06 lutego 2016

Dwa lata "Katie Moon"

One Direction - History 


Zaczęcie postu zawsze jest dla mnie dużym problemem. Brakuje mi dobrych słów, by odpowiednim zdaniem wejść w jakiś temat. Nie chcę powtarzać słów pisanych rok temu, ale wydaje mi się, że są odpowiednie, bo to samo chcę Wam przekazać.
 Ten rok był zdecydowanie bardziej urozmaicony w niepowodzenia, po których musiałam podnieść się i iść dalej z podniesioną głową. Ale wytrwałam. Dwa lata. W czymś, na co bez wahania przeznaczam większość swojego wolnego czasu. W ciągu tych ponad 24 miesięcy blog stał się nieodłączną częścią mojego życia, a dzielenie się czymś tutaj z Wami sprawia mi ogromną radość. Bez zarzutów mogę przyznać, że się rozwinęłam i to miejsce nie tylko to pokazuje, ale także mi o tym przypomina.

Przez te dwa lata dokumentowałam tu każdą sprawę. Razem z Wami poruszałam tematy lekkie, jak i te cięższe. Codziennie obserwowałam, jak świat, który tu stworzyłam, dorastał, rozwijał się. Obserwowałam konwersacje, które nawiązywaliście w komentarzach. Zapoznawałam się z Waszą opinią i nieświadomie się do Was zbliżałam. To wszystko, co tu mam, stało się moim życiem.

Blogowanie nie jest tylko pisaniem niepotrzebnych postów jak większość myśli. Systematyczność, ciężka praca i mała obróbka zdjęć to na pewno coś, czego z czasem udało mi się tutaj nauczyć (a właściwie nadal się tego uczę!). Niektórzy ludzie śmiali się, część robi to dalej, ale to właśnie WY, hejterzy i śmieszki dajecie mi wielkiego kopa w tyłek i sprawiacie, że post pożegnalny, który napisałam w chwili zawahania, coraz bardziej oddala się od publikacji.

Nie udałoby mi się nic osiągnąć, gdyby nie Wy, moi czytelnicy. Bo nie powiem, że nie osiągnęłam nic. Pewnie zdajecie sobie z tego sprawę, ale jeśli nie, ten blog nie istniałby bez Was. Każdy komentarz, nowa osoba dodająca się do obserwatorów czy wiadomość prywatna sprawiają mi ogromną radość i zdecydowanie motywują do dalszej pracy, nad samą sobą i nad tym miejscem. Nie mogłabym zapomnieć o osobach, które wspólnie ze mną tworzą tę stronę od tej drugiej strony, twórczej. Chciałabym ogromnie podziękować każdej osobie, w jakiś sposób przyczyniającej się do powstania zdjęć lub tekstu, bo w ciągu tego okresu udało mi się zebrać sporą grupkę osób, które śmiało mogę nazwać współtwórcami. Po prostu DZIĘKUJĘ.

Piosenka History nie pojawiła się w poście przypadkowo. Teledysk jest naprawdę genialny i polecam go obejrzeć, nawet jeśli nie jesteście ich fanami. Dodatkowo myślę, że tekst nawet trochę pasuje do dzisiejszego postu!
"You and me got a whole lot of history"

























| dress - click | jacket - vero moda | shoes - stradivarius |

Przy okazji taka ciekawostka: blog na początku wcale nie nazywał się Katie Moon, a pierwsze posty zza czasów starej nazwy zostały usunięte dlatego to właśnie "Dwa lata ‘Katie Moon’" są nazwą dzisiejszego postu. Na początku pojawiały się tutaj tylko moje zdjęcia i nie traktowałam tego miejsca na poważnie. Cieszę się, że się to zmieniło. 

41 komentarzy:

  1. Gratuluje wytrwałości i życzę jej dalej :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz!
    Super motyw zdjęć balony i wg :)
    A jest co świętować, bo 2 lata to naprawdę sporo.
    Wiele osiągnęłaś, masz naprawdę świetnego bloga.
    Oby tak dalej!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Katie! <3 Oby kolejne dwa(dzieścia) lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycze kolejnych lat w tym wytrwaniu jakim jest blogowanie. W tym co napisalas widac ze wkładasz cale serce w to co robisz i takich blogerow w młodym pokoleniu nam trzeba. Sama w maju bede obchodzić druga rocznice bloga choć mam rowniez chwile zwątpienia czy wgl dam rade. Co do zdjec to mialam ten sam pomysł ;) naprawde bardzo ładnie to wyszlo.

    alexamariani.blogspot.com
    Buziak

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejku, gratuluję :)
    aww jesteś prześliczna x
    MÓJ BLOG - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :* Śliczna stylizacja :)
    Piękne zdjęcia :* Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych dwóch lat :)

    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęci :D
    Mam taką samą sukienkę tylko białą :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu :)
    Masz świetne posty,mimo iż nie zawsze je komentuje to jednak staram się je czytać na bieząco. Wydajesz się być interesującą osobą.
    Śliczne zdj *o*

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz soczewki czy tak piękne oczy?
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybko zleciały te dwa lata! Gratulację i życzę Ci abyś nadal prowadziła bloga z taką chęcią i zapałem jak dotychczas :)

    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy post >>> http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/02/meetyt4-krakow.html ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuuuzo wytrwałości życzę ! :)

    Zapraszam do mnie:
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję tych 2 lat i życzę wytrwałości przede wszystkim oraz dalszych sukcesów :)
    uwielbiam zdjęcia z balonami <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję:))



    zapraszam do mnie
    http://strozynskamarysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sztosik Katie!
    Oby tych latek było więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULACJE!!!☺☺☺



    Zapraszam do mnie ☺ :

    http://jestemsuperzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowne zdjęcia :)
    Oczywiście życzę dalszych sukcesów i gratuluję obecnych :)
    Obyś wciąż miała zapał do pisania, bo robisz to niesamowicie!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wytrwałości! Oby więcej takich rocznic. Dużo osiągnęłaś przez te dwa lata ale zasłużyłaś na to wszystko. Fajnie piszesz i masz piękne zdjęcia. Piosenkę "History" pokochałam od pierwszego jej usłyszenia. :)Obserwuję.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaa! Mój blog miał roczek, wszystkiego dobrego i zapraszam! Fajne zdjęcia :)))
    nataliakupczak.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jake piekne zdjęcia rzycze dalszych sukcesow :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każdy bloger zaczyna przez bloga dostrzegać zmiany jakie w nim zaszły. Życzę Ci jeszcze wielu sukcesów, jeszcze większej ilości czytelników, ale takich prawdziwych ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się takie sukienki z wycięciem. Powodzenia w spełnianiu marzeń - życzę dalszych sukcesów.
    Pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie gratulacje!
    Uwielbiam piosenkę History :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje. Świetne zdjęcia. Podoba mi się pomysł z balonami :) Może na roczek też tak zrobię :* Obserwuję od dawna bo bardzo podoba mi się twój blog :)

    http://morelllocherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł z balonami i oczywiście mnóstwa sukcesów!!!

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje ;) Piękne zdjęcia ^^
    History >>>
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjecia przykuwaja uwage. Mysle, ze bede tu czesto zagladac.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie dlugie posty w ktore mozna sie zaglebic! Niektorych ludzi postanowienia noworoczne sa po prostu zalosne i nie realne nawet nagralam o tym filmik na moim kanale na yt gdzie sie troche wypowiedzialam na ten temat :D
    Mi tez jest zawsze trudno zaczac posta! Kto by pomyslal ze na poczatku nazywalas sie zupelnie inaczej! Kurcze napisalas tyle rzeczy ze mam problem odniesc sie do nich!
    Co do One Direction nie jestem jakas wybitna fanka ich ale strasznie ich szanuje i lubie niektore piosenki i zgadzam sie teledysk History jest po prostu rewelacyjny! Udal im sie w 100 procentach!
    Zdjecia z balonami wygraly wszystko uwielbiam balony!! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieknie wygladasz, jak zawsze :* gratuluje wytrwalosci ;) Wooho11.blogspot.com zapraszam, milo by mi bylo jakbys wpadla i zostawila cos po sobie, dopiero zaczynam i potrzebuje odrobiny motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy blog. Twoje fotografie są dla mnie inspiracją 😊 Jeśli chcesz, to zajrzyj na mojego bloga : diybyjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę że teraz forma ma przewagę nad treścią. To znaczy więcej jest postów o tych, którzy tworzą takie postanowienia, niż tych którzy biorą to na serio.
    Kolorowe balony świetnie wyglądają na zimowym tle! :)
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wytrwałości, oby taki zapał był zawsze.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017