13 lipca 2015

Best Friends? No, Sisters!

WALK THE MOON - Shut Up and Dance


Wydaje mi się, że ponad rok to zdecydowanie za długo by trzymać w tajemnicy wygląd mojego fotografa, więc tak oto dziś, przedstawiam wam moją najlepszą przyjaciółkę i osobę, która mój aparat trzyma w rękach zdecydowanie częściej niż ja. Trudno w to uwierzyć, ale z Nat znamy się dopiero trzy lata mimo, że przez sześć lat chodziłyśmy razem do szkoły podstawowej(po wakacjach ide do drugiej klasy gimnazjum a Nat do trzeciej). Nasza pierwsza 'rozmowa' była dosyć śmieszna i uwierzcie, gdy tylko ją znalazłam to przez kilka dni miałam niezły ubaw. W styczniu miną trzy lata naszej przyjaźni i wow, zastanawiam się jakim cudem ta dziewczyna tyle ze mną wytrzymała? Jestem tak cholernie denerwująca, moje zdanie i humor zmieniają się z każdą minutą, w ciągu dnia potrafię płakać ze śmiechu, potem ze smutku, być obrażona na cały świat a potem nagle chcieć spotykać się ze wszystkimi starymi znajomymi, leżeć w łóżku, ale jednocześnie gdzieś wyjść i tak, jestem trudnym do ogarnięcia człowiekiem, ale ona jakimś cudem wytrzymuje. Zresztą, obie jesteśmy dość denerwujące i obawiam się, że jeśli kiedyś wybierzemy się gdzieś w jakąś dłuższą podróż to jedna z nas nie wróci żywa. Skoro już jesteśmy przy podróżach, obie marzymy o Japonii i mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się tam wybrać(ale wcześniej chyba będziemy musiały pożegnać się ze wszystkimi znajomymi). Naszą ulubioną porą roku jest wiosna, nie za ciepło, nie za zimno, ale kochamy lato i wakacje, chyba, że pogoda jest deszczowa jak aktualnie w naszym mieście. W ciągu tych trzech lat nazbierało nam się dużo wspomnień. Jednym z pierwszych są szkolne jasełka w których grałyśmy rolę przyjaciółek, miałyśmy identyczne czapki pandy i spędzałyśmy na próbach dużo czasu razem. Nie mogłabym nie wspomnieć o wyjściach do KFC, które były chyba naszymi pierwszymi wyjściami gdziekolwiek. Nie jest między nami idealnie, są dni, tygodnie, nawet miesiąc,e że bez przerwy kłócimy się o głupoty, ale jest osobą bez której w pewnym sensie nie wyobrażam sobie swojego życia. Dużo pomaga mi nie tylko w normalnych sprawach, ale też z blogiem, często gdy nie mam czasu zajmuje się zdjęciami lub przegląda wasze blogi, które zostawiacie w komentarzach.Więc tak, wydaje mi się że to koniec mojej opowieści o naszej przyjaźni, nie jestem pewna czy zawarłam tutaj wszystko co chciałam, ale jeśli macie jeszcze jakieś pytania to śmiało możecie zadawać je na moim ASKU. Mam nadzieję, że Nat jeszcze kiedyś zgodzi się na stanie przed a nie za aparatem i zobaczycie ją tu ponownie!

Jak już wspomniałam, pogoda w moim mieście jest dosyć deszczowa chociaż to ciągle się zmienia. Ostatnie dni spędziłam u babci z moją "ekipą" z którą spędzam praktycznie każde wakacje od trzech lub czterech lat. Nie chcę myśleć o tym, że za rok może tego już nie być...Nie wiem czy 4 nad ranem to odpowiednia chwila do pisania tego typu postów, jestem w domu na jedną noc i wyrobienie się ze wszystkim to dla mnie ogromne wyzwanie a nie chcę zostawiać was bez niczego, także mam nadzieję, że wybaczycie mi wszelkie błędy i trochę nieogarnięty post.
















| koszula - KLIK | koszulka - KLIK | bluza - Terranova | łańcuszek - KLIK |

Jak wam mijają wakacje? Pogoda dopisuje? A może macie taką przyjaciółkę z którą jesteście i będziecie mimo wszystkich kłótni i spędzacie z nią wakacje?

64 komentarze:

  1. Mam cztery przyjaciółki i staram się im poświęcić czas w te wakacje :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prawdziwy przyjaciel w dzisiejszych czasach to wielki skarb, więc dbajcie o tą przyjaźń. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! Tak samo jak ty mam taką przyjaciółkę z którą się kłócę a mimo to wiem, że nie dam sobie bez niej rady.Mimo,że dzieli nas 15 km to dajemy radę spotykać się w miarę często. Przyjaźń to wspaniała rzecz. :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwie jesteście mega śliczne :) moja pani fotograf to przyjaciółka od zerówki :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z #OOTD z Myszką Mickey ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. super post ładnie wyglądacie
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też zbytnio na razie pogoda nie dopisuję, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie w końcu to się zmieni :)
    Jesteście obie śliczne :) Też mam takie przyjaciółki bez których nie potrafię żyć, choć czasem się kłócimy :) Jedna mieszka nawet w Warszawie i możliwe, że niedługo do mnie przyjeżdża :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale, że masz taką bliską przyjaciółkę. U mnie pogoda jest zmienna. Wczoraj padało, dzisiaj jest pochmurno, a jeszcze wcześniej byl straszny upał. Nigdy nie wiadomo czego się spodziewać!
    Poklikałam w linki! Poklikasz u mnie?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiej przyjaciółki. ^^ Nowy post, zapraszam → KLIK! POZDRAWIAM! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy lata to spory kawał czasu :) fajnie, ze znalazłaś kogoś takiego i stoi za aparatem :) Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie to pierwsze!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mieć takiego "prywatnego" fotografa, haha :D
    Ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam dziewczyny! :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie jest mieć taką przyjaciółkę, ja mam podobnie, że kłócimy się o głupoty, ale szybko się godzimyy :3
    super zdjęcia <3

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pilnujcie tej przyjaźni ;) Czasem nawet po wielu latach się rozpadają największe więzy... Nawet jeśli się na to nie zapowiada i nie chodzi tu o kłótnie. Bardziej chodzi o drogi którymi w przyszłości pójdziecie.Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam.

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ja to znam, też mam najlepszą przyjaciółkę (ba, nawet przez pewien czas wyglądałyśmy jak siostry bliźniaczki) i po 5 latach czasem się zastanawiam, jakim cudem tyle ze sobą wytrzymałyśmy. I nie wyobrażam sobie bez niej życia. Ale taka przyjaciółka to największy skarb :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale, że masz tak dobrą i kochaną przyjaciółkę! Przyjaciele to skarby i warto mieć kogoś takiego :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko ! :D Gratuluję fajnego fotografa + Świetne zdjęcia ;P
    Zapraszam na mojego bloga i świeżo upieczonego fanpage Blog Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie razem wyglądacie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej wole stać za aparatem niż ''pozować'' :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie ładne zdjecia z przyjaciółką, fajnie, że macie siebie no i dziękuj jej za to, że robi Tobie takie śliczne zdjęcia:D

    buziaczki
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, że masz taką przyjaciółkę. Ja jeszcze nie trafiłam na taką osobę. :) U mnie też pogoda do kitu, raz słońce, raz deszcz... Poklikałam w linki. ;]

    Poklikasz w banner i w linki w wishliście?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze mieć kogoś, na kogo można liczyć w każdej chwili :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja się dobrze czuję w roli fotografa jak i modelki :)
    Ja z przyjaciółką chodziłam to podstawówki ale chodziłyśmy do różnych klas, zaprzyjaźniłyśmy się dopiero gdy trafiłyśmy w gimnazjum do jednej klasy :) Teraz znowu idziemy do jednej szkoły, jednakże na inne profile :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne fotki. Obie świetnie wyszłyście.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :) jesteście takie radosne
    widać że jesteście dla siebie jak siostry :)
    masz cudowną przyjaciółkę :) to wielki skarb :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi poznać twojego fotografa, haha :)


    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: Dołącz do dreamers KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha ja też nie wiem jak moje przyjaciółki ze mną wytrzymują :D U nas jest inaczej. ja wolę jak jest zimno, a one kochają lato. Ehh :D W blogu wspiera mnie bardzo jedna z nich, ale nie chodzę z nimi na zdjęcia. Głównie dlatego, że aktualnie wszystkie pracujemy haha :D
    A tak już na końcu - miło mi poznać twojego fotografa :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za infoo :)) Bardzo fajne zdjęcia! Jakie jesteście podobne :D
    http://ww.nellyyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemny blog :)
    Pozdrawiam. www.oko-obrazu.blogspot.com
    P.S. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pozytywne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :)
    Cudownie, że masz taką osobę, bliską Ci jak siostrę :) O przyjaźnie trzeba dbać! :D

    Zapraszam :)
    http://our-mystery-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję przyjaźni ! :) Świetne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie ! Ja ze swoją przyjaciółką znam się 12 lat. ^^

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcia, ja z moją przyjaciółką znam się prawie całe życie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. To świetne, że masz taką przyjaciółkę, która jest Ci bliska jak siostra! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super jest mieć taką przyjaciółkę.:) Obie jesteście bardzo ładne.:) kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak tak przyjaźń to wielki skarb.A co zdjęć to weź je usun. Fotograf super ale ty za brzydka jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katy nie jest brzydka,moim zdaniem jest ładniejsza od fotograf,ale kwestia gustu,nikt nie jest przydki ciekawe jak tty wyglądasz,i dlaczego piszesz anonimowo?

      Usuń
  40. Też mam najlepszą przyjaciółkę i nie wyobrażam sobie bez niej życia! Obserwuję :3
    Zapraszam na nowy post i zachęcam do obserwacji, żeby być na bieżąco! Jestem tą początkującą, więc będzie mi bardzo miło :3
    Pozdrawiam! :*

    http://styleecaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyjaźń jest cudowna, szczególnie, jeżeli obie tak bardzo się lubicie!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się ta koszula w kratę :) Poklikałam w linki :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  43. Super mieć taką przyjaciółkę. Widać, że jesteście dla siebie jak siostry ;)
    [Mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  44. Oby udało Wam się spełnić marzenie o Waszej wspólnej podróży do Japonii (mam nadzieję, że jednak obie wróciłybyście żywe) :) Świetne zdjęcia. Przyjaźń to jedna z najważniejszych wartości w naszym życiu, która wiele dla mnie znaczy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  45. To świetnie że łączy was taka silna więź!
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Fanie, że masz taką przyjaciółkę i fotografa w jednym, nic tylko pozazdrościć ;) Życzę wam, żeby spełniło się wasze marzenie o Japonii i żebyście wróciły stamtąd żywe!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia, fajnie razem wyglądacie :) Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie, że masz taką przyjaciółkę. Ja ze swoją "przyszywaną siostrą" przyjaźnię się ponad 7 lat. Kilka dni temu wróciłyśmy ze wspólnych wakacji nad morzem. Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądacie jak siostry! Super mieć taką prawdziwą przyjaciółkę :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Friendship goal! Jesteście przeeeurocze, i życzę Wam przyjaźni do konca swiata <3
    Poza tym, piękne zdjecia, cudowny blog, no co tu dużo mówic ♥

    btw, zapraszam też do siebie, mój blog jest nowy i bardzo zalezy mi na komentarzach i obserwacji :3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja moją obecną przyjaciółkę i fotografa w jednym znam od 4 roku życia, a przyjaźnimy sie dopiero od pół roku :) To troche śmieszna i dziwna historia xD Ale za długa by ją tu opowiadać :D Powiem tyle, że dzięki mojemu blogowi znów się przyjaźnimy :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam 2 przyjaciółki, bez których nie wyobrażam sobie życia :) Przyjaźnimy się już 6 lat, więc zdarzały nam się kłótnie i konflikty, ale mimo to nadal się przyjaźnimy ;D
    W moim mieście na szczęście pogoda dopisuje :)
    Świetne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. przyjaźń to największy skarb :) życzę wam jeszcze więcej lat wspólnie spędzanych razem :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow jakie słodkie zdjęcia *-* hmm, ja nie wiem czy mam prawdziwą przyjaciółkę, ale napewno dobrą koleżankę :)
    Mój blog! Zapraszam, zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudny post. Gratuluję takiej przyjaźni :)
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/07/q.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. nice..
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  58. słodziaki ! Przyjaźń jest bardzo cenna. Trzymajcie się tak zawsze :)

    Pozdrawiam.
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja niestety nie mogę pochwalić się przyjaciółką... Nie mam szczęścia do ludzi :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Też mam taką ukochaną przyjaciółkę, z którą znamy się od 3 lat. Jesteśmy dla siebie jak siostry i uwielbiamy spędzać ze sobą czas :) U mnie pogoda jest słoneczna. Mam nadzieję że u Ciebie się poprawi i za jakiś czas zaświeci słońce :)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. You look stunning, I am in love with your style<3 thanks for sharing, love your layering. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017