22 marca 2015

TAG: moje blogowe sekrety


Przyszedł czas na coś, czego dawno u mnie nie było mianowicie TAG! Pogoda u mnie robi się coraz bardziej wiosenna a co za tym idzie - chętniej wychodzę na dwór. Gdybym jeszcze miała odpowiednią ilość ciuchów posty z pewnością pojawiałyby się dużo częściej. Odkopałam stare zdjęcia, chyba jeszcze z wakacji w takim "wiosennym" stylu. Sama nie wiem czemu ale podobają mi się. Są takie zwykłe, niby nic szczególnego a jednak według mnie coś w sobie mają. Przede wszystkim dokładnie pamiętam w jakich sytuacjach je zrobiłam więc tez miło mi się kojarzą. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do TAG'u.


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę ponad rok a co do postów to teraz jest różnie. Staram się dodawać co najmniej 2 w miesiącu mimo, że planowałam je co weekend. Zawsze jest coś co zepsuje mi plan lub zwyczajnie nie mam siły by go napisać.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Nie potrafię zliczyć ile razy wchodzę na bloga, bo robię to naprawdę często. Po włączeniu komputera zazwyczaj jest to 2 lub trzecia strona, którą sprawdzam (zaraz po facebooku i twitterze). 

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? 
Rodzina chyba nie, jakoś nie mam potrzeby im o tym mówić. Co do znajomych no to niestety wiedzą nawet Ci, którzy nie powinni ,ale to chyba w żaden sposób nie zmienia tego co tutaj piszę.


4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innychy blogerek?
Właściwie sama nie wiem. Uwielbiam DIY, outfity, tematyczne. Niezbyt przepadam za recenzjami, bo ogólnie wolę oglądać niż czytać. Ważne też, żeby zdjęcia były w miarę okay. 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Tak i wydaje mi się to całkiem normalne, bo jestem dziewczyną. Zazdroszcze pięknych włosów, paznokci, chudych nóg, świetnej cery czy nawet organizacji czasu, dobrego aparatu itd.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Nie, nie recenzuję raczej kosmetyków na swoim blogu, bo się na tym nie znam.


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Może nie pod wpływem blogów urodowych a YouTube, ale nadal odpowiedź brzmi nie, dzięki temu tylko wiem co warto a czego nie warto kupować, więc chyba nawet wydaję mniej. 

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Krotko i na temat, zmieniło bardzo dużo szczególnie jeśli chodzi i mój charakter, sposób pisania itp.Więcej na ten temat chyba napisałam w poście na rok bloga.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Często pomagają mi znajomi, przyjaciele m.in Madzia, Nati, Dominika lub nawet osoby ze snapchata. Czasami sprawdza się tutaj też tumblr, ale najczęściej chyba korzystam z własnych pomysłów lub inspiruję się innymi blogami. 


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Ostatanio zdarza mi się taki coraz częściej. Czasami po prostu mam dość tego wszystkiego i raz nawet na dłuższy okres bloga zablokowałam. Na szczęście pomogli mi przyjaciele i jakoś z tego wyszłam, mam nadzieję, że to się nie powtórzy, bo przyzwyczaiłam się już do pisania tutaj. 

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Bałaganiarstwo stylistyczne i wizualne, wszelkie błędy ortograficzne - to naprawdę wkurza. Sama je popełniam, ale staram się wszystko sprawdzać kilka razy by było tego jak najmniej. Poza tym blogi prowadzone dla współprac, takie gdzie zdjęcia są tylko i wyłącznie z internetu. Takie gdzie post zawiera tylko "Dziś jest piątek. Wstałam rano. Zjadłam śniadanie. Poszłam do szkoły.", raczej wiecie o co mi chodzi. Ogólnie jestem osobą, która lubi się przyczepiać mimo, że sama ma bloga jakiego mam. 


W komentarzu możecie odpowiedzieć na wybrane pytanie bądź pytania, chętnie wszystko poczytam. 
Planuję również zrobić Q&A więc jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzach a w najbliższym czasie owy post się pojawi.

26 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia
    obserwacja za obserwacje ?

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag :D Zdjęcia fenomenalne ♥ Zakochałam się wprost w nich :*

    http://lifestylegirl88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię czytać posty DIY, outfity i tematyczne. :)
    Śliczne zdjęcia!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy przez bloga zmieniło Ci się spostrzeżenie na różne rzeczy?
    Sądzisz, że w przyszłości mogłabyś mieć taką "prace" jak blog?

    Czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Cię skłoniło do tego, by zacząć pisać bloga? Pasjonowałaś się tym wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Jak długo posiadasz tt ??
    2. Jak często przebywasz w Internecie? ?
    3. Jaki masz kolor oczu?
    4. Do której klasy chodzisz?
    5. Masz rodzeństwo?
    6. Twoi idole to .... ??
    7. Masz dlugie paznokcie ?
    8. W jakich ubraniach chodzisz najczęściej?
    9. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
    10. Jakie kwiaty lubisz ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jjejku jakie sliczne zdjecia robisz;p masz talent -zdecydowanie;d post ciekawy:D
    obserwuje i zapraszam serdecznie do sb:
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag! Piękne robisz zdjęcia! :)

    http://natalieownstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten Tag. Odpowiedziałabym bardzo podobnie do ciebie :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne odpowiedzi, przesliczne zdjecia :*

    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pictures!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny post! zdjęcia cudne <3
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, świetny tag i odpowiedzi:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na te pytania ;) Ja też nie lubię, gdy w poście są błędy ortograficzne.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog i piękne zdjęcia :) obserwujemy ?

    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się wczytałam, ojej! super są takie tagi, uwielbiam to czytac, pozostale posty tez masz znakomite. nie obejdzie się bez zaobserwowania! :D
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag.
    Ja również na bloga wchodzę często.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz oryginalny blog, inny od reszty ;) Bardzo tu miło i chętnie będę Cię odwiedzać :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/romwe.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, popularny , ale fajnie się go czyta :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Twój blog wysłała mi Twoja koleżanka i przyznam, że świetnie mi się go czyta :)
    dopiero zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, ale jeśli chcesz wpadnij do mnie-> http://triviaaboutme.blogspot.com/ może coś poradzisz, ocenisz, ja będę do Ciebie wpadać częściej, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017