26 lipca 2015

Szukając Alaski

John Newman - Come And Get It



Z przykrością muszę stwierdzić, że pierwszy miesiąc - aktualnie najlepszych jak dla mnie -wakacji już prawie za nami. Od mojego ostatniego postu pogoda trochę się poprawiła; jest bardziej słonecznie. 
W ciągu tych sześćdziesięciu dwóch dni postanowiłam sobie na cel, że przeczytam PIĘĆ książek.
Nie należę do osób, które kochają czytać. Lektury szkolne omijam szerokim łukiem, ale gdy znajdę coś, co mnie zainteresuje to bez problemu wieczorem zabiorę książkę i ją przeczytam.
Dodatkowo powiem wam, że dopiero pod koniec czerwca przekonałam się do bibliotek. Zawsze byłam za tym, aby kupować książki bo sądziłam, że dziwnie będę się czuła, wypożyczając je. Jednak teraz, gdy odwiedziłam bibliotekę, będę jej częstym gościem. Na moim instagramie pojawiły się dwie książki: "Pamiętnik Narkomanki" oraz "Szukając Alaski", dzisiaj skupimy się na tej drugiej powieści.

Książka "Szukając Alaski" jest debiutem amerykańskiego pisarza Johna Greena. Głównymi - a zarazem najważniejszymi - bohaterami są Miles, często przezywany "Kluchą", Pułkownik oraz tytułowa Alaska (wyróżnić możemy jeszcze Larę i Takumiego). Akcja w większym stopniu rozgrywa się na terenie szkoły, do której wyżej wymienieni uczęszczają.
Miles jest dziwnym dzieckiem, które ma tendencję do zapamiętywania ostatnich słów wypowiedzianych przed śmiercią. Myślę, że każdy, kto przeczyta tę książkę, na swój sposób polubi Kluchę. 
Dlaczego polecam? Powieść jest ciekawa i pełna emocji, nawet ja sama nie mogłam się oderwać! Jak w każdej książce Greena - możemy wyciągnąć odpowiednie wnioski i nauczyć się coś o życiu (a według mnie to też jest ważne). 
Osobiście zachęcam do kupna (lub wypożyczenia!) i przeczytania "Szukając Alaski" bo - pomijając wszystko, co napisałam - warto czytać i chociaż na trochę oderwać się od komputerów i wszelkich sprzętów elektronicznych!

Dziękuję za pomoc przy napisaniu postu Darii i jej najlepszej przyjaciółce. Obie zadbały o to, bym nie zdradziła wam zbyt wielu szczegółów na temat treści. Przy okazji, sesja, którą dziś widziecie jest chyba jedną z moich ulubionych. Niekoniecznie mam tu na myśli efekty, a sam przebieg robienia zdjęć. Pozdrawiam panów pracujących w parku, którzy umilili mi czas oraz mojej super widowni czyli dzieci, ich rodziców i przechodniów!
























|  crop top - KLIK |

Czytaliście "Szukając Alaski"? Polecacie jakieś inne książki, które mogłabym przeczytać? 
Opowiadajcie, jak mijają wasze wakacje!

60 komentarzy:

  1. "Szukając Alaski" nie czytałam, bo osobiście nie przepadam za stylem tego autora, ale "Pamiętnik Narkomanki" jest genialną książką, więc tamtą mogę polecić :) bardzo fajna koszulka :)

    |Blog|

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar przeczytać tą książkę :) Polecam Ci książkę I wciąż ją kocham.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki ale jeśli chcesz opinie jakiś to zapraszam tutaj --> nefuratek.blogspot.com może znajdziesz coś dla siebie. Świetny top ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Masz bardzo ładne oczy :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2015/07/wypad-do-nowego-zoo-w-poznaniu.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo słyszałam o tej książce, koniecznie będę musiała ją przeczytać ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie skończyłam czytać tą książkę i polecam ją każdemu! xo
    MÓJ BLOG - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nie czytał tej książki, ale zachęciłaś mnie do przeczytania :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętnik narkomanki czytałam a tą bęę musiała przeczytać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham tę książkę, mam zamiar ją przeczytać drugi raz :) od samego początku mnie wkręciła i teraz jakoś za nią tęsknię haha, muszę dorwać ją w bibliotece
    teraz czytam słynną gwiazd naszych wina i jak na razie mnie nudzi..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tej książki, aktualnie kończę czytać kolejny raz Ostatnią Spowiedź :) Żadna książka nie wycisnęła ze mnie tylu łez (a są aż 3 tomy!) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytałam "Pamiętnik narkomanki" i naprawdę polecam :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio polubiłam czytać. Tak jak ty omijam lektury szerokim łukiem :) Muszę przeczytać tę książkę! :)
    http://julajulia.blogspot.com/p/wyglad-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej tej książek. Miałam zamiar przeczyta PAMIĘTNIK NARKOMANKI, jednak słyszałam wiele opinii, mówiących, że po tej książce ma się zwidy itp...Bądź co bądź, przestraszyłam się :D
    Masz świetną koszulkę, kliknęłam!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Szukając Alaski tak samo jak pozostałe książki Johna Greena ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W zasadzie to chciałabym już szkołę, ale fakt lipiec zleciał bardzo szybko :*

    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Slyszalam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki.
    W wakacje również lubię czytać.
    Już przeczytałam 4 książki.
    Niestety nasza kochana pani od polskiego kazała nam czytac rowniez lekturę w wakacje.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cute :)

    kisses from dubai ♥
    http://www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetną masz bluzkę! :)

    [ Blog IG ]

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia !
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam ,,Pamiętnik narkomanki" ale większe wrażenie zrobiła na mnie książka ,,My, dzieci z dworca Zoo". Śliczne zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za twórczością Johna Greena. Wszystkie jego książki są praktycznie takie same, więc sprawiają wrażenie nudnych i monotonnych. Jeżeli gustujesz w książkach młodzieżowych mogę Ci polecić "Pamiętniki Wampirów".
    Bardzo ładne zdjęcia.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia!
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/2015/07/happy-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna koszulka :)
    Ja już w te wakacje przeczytałam, dużo książek :)
    Polecam Love, Rosie ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam ksiazki z serii upadli Sniegoskiego :)
    Sliczna bluzka, kliknelam kosztuje 8.99:)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie ostatnio zainteresowałam się tą książką i post mnie jeszcze bardziej zachęcił :)
    ładny OOTD :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No to mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać te pięć książek :) Bardzo dużo pozytywnych słów słyszałam o tej lekturze. Chciałabym przeczytać to również ze względu na Johna Greena. Śliczne zdjęcia, bluzka jest genialna! A ja Ci polecam ,,Bóg nigdy nie mruga'', czyli (jak to jest napisane na okładce) 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu. Jak dla mnie świetna książka i mimo że ja również nie kocham czytać to jednak ta mnie pochłonęła.
    Pozdrawiam! :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia, szczególne te z książką ;p

    Zapraszam również do Siebie- http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam książkę już dawno, dawno temu, jakoś tak zaraz po nadejściu fali na Gwiazd Naszych Wina. Mi książka całkiem się spodobała, widać, ze debiutancka (wg mnie dalej jednak poprawił swój styl itp.). Polubiłam Kluchę i poczułam z nim pewną więź. Alaska zaś była niesamowitą osobowością. Ogólnie cenię sobie pozycje Greena, z każdej książki można coś wyciągnąć, każda ma w sobie coś filozoficznego. Duży plus!
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie czytałam tej książki od John'a Green'a, ale czytałam ''Gwiazd naszych wina'' i polecam ją! Świetnie się ją czyta - zrobiłam to w kilka godzin. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja! Zdjęcia jak i sesja bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post :) Ja polecam książkę tego samego autora "W śnieżną noc", przyjemnie i szybko się czyta.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzenie mojej stronki :)
    oko-obrazu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też tak mam, że czytanie lektur absolutnie, ale jak jakaś książka mnie zainteresuje to bardzo chętnie czytam :)
    Podoba mi się strasznie ten crop top! Klikam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam tę książke, naprawdę mi się spodobała.:) Ja w te wakacje przeczytałam jak na razie 4 książki, życzę Ci wypełnienia swojego postanowienia i przeczytania pięciu.:)
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. You're so pretty! love the blouse too. awesome post :)

    http://spafurnish.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Szukając Alaski przeczytałam jakieś pół roku temu, przyznam, że jakoś nie jestem zachwycona powieściami John'a Green'a, ale myślę, że to dlatego, że jest mężczyzną i bohaterowie jego książek mają inne przemyślenia :) Natomiast, tą książkę mogę polecić!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudna koszuka i piękne włosy. Ciezkioo mi plecić jakąś książkę, ostatnio nie mam na żadną czasu

    OdpowiedzUsuń
  37. Za niedługo zabieram się za "Gwiazd naszych wina" ale tą książkę też mam w planie przeczytać :)
    Polecam całą serię " Pamiętnik Nastolatki" :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka koszulka śliczna :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam "Szukając Alaski" jakieś dwa miesiące temu, ale szczerze mówiąc - nie zachwyciła mnie zbytnio. Natomiast mogę ci polecić kilka naprawdę świetnych książek, które mi osobiście bardzo się podobały: Jeśli lubisz coś typu fantasty, polecam sagę "Szeptem" lub "Czerwona Królowa", jeśli wolisz romansidła to "Hopeless' albo "Maybe Someday", a jeśli wolisz coś z akcją, to gorąco polecam sagę "Wybrani", nie pożałujesz straconego czasu! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że przeczytam tą książkę, ale jestem strasznym leniem, chcę tyle przeczytać książek a mi się nie chce... Crop top to miazga!
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Szukając Alaski!
    Teraz czekam na film :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę wreszcie sięgnąć po książki John'a Green'a, ponieważ jego twórczość wydaje się do mnie idealnie przemawiać. Ostatnio obejrzałam film na podstawie jego książki - "Papierowe miasta" i byłam zachwycona.
    Cuuudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie te wakacje nie są lepsze czy gorsze - choć od poprzednich lepsze pewnie 100 razy - tylko po prostu inne. A książki nie czytałam, toteż się nie wypowiem. ;(
    Ładne zdjęcia. Pozdrawiam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju jak pięknie wygladasz! Cudowne wloski ♥
    Książkę czytałam już rok temu, też baardzo mi się spodobała! Również mam na wakacje listę ksiażek, i powoli staram się je z niej wykreślać! :3
    milego dnia, thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam "Szukając Alaski", powiem, trzymała mnie w napięciu do samego końca, z każdą stroną byłam ciekawa, co będzie dalej.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna koszulka, wyróżniasz się z tłumu szarych ludzi, a to bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam o tej książce, aczkolwiek zapowiada się ciekawie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Te wakacje są dla mnie średnie, ale mimo wszystko lepsze niż każde poprzednie ;) Jesteś śliczna, piękny crop top <3 Pozdrawiam

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Słyszałam o tej książce :)
    Świetne zdjęcia! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna bluzka *_*

    Zapraszam, nowy post!
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia :D
    Cudowny crop top :D
    A "Szukając Alaski" również polecam <3 To jedna z nielicznych książek, która mnie tak wciągnęła. Mi również podobają się książki, które mówią o życiu i można z nich wyciągnąć jakieś wnioski ;)

    http://our-mystery-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. You look great dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Zamierzam sobie kupić "Szukając Alaski" ale w angielskiej wersji!

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  54. Chciałam ją nawet ostatnio kupić, ale znalazłam tylko angielski oryginał w księgarni, którego cena była dużo wyższa niż się spodziewałam. Jednak będę polować dalej, bo to już kolejna pozytywna opinia o tej książce :) Zdjęcia świetne, bardzo pozytywne! Fajnie, że wakacje Ci dobrze lecą ;) Ja byłam na wyjeździe, o którym właśnie co nieco na blogu :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajna sesja, macie świetny park :)
    hmm, muszę przeczytać, bo zaciekawiłaś mnie. Lubię tego typu książki, które mają związek ze śmiercią.

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super zdjęcia,nie czytałam tej książki ale mam zamiar bo słyszałam że jest bardzo fajna od wielu osób
    wakacje bardzo fajnie mi mijają :)

    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Książki jeszcze nie czytałam, ale kiedyś przeczytam. :)

    Zapraszam na bloga!
    ♥princess-aim.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Nienawidzę czytać książek ale ta wydaje się być dziwnie ciekawa hahah! Kocham tą koszulkę:)

    OdpowiedzUsuń
  59. I enjoy what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
    Keep up the fantastic works guys I've included you guys to our blogroll.

    OdpowiedzUsuń
  60. Incredible! This blog looks exactly like my old one!

    It's on a totally different topic but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice
    of colors!

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017