07 września 2015

Kokkino Nero, Greece #2

Justin Bieber - What Do You Mean?


Budzik o 6:30 nie jest czymś, co uwielbiam nawet jeśli na jego dzwonek mam ustawioną ulubioną piosenkę. Zaczęło się. Czeka mnie dziesięć miesięcy nauki, zawsze obiecuję sobie, że zacznę się uczyć, jednak nie zawsze wychodzi tak, jakbym tego chciała.

Dzisiaj wrócę jeszcze do wakacji i opowiem wam - trochę bardziej szczegółowo - obóz w Grecji, na którym nie działo się nic szczególnego, ale było świetnie. Podróż czyli około 30 godzin (jak już wspominałam) minęła mi dość szybko, z pewnością szybciej niż myslałam. W drodze obejrzelismy film "Lucy", który oczywiście Wam polecam! Czas spędzaliśmy głównie na plaży, dlatego zdjęć z niej jest chyba najwięcej. W planach było również wyjście do spa, do którego poszliśmy! Co prawda ich spa wygląda trochę inaczej niż nasze i nie udało mi się z niego skorzytać bo nie poinformowali nas o brudzącym błotku, którego prawie nie dało się sprać z białych koszulek funclubu. Myslałam, że jedzenie będzie lepsze - podawali nam tylko frytki i niezbyt dobre mięso. W takiej sytuacji ratunkiem dla mnie i Moniki był bar, w którym pracował Chriss, a jego tortilla i hot-dogi były ŻYCIEM! Już tęsknie za tym smakiem, haha. Pomijając jedzenie, w ciągu 9 dni wypiłam chyba więcej sorbetów niż dotychczas. 











W ostatnie dni wybraliśmy się także na drugą, prześliczną i piaszczystą plażę oddaloną o 2km od Kokkino Nero. Możliwość wejścia do wody bez butów to coś świetnego. Tam spróbowałam także zimnej czekolady, mniam! Nie obyło się także bez dyskotek w klubie King Size. Z planu, który był wyświetlany na stronie funclubu odbył się także pokaz mody, gra terenowa, a w pierwsze dni, by się poznać, również graliśmy w fajną grę, jej zasadą było odpowiadanie na pytania i przesuwanie się w prawo, haha. Przyznam się, że nie pamiętam imion 3/4 ludzi z obozu, głównie tych, którzy mieszkali w innych studiach. W naszym studio (studio Maria) pokoje byly duże i ładne zaopatrzone w szafę, lodówkę, lustro etc z balkonem, przez który często przechodziłam do sąsiadek (Ala i Paulina, pozdrawiam!!!). Jedyny minus to łazienka. Droga w drugim kierunku minęła mi jeszcze szybciej, ale przed wyjazdem nie obyło się bez płaczu (a w drodze bez snu!). Obóz zdecyowanie oceniam na plus - świetna zabawa, fajni ludzie i opiekunowie (niestety nie mojej grupy uh), zdecydowanie fajna przygoda! Ah, no i zapomniałabym, dzięki podróży autokarem udało mi się zwiedzić ulice Czech, Słowacji, Macedonii, Węgier oraz Bułgarii, czego w życiu bym samolotem nie zobaczyła, haha! 
























Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć i jeśli nie przeczytaliście tekstu zainteresowały was chociaż zdjęcia, które ja wręcz kocham! Wkrótce na moim kanale na youtube pojawi się także vlog z obozu - KLIK :) 

41 komentarzy:

  1. Piękne widoki! Widać, że wakacje byly udane :-)
    Chętnie pojechałabym do Grecji gdyż jezcze nigdy nie byłam.
    Zapraszam do mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tydzień w Grecji i stwierdzam, że jest tam cudownie *.* . Z jednej ztrony góry a zdrugiej morze to coś pięknego <3 . Super zdjęcia!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;) Odwdzięczam się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku :D Jak tam ślicznie. Zazdroszczę :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki. Wyjazd do Grecji to mije marzenie. Fajnie ze wakacje Ci sie udaly i sie zregenrowalas

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie tam jest! Zainspirowałaś mnie do odwiedzenia tego kraju :)
    http://magdalenabednarzewska.blogspot.com/2015/09/jess-eaton-moda-na-granicy-etyki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Super kraj! ;)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie tam jest! Byłam w tym roku i jestem pod wrażeniem :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że ci się podobało :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Można tylko pozazdrościć takich wakacji! :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Również oglądałam Lucy i wszystkim gorąco polecam! Mega film :D
    Zapraszam do obserwacji, Buziaczki ♥ | zyciedlapasji- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, super widoki :) troszkę bardzo zazdro -_- ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nawet zacełam sie uczyć wraz z początkiem roku :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W życiu nie przeżyłabym tak długiej jazdy autobusem (choroba lokomocyjna), ale cieszę się Twoim szczęściem i radością :) Gracja jest pięknym państwem i dlatego znajduję się na mojej liście krajów do zwiedzenia :D :3
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Fajnie tak na chwilę zapomnieć o szkole! :)


    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :) Teraz pozostaje żyć wspomnieniami do następnych wakacji, ale mam nadzieję, że szybko to zleci :)

    http://monyikafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Już długo zajmujesz się fotografią ? :) robisz piękne zdjęcia ! :*
    Zapraszam do siebie i dodałam do obserwowanych :)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, widać, ze czas ani trochę nie zmarnowany :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszcze <3
    I do tego switne sa te zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe zdjęcia. Zazdroszczę Ci tych widoków i całego wyjazdu choć muszę przyznać, że to motywacja dla mnie abym nastepne wakacje spędził gdzieś gdzie jeszcze nie byłem :D

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/ - Dwoje zakochanych żyjacy za granicą. Zachęcam do zapoznania się z naszą historią. Chętnie wymienię się obserwacją.

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę takiego wyjazdu! nigdy nie byłam jeszcze w Grecji czy podobnym kraju :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow! Mega wyjazd Zdjęcia śliczne,przydałoby się jeszcze kilka miesięcy wakacji ;(
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę wyjazdu! uwielbiam taki klimat :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Grecji! Marzy mi się od lat! Piękne zdjęcia, super oddają klimat! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Grecję. Byłam w niej w tym roku, także ;D
    Świetne zdjęcia! Musiałaś się dobrze bawić ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że super spędziłaś czas, też byłam w tym roku w Grecji i bardzo mi się podobało :) świetne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia ;)
    Mogłabyś kliknąć w link w moim najnowszym poście albo w baner na blogu? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boskie zdjęcia! Zazdroszczę takich wakacji :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Widoki rewelacyjne, zazdroszczę takiego wyjazdu :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne widoki! Zazdroszczę :)


    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo jejku, jak pięknie *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam tam kilka lat temu, całkiem fajne miejsce :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam tę piosenkę Justina ^^
    Fajnie pojechać na taki obóz :)
    Piękne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie jest spędzić takie wakacje, a najlepiej jak się spędza z fajnymi osobami.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017