29 stycznia 2014

about me ☺

Post, który wybrałam na dziś jest troszkę inny od typowych faktów pisanych przez blogerki, gdy zaczynają przygodę z blogowaniem. Zazwyczaj opisują siebie z własnego punktu widzenia a ja postanowiłam zrobić to trochę inaczej i wkręciłam w to kilka, że tak powiem, "bliższych" mi osób. Każdego poprosiłam o napisanie kilku faktów, punktów o mnie i w taki oto sposób powstało to co wam przedstawiam.

Nati:
1. Lubisz kakao


2. Lubiłaś kisiel
3. Masz psa
4. Twój ulubiony kolor to czarny
5. Podobał ci się kolor zielony na włosach
6. Lubisz chodzić do KFC
7. Masz fajną mamę


8. W weekendy i ogólnie w wolne jesteś na Giszowcu
9. Uzależniona od neta i telefonu
10. Fajnie się ubierasz

Vicky:
1. Wyglądasz na 15 lat
2. Według Ciebie najpiękniejsza jest Selena ♥


3. Prowadzisz świetnego bloga ;*
4.Masz ładne włoski
5. Nie przepadasz za Kwiatkowskim
6. Chciałaś się farbować na blond ostatnio
7. Jesteś walnięta
8.Jeździsz na zloty


9. Ogólnie jesteś śliczna *.*
10. Lubisz chodzić na zdjęcia

Wiki: 
1. Ładna 
2. Fotogeniczna 
3. Miła
4. Chociaż czasami wredna
5. Jesz ze mną w KFC


6. Kochasz kawę
7.  Byłaś ze mną na Believe Movie
8. Pocieszasz mnie 
9. Belieber, Rusher, Selenator, Directioner


10. Czasami piszesz jak henzai (Julia Swiątek)

Kasia:
1. Kochana 
2. Mówisz, że wyglądam jak Selcia 


3. Niziutka 
4. Belieber, Selenator, Directioner, Rusher
5. Mówią Ci Katie 
6. Crejzolka ♥
7. Byłaś na Believe Movie w heliosie 
8. Masz Stars Dance *_* 




9. Chodzisz do 6 klasy 
10. Modeleczka 

Magda:
1. Śliczna 




2. Mądra
3. Leniwa 
4. Niecierpliwa 
5. Uparta 
6. Kochana 
7. Ryba <3 



8. Zapracowana
9. Nie wysoka 
10. Upierdliwa

Justyna:
1. Śliczna, piekna i wgl taka jwnxbzjskxbd *.* 
2. Malowałaś ostatnio paznokcie xD 


3. Masz 2 konta na facebooku
4. Twoja naj to Nati 
5. Masz ładny uśmiech
 6. Jesteś Belieberką
7. Kochana
8. Zajebista ♥




9. Chudziutka <3
10. Ukradłaś komuś popcorn w kinie na Believe Movie

Claudia:
1. Jesteś naprawdę śliczna :3
2.Masz Air Force


3. Jesteś Belieber, Rusher, Selenator i Directioner
4. Masz niesamowity styl :3
5. Urocza :3
6. Mieszkasz w Katowicach
7. Uwielbiasz Bednarka
8. Masz cudne włosy <3
9. i oooczyyy *-*
10. Cieszę się, że się poznałyśmy, bo jesteś naprawdę wyjątkową dziewczyną, którą nikt nie może skrzywdzić, bo inaczej to ja tego kogoś skrzywdzę ;-; 

 (taka nieogarnięta Katie po Believe )


Ola:
 1. Dziecko internetu xd
2. Nie znamy sie osobiście, a ja i tak mogę z tobą szczerze pogadać
3.  Nie wysypiasz się, bo po nocach siedzisz na laptopie



4. Masz piękne oczy *-*
5. Mega popularna
6. Jedyna 12-letnia TRUESelenator, z którą gadałam
7. Nie wygodnie ci w więcej niż jednej wstążce, ale czasami zakładasz dwie.
8. Jelena Shipper




9. Pesymistka co do siebie
10. Genius 

Zuzia:
1. Jesteś śliczna
2. Młodsza ode mnie
3. Przyjaźnimy się




 4. Jesteśmy jak siostry.
5. Mam Twój nr telefonu 
6. Piszemy ze sobą SMSy w szkole. 
7. Lubisz JB i Selene.
8. Kochasz mnie ;* 




 9. Piszemy o bezsensownych rzeczach
10. Mój brat bardzo Cię lubi

Wiktoria:
1. Śliczna. 
2. Robisz śliczne koszulki.



 3. Organizujemy zlot razem.
 4. Prowadzisz bloga :)
5. Obiecałaś mi koszulkę
 6. Razem z Wiki coś kombinujecie na zlot
 7. Masz 13 lat a wyglądasz na 15
8. Uwielbiasz Miley i Demi


9. Twoja babcia mieszka na Giszu i jesteś często u niej
10. Dostałaś ode mnie autograf Kwiatkowskiego

Klaudia:
 1. Masz na imię Kasia 
2. Jesteś ode mnie młodsza o rok
3. ale wyglądasz na starszą 
4. Mieszkasz w Katowicach.



5. Belieber, Selenator i nie wiem co jeszcze haha 
 6. Jesteś ślicznaa
7. Umiesz poprawić humor 
8. Umiesz rozśmieszyć ^^ 
9. Jesteś Katie nie Kasia**



10. Będziesz miała plakat z Believe Movie 

Mam nadzieję, że taki post wam się spodobał, jeśli tak to zachęcam do zaobserwowania i komentowania :)


Read more
Zaula, 2017