08 lutego 2015

Ulubieńcy miesiąca! (grudzień-styczeń)



Styczeń minął bardzo szybko, zanim się obejrzymy będzie czerwiec i wymarzone wakacje, ale jak na razie musimy znosić zimne poranki, śnieg i wszystko to czego ja szczerze bardzo nie lubię. Na szczęście (lub nie) aktualnie mam ferie, więc odpoczywam ile sie da, ale niestety już za tydzień to wszystko się skończy. Wraz z tym, że kolejny miesiąc dobiegł końca, przygotowałam dla was ulubieńców. Jak pewnie zauważyliście, robię taki post co kilka miesięcy, ponieważ zazwyczaj w jednym miesiącu nie udaje mi się uzbierać wystarczającej ilości rzeczy. Tym razem również nie uzbierało się tego dużo, ale w końcu chciałabym o tym wspomnieć.

 ☺ JEDZENIE

Jak zwykle zaczynamy od mojej ulubionej kategorii i znów mam dla was słodycze, bo bez tego chyba by się nie obeszło. Nutella&Go to coś co dostałam jako prezent świąteczny od 'brata' (wiem, że to czytasz :*) prosto z Niemiec, moja reakcja gdy tylko to zobaczyłam była... dosyć (bardzo) śmieszna. Podobno jest gdzieś dostępna w Polsce + na stronie internetowej cosslodkiego.pl

Jeśli chodzi o drugą rzecz to są to cukierki z biedronki, które podbiły moje serce i mogłabym jeść je tonami, tylko wtedy moje zęby bardzo by ucierpiały. Uwierzcie, są przepyszne!

☺ PICIE

Kolejnym ulubieńcem jest... KAWA! Na okres zimowy, gdy nic mi się nie chce, to jedyny napój, który utrzymuje mnie przy życiu cały dzień w szkole lub całą noc, gdy nie chcę spać.

☺KSIĄŻKA

Jak wiecie (lub nie) nie jestem wielką fanką książek, rzadko znajduję czas by po jakąś sięgnąć - szczególnie po lektury, ale gdy znajdę już coś co odpowiada MI SAMEJ to potrafię się nieźle wciągnąć. Książka również była prezentem, więc nie mam zielonego pojęcia gdzie i za ile została kupiona, nie przeczytałam jej też do końca, bo w ostatnim czasie jakoś nie miałam do tego głowy, ale jak najbardziej polecam!

☺FILM

Kto jest najbardziej zacofanym człowiekiem na świecie? Tak, to właśnie ja! Po długim, długim czasie zdecydowałam się obejrzeć film, który polecało mi naprawdę dużo osób, mianowicie "Niezgodna". Wiem też, że są kolejne części, które planuję obejrzeć gdy będzie to możliwe, ale jak na razie udało mi się tylko tą. Dwóch moich ulubionych aktorów znanych z Gwiazd Naszych Wina - Shailene Woodley i Ansel Elgort, jeden którego pokochałam po tym filmie
- Theo James, wcielający się w rolę "Four". Jeśli jeszcze nie oglądaliście to jak najbardziej polecam, bo WARTO.

☺PERFUM

Kolejnym świątecznym prezentem był perfum One Direction - You&I. Dowiedziałam się, że są w Polsce kilkanaście dni przed świętami i chciałam kupić je po nowym roku a tu taka niespodzianka przy otwieraniu paczuszki. Moim zdaniem pachną cudownie i używam ich praktycznie codziennie od ponad miesiąca. Urzekł mnie nie tylko ich zapach, ale także wygląd flakonika.

☺ MUZYKA

I znów wspomnę o świętach, które mimo, że były dawno temu, do dziś siedzą w mojej głowie. Tego a właściwie już tamtego roku do mojej kolekcji w ciągu jednego miesiąca trafiła masa nowych płyt i dwoma takimi są właśnie najnowszy album One Direction - FOUR oraz album Ed'a Sheerana - +.
Nigdy z żadnej płyty nie potrafiłam wybrać 'fav' piosenki, dlatego też żadnej konkretnej wam tutaj nie wymienię.


Oprócz tych dwóch albumów moją głową zawładnęły dwie piosenki, które pewnie każdy z was zna:

Ellie Goulding - Love Me Like You Do

Tove Lo - Habits (Stay High) - Hippie Sabotage Remix


☺ UBRANIE/OBUWIE

Jeśli chodzi o ubranie to napiszę krótko, że jest to koszulka JDąbrowskiego, co prawda jest męska i "trochę" za duża, ale i tak ją uwielbiam i prawdopodobnie pokażę wam ją tutaj niedługo. Ulubionymi butami w ostatnim czasie zdecydowanie były i są Air Force 1, które już wam tutaj pokazywałam.

Tak jak pod każdym postem z ulubieńcami piszcie własnych w komentarzach ♥

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą Nutellę, ale tradycyjna też jest świetna! Śliczne są te buty :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobre rzeczy ;) i buty świetne.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nutella jest świetna, ja kupiłam ją normalnie w Polsce :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do elite99 w TYM poście? Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy 1D są przepiękne :) Śliczne force!
    Pozdrawiam!
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też czytałam na wielu blogach, że "Niezgoda" jest świetna i chyba w końcu muszę obejrzeć ;) polecam 'Intruza" jeśli jeszcze nie widziałaś :P
    ahhh te słodkości *.^
    Uwielbiam Eda <3<3, a piosenkę Ellie puszczam na okrągło :P
    I świetne buty :)
    Buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne air force są przepiękne, kiedyś się ich dorobię, I swear.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty wyglądają rewelacyjnie!! Niedługo jak się ociepli to będą idealne na wiosnę ;) Szkoda, że w Polsce Nutella&go nie jest dostępna, może kiedyś wprowadzą ją do naszych sklepów, bo wiele osób jest zainteresowanych nią. Jak byłyśmy na wakacjach we Włoszech to nasi znajomi kupowali to w hurtowych ilościach :)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog zapraszamy do nas http://wixy-and-werka.blogspot.com/
    Pozdrawiamy cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty :)
    Ja tą nutelle kupuje w sklepie z niemieckimi produktami i mam ją pod nosem!
    Ja niestety nienawidzę kawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, i pyyyszna nutella <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://zwariowana-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzenie? Umm myślę, że to będą Kinderki jak zawsze haha. Picie to oczywiście kawa w dużym kubku! Książka to "Ty, ja i fejs" polecam! Film? Myślę, że będzie to film "Gwiazd Naszych Wina" ogl go cały czas i mi się nie znudził jeszcze :) Muzyka? Oczywiście wszystkie albumy One Direction i piosenka Ariana Grande- One Last Time :)
    Pozdrowionka cieplutkie Katie ;*

    http://light-mind-megan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham te buty *.*
    Nutella&Go jest moim uzależnieniem na wakacjach za granicą, hahah. Szkoda że u mnie w pobliżu jej nie ma :c
    czekam, aż pokażesz nam koszulkę ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nutella, książka i buty :)

    Chcesz Zniszcz ten dziennik lub jego kontynuację? A może Gwiazd naszych wina?
    A może post promujący?
    Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy :D
    Film widziałam i masz racje jest godny polecenia
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie buty *_*
    http://issku.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny post :) Uwielbiam ulubieńców miesiąca. Jakie świetne buty *o*
    + obserwuję :)

    Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega buty!
    http://martaa-urbaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te but są boskiee <3
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka. Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :) http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fani ulubieńcy, uwielbiam takie posty :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochalam sie w tym filmie i ta aktorka jedna z moich ulubionych :) buty super! I slodycze najlepsze mniam!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dokładnie takich samych ulubieńców w kategorii jedzenia i filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty :)

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też lubię wszystkie te produkty/rzeczy ale jest jeden wyjątek mianowicie film
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam nutellę! :) Te buty są bardzo ładne.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie buciki *u*
    A ja uważam , że moim ulubieńcem miesiąca jest Zniszcz ten dziennik :)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Af <3
    Tylko i wyłącznie narobiłaś mi smaka tą nutellą. Następnym razem powiedz Gibkowi aby tez mi coś przywiózł XD
    Film-Kosogłos 1 cz. <3
    A tak to sie zgadzam we wszystkim z Tobą. xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajni ulubieńcy:) Uwielbiam piosenki Tove Lo:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017