01 czerwca 2015

I found a place

Bednarek - Sailing


Nie wiem czy to przyzwyczajenie, czy po prostu tak bardzo uwielbiam to miejsc,e ale kolejny raz pokazuję wam te wspaniałe tory z którymi wiążę naprawdę wiele wspomnień. Nie poznałam tu swojej przyjaciółki ani żadnego chłopaka, nie wydarzyło się tutaj nic szczególnie wielkiego. To miejsce... to miejsce ma w sobie po prostu coś wspaniałego, co jakimś dziwnym cudem często mnie przyciąga. Wielu z was nie zna mnie z początków tego bloga, stare posty przed "prowadzeniem go na poważnie" już dawno usunęłam, ale troszkę wam dziś o nich wspomnę. Moje początki tutaj były dosyć słabe, moje posty to były głównie zdjęcia... właśnie z tego miejsca. Tutaj zaczęłam swoją "przygodę" ze staniem przed obiektywem. Idealnie pamiętam swoje pierwsze sesje i szczerze mówiąc teraz trochę mnie bawią. To w jaki sposób przerabiałam zdjęcia również, ale ten fakt pomińmy. W sobotę, gdy kolejny raz przyszłam tu z przyjaciółką i wspomniałam o kilku faktach z dawnych czasów z tego miejsca, od razu wpadłam na pomysł o napisaniu wam tego tutaj. Widzicie ten znak w oddali (tam gdzieś dalej w krzakach haha)? To miejsce było zawsze naszym środkiem torów idealnym do zdjęć. Zaraz obok niego znajduje się dróżka, którą schodził do lasku starszy pan, który kilka sekund wcześniej wspomniał o tym, że "niedługo zobaczy mnie na okładce gazety". Kamienie? Nie raz o mało co prawie się na nich wywaliłam. Most z tyłu? Obok niego idealnie uwaliłam swoje białe air force tak, że stały się czarne. Wydaje się głupie prawda? Bo przecież to tylko jedno głupie miejsce. Wiele takich na świecie. A skoro nie stało się tu nic wielkiego to czemu tak je lubię? Idealnie was rozumiem. Sama do pewnego czasu nie potrafiłam zrozumieć, dlaczego niektórzy ludzie mają jakieś miejsca, które kochają? Ale sama właśnie takie odkryłam. Wiem, że zawsze gdy jestem blisko mogę tam pójść i pomyśleć, o wszystkim i niczym. Odprężyć się, uspokoić lub w samotności powspominać. Na zdjęciach pokazuję wam również drugie takie miejsce, trochę bardziej oddalone i bardziej zaludnione, dlatego bywam tam dosyć rzadko. Mimo tego uwielbiam je, ma w sobie coś pięknego.

Nie zapomniałam o małym konkursie sprzed tygodnia. Wybrałam trzy blogi, które spodobały mi się najbardziej i zapraszam was na nie!
Velina | Ally&Lu | Słoiczek Nutelli 













| koszulka - klik | ogrodniczki - klik | buty - lacoste | paznokcie - Golden Rose 20 |

Macie takie "swoje miejsce"? 

51 komentarzy:

  1. naprawdę ciekawy post, jak każdy ma takie miejsce i to jest w nich wyspaniale tyle wspomnień i rozmów dobrze cie rozumiem. Zostawiam link jeżeli będziesz miała chwile zapraszam.
    http://mrozikyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że masz takie miejsce. ;) Warto czasem wracać i powspominać. :)

    Zapraszam ----> green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, ze każdy z nas ma takie miejsce, moje to jest taki potok położony gdzieś między polami.
    Fajne ogrodniczki,Pozdrawiam,madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2015_05_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce bardzo klimatyczne, ja jeszcze nie znalazłam takiego na ziemi i bardzo tego żałuję ;)
    Zdjęcia śliczne ;)

    MÓJ BLOG, zapraszam Cię gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam Cię gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne ogrodniczki! :) I do tego fajnie dobrana bluzka
    Wyglądasz świetnie :)
    Obserwuję, pozdrawiam, http://sunny-summers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie czytać, jak tak piszesz o tym wszystkim :) Widać, że to miejsce jest dla ciebie ważne.
    Fajnie jest mieć miejsce, gdzie można po prostu odpocząć i powspominać:)
    Mega podoba mi się Twoja stylizacja!

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć takie swoje miejsce, do którego lubiłabym wracać, niby zwyczajne, ale jednak magiczne. Mam nadzieję, że nigdy nikomu nie przyjdzie do głowy w Twoim miejscu wybudować supermarketu, albo nowoczesnego osiedla... :)
    teorakobiety.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takiego miejsca, albo w sumie, po głębszym zastanowieniu mogę wytyczyć parę takich miejsc. Co do dziadka, jestem pewna że niedługo zobaczę Cię na okładce haha! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami zwykłe miejsca dają nam dużo wspomnien <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te ogrodniczki!
    dziękuję za polecenie naszego bloga ♥
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tw typ urody *.*
    masz cudowne włosy ♥ i cuuudny t-shirt ^^
    właśnie takie miejsca, gdzie możemy oderwać się od codzienności są po protu magnetyczne :)
    pozdrawiam :* i zapraszam na nowy wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te ogrodniczki! Sama kiedyś chciałam je zamówić właśnie w Sheinside, ale obawiam się, że będą na mnie za duże...
    Uwielbiam Twój "image", bardzo podobają mi się czarne włosy, świetnie do ciebie pasuję ;)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby mi zobaczyć Twój komentarz!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie jest mieć takie swoje miejsce. Ja jeszcze takiego nie znalazłam ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka takich miejsc do, których często wracam :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te tory to rzeczywiście piękne miejsce! Ja swojego ulubionego miejsca nie mam, ale uwielbiam chodzić na spacery po okolicy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam ciche miejsce,lubię chodzić po lasach,jakies opuszczone miejsca :)
    zaprasza nowy wpis mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka słodka! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dłuższego czasu ciebie czytam, i też przeczytałam te (najstarsze posty) masz rację nawet od tamtych dużo się zmieniły twoje wpisy :)
    Też mam takie miejsce w którym przesiaduję, czasami i godzinami, to jest taka zwykła polanka :) ale tak dużo daje :)
    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  19. jak teraz porównuje moje stare posty a dzisiejsze też się śmieje :) super zestaw :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To miejsce wygląda na taką ostoję, gdzie można się odizolować od problemów...Także mam takie miejsce - jest nim las, kocham tam chodzić.
    Masz świetne włosy! :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam i W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na zdjęciach te tory wyglądają świetnie!
    Niestety ja jeszcze nie odkryłam takiego miejsca, ale może kiedyś :)
    Świetne ogrodniczki i koszulka *u*
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam parę takich swoich miejsc (niestety są rozsiane po dwóch miastach). Tory to fajne miejsce :3
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie jest mieć takie miejsce:)
    Ciekawy post!♥
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega koszulka i ogrodniczki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mam takiego miejsca,ale głęboko wierzę w to,że kiedyś mnie również uda się je odnaleźć .
    To musi być cudowne uczucie,że gdzieś tam jest twój cichy zakątek gdzie możesz w spokoju o wszystkim pomyśleć.
    Bardzo ładne zdjęcia :) Śliczne masz ogrodniczki.
    Wyglądasz na duzo starszą niż jesteś w rzeczywistości.
    Obserwuję :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam swoje takie miejsce,W którym kompletnie nic się nie wydarzyło , a jednak je kocham.Lubię codziennie tak pójść posiedzieć i wspominać różne wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o takie miejsce to go nie mam ale najlepiej czuję się w swoim domu.
    Podoba mi się twoja bluzka. Miałam kupić kiedyś podobną ale nie było mojego rozmiaru tylko same za duże :P

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w moim mieście również mam swoje ulubione miejsce, gdzie zawsze z przyjaciółmi chodzimy i spędzamy czas :)
    >mój blog KLIK<
    Zapraszam i obserwuję, może rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam kilka takich miejsc, do których często wracam choć wcale nie są to najpiękniejsze krajobrazy ;) Może po prostu jakaś energia przyciąga nas tam ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie napisane. Świetne zdjęcia i super ogrodniczki. :)
    Pozdrawiam .
    http://doomilife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia :) Moim miejscem jest las, dzięki któremu mogę przemyśleć różne sprawy.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja niestety nie mam takiego miejsca :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam parę takich miejsc, uwielbiam tam spędzać czas :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja Ci się nie dziwię, bo fajnie wracać do miejsc, w których jest dużo wspomnień, takie ciepło wtedy na sercu jest :) Też mam takie miejsca :) Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się Twoja bluzka :) Ślicznie wyglądasz :) Kliknięte :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że masz takie miejsce. Ja mam pewną skomplikowaną relację z jednym miejscem... Z jednej strony jak już tam jestem, sama najlepiej, to uwielbiam tam posiedzieć, pomyśleć... Ale z drugiej strony mam z nim kilka wspomnień, które wiążą się z robieniem czegoś, czego nie lubię... Także taka sytuacja.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam twoj tiszert w arbuzy!

    olabrzeska.pl - u mnie nowy post i konkurs z nagrodami rzeczowymi!

    OdpowiedzUsuń
  40. Miejsce wydaje się być bardzo klimatyczne ;) Mi ciężko powiedzieć, czy mam takie 'jedno', w sumie mam wiele niby zwyczajnych a zarazem miłych wspomnień z wielu miejsc do których bardzo lubię wracać i nie wiem czy umiałabym wybrać takie ulubione :)
    Zdjęcia na prawdę bardzo ładne ^^ Świetna bluzka :D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety nie mam takiego miejsca, ale mam nadzieję, że kiedyś takie znajdę. ;) Śliczna bluzka. *.*

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale piękna koszulka! <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiem o co ci chodzi, bo też mam takie miejsce. Tylko, że wspomnienia z tym moim są bardziej z czasów dzieciństwa i zabaw z rodziną niż z przyjaciółmi, bo jest to miejsce w górach, gdzie nie mam styczności ze znajomymi.
    Podoba mi się bardzo twoja stylizacja :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Też uwielbiam wracać do takich miejsc, które po prostu mają w sobie jakiś urok
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Też bardzo lubię przesiadywac na torach :)
    Kliknelam :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. miejsce jest piękne *,* idealne na zdjecia :D
    A ty masz tak niesamowitą urodę i takie mega włosy!!! Śliczna bluzka i cały outfit ogółem, no zakochałam sie haha, zostaję na dłużej :D

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia i urodę!
    Bardzo fajna bluzka i ogrodniczki :)
    Co do postu to chyba większość z Nas ma takie miejsce. Ja uwielbiam chodzić do lasu, kiedy jestem smutna :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017