22 maja 2016

HAUL ZAKUPOWY #5 (Banggood, SheIn, DressLink...)

Twenty One Pilots - Stressed Out



Nowe współprace zawsze są dla mnie fajną okazją do sprawdzenia danego sklepu i zaopatrzenia się w aktualnie potrzebne mi rzeczy. W ostatnim czasie miałam okazję zrobić kilka zamówień, które okazały się mniej lub bardziej trafne. Przez ponad miesiąc testowałam dla Was i dla siebie przeróżne produkty, by dziś przedstawić Wam recenzję każdego z nich. Klikając w pogrubiony tekst zostaniecie przeniesieni do wybranego produktu na stronie.

BANGGOOD.COM

Na pierwszy ogień wybrałam stronę, która była dla mnie zupełną nowością. Czymś na co szczególnie zwróciłam uwagę przy składaniu zamówienia było to, że zostało ono podzielone na kilka paczek. W moim przypadku były to tylko lub aż trzy. W pierwszej kolejności dotarł do mnie duży zestaw pędzli. Bardzo dobrze wykonane, chociaż jeśli dobrze pamiętam, jeden z nich był rozklejony, co oczywiście nie było żadnym problemem, ponieważ wystarczyło go złożyć. Nie są jakoś wyróżniająco się miłe w dotyku, ale jak na taką stronkę – są świetne. Zawartością drugiej w kolejności paczki okazała się być m.in. wręcz przeurocza poduszka w kształcie emoji kupy. Jest bardzo milusia i od dnia, w którym do mnie przyszła, spędza ze mną każdą noc. Jako osoba interesująca się fotografią stwierdziłam także, że fajnie byłoby mieć coś poza sprzętem, dlatego zdecydowałam się na poszewkę z motywem obiektywu. Przyznam się, że myślałam, że będzie to poduszka, ale poszewka też jest okay. Nie mam zastrzeżeń do materiału chociaż jeszcze jej nie prałam. Dopełnieniem większej paczki okazały się być skarpetki, o których chyba w sumie nie ma co się rozpisywać. Skarpetki jak skarpetki. Ostatnim produktem i jedynym znajdującym się w trzeciej paczce była popularna, czarna maseczka peel-of. Kartonik w którym się znajdowała ucierpiał trochę podczas podróży, jednak z samym opakowaniem maski nic się nie stało. Używałam jej już wiele razy i muszę przyznać, że po dwóch-trzech widać duże efekty, jeśli chodzi o pozbycie się zaskórników. Dodatkowo zapewnia nam także darmową depilację, która przy okazji jest jedynym powodem bólu przy ściąganiu jej z twarzy.







BORNPRETTYSTORE.COM

Dawno nie było tutaj czegoś z działu biżuterii, dlatego stwierdziłam, że wypadałoby to zmienić. Firma bornprettystore była moją pierwszą współpracą i tym razem także padło na nich przy zamawianiu mniejszych perełek. Myślałam głównie o tym, by zamówić coś, co w przyszłości przyda mi się na jakąś tematyczną sesję, dlatego w zamówieniu znalazł się między innymi łańcuszek na głowę czy wianek. Przewijając dział natrafiłam także na śliczny łańcuszek z kotwicą a ten symbol od dawna bardzo mi się podoba. Pozostałe możliwe do wykorzystania pieniądze przeznaczyłam na spinkę w kształcie korony i fake nostril, który zamówiłam „dla sprawdzenia”.

PRZYPOMINAM TAKŻE, ŻE NA STRONIE BORNPRETTYSTORE MACIE 10% ZNIŻKI PO WPISANIU KODU KAST10 W DOWOLNYM CZASIE.







DRESSLINK.COM

Jako przedostatnie przedstawiam Wam zamówienie, którego zupełnie się nie spodziewałam. Robiłam je naprawdę bardzo dawno temu i nie dostałam żadnej zwrotnej odpowiedzi jak to zawsze bywało, ale gdy otwierając opakowanie zauważyłam różowe pędzle od razu wiedziałam, że to właśnie to. No i zaczynając od pędzli – są moją ogromną miłością od tamtego dnia, w którym przyszła do mnie paczka. Przemiłe w dotyku a dodatkowo przepiękne. Nie wyobrażam sobie wykonywania makijażu bez nich. Będąc już przy makijażu zamówiłam także gąbeczkę, która w połowie okazała się totalną klapą. Jest mała i nie rośnie pod wpływem wody. Jak widzicie, po użytkowaniu jej ponad miesiąc, niestety jest w złym stanie, dlatego zdecydowanie muszę zaopatrzyć się w nową. Pomijając jej minusy, plusem nadal jest to, że genialnie rozprowadza podkład. Ostatnim pozytywem zamówienia jest kapelusz do którego na początku nie byłam zbyt przekonana, ale po dobraniu odpowiedniego outfitu stwierdziłam, że dobrze zrobiłam zamawiając go. Mam już nawet pomysł na sesję z nim, także czekajcie. Przechodząc do bubli – torebka to totalne dno. Nie spodziewałam się czegoś wow, bo zamówiłam ją głównie dlatego, że chciałam zobaczyć jak to z nią jest, ale zdecydowanie jest poniżej tego na co byłam przygotowana. Co do sukienki - byłaby super gdyby nie długość. Jest inna niż na stronie i za krótka, nawet dla tak niskiej osoby jak ja (przez to też niestety nie udało nam się zrobić jej zdjęcia).






SHEIN.COM

Na sam koniec koszula, którą mam na sobie prawie na wszystkich zdjęciach wyżej. Z SheIn współpracuję już bardzo długo i chyba tylko jeden raz nie byłam zadowolona ze swojej przesyłki.



Mieliście kiedyś styczność z tymi internetowymi sklepami? Co najbardziej zwróciło waszą uwagę w tym haulu? Koniecznie dajcie mi znać czy lubicie haule i czy chcielibyście żeby pojawiały się częściej :)

67 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy :) Dużo właśnie pozytywnego słyszałam o tej masce i chcę ją kupić :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam chińskie pędzle :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny haul! wszystkie sklepy w jednym miejscu
    kiedyś zamawiałam pędzle z dresslink i również byłam z nich zadowolona, chyba najlepsze co mają haha
    pozdrowionka :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej wpadła w oko biżuteria, mam ochotę na taką opaskę jak pokazałaś powyżej, wygląda super :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej przykuły moją uwagę : wianek i łańcuszek na głowę!
    Naprawdę ciekawie to wygląda!
    Zdecydowanie haule powinny się pojawiać cześciej na twoi blogu :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy! Linki poklikane :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy haul :)
    Rzeczy świetne :)
    Pozdrawiam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżuteryjne drobiazgi podbiły moje serce, szczególnie łańcuszek z kotwicą ;)
    Kapelusz jest rewelacyjny, będę czekała z niecierpliwością na sesję z nim ;D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie szukałam szczerej opinii na temat tego pierwszego sklepu- te maseczki uwielbiam i zawsze zamawiam sobie ją na ebay czy aliexpress:) Poduszeczka i skarpetki są świetne!
    Ogromnie podoba mi się też zamówiona przez Ciebie biżuteria z Bornprettystore, ta korona jest urocza:)
    Te różowe pędzelki sama mam i uwielbiam je tak samo, jak ty! Szkoda, że gąbeczka okazała się średnia, bo szukam ostatnio jakiejś wartej uwagi :c
    Koszula podoba mi się najbardziej ze wszystkiego!:)
    Haule bardzo lubię oglądać, szczególnie w Twoim wykonaniu:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z banggood ostatnio zamowilam pędzle a także body i szczerze mówiąc jestem zadowolona z zamówienia.
    Świetna koszula!


    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy, które wybralaś są świetne. Ja aktualnie współpracuję z bangood i jestem bardzo zadowolona z cudownych pędzli, które do mnie przyszły. :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest ta biżuteria z bornpretttystore :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego torebka to dno?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię przeglądać haule, dlatego fajnie by było gdyby pojawiały się częściej. Te pędzelki są świetne *.* Poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo tych współprac i sporo fajnych rzeczy. przede wszystkim mnóstwo fajnych pędzli, chociaż ja pozostaję wierna tym z Hakuro, które są moją miłością od pierwszego wejrzenia. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam do czynienia tylko z dresslik, ale fajne zamówienia zrobiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianuszek piękny ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. łał, takie zakupy to jest coś! Super te akcesoria do włosów :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wszystkie rzeczy i tak pochodzą z Chin, dlatego zamiast na tych stronach zamawiam je na aliexpress - wychodzi jeszcze taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahha ta pierwsza poduszka wygrywa wszystko! ;D
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zakupy i wydają się udane :)
    W wolnej chwili zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele słyszałam o tej czarnej masce, wydaje się naprawdę dobra.
    Bardzo fajny post :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny haul wszystko dosłownie wszystko bardzo mi sie podoba ! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio robiłam zamówienie z dresslink , ciekawe co to przyjdzie ;d
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam poszewkę na poduszkę!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny haul...bardzo fajne rzeczy kupiłas :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam tutaj w samą porę... szukam właśnie gdzie można kupić fajne ozdoby do włosów :D
    Poduszka emoij kupa też świetna chcę taką haha :D

    http://leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny haul, ale narobiłaś zakupów :D pozazdrościć, wybrałaś naprawdę świetne rzeczy, sama chętnie bym się w takie zaopatrzyła. Poduszka i poszewka są świetne, już wyobrażam sobie moje łóżko w nie odziane ;) i skarpetki tez ciekawe ^^ a tą maseczkę już dawno chciałam wypróbować ;) Biżuteria jest naprawdę piękna, ten wianek jest cudowny :) Ogólnie też mam problem z takimi sukienkami, bardzo często są za krótki ;) Koszula za to piękna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wybrałaś same świetne rzeczy, aż sama nie wiem co mi się najbardziej podoba :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. Rozwaliła mnie ta poduszka w kształcie kupy. XD
    Koszula super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny haul ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy ^^ piękny wianek :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  35. Poduszka z emoji kupy najlepsza :D Zycze owocnych wspolpracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta piosenka jest już po prostu wszędzie! Chociaż nie dziwię się, również przypadła mi do gustu. ;) Ten łańcuch na głowę, czy jakkolwiek to nazwać, jest genialny, nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Ogólnie fajne rzeczy pokazałaś. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  38. strasznie podobają mi się ozdoby do włosów :D
    i ta poszewka jest po prostu genialna!
    super haul! :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham twoje zdjęcia :o
    Nie miałam styczności z żadnym z tych sklepów, ale zakochałam się w tej koszuli!! :)
    Pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny haul, strasznie podoba mi się ta poduszka :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta poduszka w kształcie kupy jest mega :D I koszula mi się podoba.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. super haul !
    fantastyczne rzeczy
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy!

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne rzeczy wybrałaś! Bardzo podoba mi się ta poszewka - aparat ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Z 1 zamówienia spodobała mi się poduszka i skarpetki :D O tej maseczce już słyszałam i chętnie bym ją przetestowała :D Jeśli chodzi o tą torbę z dresslink to moja mama ją sobie zamówiła ale nie była zadowolona z jej jakości. Koszula super!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super akcesoria na włosy *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna poduszka :D Mam te pędzle i bardzo lubię. Choć przyznać muszę, ale gorsze są od Hakuro ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne rzeczy! Najbardziej mi się skarpetki i wianuszek podoba<33
    Fajny post! Czekam na wiecej:))
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Osobiście czaję się na pędzle z chińskich stron, jednak boję się, że trafię na jakiś bubel, a nie takie cudeńko jak te różowe (ba, już to że są różowe sprawia że są genialne) :D
    Pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam tej strony, ale fajne rzeczy z niej zamówiłaś :D Podobają mi się bardzo te ozdoby na głowę ( szczególnie wianek z różowymi kwiatami ) ♥

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne rzeczy sobie zamówiłaś :) Mam te pędzle i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale fajne rzeczy sobie wybrałaś !!

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Poklikane :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Najgorsze we wspołpracach z zagranicznymi firmami jest to, że nigdy nie wiadomo jaka rzecz do nas przyjdzie. :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajne rzeczy wybrałaś :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Poduszka jest genialna !;D Świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna biżuteria :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna biżuteria. Ja raczej nie robię zakupów przez internet. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  59. Super, że masz tyle ofert współpracy. Śmieszna poduszka i pędzle faktycznie przepiękne!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Podusia kupa i tak się manną dziej rzuca w oczy XD fajne recenzje.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. A czemu torebka to totalne dno? Wygląda... solidnie! ;>

    Najbardziej podobają mi się hajsowe skarpetki, kupo-poduszka i łańcuszek na głowę, choć powinien być bardziej rozbudowany, z podłączeniem do nosa. Oooo tak, ubrałbym tak Dziewuchę i pobawilibyśmy się w kolonializm lub fascynację orientem XD

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne rzeczy powybierałaś. Ta poduszka dość nietypowa, ale jak przyciąga :D
    Spodobał mi się 2 sklep i ich ozdoby do włosów. Cudownie wyszło to pierwsze zdjęcie dołączone do niego.
    Co do sklepów to znam 3, jednak z żadnym nie miałam jeszcze styczności :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Everything is very open with a precise description of
    thee issues. It was definitdly informative. Your site is very helpful.

    Thank youu for sharing!

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017