01 listopada 2015

'Who we are comes to life'

Miley Cyrus - Hands of Love



Nie jestem wielbicielką jesieni ale z pewnością wolę tę porę roku od mroźnej zimy która w sumie sprawiałaby mi radość gdyby w mojej okolicy pojawiał się śnieg, dużo śniegu idealnego do lepienia bałwana - byłabym w raju, jak takie małe dziecko! Nie ukrywam, że jak na swój wiek jestem trochę dziecinna, lubię pluszaki i cieszę się z zabawek z happy meal'a ale to po prostu ja, może kiedyś z tego wyrosnę, kto wie? Jesień to dla mnie taki etap sweterków, ciepłego kakao, książek i filmów ale także totalnego lenistwa które mnie z pewnością już dopadło. Im bliżej lustrzanki jestem tym bardziej odechciewa mi się robić zdjęć moim aktualnym sprzętem z którego jak już wspomniałam, nie jestem zadowolona. Zdecydowanie nie daje mi tego czego chcę i przez to nie jestem także zadowolona z tego co wam tu pokazuję, ale przecież zawsze mogło być gorzej! Koniec już tego narzekania, tak być nie może, czas wziąć się w garść i zacząć coś ze sobą robić. Przechodząc bardziej w temat outfitu, nie wiem czy frędzle nadal są w modzie, w sumie mało mnie to interesuje - torebka moim zdaniem jest świetna i idealnie sprawdziła się na przechowanie rzeczy podczas robienia zdjęć. Kurtkę widzicie tutaj już chyba trzeci raz, może to dlatego, że ją uwielbiam? Zdecydowanie nie jest odpowiednia na taką pogodę, wręcz w niej zamarzałam i marzyłam o powrocie do domu. Superstary to niestety buty które trochę zraniły mi nogę i bandaż był obowiązkowy bym w ogóle umiała chodzić. Takie już moje szczęście do butów, chyba jeszcze żadne nie zostawiły w spokój moich stóp. Cały outfit to generalnie jasne kolory które chyba nie są zbyt odpowiednie do typowo jesiennej pogody ale na szczęście lub nie, u mnie ona jeszcze nie zawitała a moje buty dzięki temu nie są narażone na ubrudzenie chlapą czy błotem.










| kurtka - click | koszulka - click | torba - click | buty - click |

A Wy, lubicie jesień? Podoba Wam się taki jasny outfit?

49 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam Twoje włosy. Prostujesz je czy są takie naturalnie? :) Jesieni też nie lubię, ale lepsze od tej mokrej ciapy, bo pięknej puchatej zimy od kilku lat nie widziałam.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień! Też jestem nadal trochę dziecinna hehe :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit , masz boskie wlosy !



    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polubiłam w tym roku jesień, jest cudowna! <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. love the bag sweetie!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, gdzie kupilas taka cudowna kurtkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) Blog również mi się podoba, na pewno będę wpadał częściej ;)

    Zapraszam do siebie :
    www.kingtemptations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny total jeans! super zestaw, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście kurtka bardzo ładna :)
    Jasny outfit jest świetny póki nie ma błota i chlapy :)
    Średnio przepadam za jesienią, bo jest mróz, jednak pociesza mnie kocyk i kakao :3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twój styl i look, a zdjęcia są naprawdę dobre, więc nie ma co narzekać:)
    Z tym byciem dziecinnym, to mam tak samo, nie przejmuj się haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny blog ! *.*


    Zapraszam do siebie : otherbae1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się jak wyglądasz.
    Kurtka jest mega|!
    Uwielbiam jesień ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też wszystkie buty w tym roku obtarły do krwi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty! Ogólnie świetna stylizacja (: Ja niezbyt lubię jesień, ale bliżej do Gwiazdki, którą wręcz uwielbiam!
    Dopiero zaczynam byłoby milo gdybyś wpadła
    http://catherineblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog i zdjęcia :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!
    obserwujemy:)? dopiero zaczynam

    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna kurtka. Robią one ostatnio furorę w blogosferze :)

    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tak samo mam. Mimo, że mam już 14 lat to czasem czuje się małym dzieckiem, które uwielbiam oglądać bajki na Disney Channel, haha.

    Świetne zdjęcia i stylizacja!
    Pozdrawiam serdecznie ♥
    Ps. Nagrywaj częściej na snapie!

    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, też mam tę torebkę :) Ja mam podobne problemy ze stopami, szczególnie w balerinkach, chociaż nowe adidasy też mnie zawsze obcierają ;) Poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  21. fredzle akurat teraz sa w modzie a nawet jakby nie byly to mi rowniez sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również jestem bardzo dziecinna i mam szczerą nadzieję że z tego wyrosnę :)
    Śliczny outfit idealny na jesień *.*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/11/snapchat.html

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja, szczególnie kurtka :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje włosy są cuuudowne. Ja też dalej cieszę się z zabawek z happy meal'a :D
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile masz wzrostu,bo strasznie nisko wyglądasz ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna torba ;)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam jesień, a outfit jest świetny *.*

    MÓJ KANAŁ
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam też super za nia nie przepadam, bo nie lubie zimna, ale tak tez wolę ją bardziej niż zimę :D . Fajna stylizacja ;)
    Zapraszam do siebie ;) .Nowy post z cukierkami <3. Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twój styl! Poklikane! :) Ja osobiście lubię jesień :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna torebka:) Hmm ja nawet lubię jesien bo można ładne zdjecia poklikać,ale w sumie troche ponuro mi sie kojarzy i zimnoo jestxd
    zapraszam nowy post
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie to piękne, że cieszą Cię jeszcze takie drobiazgi to chyba dobra cecha, poza tym jeśli czujesz się z tym dobrze, to dlaczego masz to zmieniać? :) Świetne zdjęcia!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka to cudo :)
    http://ewakowalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna ta stylizacja a frędzle dalej chyba mogą być w modzie hah

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing post dear! I invite you to join a Giveaway on my blog:

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta kurtka jest wprost świetna *.* . A tło zdjęć bardzo pasuje do stylizacji. Ja tak sobie lubię jesień, bo często mam wtedy zły humor, częściej niż w inne pory roku.
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  38. I love it , you look amazing
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/11/5-winter-skin-care-tips.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Frędzelki must have na jesień 2015 :D
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny zestaw, a torebka cudowna <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Niekoniecznie da się z wyrosnąć z słodkiej dziecinności :) ja mam dwadzieścia
    lat a nadal lubię słodkości, wygłupy i zdarza mi się spać z misiem :) piękne
    zdjęcia, bardzo ładna stylizacja i kolorystycznie idealna dla mnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mialam to samo ja czekałam na lustrzankę :D nie mogłam się doczekać i nie chciało mi się robić zdjęć moim aparatem :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz *_* ta kurtka jest świetna :) ja też wolę jesień od zimy, ale nie ma to jak lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdecydowanie lepiej Ci jest w jasnych outfitach haha :D

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017