08 czerwca 2015

Forever is a long time



Nie zna mojej daty urodzenia, nie daje mi prezentów, rzadko się spotykamy i spędzamy ze sobą dosyć mało czasu, mimo tego jest przy mnie bez względu na to, jak się zachowuję, jaki mam humor, można by powiedzieć - bez względu na wszystko. Gdy w weekendy śpię u babci i myśli, że już śpię to po cichu wchodzi do mojego łóżka i kładzie się obok mnie tak, by mnie nie obudzić. "Idziemy na spacer" to jedne z jej ulubionych słów i jeśli słyszy je z moich ust to wie, że wróci do domu zmęczona. Nasza relacja jest dosyć dziwna, prawie nie rozmawiamy, a jeśli już, to ona zawsze jest cicho i uważnie słucha. Mimo tego wszystkiego mogę nazwać ją swoją przyjaciółką, moją "zwierzęcą przyjaciółką".  

Od zawsze kochałam zwierzęta, moje dzieciństwo spędziłam z rybkami, białym szczurem z czerwonymi oczami, którym straszyłam mamę, bo był większy od mojej głowy, czarno-białym kotkiem i psem. Nie, nie tym którego widzicie na zdjęciach. Zwierzęta niestety są w pewnym sensie jak ludzie, też odchodzą. To "małe" szczęście, które widzicie to Czarna. Dziwne imię, prawda? Sama na początku nie umiałam się do tego przyzwyczaić, kto normalny nazywa tak psa? Jak może zdążyliście zauważyć jest to owczarek niemiecki krótkowłosy. Jest ze mną już około dwóch lat, dostałam ją gdy miała kilka miesięcy. Chwila, dostałam? Złe określenie. W pewnym sensie  ją uratowaliśmy, nie wiadomo gdzie teraz by była, gdyby dziadek nie zgodził się, żeby tata ją przywiózł. Nie mam pojęcia ile ma lat, czy to ważne? "Wiek to tylko liczba, dojrzałość jest wyborem." jak powiedział mój idol, co chyba zupełnie nie pasuje do aktualnej chwili w tym poście. Nie jest idealna, uwierzcie, że potrafi zdenerwować człowieka. Szczególnie w nocy, gdy rozkłada się na całe łóżko lub rano, gdy tuż po pobudce księżniczka kładzie się na mnie tak, że nie mogę się ruszyć. Nasze ulubione chwile? Spacery, o których wspomniałam wcześniej. Przy okazji, zrobienie tych zdjęć było naprawdę czymś bardzo trudnym, ponieważ Czarna - w przeciwieństwie do mnie - jakoś nie przepada za zdjęciami. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się jeszcze czegoś o mnie - o nas, to śmiało możecie zapytać na moim asku (klik).













 


| koszulka - Bershka | spodnie - Pull&Bear | buty - Sizeer |

A wy, macie swojego "zwierzęcego przyjaciela"? 

47 komentarzy:

  1. Śliczny piesek ty również też :)
    Ja też dorastałam ze zwierzętami, całe życie a zwłaszcza z kotami i pieskami :)
    Osobiście mam pieska wabi się Łatek :)

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aww od zawsze marze o psie tej rasy!
    śliczne zdjęcia ♥
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam dwa psy, które są dla mnie wszystkim :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kotkę,którą mam dopiero od niecałego roku u siebie.
    Jest dla mnie bardzo ważna,a Twoja notka jest cudowna :')
    Mój blog,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem zwierzęta to najlepsi przyjaciele! :)
    Zapraszam--> http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam owczarka niemieckiego. Wabi się Uta i dla innych osób to też dziwne imię :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też od małego dziecka uwielbiam przebywać ze zwierzętami. A Czarna to cudowny pies, świetnie, że ją przygarnęliście :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny przyjaciel też mam takiego przyjaciela i może nie widujemy się bardzo czesto. Bo zazwyczaj jest w kojcu to i tak nazywam go moim przyjacielem :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjaźń ze zwierzakiem to coś pięknego ♥ ja mam swojego ukochanego kota i nie wyobrażam sobie dnia bez niego

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudowny! Bardzo dobrze, że masz takiego przyjaciela <3 Ja myślę, że też mam. I mamy pewność, że są nam w 100% wierni :D


    dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę właśnie sobie kupić psa, czy iść do schroniska, i zawsze marzyła mi się taka przyjaźń z psiakiem :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładny piesek!
    Również bardzo lubię zwierzęta.
    Niestety nie mogę mieć ich za bardzo, bo mam alergię na sierść.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś takiego psa, teraz mam yorka :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny pies!! ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i super napisany post! *-*

    myxownxstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój przyjaciel jest sporo mniejszy, ale za to ma gigantyczne serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A owszem, posiadam takich nawet kilka ;) I zgodzę się na pewno co do tego, że są to najwierniejsi przyjaciele jakich można mieć :) Piękne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Może i Czarna nie przepada za zdjęciami ale jest za to bardzo fotogeniczna :-) Zwierzęta potrafią być czasem lepszymi przyjaciółmi niż ludzie...

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam.
    http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna psinka, ja mam podobnego ale tylko z koloru, bo tylko kilka razy mniejszego- yorka ;) Pewnie polubiłby twoją suczkę, bo łasi się d wszystkich psów, jest bardzo towarzyski ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog, śliczne zdjęcia i wystrój.!!

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zwierzak :) Również bardzo lubię zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Popłakałam się po przeczytaniu tego. Najlepszy post! Sama posiadam dwa psy,kotka i rybkę.
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, cudowne zdjęcia, fajny piesek :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też miałam cudownego pieska, szkoda że już go ze mną nie ma :<
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna taka relacja ze zwierzakiem, ale smutno potem, jak odchodzi :/
    Ja miałam jedynie rybki i chomika, teraz nie mam żadnego zwierzaka, chociaż ostatnio tata chciał kota, a mama psa. Potem uświadomiłam ich, że nie ma się kto zwierzakiem zająć :D Czasem mam wrażenie, że to ja jestem rodzicem, a oni dziećmi, haha :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz racje! Ja mam yorczka i to jest najlepszy przyjaciel, serio!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny wygląd bloga to po pierwsze.
    Po drugie cudowne zdjęcia i świetny post. Ja mam pieska tylko, że o wiele mniejszego niż ten na zdjęciach, bo mój to York.
    Jednak i tak zawsze marzył mi się taki większy pies:)

    Bardzo proszę o klikanie w linki z nowego posta i zapraszam obserwowania mojego bloga:
    http://juliaxiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnego masz psa :) Ja też w sumie lubię zwiarzątka dlatego mam 2 psy ;p
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny owczarek. Chciałabym mieć psa, jednak niestety nie miałabym dla niego czasu w roku szkolnym. Moim zwierzęcym przyjacielem jest mój królik. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny piesek <33
    ___________________________
    Mój blog - zapraszam! Klik.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam zwierzęta! Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam :).

    Bardzo proszę o kliknięcie, w linki, w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki przyjaciel to prawdziwy skarb ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Twój styl pisania :)
    Też miałam takiego wiernego przyjaciela, który był ze mną 8 lat. Niestety była chora i zdechła, kiedy byłam w szkole. Byłam tak zła na siebie, że jej nie pożegnałam.. Moi rodzice byli z nią u weterynarza, bo było z nią co raz gorzej i następnego dnia miała przyjść, żeby ją uspać.Niestety gdy wróciłam już jej nie było. Okazało się, że musieli zrobić to tego samego dnia, ponieważ jej stan się o wiele bardziej pogorszył...
    Pozbierałam się po tym wszystkim dzięki wsparciu koleżanek i drugiego psa, który miał wtedy tylko 2 latka. Mam nadzieję, że chociaż ona tak szybko nie odejdzie. Bo pies to naprawdę wspaniały skarb.

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piszesz w taki hmm... magiczny sposób!
    Też mam psa, jest dla mnie wszystkim. Czarna? Przynajmniej nie Kulka. Zawsze oryginalniej! :D
    ♥♥♥
    Zostałaś nominowana do LBA. Jeśli się w to nie bawisz to zrozumiem ;). Szczegóły u mnie
    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam swojego zwierzęcego przyjaciela i też napisałam o nim post. Cudowne zdjęcia! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Spoko, moja koleżanka kota sfinksa nazwała Golas, więc to jeszcze nic takiego :)
    Ładnie opisałaś tą relację. Psy i ludzie mogą naprawdę być swietnymi przyjaciółmi, czasem prawie że lepszymi, niż człowiek z człowiekiem
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak czytałam ten post to odrazu myśłałam o moim psie. Mój pies też jest dosyć duży- mam mieszańca Labradora i niestety wiem jak to jest kiedy rozkłada się na łóżku, ale potrafi też zwinąć się w kulke, żeby dla nas obu było miejsce. Nie wyobrażam sobie bez niego życia.<3
    A twój piesek śliczny! Imię świetne - przynajmniej się wyróżnia, jeszcze nigdy nie spotkałam pupila, który nazywa się Czarna :)
    http://kxsiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham zwierzęta, tak samo jak i ty. Najbardziej lubię psy i mam nawet jednego, który wabi się Ciapek (ponieważ ma na sobie ciapki :D )

    www.monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post! Uwielbiam twojego bloga!! :) A co do zwierząt, niestety mam tylko rybki :(

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017