28 czerwca 2015

Holidays, so beautiful!

Selena Gomez - Good For You


Po kolejnych 10 miesiącach szkoły wreszcie mamy wakacje, co pewnie przeczytaliście już na 893749823 blogach. Ten rok był dużo bardziej męczący niż każdy poprzedni, głównie dlatego, że doszły mi nowe przedmioty, poznałam nowych ludzi i wszystko było takie...inne. Mimo tego, wiem, że druga klasa gimnazjum jest dużo gorsza, więc chyba sama życzę sobie powodzenia. Nie napiszę, że męczyły mnie nieprzespane noce nad zeszytami czy całe dni nauki, to nie w moim stylu. Mam to (nie)szczęście, że jestem słuchowcem i jedyny moment, gdy potrafię się czegoś nauczyć to lekcja, także moje książki w domu otwierane były głównie po to, by spisać treść zadania do wyszukiwarki w internecie. Przyznaję sie bez bicia, nie jestem wzorową uczennicą, haha.

Co prawda o moich wakacyjnych planach już trochę wam tu pisałam, ale skoro w końcu się one zaczęły, to czemu by nie napisać o tym więcej? W tym roku pierwszy miesiąc spędzam jak zwykle, weekendy w domu i wyjazdy do Krakowa na jeden dzień, natomiast w sierpniu wybieram się na obóz do Grecji na 11 dni. Jest to mój pierwszy obóz, pierwszy wyjazd za granicę, pierwszy wyjazd gdziekolwiek samemu. Jak pewnie wielu z was, kocham podróże, kocham odkrywać nowe miejsca, nowe wszystko, inny świat, więc mam nadzieję, że poza Grecją w moim życiu uda mi się odwiedzić też inne kraje.  

Nie byłabym sobą, jeśli nie wspomniałabym o włosach, które w ciągu dwóch dni przeżyły istny koszmar i niestety, jeszcze trochę je pomęczę. Pierwszy raz w życiu doprowadziłam je do tak złego stanu i coś czuję, że już ich nie uratuję, więc pozostaje mi czekać, aż urosną nowe, a tymczasem pobawię się trochę, by uzyskać efekt, jaki chciałam. Niestety to, co widzicie na zdjęciach to zupełnie nie jest to, ewentualnie zostanę łysa...
















| koszula - KLIK | crop top - KLIK | cat ears - KLIK | tattoo choker - KLIK | spodnie - Pull&Bear |

PRZYPOMINAM WAM, ŻE WPISUJĄC PRZY ZAMÓWIENIU NA BORNPRETTYSTORE.COM KOD KAST10 OTRZYMUJECIE 10% ZNIŻKI NA BIŻUTERIĘ ORAZ AKCESORIA!

Gdzie spędzacie swoje wakacje? Macie jakieś konkretne plany? No i oczywiście, jak świadectwa?

54 komentarze:

  1. Świetnie napisałaś, haha masz takie poczucie humoru :D Masz bardzo fajnie zaplanowane wakacje :) Ja wybieram się do Austrii, Chorwacji i Czech.
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje spędzam w domu, ale mam zamiar wykorzystać je w 100% :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyjeżdżam na dwa obozy, ale mam też jeszcze inne, mniejsze plany :)
    Fajne zdjęcia! Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedziesz na obóz w końcu z ta internetowa przyjaciółka?
    Oprócz plaży, możliwe że będę pracować, ale to jeszcze nic pewnego :) A włosy nie są takie złe. Zależy z której strony się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, na obóz jadę z internetową przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze, że w końcu się udało ;)

      Usuń
  6. Piękny blog i świetne stylizacje :) Wzajemna obserwacja? ja już Cię obserwuje! Daj znać u mnie na http://angelicious-stuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w drugiej klasie! :) Ja równiez uwielbiam podróże! W tamtym roku zwiedziłam Czarnogórę, a w tym udało mi się już Niemcy i Holandię, za tydzień będę już na Chorwacji, uwielbiam podróżować!
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna koszulka!!! I ten choker zajebisty z tym yin yang :)

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama właśnie skończyłam 2 klasę gim. Masz rację, jest to najgorza klasa, masa nauki, ale szybko ci to zleci ;)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i da znać u mnie. Tylko szczerze.
    http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo to miłego obozu :D Uroczo wyglądasz w tych uszkach

    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz w tych włosach i powinnaś je zostawić chociaż tak na chwilke ;P Naprawdę mi się podobają :) Miłego wyjazdu ! ^_^
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poczekaj na szkołę ponadgimnazjalną, tam sie zaczyna dopiero prawdziwy koszmar. :)
    Włosy na zdjęciach nie wyglądają na aż tak zniszczone jak mówisz :)
    Pozdrawiam!
    mila-wanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówiąc szczerze to konkretnych planów nie mam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę udanego wyjazdu do Grecji. Też bym chciała pojechać na taki obóz, ale cóż... Świetne zdjęcia. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne masz teraz włoski!! <3
    ordinary-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! ♥
    Koszula jest też super :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne włosy, fajne ciuszki masz na sobie :D
    Ja nie mam planów na wakacje

    ______________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, co Ty jeszcze wymyślisz z tymi włosami :D
    Świetne zdjęcia i stylizacja. Pozdrawiam!!!
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna koszula!
    Mi w 1 liceum fryzjerka spaliła włosy, które były do pasa... robiąc mi ombre.
    Na szczęście minęło trochę lat od tamtej pory i włosy odrosły, także nie martw się - odzyskają dawny urok chociaż wg mnie i tak masz bardzo ładne i gęste włoski :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu słodko wyglądasz w tych uszkach :)
    Włosy to część ciebie więc jak je jeszcze "masz" to się nimi baw :) hehehehe
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiedz mi jedno.. Czemu ty tak zawsze ładnie wyglądasz? :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie byłoby Ci w brązie takim ^^ Na zdjęciach włosy nie wyglądają najgorzej. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fotki :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale genialne masz włosy*.*
    Ja musiałam pożegnać już moją klasę niestety

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tylko weszłam na Twojego bloga od razu go zaobserwowałam! Cudny jest :))
    Ślicznie wyglądasz.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też zniszczyłam swoje włosy i dam im chwile odpoczynku, potem znów je pomęczę :P
    i zazdroszczę wyjazdu za granicę :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę wspaniałych wakacji :) Też w tym roku odwiedzę Grecję.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale masz piękne włosy! <3
    Tez bym chciala do Grecji :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. ja swoich włosów jeszcze nie zniszczyłam, ale mam na to jeszcze dwa miesiące :'))

    julia-del-rey.blogspot.com[klik]

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi sie twoje włosy bardzo podobaja :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia :)
    Ja wyjeżdżam na wymianę do Niemiec na 11 dni :) Fakt, w drugiej klasie gimnazjum jest więcej nauki, ale jak komuś nauka nie sprawia problemów, to nawet nie zauważy tej różnicy :))

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia, a Twoje włosy bardzo mi się podobają ;)
    Udanych wakacji!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW! WŁOSY <3
    obs za obs?
    http://lifebypaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. No to widzę masz bardzo fajne plany na wakacje! :) Włosy wyglądają ładnie, ale skoro dalej chcesz je "męczyć", to życzę, żeby wyglądały tak, jak chcesz :) Stylizacja fajna, bluzeczka jest świetna!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. obóz w Grecji brzmi cudownie! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nigdzie nie jadę na wakacje;(
    Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna koszula, bardzo fajnie się to komponuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zastanawiałam się nad kupnem tej bluzki <3

    Ogólnie to podoba mi się design twojego bloga, miło się czyta notki.

    GIVEAWAY CLICK Już jutro wyniki, weźmiesz udział?

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz, te uszka są śliczne. A włosy też, moja koleżanka ma tak pofarbowane i zawsze mi się to podobało.
    Zazdroszczę obozu, mi zostają wakacje w domu ;) Ale też będzie super, już jest miło
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę Ci obozu!
    Świetna bluzka. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Teraz wypoczywaj a z drugą gimnazjum dasz czadu :P

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę wyjazdu do Grecji :) Widzę, że też lubisz Selenę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hahah, też jestem słuchowcem i u mnie sytuacja wygląda bardzo podobnie! :D
    Ps. Te uszka są mega urocze!
    http://pastelpig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszczę wyjazdu do Grecji! Włosy nie wyglądają najgorzej :) Fajnie, że w końcu spotkasz się z internetową przyjaciółką :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie plany na wakacje wyjdą spontanicznie ;)
    bardzo fajna stylizacja!
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja byłam wiele razy za granicą, ale również jadę pierwszy raz na obóz w tym roku :)) Grecja jest cudowna, nie zawiedziesz się na pewno :D
    Twoje włosy wcale nie wyglądają tak źle ;))
    Super wyglądasz! Widzę że masz świetny gust jeśli chodzi o ubrania :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne zdjęcia! Udanych wyjazdów! Chciałabym kiedyś również pojechać do Grecji :) Druga klasa to i tak pikuś przy trzeciej. Właśnie ją skończyłam i odetchnęłam z ulgą. Ale jakoś dasz sobie radę :) Niczym się obejrzysz, już będziesz wychodzić z gimnazjum.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. I love your casula look! You beautiful!
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-de-nasa-scurte-miss-grey-in-functie-de-silueta/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post! :)
    zapraszam do mnie flowers1410.blogspot.com
    obs/obs jeśli tak to zacznij :D

    OdpowiedzUsuń
  51. ostatnio ta piosenka ciągle za mną chodzi *.* ona jest wszędzie hehe :D
    fajnie masz z bycia słuchowcem, nie musisz wtedy w domu męczyć się nad nauką ;) ja jestem wzrokowcem ;)
    ach, marzyłby mi się taki obóz *.* w życiu nie byłam za granicą, choć podróżować uwielbiam i moim marzeniem jest by tę pasję rozwijać ;)
    świetny crop top i uszy:3
    linki poklikane ♥ koszula- 10,67$; crop top 8,99$; uszy- 2,99$; chocker- 1,99$

    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017