DIY? Jeśli zdecydujecie się takie zrobić wysyłajcie mi zdjęcia na maila, który macie na pasku bocznym lub wstawiajcie na instagrama tagując #katiemoonblog /oznaczając mnie (@kaatiemoon)

Na koniec chciałabym życzyć wam Wesołych Świąt i masy prezentów,  bo prawdopodobnie wpadne tu dopiero po Świętach.

33 komentarze:

  1. Śliczna *-* moze zrobię :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła ci ta skarpetka. Wygląda jak ze sklepu. Spróbuję taką zrobić i dorzucę komuś do prezentu.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :)
    Jeszcze nie widziałam takiego Diy na blogach :)
    Miłego odpoczynku.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zrobię podobną skarpetę bo wygląda świetnie !
    Zapraszam na świąteczną serię u mnie na blogu :
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi taka skarpeta nie wyjdzie, ja mam chyba dwie lewe ręce :") Ale to Twoja to bardzo super jest! Ogólnie lubię jak są jakieś DIY, więc zaobserwowałam. c:

    http://determined-sloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na pewno wykorzystam i za obserwuje zapraszam na mojego bloga
    http://gabrysiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda, ja nie potrzebuję takiej robić, ponieważ mam dwie czerwone i jedną zieloną :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne diy! :)
    http://ordianry-reality.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszła ta skarpeta, ja niestety nie mam talentu do takich rzeczy i mam skarpetkę na słodycze ze sklepu :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest świetny, chętnie sama spróbuję coś takiego wykonać; nagłówek też bardzo mi się podoba :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na diy, coś innego :) Muszę sobie też taką zrobić, bo w sklepach w ogóle nie można znaleźć skarpet :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uu fajna ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ci to wyszło :)
    Prowadzisz fajnego bloga :) Czekam na kolejną notkę
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już zaczęłam .Liczę na uczciwy rewanż :)
    zapraszam do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. JAKA BOSKA ! ZAPRASZAM NA NOWO OTWARTEGO BLOGA : Patrycjaandklaudia.blogspot.co.uk ♥ ! WESOLYCH SWIAT !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł skorzystam w wolnej chwili zapraszam twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt. Kocham takie skarpety mikołajowe. Jeszcze ładniejsze są gdy są robione własnoręcznie. Nawzajem. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł, i wyszło pięknie :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/2014/12/w-oczekiwaniu-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, mega ci to wyszło ; )

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku super ci wyszła ta skarpeta *.* Masz bardzo śliczny wygląd bloga,a to motywuje do czytania :)
    Obserwuje
    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł :D Wesołych świąt! :)

    Zapraszam do siebie xx
    agata-baczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Katie mam pytanie, napiszesz jakiś post o torbach/torebkach takich odpowiednich do szkoły czy wyjście do galerii. Bo ja szukam i takiej np jak ty masz to nie moge znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajny pomysł na skarpete świąteczną :D
    Wesołych Świąt !
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł, nawet nie wiedziałem, że można taką zrobić u siebie w domu :)
    Pozdrawiam, Krystian! :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna skarpetka :D

    Nowy post, zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ta skarpeta! :D

    Wesołych Świąt :* zapraszam- http://fedricci17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nawet lepsza od kupnej! :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetna ;) w życiu nie powiedziałabym że to DIY, wygląda bardzo efektownie ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna ta skarpeta. Chyba na te święta zrobię coś takiego.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017