24 kwietnia 2016

Music is SOMETHING more

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You



Nie od dziś muzyka jest ważnym elementem mojego życia. Od najmłodszych lat występowała pod postacią śpiewu, chęci do grania na gitarze czy perkusji. Uwielbiałam także grające zabawki i patrząc na zdjęcia z dzieciństwa to właśnie ich miałam najwięcej. W szafkach nadal trzymam te, które udało mi się zebrać chociażby w McDonalnd's. Muzyka dalej jest nieodłącznym elementem mojej codzienności. Nie tylko towarzyszy mi w drodze do szkoły, w samochodzie czy w domu, a jest ze mną ciągle, niczym „najlepszy przyjaciel”. Nawet teraz, podczas pisania postu mój iTunes odtwarza jedną z płyt, które kiedyś udało mi się kupić. Jestem totalną płytomaniaczką, ale to już raczej wiecie. Chęć grania na wymienionych wyżej instrumentach wcale mi nie przeszła a sąsiedzi dość często muszą słuchać mojego skrzeku. Jak chyba każdy, mam swoich ulubionych wykonawców, idoli. Po części staram się Wam ich przedstawiać dodając piosenkę w każdym poście, choć nie raz zdarzyło się już wrzucić jakąś, która po prostu mi się spodobała lub wiązałam z nią szczególne wspomnienie. Niektóre utwory kojarzą mi się z ludźmi otaczającymi mnie dookoła, wakacjami lub innymi, konkretnymi sytuacjami z życia, ale przecież muzyka to nie tylko piosenki, których słuchamy w radiu, na laptopie czy gdziekolwiek. To nie tylko „byle jaki” tekst napisany przez artystę i wyśpiewany przez tego samego lub innego. Piosenki to często prawdziwe historie, realne uczucia i sytuacje, które autor tekstu (lub inny człowiek) przeżył. To nasze życie codzienne. Muzyka przekazuje nam na co dzień wiele wartości, także te mniej widoczne. Wielu ludzi odnajduje w niej ukojenie, spokój, czy po prostu zapominają dzięki niej o codzienności i problemach mniejszych lub większych, z którymi zmagamy się każdego dnia.

Więc czym tak właściwie jest muzyka? Dla mnie to przede wszystkim duża dawka inspiracji. Coś dzięki czemu mój humor może zmienić się na lepsze lub gorsze a w mojej głowie pojawiają się nowe pomysły nie tylko dotyczące bloga. Pewnego rodzaju terapia, pozwalająca powspominać dobre i złe momenty. Coś co wpływa na nas pod każdym względem. Momentami, gdy robimy coś w samotności, potrzebujemy "czegoś co do nas mówi". Muzyka jest tego świetną alternatywą. Przy okazji poprawia humor lub uspokaja, jeśli tego potrzebujemy. Często nawet nie wiedząc co mamy ze sobą zrobić, muzyka jest pierwszym co wydaje się najlepszym zabijaczem czasu. Idąc ulicą, nucimy ulubiony fragment piosenki, czasem nawet nie potrafi nam ona wyjść z głowy i jak najszybciej chcemy się go pozbyć. Pewnie tez tak macie! Bez niej podczas jazdy komunikacją miejską (w tym przypadku ja) zaczęłabym rozmyślać o jakichś pierdołach lub martwić się czymś na zapas.


















| t-shirt - click | made with M.& P. |

Świat bez muzyki byłby szary i ponury, ale nie zapominajmy o ludziach, którzy także sprawiają, ze jest lepszy. Jednym z nich jest Joseph. Jeśli jesteście zainteresowani jego całą akcją zapraszam do kliknięcia w "click" przy koszulce! #StyleEntry - because it's cool to give!

53 komentarze:

  1. O tak to prawda! Nie umialabym wytrzymac bez muzyki, to bardzo duza czesc mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne, zwłaszcza 1 <333
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka to coś bardzo ważnego w moim życiu.
    Cudowne zdjęcia xx
    Pozdrawiam, nicolenicky01.blogspot.com <<<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również muzyka jest bardzo ważna, "dzień bez muzyki to dzień stracony"

    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj, odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem u ciebie pierwszy raz i sczerzę przyznaję, że twój blog jest boski!Podoba mi się twoja umiejętność przelewania refleksji na blog, sama pracuję nad czymś takim. Zdjęcia są genialne, a przy okazji - masz cudną urodę!

    w wolnej chwili zapraszam, wpadnij do mnie :>
    xioule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muzyka jest bardzo inspirująca. Wszystko, co można na jej temat napisać Ty już napisałaś, ja się tylko podpisuję :D
    Jesteś niezwykle piękną dziewczyną, zdjęcia są wspaniałe ;)
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wyobrażam sobie życia bez muzyki
    dzisiaj nie wzięłam do szkoły słuchawek i był to dla mnie koszmar..:)
    masz rację, muzyka bardzo inspiruje, dzięki niej również zmieniamy się :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie, super kurteczka
    Jestem uzależniona od muzyki, lubię słuchać w zasadzie każdego rodzaju w zależności od chwili w której się znajduję :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie muzyka jest niezawodnym lekiem na wszystkie problemy ^^
    Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie muzyka też jest bardzo ważna :) Praktycznie nie ma dnia, w którym nie przesłuchałabym swojej playlisty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, dla mnie muzyka również jest nieodłączną częścią życia. Jej, ładnie to określiłaś, pisząc, że to pewnego rodzaju terapia i oczywiście zgadzam się z Tobą. Na mnie też to w ten sposób działa i także daje masę inspiracji. Świetne zdjęcia. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie muzyka również zajmuje w życiu bardzo ważne miejsce. Nie potrafię teraz przeżyć ani jednego dnia bez wysłuchania mojej ulubionej playlisty ;)


    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ! Cudowna bluza.
    U mnie muzyka nie odgrywa dużej roli, wolę ciszę i spokój. Nie raz cisza najlepiej mnie relaksuje. Muzyka jest tylko czasem i dla wypełnienia pustki ;)
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie muzyka to moje życie :) piękne zdjecia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla muzyka bardzo wiele znaczy :) Śliczne zdjęcia!

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w twoim blogu!
    Te zdjęcia ! :o
    Również nie wyobrażam sobie życia bez muzyki i towarzyszy mi ona praktycznie wszędzie :)
    Pozdrawiam, xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień bez muzyki-dniem straconym! Moje motto :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo widzę, że jesteś z moich okolic :)
    Zaobserwuje :)
    Co do notki... Dla mnie muzyka jest czymś wyjątkowym, sposobem na odreagowanie i relaks.
    Pozdrawiam
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak bez muzyki życie nie miało by sensu :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    http://check-it-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, urzekła mnie ta bluza/kurtka :)
    Ja też zawsze marzyłam o graniu na jakimś instrumencie! Padło na gitarę, ale po miesiącu poszła do kąta, bo nie miał mnie kto uczyć, a ja samoukiem niestety nie byłam. Jednak wciąż mi się marzy gra na klawiszach :3
    A co do muzyki to prawda. Jest ona z nami praktycznie zawsze. Nie ważne jaki mamy humor - muzyka musi lecieć! :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja też tak mam ;) ładne zdjęcia. Teraz słucham ,,can't stop the feeling''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, cudowny post <3
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie nie rozumiem ludzi dla których muzyka jest tylko muzyką, którzy nie wiążą z nią zadnych emocji/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna sesja. Widzę, że masz takie pasemko kolorowe jak Magda Pazia;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!

    Zapraszam do siebie, w każdym poście nowe promocje w znanych sieciówkach jak i butikach internetowych! Takiego bloga w sieci jeszcze nie było! :)

    www.panipromocja.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Muzykę w wielu kwestiach uwielbiam, i nie wiem co bym bez niej zrobiła. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Muzyka jest bardzo ważna, prawie każdy post na moim blogu jest inspirowany tekstem z piosenki.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bez muzyki nie potrafię wyobrazić sobie życia, ile razy wpływała bardzo pozytywnie na mój nastrój. W zasadzie bez muzyki świata by nie było, opiera się on właśnie na niej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki muzyce na chwilę możemy się przenieś w inne miejsce i zapomnieć o problemach. Nie bez powodu istnieje coś takiego jak muzykoterapia :) Super post
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Muzyka również towarzyszy mi od dzieciństwa... Pmiętam jak śpiewałam jadąc samochodem piosenki rybki minimini :D Teraz, kiedy mam swoich idoli zrodziło się u mnie marzenie o muzyce i o tym, że chciałabym w przyszłości śpiewać <3
    Obserwuję, jeśli spodoba ci się mój blog, również zachęcam do obserwacji ;)
    Super post
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna bluza a zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muzyka także jest ważną częścią w moim życiu :) Super fotki :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Muzyka. Tak jest dla mnie bardzo ważna! Dzięki niej w sumie jakoś przetrwałam ostatnie chwile i tylko z muzyką mam najlepsze wspomnienia. Czasami jest tak, że leci jakaś piosenka, którą przeżyłaś najlepsze chwile i od razu cieplej na sercu. Szczerze mówiąc to właśnie od muzyki nauczyłam się więcej niż w szkole. Zapominamy o złych chwilach i wpływa pozytywnie. :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Zapraszam również na konkurs:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Muzyka to taka podstawa ludzkiej egzystencji. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Nie wiem, jak można przeżyć dłużej nie wsłuchując się w dźwięki. Chyba się nie da.
    Tak jak Ty uwielbiam płyty. No kocham po prostu. Tylko ja to lubię sobie je kupić, pomacać, pooglądać i włączyć. I słuchać. Chociaż teraz Spotify u mnie wiecznie gra (uroki wyprowadzki z domu).

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi również muzyka towarzyszy od najmłodszych lat. Ja akurat nie mogę się pochwalić talentem gry na instrumentach, bo takiego nie posiadam, ale od kilku lat chodzę na zajęcia dodatkowe interesuję się śpiewaniem choć nie śpiewam jakoś rewelacyjnie lubię to i ma to dla mnie duże znaczenie. Piosenkę, którą podlinkowałaś znam od dawna i lubię ją :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham tą piosenkę ! a zdjęcia cudowne :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wychodzisz na zdjęciach :)

    http://leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia :) U mnie muzyka stanowi musową codzienność <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz przepięknie! Super zdjecia i post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/05/best-dressed-met-gala-2016_14.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie również muzyka inspiruje, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Muzyka jest dla mnie ważna. Pomaga się uspokoić, wyciszyć lub po prostu odwraca czasami uwagę od natrętnych myśli. No i, oczywiście, inspiruje.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. muzyka zawsze nastawia mnie pozytywnie do życia ;) śliczne zdjęcia

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki..
    A teraz, gdy chłopak zabrał mi słuchawki do szkoły idę tak smutno.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna stylizacja. Ja bardzo lubię słuchać muzyki :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień bez muzyki to dla mnie dzień stracony :)
    Świetne zdjęcia :)
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja też nie wyobrażam sobie życia bez muzyki!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  49. tak muzyka jest świetną inspiracją ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie także muzyka inspiruje! Uwielbiam jej słuchąć <3
    Śliczne zdjęcia! w wolnej chwili wpadnij do mnie i zostaw po sobie ślad!

    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017