19 stycznia 2016

500 followers | fanpage

Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love


Styczeń tego roku jest dla mnie trochę miesiącem wracania do niedalekich wspomnień; skręcona kostka, połowa blogowego celu i w planach mam także pokazanie wam nowości. Potrzebuję czasu, by oswoić się z tym, że cyferka w dacie zmienia się na jedną wyżej i przestać pisać w zeszycie na marginesie rok 2015. Nie mam noworocznych postanowień, nigdy jakoś szczególnie mi one nie wychodziły. Jeśli chcę coś zrobić - robię to od dziś, nie od nowego roku. Nie chcę mówić też o planach związanych z blogiem, jest ich dużo, ale zauważyłam, że jeśli czymś się cieszę i o tym mówię, to zazwyczaj dzieje się COŚ, co wszystko psuje. Chcę by ten rok po prostu był "mój" w takim stopniu jak to możliwe. Wracając do połowy blogowego celu: w okolicach 20 grudnia na pasku bocznym w gadżecie "Followers" przy "Członkowie" pojawiła się pewna magiczna dla mnie liczba, mianowicie 500, 500 obserwatorów. To mogłoby wydawać się głupie i może takie jest, ale cieszę się, że jest Was tutaj aż tyle. Niedługo miną dwa lata odkąd napisałam tutaj swój pierwszy post i wiem, że nie powinnam jakoś szczególnie rozpisywać się tutaj z podziękowaniami, bo ponownie będę robiła to za kilkanaście dni, ale chcę żebyście wiedzieli - to miejsce jest dla mnie bardzo ważne i dzielenie się nim z Wami, z tak ogromną liczbą osób sprawia mi jeszcze większą przyjemność, niż gdy było was sporo mniej. Nigdy jakoś szczególnie nie liczyła się dla mnie liczba, było tylko: jakość, jakość, jakość, ale nie byłam w stanie dawać z siebie wszystkiego widząc, że nie jestem doceniania i komentarze pod moimi postami to głównie reklama. Ta liczba dała mi dużego kopa w tyłek i wiem, że muszę wziąć się w garść. Od dziś do żywych wraca mój fanpage - KLIK - który od kilku miesięcy dzielnie i cierpliwie czekał na tę chwilę. Chciałabym być z Wami w jak najlepszym kontakcie. Poza informacjami o nowych postach postaram się pokazać wam trochę więcej siebie i tego co tak naprawdę mnie kręci poza blogowaniem i fotografią. Różnego typu stylizacje, porównania, informacje o ciekawych filmach oraz piosenkach - z czasem wszystko to i więcej powinno się tam pojawić. Mam nadzieję, że dzięki niemu poznacie mnie jeszcze lepiej na tyle, na ile to możliwe. Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście. Buziaki.



9 komentarzy:

  1. O kurde, gratulacje Kasia! To teraz czekamy na 1000 ♥
    Pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! zapraszam do siebie http://lumosmaxima1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kasieńko :) Jesteś już z tobą od dość dłuższego czasu, i mogę śmiało powiedzieć że wypracowałaś sobie na to ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu obserwatorów ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, piękny wynik:)
    Obserwuje, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017