04 października 2015

30 days challenge | workout

Selena Gomez - Same Old Love


Mimo, że od obozu minął już ponad miesiąc to ja kolejny raz tu o nim wspomnę! Znając mnie zrobię to jeszcze ze 100 razy, aż do kolejnych wakacji, w które mam nadzieję spełnię wszystkie plany. Jest październik a ja planuje wakacje 2016, fajnie fajnie haha. Dziewięciodniowa ""dieta"" frytkowa to nie było moje marzenie, wręcz przeciwnie - po dwóch dniach miałam dość, bo te frytki niestety nie były w stylu mcdonalda (takie to ja mogłabym jeść!). Nie ukrywam, że nastawiłam się na schudnięcie a wróciłam z dodatkowymi kilogramami ale chwila, co to za problem? Drugi raz podjęłam się wyzwania 30 dni ćwiczeń i w sumie, skoro to mój blog to czemu by się tu tym nie pochwalić? Za mną 8 dzień, każdego dnia jest tego coraz więcej ale nie czuję tego, przyzwyczaiłam się, że codziennie między 20 a 21 wstaję i wykonuję kilka ćwiczeń do ruchliwej muzyki. Lubię to. Lubię wziąć ciepły prysznic po tym wszystkim i czuć, że dziś zrobiłam jeden, może bardzo malutki ale nadal jeden krok w stronę poprawy samooceny i swojego ciała. Nie oczekuję ogromnych efektów, 1cm to będzie ogromna radość i kiedyś, kiedyś w przyszłości, gdy będe już zadowolona ze swojego ciała lub widziała duże zmiany z pewnością pokaże wam co udało mi się zmienić. Mam dla was małą radę, jeśli chcecie zacząć ćwiczyć, nie odkładajcie tego na ostatnią chwilę, nie ma "jutro", zaczynasz teraz, już, w tej chwili i nie poddajesz się do samego końca. Osiągniesz to co chcesz, wystarczy trochę powalczyć! 


















| t-shirt - click | outerwear - click | shoes - click |

Może ktoś się do mnie przyłączy? A może macie za sobą już jakieś ćwiczenia i widzicie dzięki nim zmianę? Jeśli chcecie, możecie pochwalić się wysyłając mi zdjęcia lub zwyczajnego maila - katiemoonblog@gmail.com a moje odhaczanie dni możecie śledzić na snapchacie - katiemoon00.

47 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja właśnie dzisiaj zaczęłam ćwiczyć i mam nadzieję, że dotrwam z tym długo.
    Niestety nie zawsze pewnie znajdę czas na takie ćwiczenia w tygodniu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zamiar zrobić ten challenge :) mam taką nadzieję, że jak uda mi się codzinnie ćwiczyć te 30 dni to potem trudno będzie mi się z tym rozstać ahha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. great as usual :) have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    To dobrze, że znalazłaś motywacje, aby zrobić coś dobrego dla swojego ciała (choć moim zdaniem wyglądasz naprawdę dobrze:))
    Życzę Ci powodzenia w kolejnych dniach!:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to popaść w rutynę i cieszyć się ćwiczeniami. Wtedy szybko minie ten czas :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Napewno uda ci się przejść przez ten challenge. Świetnie że znalazłaś motywacje każdy mały krok, centymetr to kolejna dawka motywacji.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ćwiczenia to mega pozytywna rzecz, życzę wytrwałości! :)
    + świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się ta bluzka ^^.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane, masz śliczne włosy :)
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! Ja robię juz sama treningi od roku, sama je wymyślam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dużo cwiczylam, codziennie przez wiele lat. Teraz jestem po operacji i niestety skonczylam ćwiczyć, mam teraz bardzo ograniczone ruchy.
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)


    Pozdrawiam
    Polinefashion

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny t-shirt,może spróbuje 30 day challenge ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, dzięki za miłe słowa na miom blogu zapraszam do pozostania na nim na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż ja często miałam że odkładałam na jutro cóż ale biorę się za siebie i mam nadzieje że będą efekty :)

    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tym pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Selena Gomez :)

    Be dream yourself ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetne poczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna koszula.
    Ja ćwiczę "codziennie" od 7. lat :) Teraz męczę Chodakowską :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny i motywujący post :) Mogłabyś napisać dokładniej co to za 30 dniowy challenge? ;)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja :) Ja też się wzięłam za siebie, za mną 17 dzień, mam nadzieję, że tym razem wytrwam :) Poklikane :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o takim czymś jak dieta frytkowa :D ja tam bym chyba nie poległa hahaha :D genialne ciuchy ;) poklikałam!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszulka i bluza/kurtka :D
    Powodzenia Ci życzę :D pierwszy raz słyszę wgl o diecie frytkowej haha :DD
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od sierpnia ćwiczę z blogilates, jednak dopiero od października stosuje jej workout plan x

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie no zdjęcia są cudowne :)

    Zapraszam do mnie i do obserwacji: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna kurtka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że wspominasz o tym obozie, bo to znaczy, że bawiłaś się tam świetnie! :) Życzę powodzenia, abyś wytrwała w tym postanowieniu :) Zgadzam się z tym, że odkładanie ćwiczeń na 'jutro' nie jest najlepszym pomysłem, a niestety tak to u mnie wygląda :/
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam za sobą już troszkę takich challenge :D
    Piękne zdjęcia!
    Obserwuję :*
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja cwicze od miesiąca i powoli zaczynam widzieć efekty, trzymam za ciebie kciuki ❤
    I poklikalam ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jakoś tak jak zawsze zaczynałam ćwiczyć to się poddawałam no i no...
    ładne zdjęcia ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo piąteczka, ja też ćwiczę już od kilku dni i czuję się świetnie! Życzę Ci powodzenia :*
    Śliczne zdjęcia *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wlasnie sluchalam akurat teh piosenki! ;o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetną masz koszulkę na tych zdjęciach. :) ja też powinnam się za jakieś wyzwanie wziąć, ale kompletnie nie mam na to siły ani ochoty, nie mówiąc już o wytrwałości. najwięcej udało mi się chyba czternaście dni wytrzymać i był to prawdziwy sukces. ;) chociaż w sumie teraz tak się zastanawiam, że może jednak warto i zacznę dzisiaj. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje :* Myślę że się nie zawiodę <3
    Obserwuje :*
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocza bluzka *u* Życzę w wytrwałości, może w sumie też poćwiczę ? ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna bluzka! Wyzwanie ciekawe mi też by się jakieś przydało hah. Tylko najpierw to ja się muszę zmotywować. Ładne zdjęcia :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny nagłówek, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz rację, warto walczyć o swoje :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/za-co-uwielbiam-jesien_20.html klikniesz w link z postu?

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne zdjęcia!



    Pozdrawiam
    Polinefashion

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny outfit!
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie umiałam ćwiczyć więcej niż 5 dni, takie życie lenia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Awesome things here. I am very happy to look your post.
    Thank you a lot and I am taking a look ahead to touch you.
    Will you kindly drop me a mail?

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017