05 grudnia 2015

Dear Santa Claus...

Ariana Grande - Santa Tell Me


Drogi Mikołaju! 

Piszę ten list, by pokazać Ci jak ważny jesteś w życiu każdego dziecka. Odwiedziłeś mnie kiedyś w przedszkolu, ubrany w swój stały strój, trzymałeś mnie na kolanie. Czerwony kubraczek i spodnie, czarne masywne buty i czapka. Długa siwa broda i wąsy w tym samym odcieniu.
Przez lata sprawiałeś, że cieszyłam się na myśl, że nadchodzą święta. Czyniłeś mnie dzieckiem i malowałeś uśmiech na moich ustach, bo wierzyłam, że ktoś na tym świecie dba, by ten jeden magiczny dzień był rzeczywiście wyjątkowy. Lata mijały, a ja dorastałam. Ludzie w moim wieku już dawno przestali w Ciebie wierzyć. Smuciło mnie to, bo przecież byłeś taki dobry. Ja też udawałam, że z tego wyrosłam. Ale Ty wciąż sprawiałeś, że się uśmiechałam. Teraz mam już swoje lata i jest niewiele rzeczy, które mnie cieszą. Świat stał się szary i cała magia gdzieś uciekła. Ludzie mówią, żebym dorosła, ale ja nie chcę, bo to najgorsza rzecz, jaką możemy sami sobie zrobić. Ale tego jednego, jedynego dnia w roku, kiedy czekamy całą rodziną na pierwszą gwiazdkę, śpiewamy kolędy, dzielimy się opłatkiem i jemy pieczonego karpia mamy, jest jedna rzecz, która wciąż sprawia, że się uśmiecham. Nie dotyka mnie bezpośrednio, ale kiedy widzę, jak dzieci odpakowują prezenty, moje serce rośnie.
Wiesz, Mikołaju, ja dalej w Ciebie wierzę. Wierzę, że jesteś tam gdzieś ze swoimi reniferami i czytasz listy, które przekazują Ci rodzice. Bo jeśli Ciebie nie ma, to kto maluje uśmiechy na ich twarzach?





















| sweater - click | shoes - stradivarius |

A Wy napisaliście już list do świętego mikołaja? Jeśli chcielibyście się nim ze mną podzielić, bo bardzo chętnie przeczytam waszą "listę życzeń", śmiało możecie wysyłać mi je na maila - katiemoonblog@gmail.com

42 komentarze:

  1. Cudny klimat aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny list ;)
    Masz śliczny sweterek.
    Pamiętam, że jak byłam mała nie chciałam nawet słyszeć o tym że Mikołaj nie istnieje.


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytałam taki post i pierwsze co mi przychodzi do głowy to WOW, jesteś tak kreatywna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam się na tym liście :( Świetne zdjęcia ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mowiac moja lista bylaby za dluga, i to baaaardzo. Za duzo rzeczy chce hahah, ale w sumie wiekszosc wiesz. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jakoś ta tradycja uciekła, ale mam zamiar w tym roku do niej powrócić i chyba jutro zabiorę się za pisanie listu, mam nadzieję, że zdąży dojść :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    kliknięte, klikniesz też u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz!
    Cudowny sweterek ! Mój ulubiony kolor !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek,do twarzy Ci w takim kolorze :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też już zaczynam pisać swoją listę! :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne czasy, gdy pisalam listy do świętego Mikołaja!! :D
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na post ;) zapraszam do mnie na nowy post anitafafara.blogspot.com. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sweterek :) Ja już napisałam list do mikołaja ;p
    Zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam ten kolor tej jesieni ^^ mogłabym mieć całą szafę z kolorem bordowym/burgundowym...

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też bym chciała wierzyć w Mikołajka... :p
    ładnie wyglądasz, lubię takie proste zestawienia z cudownymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahahahha ja też wierze w Mikołaja :3 I co roku... rysuję listy.
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia,fajny pomysł na stylizacje. Zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny, nietypowy post :)
    Ja na miejscu Mikołaja naprawdę bym się ucieszyła z takiego listu!
    Mimo tego, że już odkryłam "tajemnicę" św. Mikołaja, to nadal uwielbiam patrzeć na radość moich sióstr z powodu jego pojawienia się:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna świąteczna notka. Uwielbiam ten świąteczny klimat i trochę magii ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ♥♥♥ w tym wpisie jest taka magia...że aż przeszły mnie dreszcze <3
    w tych kilku zdaniach ujęłaś tak wiele prawd... i ja też nie chcę dorastać, choć czasem głupio mi się do tego przyznać, bo wszyscy wkoło starają się być jak najbardziej dorośli. jednak najwięcej radości sprawia mi patrzenie na wiele rzeczy oczami dziecka :*
    genialne zdjęcia *.* uwielbiam Twoją twarz <3 byłabyś genialną fotomodelką :)
    super sweter :P kliknięte - 14,90$
    3maj się :*
    http://stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetny post, z takim się jeszcze nie spotkałam. Bardzo fajny list.
    Piękne zdjęcia, zazdroszczę urody bo masz taką niespotykaną.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia, fajny sweterek ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz fajne podejscie. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już nie pisze listów do Mikołaja ale chyba w tym roku to zrobie:D

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oryginalny post! Ładne zdjęcia, czuć na nich świąteczny klimat! :)

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się buty i sweterek :)

    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku *.* ale ten list był uroczy i wzruszający ;) + śliczne zdjęcia ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy post i fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodki ten list :)
    Ślicznie wyglądasz! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten list jest wspaniały!
    Pięknie wyglądasz, a te zdjęcia to normalnie cudo! hahah

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w tym roku nie pisałam listu do Mikołaja :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :) Ja w tym roku chciałam dostać kilka rzeczy...
    Mam prośbę.. Pomożesz mi z obserwacjami?
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny list, mądrze napisane, Mikołaj potrafi uradowac nie jednego dzieciaka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne butki ! :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017