24 maja 2015

Take me to your wardrobe!

Britney Spears, Iggy Azalea - Pretty Girls

Raz na jakiś czas pokazuję wam w formie wishlisty ubrania na daną porę roku ze sklepów internetowych, które z pewnością są wam znane. Sama nie wiem czemu, ale przeglądanie asortymentu zawsze sprawia mi radość, bo mogę znaleźć mnóstwo na prawdę ślicznych ubrań, które bardzo chętnie przyjęłabym do swojej szafy. Jak już pewnie wiecie, współpracuję z kilkoma firmami, dzięki czemu mam okazję powiedzieć wam czy coś jest dobrej, czy złej jakości. Wykorzystuję ciuchy również do outfitów, które wam tutaj pokazuję. Większość myśli, że opinia na temat tych ciuchów jest nam(blogerkom) z góry narzucona - dostajesz ciuchy za darmo, więc pokazujesz je na blogu i mówisz, że są świetne nawet jeśli są beznadziejne. Nie, nie, w żadnym wypadku! Nie posunęłabym się do okłamania was, bo sama nie lubię być okłamywana, szczególnie w sprawie ubrań zamawianych przez internet, bo jeśli ktoś mówi, że jest dobre - oczekuję, że takie będzie. Oczywiście pomijając to, że "dobre" dla każdego znaczy coś innego. Bez zbędnego przedłużania, wybrałam dla was kilka wiosenno-letnich ciuchów, które moim zdaniem wyglądają świetnie. Nie wiem, jak jest z jakością, bo ich nie posiadam.

SHEINSIDE

| KLIK | KLIK | KLIK | KLIK |

| KLIK | KLIK | KLIK | KLIK |

WALKTRENDY

| KLIK | KLIK | KLIK | KLIK |

DRESSLINK

| KLIK | KLIK | KLIK |

 Na koniec mam dla was coś w rodzaju konkursu. Dostaję masę wiadomości z prośbą "wstawienia linku bloga do posta chociaż na kilka minut". Zdecydowałam, że wybiorę trzy blogi, które najbardziej mi się spodobają i "polecę je" w następnym poście. Jedyne co musicie zrobić to napisać w komentarzu cenę pięciu rzeczy (jedna z każdej sklejki). Przy okazji napiszcie również co najbardziej wam się spodobało i która firma waszym zdaniem jest najlepsza :)

37 komentarzy:

  1. Strasznie podobają mi się rzeczy z dresslink, są mega słodkie ale również takie 'zwyczajne' c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka w stokrotki- 7.99$
    Skórzana spódniczka- 15.67$
    Różowa bluzka z tęczą- 16.99$
    Czarny top- 2.98$
    Bluzka z napisem 'GEEK'- 0.99$
    Śliczna jest bluzka w stokrotki i spodenki z dziurami.:)
    Nie posiadam ciuchów z żadnej firmy więc nie mogę stwierdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, zwłaszcza szorty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne ubrania. Chce je wszystkie :** ❤
    Zapraszam na ff o Luke Hemmings'ie
    http://lukehemmings-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o WALKTRENDY, mają świetne ciuchy *^*
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Super wishlista!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane i zapraszam do mnie, również mały przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam, ale nie biorę udziału w konkursie. :)

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikalam w rzeczy z każdego sklepu, licze na to samo :)

    http://mikijiu.blogspot.com // klikniesz w link w najnowszym poscie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy, oczywiscie poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja poklikałam bezinteresownie ;)
    Swoją droga najważniejsze to, żeby nie okłamywać- nikt nie chce żyć w zakłamanym świecie, lepiej się do tego przyczynić
    Opowiastki prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluska ze stokrotkami-31,96zł
    czarna spódniczka-62,68zł
    biała bluka z napisem-52,42zł
    czarna bluska z wycięciem-2,98$
    różoba bluska z tęczą-63,66zł
    najbardziej podoba mi się bluska z shienside ;P
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the clothes you choose! *O*

    fume,
    sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam w linki !
    Piękne rzeczy wybrałaś :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja wszystkie koszulki z nadrukami poprosze! i kurcze ta bluka z wycietymi skrzydlami na plecach jest przepiekna!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nigdy nie polecam niczego co mi się samej nie podoba ;))
    Świetne ubrania wybrałaś! Te spodenki z motywem simsonów są genialne :D
    A w koszulce z tęczą się zakochałam haha :3
    Uczciwie poklikałam w linki ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też uwielbiam czasami przejrzeć sobie takie strony internetowe z ubraniami. Często można się nimi fajnie zainspirować i potem idąc na zakupy mamy już jakiś minimalnie wykształcony przynajmniej obraz tego, co chcemy upolować :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam przeglądać stronki z ciuchami *-* WSZYSTKO poklikane :* Mam nadzieję że zajrzysz do mnie, bo również potrzebuję kliknięć :)

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  20. sheinsaide - 1 bluzka us 7.99 , spodenki us12,95
    dresslink - pierwsza bluzka us2,98
    walktrendy - 1 bluzka - $10.79


    Bardzo fajne rzeczy powybierałaś!

    abovedaga.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne rzeczy ^^ Poklikałam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. racja ważne jest muwić prawde czy te ubrania są dobre czy jednak nie :D
    T-Shirts - $8.99 , T-Shirts -$7.99, Pants - $12.95, T-shirts-$8.99, T-Shirts- $ 2.98

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O jejku, szorty i spódniczki *.*
    Też nie umiałabym okłamywać na blogu :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No bez przesady - kłamać na blogu .. ;l

    Brakuje mi Ciebie na moim blogu! sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka z dresslink mi się bardzo podoba :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikane :) Podobają mi się rzeczy z Sheinside, najbardziej trzecia koszulka; kojarzy mi się z jednym z teledysków Paramore!

    Obserwuję i z przyjemnością przeglądnę starsze posty. :)
    sugestywny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taką bluzkę z GEEK. Spódniczki śliczne są!

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnia sukienka jest świetna! :) Fajne ciuszki
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię przeglądać takie strony internetowe, chociaż zazwyczaj nic nie kupuję. ;) Poklikałam w linki. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ta bluzka w dinozaury ..wspaniała *,*!

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. super rzeczy, poklikane :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsza bluzka za 7.99 najbardziej mi sie podoba!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No i bardzo dobrze, że piszesz jak jest, wiele osób przesadnie słodzi, tylko dlatego, że dostało to "za darmo". A przecież każda negatywna opinia jest wskazówką też dla firmy, co trzeba zmienić ;)
    Poklikałam w 5 rzeczy:
    - Biało-czarna bluzka w paski (sheinside): 8.99$
    - Szara bluzka z napisem geek (sheinside): 9.99$
    - Skórzana spódnica (sheinside): 15.67$
    - Różowa bluzka z tęczą (walktrendy): 16.99$
    - Czarny crop-top (dresslink) 2.98$
    Najbardziej podobają mi się ciuchy z walktrendy, bo są takie urocze ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne szorty! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikałam, najbardziej podba mi się crop top w stokrotki :)
    crop ton sheinside zł31.96 skórzana spódnica zł62.68 t-shirt z tęczą zł63.55 top ze skrzydląm dresslink US$ 2.61 biały t-shirt bitches 52.33zl
    Zapraszam do siebie mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To ważne, żeby blog sprawiał radość :)
    A współpraca jest świetną nagrodą dla blogerki :)
    Śliczne ubranka, poklikałam ;)

    Jeśli masz czas to zapraszam na mojego bloga.
    Jeśli Ci się spodoba to śmiało komentuj i obserwuj! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017