14 czerwca 2015

I want to be just like...Joseph!

Jason Derulo -Want To Want Me


#StyleEntry...because it's cool to give!

Zdanie wyżej to hasło pewnej akcji, której założycielem jest Joseph Amissah, biznesmen mieszkający w Warszawie. Joseph nie tylko zachęca do pomagania innym, bycia dobrym dla siebie, ale także do przejęcia kontroli nad swoim życiem. Według niego należy określić, kim chcemy być i jakie mamy marzenia. Jak sam mówi -  'staraj się być najlepszym jakim potrafisz być i może poprzez swoje działania zainspirujesz innych i tym samym pomożesz ludziom, którzy mieli mniej szczęścia w życiu'. Stał się również "instagramowym Mikołajem". Ludziom, którzy wspierają jego akcję wysyła symboliczną koszulkę w wybranym kolorze (szary, czarny lub biały) z napisem, który widzicie w tytule postu: "I want to be just like...Joseph". Poprzez dawanie chce uświadomić, jak ważna jest pomoc osobom, które tego potrzebują. Nakłania tym samym do podążania jego śladami, a także do rozsławiania #StyleEntry. Oprócz koszulek można otrzymać również torby, zegarki, a nawet buty! Cała inicjatywa polega na bezinteresownym pomaganiu, czyż to nie wspaniałe?

Jak już wspomniałam, na moim snapchacie (katiemoon00) każdy, kto ma instagrama, może dołaczyć do akcji. Wystarczy skontaktować się z Josephem (po angielsku) lub z Kariną (po polsku) z prośbą lub pytaniem o koszulkę, a w ciągu kilku dni będzie w waszym domu. W podziękowaniu (i pomocy przy rozgłaszaniu akcji) Joseph prosi o wstawienie zdjęć na instagrama z hashtagiem #StyleEntry. Właściciele zdjęć, które spodobają się biznesmenowi zostaną obdarzeni wcześniej wymienionymi prezentami (buty, zegarki).

W swojej paczce otrzymałam koszulkę(pokażę wam ją wkrótce) oraz torbę, którą pokazuję wam dziś na zdjęciach. Według mnie akcja jest świetna. Na świecie jest naprawdę mało osób, które chcą i pomagają bezinteresownie innym. Joseph jako osoba jest bardzo miły i nawet ledwo umiejąc angielski da się z nim dogadać! Cieszę się, że jestem małą częścią jego zespołu i mogę pomóc rozszerzyć jego dobroć poprzez noszenie koszulki czy torby. Jest cudownym człowiekiem! Przy okazji zapraszam was na mojego instagrama, na którego jakiś czas temu postanowiłam wrócić i oczywiście jeśli macie jakieś pytanka śmiało możecie zadawać je na asku lub w mailu - katiemoonblog@gmail.com



















| koszulka - klik (klikniesz?) | buty - new yorker | okulary - klik (klikniesz?) | torba - styleentry |

Co myślicie o tej akcji? 

61 komentarzy:

  1. Jak dla mnie akcja świetna, ogólnie kocham takie akcje :3

    OdpowiedzUsuń
  2. uper blog, śliczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com
    Komentarz za komentarz ?Obserwacja za obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście świetna akcja :)
    Widzę, że nie wycięłaś w końcu tych ludzików :D

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś strasznie śliczna !!
    Uwielbiam taki typ urody jak twój…a raczej to, że jaest tak unikatowy i niepowtarzalny..!
    A twoje kości policzkowe…cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł super ;) na pewno zaraz napiszę do Kariny;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu słyszałam o tej akcji- świetna sprawa:)
    To cudowne, że są jeszcze ludzie, którzy bezinteresownie pomagają i chcą zmieniać świat na lepsze:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja! Na pewno napisze z prośbą o taką koszulkę.
    btw jakiego filtru używasz na insta?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej na tak dla tej akcji! To naprawdę cudowne, że ludzie się angażują w taką bezinteresowną pomoc. Chciałabym im w tym pomóc, bo przyjaznych i pełnych empatii ludzi wciąż brakuje!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcja świetna, a ty masz cudowne włosy !
    Zapraszam do siebie: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest świetna :)
    Trzeba pomagać ludziom, nie dla tego że (dostaniemy bluzkę, torbę czy coś innego) tylko z własnej woli :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta akcja i to, że robi się o niej coraz głośniej. Sama chętnie bym dołączyła, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać. Oczywiście poklikałam w linki, śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak podejrzewałam że będzie to o tej akcji jak mówiłaś na snapie :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas! nasz blog:) KLIK! obserwacje i komentarze są bardzo mile widziane haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, fantastyczna torba :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie akcje są świetne.Podoba mi się ta koszulka jest naprawdę świetna
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie akcje/historie przywracają mi wiarę w ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow pierwszy raz słyszę o tej akcji, super sprawa!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna akcja, a koszulka jest naprawdę boska :) !!
    Pozdrawiam <3 xoxo
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, bezinteresowna pomoc jest bezcenna! I to wspaniałe, że znalazł się taki człowiek jak Joseph, moim zdaniem jest to wspaniały człowiek i podziwiam go. A jeżeli chodzi o całą akcję to już do niego napisałam z prośbą o dołączenie do niej ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super akcja, chyba sama wezme udział :D
    poza tym masz super tiszert, juz sprawdzilam ile kosztuje, chyba kupie <3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem wielkim sceptykiem odnośnie akcji charytatywnych,słyszałam o wielu rzeczach które mi się nie podobają. Odnośnie tej..no cóż musiałabym to przestudiować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz. Super torba i koszulka.
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna akcja i śliczne te rzeczy. ^^ Sama wezmę w niej udział. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz.
    Jestem jak najbardziej za takimi akcjami
    _____________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja!Świetnie wyglądasz.
    Najbardzij podobają mi się trampki.Świetne są :)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie akcja niezła :) pierwszy raz o niej słyszę, ale pewnie teraz zrobi się o niej głośno w blogosferze :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Akcja bardzo fajna, co prawda jeszcze mało znana ale wydaje mi się, ze to tylko chwilo
    Pozdrawiam,Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna sprawa z tą akcją^^

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnio dostałam dokladnie taką samą torbę i zastanawiałam się kim jest Joseph i teraz już wiem! dziękuje ;)
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny look :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ciuszki :)
    Poklikałam.
    Obserwuję i mam nadzieję na uczciwy rewanż.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie nazwał tą akcje :D
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne okulary, takich po prostu szukałam ^^
    Co do akcji ciekawie zwraca na nią uwagę.. Takie rozdawanie koszulek nie jest codzienną sprawą. Ogólnie warto starać się być jak najlepszą, najbardziej pomocną wersją siebie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawa akcja :)) Piękne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę świetna sprawa :) Aż sama pomyślę, czy dołączyć

    Zapraszam do siebie, na jeszcze świeżutkiego posta :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post jak zawsze zreszta. U mnie konkurs. Wystarcza 2 klikniecia a czeka nagroda
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny look ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja jest śliczna, okularki są przecudowne, tak jak wspomniała dziewczyna wyżej jesteś śliczne ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Co do piosenki- niedawno tańczyłam do niej na konkursie i skromnie stwierdzę, że wygraliśmy, więc mam do niej duży sentyment.
    Strasznie spodobała mi się twoja bluzka, więc odwiedziłam tę stronkę. Cena też nieduża, więc może kupię?;)

    Obserwuję;
    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są śliczne! Szukam takich okularów, bez jakiegokolwiek skutku.... ladnie ci w nich! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Akcja jest świetna :) Cudownie wyglądasz :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz słyszę o tym panu, ale muszę przyznać, że akcja jest świetna :)
    Fajna torba ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczywiście, taka akcja to świetny pomysł :)
    Bardzo ładne okularki! :D
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna akcja! Jeszcze o niej nie slyszałam, ale z pewnością coś więcej o niej poszukam :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna bluzka i okulary! :)
    ps. masz bardzo śliczne włosy
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  48. wow, nigdy nie słyszałam, o tej akcji :)
    Mam takie same okulary :) Poklikałam :)
    Serdecznie zapraszam : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Akcja na prawdę świetna ;) Bardzo ładnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna koszulka ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy o tej akcji nie słyszała. Świetny outfit :) http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki Tobie dowiedziałam się o tej akcji, jest świetna. To wspaniałe, że ktoś chce pomagać :)
    + oglądam Cię na snapie, nagrywaj coś częściej gdy pokazujesz swoją mordeczkę i coś mówisz ♥
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz świetne włosy
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja. Nigdy nie słyszałam o tej akcji. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017