05 lipca 2015

Cracow

Kid Cudi - Day 'N' Nite (Andrew Luce Remix)



Za każdym razem, gdy ludzie pytają o moje ulubione miasto, nie umiem odpowiedzieć. Nie zwiedziłam przecież całej Polski, a tym bardziej całego świata. Warszawa? Wrocław? Gdańsk? Opole? Nic z tego, miasta oddalone zbyt daleko. Więc może...Kraków? Już jako mała dziewczynka uważałam, że to miasto ma w sobie coś...nadzwyczajnego. Tak samo jak moje tory, ma w sobie coś, co przyciąga i ogromnie cieszę się, że mam możliwość jeżdżenia tam chociażby raz w roku. Długo zastanawiałam się czy pokazać wam zdjęcia, które dziś tu publikuję. Leżały w folderze "Cracow" prawie dwa miesiące. Magii tego miasta nie da opisać się słowami, zdjęciami raczej też nie ale mam nadzieję, że wam się spodobają i jeśli jeszcze nie byliście w Krakowie, a będziecie mieli okazję, to się tam wybierzecie by zobaczyć chociaż ten skrawek na żywo!



























Byliście kiedyś w Krakowie? Co myślicie o tym mieście? Macie swoje ulubione miasto?

74 komentarze:

  1. Byłam w Krakowie tylko raz,ale to wystarczyło abym zakochała się w tym mieście <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków jest przepiękny! :-)
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/07/czas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, nie da się opisać tego miasta słowami. Byłam tam i jestem zachwycona, szczególnie starym miastem. Piękne zdjęcia ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Krakowie, ale ze zdjęć mogę się domyślić, że to cudowne i przepiękne miasto ;)
    Jeśli tylko będę miała okazję, to z chęcią wybiorę się do Krakowa.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne miasto!
    Nigdy nie miałam okazji być w Krakowie, ale chciałabym, tak samo jak we Wrocławiu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :)
    Kraków jest mega śliczny ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjęcia :)
    też byłam w tym roku w Krakowie, cudowne miasto :)
    http://pineyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czuję sentyment do Krakowa i mimo, że kiedyś w nim nie byłam już go kochałam. Gdy wybierałam się do niego bałam się, że nie odczuję tej miłości, że się zawiodę, jednak okazało się, że pokochałam go jeszcze bardziej. To także jest moim ulubionym miastem ♥
    enyolif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Krakow ! Od zawsz byl dla mnie magiczny i ciesze sie z kazdego wyjazdu wlasnie tam.
    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia, świetna fotorelacja <3
    do krakowa mam dosyć daleko, ale byłam tam kilka
    razy, to naprawdę cudowne miasto :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne koniki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. KOcham Kraków mieszkałam w nim rok i było cudnie <3
    zapraszam do mnie ( mogłabyś mnie zaobserwować? dopiero zaczynam)
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miasto <3
    Zdjęcia ^^
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, to miasto jest piekne :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 lipca byłam w Krakowie. Spotkałam się tam z dwoma blogerkami... W sierpniu jedziemy tam po raz drugi, tym razem dojdą do nas jeszcze inni blogerzy! :3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tam kilka razy. Dla mnie miasto jak miasto, a swojego ulubionego nie mam. :) Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia,byłam w Krakowie i naprawdę watro tam pojechaćxd
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam tam 2 razy i mega mi się podobało!
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam Kraków, to piękne miasto i mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję, żeby tam jeszcze raz pojechać ;)

    Kliknęłam w bannery na pasku bocznym :) Klikniesz u mnie w link do żakietu w najnowszym poście? :)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za komentarz ! Kraków jest piękny-moje ulubione miasto w Polsce :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ - ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Kraków! Ostatnio byłam tam w marcu! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mieszkam w Krakowie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobre zdjęcia ;) Też lubię tam jeździć, choć było już tak że miałam tego dosyć, ale już mi przeszło i znów bym tam jechała ;P
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kraków to strasznie piękne miasto!
    http://www.dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaobserwowałam mam nadzieję, że ty mnie też :D

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 razy byłam w Krakowie i bardzo mi się podobało :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem w Krakowie dosyć często i mam nadzieję, że zamieszkam tam na stałe bo zakochałam się w tym mieście od pierwszego spaceru po rynku ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam Kraków, jedno z lepszych miast! :)
    Nie przejmuj się, druga klasa gimnazjum jest może cięższa, ale nie jest źle. :D
    Super zdjęcia!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kraków to piękne miasto !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kraków to piękne i tajemnicze miasto z wielką ochotą tam jeżdżę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie byłam nigdy w Krakowie, jednak po zdjęciach wnioskuję, że to piękne miasto :)
    Uwielbiam natomiast Zakopane i Gdynię, w której też mieszkam :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie byłam w Krakowie ale chce się tam wybrać. Zwiedziłam natomiast Warszawę.
    Może wspólna obserwacja. Ja obserwuję :)
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś byłam w Krakowie, ale mam zamiar znowu się wybrać. Świetne zdjęcia
    zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również zakochałam się w Krakowie, jak byłam mała to zawsze marzyłam, żeby się tam wybrać, a kiedy w 2011 byłam tam z klasą, to wiedziałam, że nie na próżno czekałam - najpiękniejsze miejsce w Polsce, zdecydowanie, ma swój klimat, bardzo urokliwe miasto :) No cudowne po prostu. Chętnie pojechałabym tam znów, ale niestety mam tam dość daleko, ok. 600 km. Ale na pewno jeszcze tam będę! Zdjęcia piękne, przypomniały mi zarówno, jak wspaniałe jest to miasto, jak i miłe chwile spędzone tam z klasą :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia! Byłam w Krakowie tylko raz, jak wracałysmy z wakacji. Kupiłam na pamiątkę małego smoka wawelskiego. Myślę, że jescze wpadnę do Krakowa!
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kraków jest jednym z najpiękniejszych polskich miast! Uwielbiam tam wracać i tak się składa, że wybieram się tam w niedzielę, jeśli plany jeszcze się nie zmienią. Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  37. Bylam w krk kilka razy, te miasto jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie zgadzam się z tobą, dla mnie też Kraków ma coś takiego co przyciąga mnie do niego ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Kraków, nawet mam w planach mieszkać tam po ukończeniu szkoły :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie byłam, ale patrząc na zdjęcia jest ono piękne!

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kraków to cudowne miasto :D
    mieszkam 20 kilometrów za Krakowem i często tam wpadam :D
    bardzo kocham to miasto :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kraków Kocham ❤.
    Mogłabyś kliknąć w link w najnowszym poście?Będę wdzięczna :-).
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w Krakowie parę i pokażę rodzicom Twoje zdjęcia, żeby jechać tam jeszcze raz, bo jest jeszcze ładniej niż kiedyś!
    Będę tutaj wpadać! Obserwuję i zapraszam :3
    Buziaki! :*

    http://styleecaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam to miasto!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  45. ja uwielbiam chodzić po Krakowie, choć byłam już tam duużo razy. To cudowne miasto! :))

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. mieszkam niecałą godzinę od Krakowa. Również uważam, że to piękne miasto :)
    Ja zazwyczaj jadę tylko do galerii, ale od czasu do czasu dobrze jest pójść na rynek i zwiedzić kilka innych miejsc.
    piękne zdjęcia! pozdrawiam :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia! :)
    Kraków to piękne miasto.
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam do Krakowa godzinę-dwie drogi. Odwiedziłam go już wcześniej, ale bardzo mi zależy na tym, by pojechać tam również w tym roku. Nie wiem co z tego wyjdzie, bo plany aż przepychają mój kalendarz, no ale... Zdjęcia są piękne. Pokazują rzeczywiście jakiś urok Krakowa.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Byłam w Krakowie kilka razy i zakochałam się w tym mieście! Jest tam cudownie.
    Świetne zdjęcia :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ja kocham Kraków. Moim zdaniem jest to wspaniałe miasto. Bardzo udana fotorelacja, fajne zdjęcia. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kraków to piękne miasto, z wielką przyjemnością je odwiedzam :)

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, zapraszam do siebie, na pierwszy rozdział :)
    http://my-name-is-memory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam Kraków. Byłam tam niestety tylko raz, ale to jedno z moich ulubionych miejsc w Polsce. Ten klimat jest nie do przebicia :)

    Bardzo ładne zdjęcia. Spodobał mi się Twój blog, więc na pewno będę wpadać częściej :)

    Polne-Maki zapraszają! :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Kraków jest pięknym miastem, a ty doskonale pokazałaś to na swoich zdjęciach:)

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciężko jest opisać urok jakiegoś miejsca przez zdjęcia-trzeba po prostu zobaczyć to miejsce. Kraków jest dla mnie magicznym miastem. Kiedy tam przyjeżdżam,czas jakby się zatrzymywał. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. W Krakowie byłam nie raz i również uwielbiam ten miasto :D Może to dlatego, że Kraków -miasto królów? Wszystkie te zabytkowe kamieniczki, artyści na rynku dają niesamowity klimat :D Zdjęcia śliczne, a swojego ulubionego miasta nie mam :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie byłam w Krakowie, choć zdjęcia są wspaniałe *.* ogólnie chciałabym zwiedzić jeszcze wiele polskich miast, ale aktualnie moim ulubieńcem jest chyba Toruń. Może dlatego, że mam tam blisko, a może przez wspaniałą atmosferę *.* lubię miejsca w których czuć coś, co nie da opisać się słowami ;)
    i świetny ten remix ♥
    buziaaakii ;**
    +mogłabym Cię prosić o jeden klik w link w najnowszym wpisie? ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie byłam w Krakowie, za to uwielbiam Warszawę, która niestety leży 5 godzin drogi od mojego miasta :(
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam nadzieje, że będę miała kiedyś możliwość zwiedzenia Krakowa. :)

    livia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam Kraków, a miałam okazję go odwiedzić nie tylko w tych reprezentacyjnych miejscach, ale także na niezachęcających peryferiach. A uwielbiam tak bardzo, że niedługo wybieram się tam ponownie :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Super zdjęcia. Nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz tam byłam.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Byłam w Krakowie kilka razy, więc wiem dokładnie o co ci chodzi :) Planowałam tam studia, ale wyszło na to, że będę wylatywać jako au pair.. no cóż, nie teraz, ale kiedyś na pewno :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocham Kraków :) piękne miasto
    Zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz ;)
    MÓJ BLOG-KLICK

    OdpowiedzUsuń
  65. W Krakowie byłam i uważam, że to bardzo urokliwe miasto. Mieszkam w środku trójkąta złożonego z Wrocka, Poznania i Łodzi. Kiedyś chciałam we Wrocławiu studiować, bo to piękne miasto, ale chyba celuję teraz w Poznań,pod wieloma względami jest tam lepiej. Podobają mi się też miasta nadmorskie. A z zagranicznych byłam w Pradze i Amsterdamie. Amsterdam jest piękny :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Kocham Warszawę, ale Kraków to jest coś... nie do opisania, ten klimat. :)
    Zapraszam! knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne zdjęcia ;) byłaś może w dzielnicy Kazimierz? :) To jest dopiero piękna część miasta :)
    pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam Krk!!<3
    Często tam bywam, kooocham!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo fajny blog !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/2015_05_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017