25 kwietnia 2015

Prowadzę bloga tylko dla darmowych ciuchów!


Jeśli myślicie, że jestem tutaj, bo lubię blogować to jesteście w błędzie. Jedyny powód dlaczego jeszcze nie usunęłam bloga to współprace czyli darmowe ciuchy. Skoro je dostaje to dlaczego mam rezygnować? Dzięki temu mogę zaoszczędzić parę groszy. Wystarczy, że dodam kilka zdjęć w ubraniach, które sobie wybiorę i gotowe. Zdjęcia zrobione telefonem bo po co mam wydawać pieniądze na aparat, w domu bo nie chce mi się nigdzie dalej ruszać. Nie ma potrzeby, żebym też się starała i wymyślała jakiekolwiek posty. Po co w ogóle jakiś tekst? Same zdjęcia wystarczą! Ewentualnie mogę opisać wam mój nudny dzień w szkole i to, że byłam w sklepie albo, że zjadłam lody. Najważniejsze są darmowe ciuchy dlatego klikajcie mi w linki, żebym dostawała ich jeszcze więcej!



Mam nadzieję, że nie wzięliście na poważnie tego co napisałam, chyba spodobały mi się takie wprowadzenia. Chciałabym dziś wypowiedzieć się na temat współprac a właściwie blogerek, które je podejmują. Gdy zaczynałam swoją przygodę z blogiem nie miałam zielonego pojęcia o czymś takim jak współpraca czy darmowe ciuchy, wydawałoby mi się to wtedy wyjątkowo dziwne. Teraz? Coraz częściej spotykam się z osobami, które bloga chcą założyć tylko dlatego. Nie raz dostałam pytanie na temat tego ile ktoś musi prowadzić bloga, by mieć współprace lub zarabiać. Ludzie, serio? Blog powinien być czymś co sprawia nam radość a nie tylko czymś co przynosi korzyści takie jak ciuchy czy nawet pieniądze. Oczywiście nie jestem zupełnie przeciwna współpracom, sama je posiadam. Jeśli ktoś prowadzi bloga długo i jest w stanie stwierdzić, że w tym właśnie momencie jego blog jest na tyle dobry by spróbować to czemu by nie? Może akurat się uda. Ja traktuję współprace jako nie wynagrodzenie a pomoc, pomoc w prowadzeniu tego co tutaj mam. Szczerze przyznaję, że moja szafa bez współprac zawierałaby bardzo mało ciuchów, ale chyba dałabym radę, ha, na pewno bym dała! Zanim założycie bloga tylko dla korzyści pomyślcie o tym co pomyśli sobie osoba, która na niego wejdzie, zobaczy post z linkami do klikania gdy macie zaledwie na przykład 20 obserwatorów (chociaż wątpię by jakakolwiek firma aktualnie zgodziłaby się na taką współpracę).
















| koszulka - KLIK (klikniesz?) | spodnie - KLIK (klikniesz? | buty - ? |

A wy, co myślicie o takich osobach? O blogach tylko na pieniędzy lub darmowych ciuchów?

60 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą!!! Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie rzecz biorąc z takich blogów od razu wychodzę. Jednak zwykle owe osoby są obserwowane przez 3 setki osób, które nie mam pojęcia, co widzą w takiej stronie... Zupełnie co innego, jeżeli jest to blog typowo szafiarski, gdzie jakikolwiek tekst jest zbędny, ponieważ tematyka bloga ogranicza się do pokazywania strojów. Niestety coraz częściej spotykam się z osobami, które nazywają siebie blogerkami, ale jednocześnie nie dają od siebie nic żądając jednocześnie czegoś od innych..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że podjęłaś ten temat, bo sama (pomimo że nie mam jeszcze żadnej współpracy) byłam pytana przez moje koleżanki ze szkoły, czy od razu jak założą bloga dostaną współpracę. To już przesada!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się unikać takich blogów. Rozumiem, że niektóre blogerki zaczynają współpracę z firmami, ale jeżeli robią więcej niż tylko "selfie w domu w ubraniach, które dostały".
    Dobrze to opisałaś.
    Świetne zdjęcia. Zapraszam do mnie.
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To głupie myślenie w taki sposób jak te osoby, blogowanie powinno sprawiać nam przyjemność. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie potrafię tego pojąć, że niektórzy naprawdę zakładają bloga tylko dla współprac.
    Od tego momentu blogowanie to dla nich praca, problem, a w żadnym przypadku przyjemność.
    Do tego nie starają się aby te posty były ok, opisują swój nudny dzień i o tym jak bardzo jest nuda i jeszcze kilka selfi z tela trzeba wstawić i link z ciuchami. Paranoja :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się, też prowadzę bloga :) żeby mieć taką współpracę trzeba to uczciwie wypracować, inaczej małymi kroczkami :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczynając bloga również nie wiedziałam o współpracach a co za tym idzie nie rozumiałam tego jak mogą przysyłać "darmowe" ubrania?! Teraz już wszystko rozumiem ale nie mam zamiaru sama prosić o współpracę :o

    zapraszam http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Denerwują mnie te obs za obs. Bloga powinno się prowadzić dla pasji,a nie darmowych ubrań. Ale cóż,taki mamy wiek ;(
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że blogi takich osób nie mają większego sensu.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wot? Nie ma na dole paska z 'x komentarzy'? :o
    Tak się zastanawiałam nad tym... Coraz więcej osób pragnie tych współprac i czy po jakimś czasie takie strony jak Sheinside nie zaczną na tym tracić? Być może są na tyle wpływowi lub 'bogaci', że mogą sobie pozwolić na wysyłanie darmowych ubrań do blogerów. Ile ludzi w sumie wchodzi w sklep i rzeczywiście coś tam kupuje po tych linkach referujących? To mnie zastanawia najbardziej. Jednak skoro Sheinside, Choice wciąż prowadzą takie akcje reklamowe, to rzeczywiście musi im to przynosić nieco więcej zysku niż sama popularność. Wczoraj sobie tak właśnie myślałam jakby to było mieć własny sklep internetowy. :)))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że takie blogi prowadzone dla darmowych ciuchów nigdy nie osiągają sukcesu, ponieważ blogi prowadzone bez pasji są nudne :) Ale początek mnie naprawdę zaskoczył :D

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam, że to głupota jeżeli ktoś zakłada tylko po to bloga, a pózniej pisze do wszystkich firm, nie ważne czy tematyka jego bloga się z tym łaczy, byle by tylko dostać cos darmowego..
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wzięłam tego początku na poważnie :D Kiedy ja założyłam bloga, nie myślałam o żadnych współpracach, wiedziałam, że jest takie coś itd., ale założyłam bloga po to, aby była to kolejna rzecz, która sprawia mi radość. Denerwują mnie takie osoby, które zakładają blogi tylko i wyłącznie dla współprac, najpierw trzeba sobie zapracować, a współprace to tylko "dodatek".
    toria-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kiedy wspolpracujesz z sheinside? :) Ogolnie swietny blog, ja dopiero zaczynam:(

    zapraszam! http://everything--will--changing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz 100%-racje. Blog powinien byc jak hobby, cos co sprawia radosc ale i tak robisz to caly czas. A nie, zeby tylko ubrania dostac itp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog to pasja, a nie zarabianie! :) Chociaż w sumie, to nie mam nic do tego, że ktoś z kimś współpracuje, ma prawo, ale żeby prowadzenie bloga nie było tylko dla kasy! :) W sumie to jak zaczęłam prowadzić bloga, to nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak współpraca XD
    Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny początek haha. To prawda blog powinien być pasją. Ale nie dla wszystkich tym jest, bo jak wchodzę na jakiegoś bloga to 20 obserwatorów, 150 wyświetleń i już współprace zaczynają.
    Świetne zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zaskoczyłam mnie tym wstępem! już myślałam, że to prawda, ale na szczęście nie uff. 1 raz skomentowałam twój post i pewnie zrobię to jeszcze nie raz. czekam na następny a ja zapraszam na mojego nowego bloga - http://hope-mymotivation.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Ja sama nadal nie wiem co trzeba zrobic i na czym to dokładnie polega hahaha z resztą o czym tu mowić, jestem (w połowie) wspomniana w poscie blogerka z 20 obserwatorami hahaha
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś piękna *_* masz cudną grzywkę :)
    Ja mam bloga już 3 lata i jakoś z nikim nie współpracuje ;o ale zauważyłam że dużo osób zakłada bloga dla darmowych ciuchów, gdzie nie wejdę to poklikasz itp. Chociaż no nie każdy ^^
    Obserwuje x
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie mega denerwują blogi, gdzie co drugi post to kolaż ciuchów, a pozostałe zdjęcia są zrobione "na odwal się" :/

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie blogi, w których 90% jest poświęconych współpracom, wręcz odrzucają, dla mnie to jest jedna wielka reklama pozbawiona jakichkolwiek ciekawych treści.
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Od razu możesz poznać bloga, który jest zrobiony 'tylko dla korzyści', a który jest pisany od serca i z przyjemnością. Nie mam nic przeciwko jak ktoś jest cały czas sobą i przy okazji 'reklamuje' coś co dostał ale typowo komercyjnym blogom mowie nie ;)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. @BŁĄD!

    Robienie CZEGOKOLWIEK dla kożyści, a bez pasji jest głupie :D Pzykład? Reklamy! Jadąc ulicą można stwierdzić kto został grafikiem dla pasji, a kto dla "hajsu".

    Whatever. Nie wiem jak tu trafiłem, ale piękne zdjęcia :D

    wyzalacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie blogi to naprawdę coś głupiego :) sama próbowałam nawiązać współpracę z firmami, ale stwierdziłam że to jeszcze nie ten czas
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację, od razu widać bloga, który powstaje dla samych korzyści, co drugi post jakieś linki do sklepów, jak już nie ma co pisać, to "inspiracje" i inne nudne zapychacze. Na szczęście niektóre nadal powstają z pasji :)
    Poklikałam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia gdyby nie te przepalenia w tle ._.

    http://wypadzikowyblog.blogspot.com/ <-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam czasem też takie blogi, które miały po 80 obserwatorów i były prowadzone ok. 2 miesięcy, a co drugi post było współpracach, więc czasem to bardzo się rzuca w oczy ;)
    Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia i włosy :o ♥


    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja prowadzę bloga już rok i nie nawiązałam do tej pory żadnej współpracy:)

    http://paulinanowakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez zakladajac bloga nic o wspolpracach nie wiedzialam. A teraz firmy same do mnie piszą, więc jak dla mnie jest to wyróżnienie ;))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz grube nogi...i wygladasz jak chinka😂 fu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ty za to masz ładną fryzurę:)

      Usuń
  34. To dobrze, że podjełaś się takiego tematu ;* Może uświadomisz niektórym jakie błędy popełniają ;) Ja osobiście miałam sytuacje, że kiedy moi znajomi dowiedzieli się, że mam bloga ich pierwsze pytanie brzmiało "Dlaczego jeszcze nie masz współprac?" "Po co zakładać bloga bez współprac?"
    :/
    Zapraszam :) Byłoby miło gdybyś skomentowała i zaobserwowała bloga :* Odwdzięczam się ;)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze, że napisałaś tego posta. Blog jest po to aby dzielić się z ludźmi swoimi poglądami i zdjęciami ale z głową nie tylko dla współprac ;)

    oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne ciuszki! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś na prawdę sliczna!:*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety na ludzi nic nie poradzimy, żyją jak chcą. ;/
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw :) jesteś śliczna dziewczyną i szczerze mówić nie wyglądasz na 14lat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cała prawda! Jestem tutaj pierwszy raz i zostane napewno na dłużej! Podziwiam.
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Okropnie mnie to irytuje! Masz super blog <3
    Zapraszam do mnie -> http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna koszulka. :) Co do współprac sama kiedyś chciałabym jakąś podjąć, ale wiem, iż aktualnie to nie ma sensu. I uważam, że osoby robiące to na siłe wcześniej czy poźniej wyjdą na tym źle. :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  43. Łojezuniu, masz naprawdę 14 lat? Zazdroszczę urody, mam 17 i wyglądam na 2 razy młodszą od ciebie, haha. Masz naprawdę nietypową urodę, bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Haha chyba nikt nie wziął tego na poważnie.
    Bardzo podobał mi się post. Nie rozumiem osób które zakładają bloga tylko dla darmowych ubrań.
    Kiedyś spotkałam się z blogiem,którego właścicielka mając 12 obserwatorów starała się o wspołprace.
    Moim zdaniem żałosne.
    Jesteś sliczna - wyglądasz na co najmniej 17 lat.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio przeglądałam blogi i natknęłam się na post ze współpracą- wszytsko spoko, ale ta dziewczyna miała/ma 12 obserwatorów (mam link, ale z grzeczności nie podam) i dwie współprace!! To się nazywa rzetelne prowadzenie bloga!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna koszulka i ciekawy post :)
    Również zakładając bloga nie miałam pojęcia o współpracach. Wydaję mi się, że osoby prowadzące bloga tylko dla pieniędzy czy darmowych ubrań nie będą miały wielu czytelników :D
    Pozdrawiam,
    Wejdziesz i ocenisz Misiu? ♥ http://nellanellstyle.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie, że wprowadziłaś trochę sarkazmu na sam początek!
    Zgadzam się, gdy ja zakładałam bloga nie wiedziałam co to współprace i nie miałam zamiaru ich podejmować ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Kobieto, wystraszyłaś mnie ostroo.. :D Co do tych współprac, to się z Tobą w 1oo % zgadzam. Nie powinno się prowadzić bloga tylko dla nich, nie rozumiem tych ludzi.. Ja mam 13 lat, i teraz nawet o współpracach nie śnię, bo po prostu czegoś takiego jak na razie się boję. Tak, boję. Uważam że jak na nie jestem za bardzo młoda...To jest też pewna odpowiedzialność, pisać posty kiedy masz zły dzień, i pisać go nie chcesz, ale musisz dodać te linki ciuchów które chcesz mieć.. Bardzo mi się spodobały twoje rozwinięcia, chyba też zacznę takie robićć:) A co mi tam! Zaobserwuję twojego bloga. Pozdrawiam i zapraszam do Siebie. Evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Tobą, a początek nieźle mnie wystraszył :D Blog to ma być pasja, coś co robisz z chęcią a nie z przymusu bo darmowe rzeczy.
    Pozdrawiam
    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zaczęłam to czytać to chciałam już wyjść, bo myślałam, że trafiłam na bloga jakiejś materialistki ;oo Bloga powinno się prowadzić dla przyjemności, by móc się podzielić z innymi swoimi pasjami, przemyśleniami lub po prostu nawiązać jakiś kontakt, a nie tylko z powodu jakiś ubrań. Przecież to nie wszystko.
    Btw widzę, że mamy bardzo podobny gust muzyczny i jesteśmy w tym samym wieku. Piona ;DD
    Cóż, świetny styl i ubrania jak i pisania, zostanę tu na dłużej i jestem ciekawa co jeszcze napiszesz xx
    ------
    Zapraszam w wolnym czasie, każde wyświetlenie i komentarz uszczęśliwia c:
    http://sleep-eat-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna fryzura , zgadzam się z tobą na 10000 % :)
    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku, jak ja uwielbiam czytać Twojego bloga ;) Posty pisane przez Ciebie są naprawdę mądre i dają dużo do myślenia. Z niecierpliwością oczekuję na kolejną notkę ;)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Moim zdaniem nie każdego stać na aparat, a blog prowadzony bez niego również ma sens ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  55. w 100% się z Toba zgadzam! sama kiedyś chciałam założyć blog i na nim zarabiać jednak trzeba mieć pomysł a mi go brakuje! owszem - mam mnóstwo markowych i fajnych ciuchów (nie wiem czy znasz ale ostatnio robię zakupy w mega galerii NICO) ale nie mam pomysłu na sprzedanie siebie i bloga

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie czytam blogów modowych, ale na Twojego weszłam, ponieważ bardzo zainteresował mnie tytuł i ten kontrowersyjny lead :) Bardzo fajnie piszesz - powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam :)

    kulturalnapyra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jesteś świetna ! ❤️ Zapraszam rownież do mnie (dopiero zaczynam, pierwszy wpis pojawił się dziś) http://nataliemooon.blogspot.com/?m=0 :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chciałabym rownież dostać kilka rad jeśli bym mogła!

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017