19 marca 2016

Jak oczarować chłopaka?

ZAYN - PILLOWTALK



Każda z nas, dziewczyn, marzy o drugiej połówce, ale jak ją zdobyć? Jak oczarować fajnego chłopaka? Dziś przygotowałam kilka rad, które Wam w tym pomogą i być może uwolnią was od samotnego zajadania się lodami.

Znajdź swój ideał, na którym będziesz się wzorowała. Najlepiej jego była, W KOŃCU ONA JUŻ GO ZDOBYŁA.

Naturalne piękno jest najważniejsze - nie inwestuj niepotrzebnie w maszynki do golenia, kremy do depilacji czy dezodoranty.

Ale pamiętaj o odpowiednim makijażu! Trzeba wydobywać z nas to co piękne, a odrobinę za ciemny podkład doda nam uroku i opali nam skórę. Kto nie lubi opalonych dziewczyn?

Pokaż mu swoje pazurki! Jeśli będziesz miła uzna Cię za słabą, więc pokaż mu się od tej drugiej, twardej strony.

Pamiętaj, żeby odpowiednio się wyrażać, jak na silną babe przystało! Klnij ile wlezie, chłopcy lubią niegrzeczne dziewczynki.

Rzadko jaki chłopak jest ambitny i chce bawić się w jakieś gierki, w które może grać na komputerze, więc nie utrudniaj mu zadania! Pokaż, że jesteś dostępna i nie odmawiaj mu, jeśli ma ochotę coś porobić.

Zęby to Twoje wnętrze, więc jeśli poznałaś chłopaka niech najpierw zauważy Twoje zewnętrzne piękno! Ono jest ważniejsze, więc nie uśmiechaj się za dużo! Wskazówka: wybierz chłopaka, który nie będzie szybko chciał dobrać się do twojego wnętrza, nudziarze są na topie!

Żyjemy w XXI wieku, więc pozwól sobie na swobodę! Nie po to feministki walczyły o prawa dla kobiet. Jeśli on przy Tobie beka - ty też to rób, jeśli dłubie w nosie - nie zabraniaj tego sobie! Bycie damą jest passe i było modne kilka wieków temu.


























| blouse - reserved | trousers - bershka | shoes - stradivarius | made with rawrrkidrauhl |

Pamiętajcie by nie traktować tego postu NA SERIO i podejść do niego z dużym dystansem. Koniecznie dajcie mi znać czy podobają Wam się moje rady i czy dzięki nim udało Wam się oczarować jakiegoś chłopaka! :) 

61 komentarzy:

  1. powinnaś stworzyć w podobnym stylu dłuższy poradnik jak (nie)podrywać facetów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to właśnie ten.

      Usuń
  2. Ładna sesja , zdjecia mi się podobają :)

    Zapraszam na nowy post oraz kolejne fotografie :)
    http://fotopola.blogspot.com/2016/03/w-nowym-tygodniu-kolejny-tydzien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia, a co do postu napisany z humorem! :) Myślę że każda dziewczyna powinna się stosować do twoich rad :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Kocham Twoje włosy :3
    No ja sądzę, że dzięki tym radom wyrwę nie jednego mężczyznę haha :D

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze stosuję się do tych rad i ciągle nie umiem oczarować chłopaka :C XD

    Świetnie! z humorem to co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAH świetny post , humor i szydera to to co lubię :) a te rady wpros idealne,zapraszam na mojego bloga, może zechcesz wziąć udział w kampanii PASSIONS PROJECT CONTEST https://waszcziblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, dobre to napisałaś :P Gorzej jak ktoś "łyknie" :P

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. No mam nadzieję, że to tylko świetna ironia haha :D
    Właśnie takie posty są ciekawe!
    Aczkolwiek nie będę się do żadnych rad stosować, ponieważ mam już swoją drugą połówkę.
    Bardzo ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba muszę zacząć stosować się do tych rad! haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem ,czy to była zwykła ironia i powinnam do tego podejść z dystansem,czy raczej cię wyśmiać ,nie wiem co myśleć ,to mnie poryło ,mam nadzieję,że nigdy tego nie zastosujesz haha :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie / kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem nie wiem. Myślę co napisać ale nie wiem co :D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne fotki. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham się uśmiechać, tego nigdy nie jest za dużo!
    Śliczne zdjęcia!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietypowy pomysł na post. Powiem jedno najważniejsze to być sobą! :)


    http://misiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze to być sobą... Nie stosowałam owych rad- byłam sobą i mam fajnego narzeczonego, z którym jestem już 7 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż.... cha cha cha cha :P Od dziś będę naturalnym pięknem ! Zero golenia :D cha cha cha cha :P :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do tematu,nie będę się wypowiadać, bo myślę, że najlepiej być sobą. Ale zdjęcia są naprawdę piękne!

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne zdjecia i super post

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie rady już nie dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam nic do dodania po przeczytaniu tego posta :D

    julliettblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia ale z rad skorzystam rączkę jak bede chciała do sie je zniechęcić faceta ;-D
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, w ten sposób na pewno zdobędziemy każdego chłopaka :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hah, szczerze to liczyłam na rady, bo moje szczęście uczuciowe leży; no cóż dostałam rady tego czego nie robić, też się przyda ♥
    Imponują mi Twoje włoski :')
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha dobre anty rady! Świetnie się czytało o tym wewnętrznym pięknie haha. I nie inwestowanie w depilacje, bo naturalność. Ja nie mogę hahah!
    Chętnie będę wpadać tutaj częściej, bo ten wpis mega mi się spodobał.
    Śliczną dziewczyną jesteś, zdjęcia cudowne.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny ten ukryty kolorek we włosach.
    Przeczytałam tytuł i coś tak czułam, że to podpucha. "Świetne" rady, na pewno skorzystam :). Choć jeśli akurat chodzi o bekanie, nic co ludzkie nie jest mi obce i jeśli niechcąco, to trzeba wybaczyć ;).
    I tak ogólnie, naprawdę świetne zdjęcia, ładna z Ciebie dziewczyna
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poradnik z życia wzięty,hah.
    Podobają mi się zdjęcia,mają świetny klimat.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy kolor włosów! :) Swojego czasu nosiłam fioletowy spód, jednak szybko się zmywał i zrezygnowałam ;)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję świąteczne rozdanie, w którym do wygrania jest kultowa paletka PUPA Cat marki PUPA. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru oraz Wesołych Świąt! :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahaha, jaki świetny post, zdecydowanie idealny (nie)poradnik :) Wesołych świąt Wielkanocnych!

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny... poradnik. :D
    Bardzo fajne zdjęcia i super miejscówka! c:

    OdpowiedzUsuń
  31. Już cię kocham za ten sarkazm 😂😂 Razem z bratem mega się ubawiliśmy. Szkoda, że niektóre laski traktują punkt z makijażem na serio. Śliczne zdjęcia!
    are-we-cool-enough.blogspot.com
    ^ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. haha! świetny post i poradnik! :D czekam na więcej postów tego typu i świetne zdjęcia !
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytam ten post i czytam, i zastanawiam się czy ty serio uważasz te rady za trafne czy też są one sarkastyczne, ale dopiero później zauważyłam wzmiankę o tym, żeby nie brać ich na serio. hahah Biedni Ci,którzy nie czytają postów do końca :) Świetne zdjęcia!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam twoją urodę <3 a co do postu to przykre że niektóre dziewczyny biora to na serio :p
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. No ciekawy poradnik, nie powiem. Lubię ironiczne posty, cóż mam nadzieję że bądź co bądź nikt tego na poważnie nie weźmie, bo może mieć to katastroficzne skutki :D ja na szczęście mam swoją upragnioną wyczekaną miłość, i żadne poradniki (ani anty) już mi nie potrzebne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia i fajne ironiczne porady :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia i post pomocny.
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post!:))
    Ps masz bardzo sliczne wlosy ;DD

    Zapraszam: styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny poradnik! :)
    Śliczne zdjęcia! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahaha, ciekawy poradnik! Czekam na następne! Genialne zdjęcia! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo przydatne rady :) Czasem przykre jest to, że dziewczyny biorą punkt z makijażem na serio.
    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/its-spring_23.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne miejsce do zdjęć :) Jeszcze takiego posta nie widziałam.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :)
    Uwielbiam tą piosenkę ;)
    Jeśli masz czas i ochotę to zapraszam do mnie ;)

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. No dzieki tym rada na sto procent oczaruje faceta moich marzen! Sama kiedys dalam post z poradami jak rozkochac w sobie chlopaka wiec bardzo dobrze sie kochana rozumiemy :3 . Co do pazurkow zapomnialas wspomniec ze jesli bedziesz go drapac to zostawisz mu slady dzieki ktorym przeciwniczki beda widzialy ze juz jest zaklepany! Oj tak feministki maszynki w kat naturalne piekno bez dezodorantow! <3
    Piekne zdjecia szczegolnie te na ktorych sie usmiechasz! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem jak można na siłę szukać drugiej połówki? Nie rozumiem też chęci spodobania się komuś na siłę ale rady fajne :)

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne rady ,na pewno każdej się przyda
    śliczne zdjęcia
    obserwuję ;) ,a jeśli podooba ci się u mnie również możesz zaobserwować
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. hah, czytałam ten post i śmiałam się sama z siebie, że po przeczytaniu pierwszego zdania myślałam, że ty tak na poważnie.
    uwielbiam ironiczne posty, wtedy można wywnioskować czy ktoś je naprawdę czytał, więc dobra robota. :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia, bardzo dobrej jakości.
    Masz śliczne oczy :)
    Pozdrawiam
    aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, jaka śliczna jesteś!
    Również lubię forografię =^.^=

    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia.
    Śliczny uśmiech :)
    http://modpim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze mówiąc, ostrzeżenie o nie braniu tego postu na serio dałabym na samym początku. Tak duża ilość zdjęć może zniechęcić użytkownika do dalszego przeglądania postu, przez co mógłby nie doczytać PS. Taka drobna rada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzeżenie o nie branie postu na serio napisane na końcu jest idealnym sposobem na sprawdzenie, kto przeczytał post w całości, a nie jedno jego zdanie, by się zareklamować. Jak dla mnie od samego początku wyczuwalny jest sarkazm i jeśli ktoś rzeczywiście wziął to na serio, to już jego problem :)

      Usuń
  53. Uśmiałam się czytając posta :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. myślałam ze ty tak na serio i chciałam już wyjść z bloga, ale bardzo mi się spodobało i chyba zostanę na dłużej

    zapraszam http://akinmiod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017