05 kwietnia 2015

HAUL ZAKUPOWY #1 (DressLink)

Jakiś czas temu, udało mi się zrobić małe zamówienie na stronie dresslink. Małe może nie pod względem ilości, bo przyznaję, że pierwszy raz mogłam wybrać tak wiele rzeczy. Pierwsze wrażenie? Wyjątkowo dobre, dlatego też postanowiłam wam pokazać tutaj moje zdobycze. Na sam początek może napiszę coś o samej firmie i mniej więcej jak wyglądało zrobienie tam zamówienia, bo dosyć często dostaję takie pytania na temat Sheinside i nie do końca mogę na nie odpowiedzieć, biorąc pod uwagę to, że z ową firmą mam współpracę. O ile się nie mylę, miałam do wykorzystania $20 i jakimś cudem się zmieściłam. Na początku nie umiałam nic znaleźć a jak już znalazłam, no to za dużo, nieważne. Wybrane rzeczy dodałam do koszyka i właściwie postępowałam zgodnie z instrukcją, którą otrzymałam wraz z mailem z propozycją współpracy. Niestety nie powiem wam jak wygląda płacenie, bo uwierzcie, sama nie mam zielonego pojęcia jak to działa. Na paczkę czekałam około dwóch tygodni, czyli taki ,wydaje mi się, "podstawowy" czas oczekiwania. Ciuchy na stronie są w dosyć niskich cenach, jednak co do asortymentu - nie jest on tak bogaty jak na stronie Sheinside, Choies czy Romwe. Wielkim minusem jest przesyłka, która wydaje się być na prawdę droga. Mimo tego, jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że będę jeszcze miała okazje coś sobie tam zamówić. Jeśli jeszcze was nie zanudziłam, zapraszam do obejrzenia mojego zamówienia. Postaram się krótko opisać wam każdą rzecz.

Zaczynam od elementów garderoby, ponieważ jest ich zdecydowanie więcej. Robiąc zamówienie, miałam w głowie między innymi to, żeby rzeczy przydały się do zdjęć na bloga. Koszulkę zdążyłam wam już pokazać i jak najbardziej jestem z niej zadowolona. Nie mam raczej do czego się przyczepić. Jest dostępna w dwóch kolorach: biały oraz czarny.

| koszulka - KLIK (klikniesz?) |

Wybrałam również bluzę z trochę nietypowym wzorem, bynajmniej tak mi się wydaje, który właśnie tym mnie zachwycił. Jestem ogromną fanką takich bluz, co mogliście już zauważyć (bluza w dinozaury lub z napisem "VAMPIRE WEEKEND"). Jest dosyć cienka, więc idealna na wiosenne-letnie wieczory.

| bluza - KLIK (klikniesz?) |

Przejdę teraz do czegoś, z czego nie jestem do końca zadowolona, mianowicie spódniczki. Materiał jest bardzo dziwny, nie znam się na tym, więc nie jestem w stanie go określić. Może zwyczajnie nie doczytałam opisu. Kolor "nude pink" bardziej chyba podchodzi pod bardzo rozjaśnioną brzoskwinkę, ale to akurat zupełnie mi nie przeszkadza.

| spódniczka - KLIK (klikniesz?) |

Skarpety, w trochę sportowym stylu wyobraziłam sobie ze spódniczką a może nawet jakimiś szortami i to skusiło mnie do ich wybrania. Czarny - kolor pasujący praktycznie do wszystkiego. Mam nadzieję, że uda mi się je z czymś zestawić i pokazać wam tutaj. Są z dosyć cienkiego materiału, więc idealne na wiosnę. O ile się nie mylę, na stronie są dostępne w sześciu kolorach.

| skarpety - KLIK (klikniesz?) |

Ostatnia część z rzeczy, które mogę ubrać na dwór, zamówiona zupełnie przypadkiem. Były na przecenie za US$ 0.01 a ja postanowiłam sprawdzić ich wykonanie i to jak wyglądają. Są przesłodkie. Na stronie dostępne są w innych wzorach. Materiał wydaje się być całkiem spoko, ale pochodzimy - zobaczymy.

| rajstopy - KLIK (klikniesz?) |

No i moja ulubiona część zamówienia, to z czego jestem zadowolona najbardziej. Od dłuższego czasu, jestem ogromną fanką pand. W swojej kolekcji mam już "włochaty" sweterek z pandą oraz kilka drobiazgów. A gdy tylko zobaczyłam te kapcie, od razu się zakochałam i pomyślałam, że muszę je mieć. Niestety, z tego co widzę kapcie są tylko w dwóch rozmiarach, na szczęście jednym z nich był mój. Idealnie trafiłam, ponieważ są cieplutkie i ogromnie wygodne. Przez pierwsze dni, chciałam wyjść w nich nawet na dwór. Nie ukrywam, że ruszyłam w nich nawet do skrzynki na dół i modliłam się, by nikt mnie nie zobaczył, bo musiałam wyglądać bardzo śmiesznie.


| kapcie - KLIK (klikniesz?) |

Ostatnia rzecz z mojego zamówienia to poduszka z popularną i moją ulubioną emoji. Uwierzcie, największym problemem było wybranie wzoru, ponieważ było ich aż dziewięć i każdy podobał mi się tak samo. Poduszka jest mięciutka i moim zdaniem wykonana bardzo dobrze. Jeśli znowu pojawią się na stronie i będę miała okazję, to zaopatrzę się w inne! Z tego co widzę, na razie niestety ich nie ma.

| poduszka - KLIK (klikniesz?) |

To już koniec mojego zamówienia. Mam nadzieję, że tego typu pos, chociaż trochę wam się spodobał. Nie traktujcie go jako chwalenie się, bo zupełnie nie o to mi chodzi. Sama, dzięki takim postom wiem co zamówić, a czego nie, więc moim zdaniem są bardzo pomocne i przy okazji mogę wam pokazać coś, co pewnie nie pokazałoby się tutaj poza tym postem. Co najbardziej wam się spodobało? Zamawialiście może coś z tej strony? Oprócz tego życzę wam Wesołych Świąt!

50 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobala mi.sie bluza i.kapcie. kapcie sa mega.slodkie.i widac na.zdjeciu, ze wygodne x

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych kapciach !!! <3

    W wolnym czasie zapraszam do MNIE !
    talaiwiki.blogspot.com

    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy, uwielbiam haule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie kapcie :3 I jestem bardzo ciekawa tych rajstop! :)

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdobycze! Najbardziej podoba mi się bluza (。・ω・。) Uwielbiam haule~
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero się rozkręcam, więc jeśli masz jakieś wskazówki bądź uwagi to śmiało napisz ^^
    www.watashi-no-inochi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy :* Ta pierwsza bluzka jest super!!!
    http://faszynerka.blogspot.com/2015/04/budapeszt.html

    Pozdrawiam, Ola :*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czytać i oglądać haule, można podpatrzeć na nich mega ciekawe rzeczy, oczywiście poklikałam ^^
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super post :)

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza najlepsza :D Fajna współpraca. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KAPCIE PANDY SUPER <3
    Ciekawy post !

    http://piiinkelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam bo suuuuper rzeczy !
    zapraszam i do mnie:
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka ( kliknęłam ) chyba ją kupię ! Uwielbiam dresslink :) Spokojnych świąt i mokrego dyngusa :) Zapraszam do mnie. Chętnie odwdzięczę się obserwacją ;)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka i skarpety cudne. spódniczka też niczego sobie. :)
    http://misera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie długo będę zamawiała z tej stronki, wszystko poklikałam tylko coś z poduszką bylo nie tak :)
    Na pewno skuszę się na tą spódniczkę i poduchę! Jest boska :)
    Pierwsza bluzeczka tez mi sie podoba jest wykonana z super materiału :)
    Mój blog-Blondynka KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, mam podobną spódnicę, tylko a innego materiału i bardziej różową :) świetna poduszka!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza i kapcie są super :3

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne rzeczy ^^
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham pandy kapcie są prze słodkie.
    Podoba mi się też bluza i koszulka.
    Zapraszam: http://amelialip.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześwietne podkolanówki i poduszka :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne ciuszki;) Poduszka najlepsza:)
    Obserwuje:) http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:) Ps. Wesołych I fajnego smingusa dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam, a rajstopy są przeurocze! Pandy również są genialne :) Spódniczka na zdjęciu wyglądaj bardzo dobrze, może jednak przyzwyczaisz się do tego materiału ;) mi też to raczej przypomina kolor brzoskwiniowy niż nude pink :/
    obserwuję!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie kupuję ubrań przez Internet, przed zakupem wole je przymierzyć. Najbardziej spodobała mi się na pierwsza bluza. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy kupiłaś ;) Ja też mam takie cieplutkie ciapki, tylko króliki nie pandy.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny T-shirt i kociakowe rajstopy, podobają mi się :)
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ubrania ,aż chyba kupie sobie parę podobnych hmmm może
    czym robisz zdjęcia
    zapraszam
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. te poduszki są cudowne :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem chora na punkcie pand! Te kapcie są DOSKONAŁE *___*
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta poduszka jest świetna haha! Sama bym z chęcią sobie taką kupiła! I pierwsza bluza też super.
    www.milkimary.blogspot.com pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobne rajstopki zamowiłam sobie z Choies.com Poklikałam we wszystkie linki oczywiscie :) haul zakupowy widze ze jak najbardziej udany. Chetnie bym przygarnela takie kapciochy :3
    Kochana chcialabym cie zaprosic do wspolnej zabawy w blogosferze. Jest to akcja "sprawdz kto czyta twojego bloga" Uwazam ze twoj blog idealnie sie nadaje i masz duze szanse :) Do wygrania sa nagrody! Szczegoly znajdziesz u mnie. Daj znac czy piszesz sie na to :)
    Pozdrawiam!


    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny haul, najbardziej mi się podoba ta pierwsza bluzeczka, kapcie i podusia z emotikonką :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kliknęłam wszystko :) Super post też współpracuję z tą firmą :* http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy, zwłaszcza kapciochy są ekstra :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne rzeczy ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza koszulka jest genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zamówienie! Pierwsza koszulka boska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Zamówienie - udane!
    Pierwsza koszulka jest boska! Kiedy zobaczyłam kapcie oniemiałam! Są naprawdę cudowne, chyba sama sobie je zamówię :)
    http://dominikanicol.blogspot.com/ - zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne rzeczy!
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku uwielbiam ten sklep, Pierwsza koszulka jest niesamowita i jeszcze bardzo podoba mi się ta poduszeczka, chyba też sobie taką zamówię. I jeżeli jest to dla Ciebie ważne poklikałam we wszystkie linki :)
    W wolnym czasie zapraszam lu-sia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Sklep wydaje się świetny, niskie ceny i świetne rzeczy-idealnie! ;) Bardzo spodobała mi się poduszka i kapcie, pewnie jak większości. Świetnie, że opisujesz każdą z rzeczy co jest rzadkością na innych blogach :)
    jeśli masz czas, zapraszam do mnie: www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa współpraca. Możesz powiedzieć coś dokładniej? Płacisz te 20$ i przesyłkę?

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017