12 kwietnia 2015

"Fajny post. Wpadnij do mnie!"


Każda osoba, która prowadzi blog już jakiś czas, pewnie po samym tytule zrozumiała o czym będzie cały post. Kierowany jest on oczywiście do BLOGEREK, blogerek które w taki sposób reklamują swój blog czyli pokazując właściwie NIC. Wchodząc na byle jakiego bloga, popularniejszego lub dopiero założonego spotkamy się z chociaż jednym komentarzem tego typu. Nie uważacie że to irytujące? Według mnie bardzo i założę się, że pod tym postem również owe się pojawią. Nie chciałabym poświęcać całego postu tylko i wyłącznie na narzekanie na ten temat, bo nie o to mi tutaj chodzi. Zauważyliście że często gubię się w tym co chcę napisać? Chyba powinnam to zmienić, nieważne.

Większość blogerek "skarży" się na takie komentarze tylko wiecie co jest najlepsze? Same później takie piszą i z tym spotkałam się nie raz. Przyznaję, że nie raz mój komentarz to było tylko "fajny post" lecz nie dlatego, że go nie przeczytałam, bo skoro jakiś blog mnie nie interesuje to go wyłączam. Nie będę traciła czasu na coś co moim zdaniem jest nudne i nie chce mi się tego czytać tylko po to żeby się zareklamować - i to również polecam innym. Jestem osobą, której trudno wymyślić coś na jakiś temat jeśli ktoś na przykład już wszystko napisał lub gdy mam mało czasu a uwierzcie, jeśli coś czytam i tego nie skomentuję od razu - po kilku minutach wylatuje mi to z głowy a wiem jaką komentarze dają radość, szczególnie jeśli widać, że ktoś post przeczytał co można w bardzo łatwy sposób sprawdzić.

Co sądzę o takim czymś? Totalna głupota. Niestety należę do osób, które wejdą na blog nawet pozostawiony przy takim komentarzu. Lubię odkrywać coś nowego. Wydaje mi sie, że to kolejny post z serii nic nie wnoszących do waszego życia, należący pewnie też do kategorii nudnych, ale zostawiam wam zdjęcia!






 



 


| sweterek - ? | spódniczka - C&A | rajstopy - KLIK (klikniesz?) | buty - allegro |

A Wy, co sądzicie? Często spotykacie się z takimi komentarzami?

41 komentarzy:

  1. To rajstopy? cudowne *.*
    zamawiałaś, czy kupiłaś w sklepie? :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dopiero początkującą blogerką, która ma 1 wpis jak na razie i z takim czymś się nie spotkałam. :)
    http://agnieszkawygladala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście się z tobą zgadzam, jest to strasznie irytujące, jednak takie osoby niestety są i będą, a inni raczej nie mają na to wpływu.
    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. zdarzyła mi się taka jedna, która spamowała na wszystkich blogach to samo: cudny blog, obs za obs? Zazwyczaj skaczę po blogach, komentując je i wyłapując kolejne w komentarzach i bez przerwy się natykałam na tę osobę. :P Zgaduje, że próbuje uzyskać mnóstwo obserwacji, by nawiązać współpracę z jakimś sklepem. Tylko zgaduję. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ślicznie wyglądasz :)
    Najśmieszniejsze są właśnie osoby, które same narzekają na to, a potem same to robią.
    OBSERWACJE ZYCIEM hehe
    Ja nie wchodzę w linki osób, które dają mi takie komentarze.
    Wiem, że nawet nie przeczytały mojego posta i wg

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dlatego mam zawsze włączoną moderację komentarzy i je weryfikuję. Jeśli nie niosą za sobą jakieś konkretnej treści- kasuję.
    Urocze rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rajstopy! Ugh, również nienawidzę takich komentarzy i nie wchodzę na pozostawione w nich linki.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same rajstopy :) Tylko, że szbko mi się "pyszczki" wytarły :/

    OdpowiedzUsuń
  9. No Ci powiem , że te chyba podkolnówki :D wymiatają , są super oj bardzo Ci ich zazdroszczę :)
    Pozdrawiam :)
    http://nocmowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, zapraszam do mnie.. xDD
    Nie no żartuje, zgodze się z tobą to tolatlna głupota mówić, ze to złe i głupie a później samemu takie komenarze pisać..
    Dodatkowo świetne zdjecia, pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, racja! Takie komentarze jeszcze jakoś dzierżę, ale jak wchodzę w blog takiej osoby i pisze, że irytują ją coś takiego jak ,,cudny blog, zapraszam do mnie'' to po prostu wybucham śmiechem! Ten post wcale nie był nudny :) Śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się szczególnie rajstopy i buty :D
    Pozdrawiam!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. O i widzę, że znalazło się jedno z moich ulubionych zdjęć! A co do samego postu, to racja, mimo, że nie mam długo bloga, to nienawidzę takich komentarzy, strasznie mnie irytują... Czasami takim sposobem mam wrażenie, że nie przeczytał mojego posta, wpadł tylko po to by się zareklamować, nie lubię czegoś takiego....
    Śliczne rajstopy, pisałam to też pod ostatnim postem, ale żal nie skomentować ich jeszcze raz! :)
    JESTEM DOMINIKA

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, masz rację! wiele osób się na to skarży, a same robię to samo, więc gdzie tu konsekwencja?
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, każdemu chyba zależy tylko na szczerych czytelnikach :) Piękne te rajstopy :) Kliknęłam, mogę liczyć na to samo u mnie? :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Paranoja... Bloga prowadzi się dla siebie, dla rozwijania swojej pasji, a nie dla dużej liczny obserwatorów. Osobiście- nie zwracam uwagi na komentarze tego typu.
    Cudne podkolanówki, czy też rajstopy. Nie umiem określić dokładnie co to jest, ale są bardzo urocze. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze są komentarze, które nijak się mają do tego, co jest w poście. Poza "świetny post/świetne zdjęcia" czasami ludzie piszą kompletne bzdury, nijak mające się do tematyki tylko na odczep się. No ale trzeba sobie jakoś nabijać wejścia, więc komentują byle co, byle gdzie. Ja dopiero zaczynam, ale nie chcę na chama zbierać obserwujących i podbijać statystyk. Jak to mówią, lepiej jeden wierny niż milion nic nie wartych obserwacji. Smutne trochę, ale taka prawda. Więc, ukłony w Twoją stronę, bo piszesz prawdę :)
    A dodatkowo, fajne masz te rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie napisane , a zdjęcia śliczne *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! (⌒o⌒) Też mnie to denerwuje, nie jesteś jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, też coraz częściej spotykam się z tego typu komentarzami, chociaż najbardziej irytują mnie te typu "obserwacja za obserwację?", zwłaszcza, że pod okienkiem na komentarz mam napisane, że się w to nie bawię, no ale cóż :) myślę, że to akurat jest nieuniknione :P
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie komentarze są na porządku dziennym kopiuj wklej niestety bardzo denerwują ;/

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Już po tytule wiedziałam o czym będzie post, ja też spotykam się z takimi komentarzami.
    Najgorsze jest to jak ktoś pisze "Świetne zdjęcia! Klikniesz w linki, skomentujesz post, obs/obs? Jeśli tak napisz, a się odwdzięczę! jehgwuo.blogspot.com" Czasem wygląda to dziwnie, a ja nie wchodzę na takie blogi ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam prawie identyczną spódniczkę, tylko że z h&m i szarą, ale na początku myślałam że to te same :D
    Rajstopy wygrywają wszystko <3
    A co do tematu postu, niestety z takimi komentarzami spotykamy się nie tylko na blogu, ale też na instagramie czy asku. Tacy ludzie są wszędzie.
    http://nowornevertry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz cudowne włosy! Na zdjęciach wydają się takie gęstę, sama bym chciała take mieć:(
    A co do treści notki: od kiedy założyłam bloga (czyli w lutym haha) wiedziałam od początku, żeby nie pisać komentarzy typu 'ładne zdjęcia jdjdjdjsslal.blogspot.com' bo tylko zrażę tym do siebie ludzi :) Sama widząc taki komentarz u siebie nawet nie wchodzę na bloga. Gdy przeglądam blogi, zawsze czytam notkę, nigdy nie skomentowałam postu bez przeczytania go.
    A ostatnio odnoszę wrażenie że na bloagch coraz więcej dziewczym chce mieć współpracę z Sheinside, Choies itp.. To smutne że zakładają bloga tylko dla darmowych ciuchów. Wiadomo, że nie każda blogerka robi to jedynie dla ubrań, ale na pewno zdecydowana większość ;)
    NOWY POST - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie komentarze może i nie należą do najlepszych,ale nie ma co narzekać. Jak nie przeczytają treści to zawsze na zdjęcia spoglądnął ;) Oczywiście nie popieram takiego pisania ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z Tobą w 100%, ale szczerze nie przeszkadza mi to, po prostu to ignoruję :)

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie komentarze są bardzo denerwujące.. Wkładamy pracę do postów a inni nawet nie raczą tego przeczytać, dlatego większość lubi oglądać posty zdjęciowe, łatwiej im napisać " ładne zdjęcia"
    Te rajstopy są śliczne *.*

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/2015/04/trzy-ulubione-rzeczy-ostatniego-czasu.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ton wkurza.Podm kozadym moim postem widze przynajmniej 5 takich komentarzy.Kiedy je usuwalam ale teraz juz nie trace na nie czasu i olewam te osoby przez nie wchodzenie na ich blogi :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Tobą.
    Gdy napiszę naprawdę dobry post i sama jestem z niego zadowolona to w komentarzu pisze tylko "fajny post".
    I pewnie nie tylko mnie takie coś denerwuje. Każda blogerka chciałaby dostać komentarz, po którym widać, że post został przeczytany.
    Śliczne rajstopy.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się. Staram się w ogóle nie zwracać na te komentarze uwagi. Ignoruje je.
    Obserwuję.

    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokładnie, takie komentarze doprowadzają już do szału, aczkolwiek irytuje mnie fakt iz jest napisane na dole przy komentarzach,żeby nie dodawać samego linku czy tylko " super blog " , czytając to każdy by się zorientował ze trzeba coś dodać a takie małolatki nawet tego nie przeczytają i jada z koksem: "fajny post", "fajny blog", "zaobserwujesz? obserwacja za obserwacje?" ; irytujące się już to staje niestety tak jest na sferze blogerskiej :( Bardzo ładne zdjęcia♥ , za ile kupiłaś sweterek? :) Jest prześliczny : )
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgadzam się z tym co napisałaś, ale cóż, nic nie zrobisz ;p
    mam takie same rajstopy, są przeurocze ♥ piękną masz fryzurę! obserwuję :)

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą, takie komentarz potrafią denerwować, biorąc pod uwagę ile pracy wkładamy w blogowanie. Cudowne rajstopy :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie to bardzo denerwuje i nawet nie zachęca :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna bluzka i spódniczka. Ja często spotykam się z takimi komentarzami i denerwuje mnie to i zniechęca.
    toria-blogg.blogspot.com

    Fajny blog, obserwuje i czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie wyglądają te rajstopki *.*
    A co do postu - też nie lubię tego typu komentarzy. Jeśli już piszę do kogoś "fajny blog", to tylko dodaję to pod koniec konkretnego komentarza na temat notki, nigdy jako cały komentarz.

    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. nienawidzę tego typu komentarzy. nigdy nie wchodzę na blogi, które reklamują się w ten sposób.
    swoją drogą, urocze rajstopy:))

    http://pastel--space.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Taaa, najlepsi czytelnicy haha :D
    Widząc tego typu komentarz po prostu go ignoruję, nawet nie wchodzę na bloga tej osoby co mam w zwyczaju robić. Czy blog jest interesujący czy nie, jeśli dana blogerka skomentowała mój post, ja również to robię, bo skoro ona poświęciła czas na czytanie moich wypocin, to ja mogę zrobić dla niej to samo.
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście wyszłam i poszłam dalej :D
    A miałam jeszcze przecież napisać o rajstopach! Są boskie. Serio, zakochałam się *.*
    Klikam oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny post! Wpasnij do mnie! :D
    Hahah, nie no a tak na serio, deneerwują mnie takie osoby i gdy dostaje takie komentarze, to nawet do tej osoby na bloga nie wchodzę:D
    Śliczne rajstopy, kliknęłam w link tych rajstop ;))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie osobiście szlag trafia, jak widzę takie komentarze ;) Nigdy nie wchodzę na bloga, którego autorka reklamuje się w taki sposób i raczej nigdy też nie komentuję podobnie ;) Jeśli nie mam o poście nic do powiedzenia prócz tego, jak fajny jest..to zostawiam to dla siebie i tyle ;)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, ale zakochałam się wręcz w Twoich włosach *.*

    http://pattiexdd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie słodkie rajstopki!Bardzo fajny post,mnie także denerwują takie osoby :) Jestem tu nowa,ale gdy widzę takie komentarze pod moimi postami to nigdy nie zaglądam do takich osób :D Masz boskie włosy :)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017