11 listopada 2015

Night as our nightmare

Nirvana - Smells Like Teen Spirit


"Nie wierz w rzeczy, które mówisz sobie późno w nocy. Jesteś wtedy swoim największym wrogiem."

Przyznaj się, ty też zastanawiałeś się dlaczego rozmyślasz przed snem, prawda? Najczęściej rozmyślamy o przeminionym dniu, o naszym życiu lub po prostu składamy sobie w myślach jakieś obietnice, które w rzeczywistości rzadko kiedy się sprawdzą. Nocą wydarzenia minionego dnia, miesiąca, roku, wracają do nas ze zdwojoną siłą. Wracając do pytania które zadałam na początku postu. Dlaczego to właśnie noc jest tym momentem w którym do głowy wpadają nam te wszystkie przemyślenia i głupoty które zamiast wylecieć, zostają z nami na dłużej? Czyżby brak czasu w ciągu dnia? Chwila porządnego odpoczynku? A wieczorem? Cisza, spokój, wyczulone zmysły, czas na przemyślenia, chwila wolności, której nikt nam nie przerwie tylko ułatwiają nam ten proces. Stajemy się wrażliwsi, słabsi, a ewentualny płacz zobaczy jedynie poduszka lub pluszak, aktualnie przytulany przez Ciebie.  Wydaje nam się, że jesteśmy najgorszymi ludźmi chodzącymi po tej planecie. Ale czy naprawdę? Porównujemy się do innych, analizujemy wszystko, co nas spotkało. Myślimy, jak mogliśmy zareagować, ale tego nie zrobiliśmy i jak wtedy wyglądałoby nasze życie. Często przywołujemy najgorsze momenty z naszego życia. Obwiniamy siebie o wszystko. Mówimy sobie samemu, że jesteśmy beznadziejni. Nie ma nic złego w chwili słabości, każdy je przecież miewa. Ale nie ma ani grama prawdy w myśleniu źle o samych sobie. Jak poradzić sobie w taką noc? Nie jesteś jedynym człowiekiem, który popełnia błędy. Im szybciej to sobie uświadomisz, tym lepiej dla ciebie. Płacz jest dobry. Lepiej jest płakać w nocy i rano wstać bez dodatkowego ciężaru problemów, niż udawać silnego i dźwigać to wszystko całe życie. Nie zadręczaj się przeszłością. To już było. Nie zmienisz tego. Teraz musisz iść dalej, tworzyć coś nowego, pamiętając, że z każdym dniem dostajesz nową kartkę, na której jest miejsce na i osiągnięcia, i na błędy. Każde z nich tworzą ciebie jako osobę i są dobre. 













 | t-shirt - ? | denim coat - click | pant - click | shoes - stradivarius |


44 komentarze:

  1. Jejuś Kasia kocham cie za to co napisałaś <3 Uwielbiam cię i pięknie wyglądasz w kolorach jesieni! Trzymam kciuki za twoją lustrzankę kochana :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz kochana!
    zapraszam do mnie na konkurs gdzie można wygrać wymarzoną torebkę :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia jak ja cie dawno nie widziałam :) zmieniłaś die bardzo odkąd jeszcze chcodzilysmy razem do szkoły xddd świetny post ... naprawdę .... trzeba chwalić ;)


    Oveenon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bardzo Ci pasuje taki styl :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie się z Tobą zgadzam, każdy ma chwile słabości.
    Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja :)
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Pasuje Ci taki styl. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki i bluzka cudna ! <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Śliczna kurtka.
    Świetny post.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie o tym napisałaś- ja wieczorami rozmyślam o przyszłości, nie lubie wracać do przeszłości i dołować sie tym co mi nie ważyło, wolę wyobrażać sobie lepsze chwile w przyszłości :)
    Świetna stylizacja:))

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Mega motywujący post!
    W nocy przed snem ciągle mnie bierze na myśli.
    Głownie myślę o tym co było. Przypominam sobie te zle i dobre sytuacje.
    I po tym jeszcze trudniej mi zasnac xd

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You look fantastic! Love the denim shirt and those boots!! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. często rozmyślam przed snem :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Codziennie przed snem myślę o kimś aż łzy same podchodzą :/
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful photos
    This look it's perfectly in tune with the back ground
    You are so cute
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne klimatyczne zdjęcia :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kurtka dżinsowa *=*
    Ja często rozmyślam przed snem o wszystkim :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! Love that song ;) This jacket is so amazing.
    *new follower in the blog
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, jesteś śliczna :)
    ciekawe przemyślenia, to prawda że wszystko przemyślamy
    i analizujemy przed snem. Zgadzam się z końcowymi słowami
    trzeba iść dalej, i nie martwić się tak bardzo przeszłością :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie opisałaś to że w nocy wszystko co zrobiliśmy kiedyś źle zwalamy na tylko siebie i przez to czujemy się jak najgorsi ludzie na tym świecie i płaczemy...ale to co było wczoraj nie musi być już dzisiaj :)
    Cudowne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nirvana <3
    Piękny outfit :)
    Mądrze piszesz,mam takie samo zdanie na ten temat, zadręczanie się to rzecz ludzka,ale musimy jakoś sobie z tym radzić.Czemu w nocy?Samotność.W towarzystwie często nie ma czasu na takie rozważania,a gdy jesteśmy sami dopadają nas różne myśli.

    zapraszam do mnie , ostatni post nawet po części podobny do twojego ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo ładnie Ci w tej kurtce :) Poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha tak bardzo dobre pytanie dlaczego akurat w porze nocnej mamy głupie pomysły i rozmyślamy nad własnym życiem :)

    misiastyle.blogspot.com

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tak mam zawsze! :D
    Buty cudne (:
    catherineblvck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna kurtka :)
    zapraszam
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, ja zdecydowanie należę do tych typów, które pod wieczór uwielbiają rozmyślać o wszystkim. Ale tak szczerze to uwielbiam analizować swoje życie, pewne sytuacje i wartości, którymi się w życiu kieruję :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Noc to jest idealna pora do refleksji. Pewnie, dlatego, że wtedy jesteśmy przeważnie sami i nie wiemy, co mamy ze sobą począć.
    Cudowne buty!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne słowa i dla wielu osób na pewno bardzo pomocne. Także miewam takie noce, więc wiem, że trudno sobie czasem poradzić. Twoje rady dały mi sporo do myślenia. Oczywiście pozytywnego myślenia. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak jak w cytacie na początku to my jesteśmy naszym największym wrogiem... Sami siebie niekiedy wyniszczamy...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, kurteczka super :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fakt, zawsze rozmyslamy przed snem
    zapraszam do mnie: http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie zazwyczaj na takie rozmyślania bierze pod prysznicem. Ostatnio zasypiam od razu, kiedy moja głowa dotknie poduszki :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestawik! W sam raz na codzienne wyjścia! ;)
    PS. Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba większość osób właśnie w tę porę najwięcej rozmyśla.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. noc to najlepszy czas na takie rozmyślania i zamartwianie się wszystkim :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ale mi się spodobały buty ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I love your tshirt and boots
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/11/perfect-winter-break-in-seasons-most.html

    OdpowiedzUsuń
  37. nice!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wykonane zdjęcia. Stylizacje jak njabardziej przypadły mi do gustu :)

    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mówisz ''nie zadręczaj się przyszłością'' A moim zdaniem to ona pomaga nam się zmienić, nie chodzi mi o same narzekanie a sposób postępowania. Nie zrobisz czegoś 2 raz, skoro wiesz jakie to ma zakończenie.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017