10 sierpnia 2015

I'm going to...

Olly Murs - Up ft. Demi Lovato




W środę o tej godzinie (22:00) prawdopodobnie będę nadal w autokarze, w drodze na swój pierwszy w życiu obóz, o którym pisałam tutaj kilka razy, w towarzystwie internetowej przyjaciółki i innych ludzi, jadących w to samo miejsce. Dziwnie być o krok od spełnienia marzenia. Przez kolejne 9 dni będę grzać się w (mam nadzieję) słonecznej miejscowości położonej w Grecji na wybrzeżu tesalskim, jaką jest Kokkino Nero. Czeka mnie jeszcze dzień zakupów i pakowania, mam ogromną nadzieję, że niczego nie zapomnę. Czerwona walizka już czeka obok mnie, aż się za to zabiorę. W wakacje trochę się rozleniwiłam i nie napisałam właściwie nic konkretnego. Chciałam i chcę jak najlepiej wykorzystać dwa miesiące wolnego od szkoły ale na pewno nie zostawiłabym was bez niczego. Jeśli w Grecji znajdę internet to mini fotorelację z wyjazdu zamieszczę na moim instagramie. Nie ukrywam, będę tęsknić! Za wami, za squadem białych paznokci i resztą grupowej konwersacji na facebooku, za 'ekipką', z którą spędziłam pierwszą część wakacji ale wiecie co? Wrócę opalona i szczęśliwa, tak myślę haha. Życzę wam ślicznej pogody i mile spędzonego czasu. Po powrocie opowiem wam jak było, kto wie, może nawet przywiozę wam jakieś prezenty? :)





















| kombinezon - KLIK | kimono - KLIK |

A Wy, byliście kiedyś na obozie? Jeśli tak, jak go wspominacie? A może byliście kiedyś w Kokkino Nero?

41 komentarzy:

  1. Oo, super, że udajesz się na obóz! Ja już tegoroczne wczasy mam za sobą. Na samo wspomnienie na twarzy pojawia mi się uśmiech. :) Życzę udanego pobytu w Grecji!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten kostium :*
    Powodzenia na obozie miłego opalania <3

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na obozie nie byłam, ale w przyszłym roku mam zamiar pojechać na zieloną szkołę. Życzę miłej zabawy i udanego wypoczynku :*

    Zapraszam do mnie
    Żyj z pomysłem - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego wyjazdu, zazdroszczę ci go trochę ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji w Grecji :) Napewno będzie świetnie.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dobrej zabawy :)
    Ja byłam na 3 obozach i żałuję, że już więcej nie będę mogła jechać - tamten czas był magiczny :)

    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę udanego obozu! Ja kiedyś byłam na sportowo-językowym i jakoś średnio wspominam tamten czas. :) Świetne zdjęcia.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego obozu!
    Śliczny kombinezon! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą przedwyjazdową atmosferę podniecenia, która pewnie Ci teraz towarzyszy :D Baw się dobrze w pięknej i słonecznej Grecji! No i spełniaj marzenie, korzystaj z niego z całą mocą! Na pewno będzie świetnie! :) Już nie mogę doczekać się relacji z wyjazdu. Ja byłam na kilku obozach/koloniach i każdy wyjazd był na swój sposób cudowny, aż Ci zazdroszczę, bo od dawna nie byłam, a bardzo bym chciała! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na obozy polecam Bułgarię, ale z tego co wiem Grecja tez jest swietna! :)
    Zreszta zobacze za rok :D
    Miłego wyjazdu ci życzę! :*


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    I am his your follower 458

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczywaj tam w Grecji. Ja byłam w lipcu, przeżycia niesamowite. Na pewno wrócisz szczęśliwa. Świetne zdjęcia :)
    bautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam nie byłam. Życzę udanego wyjazdu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci zazdroszczę! Wypocznij :) Ładne zdjęcia. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. FANTASTYCZNE
    Zapraszam do mnie -------> wadasphotography.blogspot.com
    Mam nadzieję na jakąś współprace w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjecia :) Miłego wypoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz. Masz śliczne włosy
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cute..
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz przeuroczy uśmiech :)
    Piękne zdjęcia:)
    Byłam kiedyś na koloniach, obie wspominam, bardzo dobrze:)
    A do Grecji zawsze chciałam pojechać!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że miło spędzisz czas w Grecji! :D

    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się twój nagłówek! :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia i fajna stylizacja! ;)
    Najbardziej podoba mi się kombinezon.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna stylizacja i ładne zdjecia
    obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia! creepersy <3
    Poklikasz w linki od dresslink ? jeśli tak , podlinkuję cię w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na moim pierwszym obozie byłam nad morzem. Nie, nie było zbyt fajnie. Jedynie gofry dobre.
    Ładne kimono.
    Udanego wyjazdu.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje obozu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia.
    Jesteś bardzo fotogeniczna
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam piosenki które dodajesz na początku wpisu <3 tej wcześniej nie słyszałam i nie wierzę, jak mogłam żyć w takiej nieświadomości *o* cudowny utwór <3
    to mam nadzieję, że obóz się udał i będziesz opalona tak jak chcesz :) w życiu nie byłam jeszcze na takim wyjeździe, mam nadzieję, że szybko to zmienię ;)
    a zdjęcia magiczne *o* jesteś prześliczna, a kombinezon świetnie na tobie wygląda :3
    poklikane :) kombinezon 22,5$ kimono 14,33$
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i super post! Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję :) Śliczny kombinezon ;3
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji (będzie mi bardzo miło ponieważ dopiero zaczynam)
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie doczekam się kolejnego posta! Czekam z niecierpliwością na relacje jak i zdjęcia z Grecji. Niestety nie mogę zaobserwować, ponieważ nie mam konta-jest mi niepotrzebne, ale wierz mi-uwielbiam Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kimono, jak i kombinezon. :) Pasują do Twojej urody :)
    poklikałam w linki :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie piękne włosy i wgl ty! to coś w kwiatuszki jest prześliczne-chyba kombinezon.
    http://lienicormaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten strój ewidentnie podoba mi się najbardziej serio haha, taki w sumie można byłoby rzec mój styl *-*

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017