20 listopada 2015

It’s like they want me to be perfect

Justin Bieber - I'll Show You



Dziś podzielę ludzi na dwa typu: dążących do perfekcji i tych, którzy uważają, że perfekcji nie ma i rozpatrzę, którzy wychodzą na swoich wierzeniach lepiej. Zacznijmy od tego, że perfekcja to pojęcie względne. To, co 'idealne' dla jednych, nigdy nie będzie takie dla drugich. Co mówi Słownik Języka Polskiego?; "niekwestionowana sprawność, biegłość w czymś, najwyższa doskonałość w wykonywaniu, robieniu czegoś", ale myślę, że to nie to, co tak naprawdę uznajemy za perfekcje. Dla jednych ideał musi być piękny, przystojny, musi mieć idealnie ułożoną fryzurę, śliczne ubrania, sylwetkę, oczy, usta czy głos. Dla reszty to nie zawsze cecha zewnętrzna, inni szukają perfekcji w duszy. A ty? Co wyobrażasz sobie poprzez perfekcję? Idealizm? Czy wygląd lub dusza może być idealna? Ludzie oczekują od nas bycie perfekcjonistami...ale co to właściwie oznacza? Wybraliście już swoją definicję ideału? Jeśli tak, to przykro, nie ma jej. Wypracowaliśmy sobie kanony piękna, perfekcyjne sylwetki i teraz ślepo do nich dążymy, a zapominamy często, że to przecież niemożliwe. Tacy ludzie, którzy dążą donikąd właśnie, będą mieć z czasem coraz więcej kompleksów, ciągle można słyszeć o ludziach, który nie tolerują siebie, bo nie są idealni, ale kto jest? Przecież nikt! Drugi typ ludzi to realiści, ci, którzy jak sądzę, mogą być bardziej szczęśliwi niż typ pierwszy. Nie przejmują się aż tak swoim wyglądem, swoją figurą, nie próbują zmieniać się na siłę i być może taki światopogląd jest lepszy i zdrowszy, lecz czasem takie drobne zmiany nie zaszkodzą. Ale pamiętajcie, nie musicie się zmieniać, żeby być idealni! Znajdą się tacy, którzy pokochają was za to, jacy jesteście, nie każdy patrzy na wygląd. Owszem, zdarzają się ludzie, którzy mówią, że wygląd zewnętrzny nie jest ważny, a jednak i tak każdy na niego patrzy, lecz nawet oni, prędzej czy później zobaczą, jak bardzo mogli się kiedyś mylić. *"Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu." - Powinniśmy zwrócić na te słowa uwagę i nie starać się być kimś innym, żadnym swoim wykreowanym ideałem. Nigdy się tacy nie staniemy. Bądźmy ludzcy, tacy, jacy mieliśmy być od początku. Bądźmy nieperfekcyjną perfekcją.

*"Mały Książę"













| t-shirt - click | shirt - click | pant - bershka | shoes - sizeer | parka - h&m | nails - GR 86 |

A Ty, którym typem jesteś?

34 komentarze:

  1. A to wszystko przez media społecznościowe i to czym nas karmią, hehe... inspiracje. :/ Dla mnie perfekcja nie istnieje, oczywiście czasem patrzę z zazdrością na czyjąś figurę, ale nigdy nie myślę o niej jako idealnej. Według mnie dążenie do tego jest jak wyścig z duchem.
    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ,że dużo pracy i wysiłku wkładasz w tego bloga , a co najważniejsze widać tego efekty :)
    Twój blog jest świetny :)
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądźmy nieperfekcyjną perfekcją... zdecydowanie jestem za tym !!
    Nikt z Nas nie jest idealny i głupotą jest jego szukanie.
    Świetne zdjęcia :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie prefekcja to nie tylko wygląd, ale również i charakter :) czy dążę do "perfekcji"? chyba nie, na pewno chcę się zmieniać i wprowadzać zmiany w wyglądzie, ale nic na siłę, chcę być po prostu najlepszą wersją siebie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia ♥


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ty fotogeniczna! <3
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)
    Z góry dziękuję ;)
    Pozdrawiam.Stella ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. TE ZDJĘCIA SĄ PO PROSTU IDEALNE, MIAZGA! ♥
    Świetny pościk ♥
    pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tobą! Wiadomo wygląd ma wpływ na to jak człowiek jest postrzegany, ponieważ innaj patrzymy na ludzi źle ubranych czy inaczej wyglądających od nas, jednak CI ludzie mogą w środku okazać się być tacy sami jak my i warci naszej uwagi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcja nie istnieje. Każdy ma jakieś mankamenty czy to w wyglądzie czy w charakterze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle bardzo dobrze napisany post!
    Bardzo fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna wyżej dobrze pisze- nie ma ludzi idealnych
    zapraszam -----------> http://mywaays.blogspot.com/ obs/obs? jeśli tak to napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawie piszesz:D

    zapraszamy do nas! http://www.blondbrunettes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, treściwy post. Ja od zawsze wierzyłam i mocno trzymałam się przekonania iż ideały nie istnieją. Można by nawet powiedzieć, że każdy z nas jest idealny, na swój własny, oryginalny i niezastąpiony sposób.

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie opisałaś bycie nieperfekcyjnym ideałem :) Dobrze że zwracasz na to uwagę aby patrzeć sercem ;) Śliczne zdjęcia i adidasy ♥ *.*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie napisane. Ciekawe jak to jest w związku, czy realista z perfekcjonistą może żyć? U mnie to się nawet sprawdza.....

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post i super zdjęcia .ZapraszamMój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! *__* I bardzo fajnie napisane :) Nie powinno się oceniać ludzi po wyglądzie lecz po charakterze, itd..

    Zapraszam do siebie :)
    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi bliżej do realistki, ale jednak staram się wciąż pracować nad sobą i zmieniać na lepsze :) Śliczne zdjęcia, poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, ta koszula w kratę jest cudna :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Być perfekcyjnym i idealnym... oczywiście, że się tak nie da. Masz rację. Ale chyba nie jestem żadną z osób, które opisałaś.
    Wiem, że nigdy nie będę jak te modelki, albo Ewa Chodakowska, choć bardzo bym chciała. Ale staram się pracować nas sobą, wciąż walczę. Chcę zmieniać się na lepsze, dla siebie. (I może troszkę dlatego, żeby zobaczyć zazdrość w oczach innych, ale ciii...). Chcę być nieperfekcyjną perfekcją, tak jak napisałaś. Chcę być najlepszą wersją siebie. :)

    http://cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes przesliczna oraz swietnie piszesz, moja mama uwielbiam malego ksiecia wiec gdyby mogla przeczytac ten post, z pewnoscia by sie ucieszyla! :)

    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo wszystko jestem jednak perfekcjonalistką. Lubie obrać sobie cel, do którego później dążę, w ten sposób spełniają się moje marzenia. Jednak 'dążenie do ideału' jeśli o mnie chodzi to również praca nad swoim charakterem. Bardzo dobry temat na post ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Możemy się doskonalić, ale uparte dążenie do ideały jest po prostu bez sensu ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedzmy, że jestem osobą tak jakby pomiędzy. Nie uważam, że takie coś jak ''perfekcja'' istnieje ale jednak chciałabym być idealna, idealna dla siebie. Wiesz, pokochać siebie i nie przejmować się komentarzami innymi, w skrócie, być pewniejsza siebie ale nie tak aby wyjść na jakąś ''dive'' xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny outfit,myślę że typem nie jestem, ale nie staram sie na siłę dążyć do jakiegoś ideału bo to niemożliwe każdy ma inne ideały,czasami takie ślepe podążanie za jakimiś ideałami jest 'niebezpieczne' np. osoby które chcą mieć talie osy i zakładaja gorsety robią operacje bo ich ideałem jest np. barbie lub jakaś nie realna postać ;)
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak tak i jeszcze raz tak dla takiego postu :)
    Kazdy ma przecież inna definicje ideału

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia ;)
    jestem perfekcjonistką, co czasami baaardzo mnie męczy :/

    zapraszam http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię robić wszystko perfekcyjnie, to co robię musi być takie, jakie wyobraziłam to sobie, lubię to w sobie, lubię się w taki sposób angażować w wszystko to, co robię i niektórzy mogą to uzać za istne szaleństwo, ale mi się tak żyje lepiej :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017