22 czerwca 2016

CIY: Rogaliki z ciasta francuskiego

Calvin Harris - This Is What You Came For ft. Rihanna


Każdy z nas lubi proste i szybkie przepisy na słodkości. Przechadzając się po jednym z większych sklepów stwierdziłam, że skoro już mam lustrzankę, to zacznę przepisową serię właśnie jednym z nich. Wrzuciłam do koszyka ciasto francuskie i słoik nutelli wiedząc co z nich wyczaruję, a po powrocie do domu od razu wzięłam się do roboty. Czasami chyba właśnie zapominamy o tych najprostszych i najszybszych przepisach, bo skupiamy się na tych, które wymagają od nas trochę pracy – takie też w większości pojawiają się w książkach kulinarnych. Myślę, że tą słodką przekąskę zna każdy i każdy kto potrafi obsługiwać się piekarnikiem nie będzie miał problemu z jej wykonaniem.

Składniki: 
Ciasto francuskie
Nutella / Kilka kostek czekolady
Jajko

Wykonanie: 
Ciasto francuskie rozkładamy na stole. Kroimy wzdłuż i wszerz tak, by powstało 8 kwadratów. Na każdy nakładamy łyżkę nutelli (lub kładziemy jedną/dwie kostki czekolady). Jeden róg kwadratu zawijamy w rulon do drugiego i delikatnie zawijamy boki w rogal. Papier z ciasta francuskiego układamy na blaszce razem z naszymi rogalikami i smarujemy je odrobiną roztrzepanego żółtka. Całość wkładamy do piekarnika na 180 stopni na około 15 minut, sprawdzając jednak po około 10 czy nie są już gotowe. Po wyciągnięciu czekamy chwilę aż ostygną i możemy delektować się ich smakiem. 

Smacznego!









Jeśli skorzystacie z 'mojego' przepisu, koniecznie dajcie mi znać w komentarzu lub dodajcie zdjęcie na instagrama i oznaczcie mnie - kaatiemoon

82 komentarze:

  1. Ale to smakowicie wygląda *-*
    Nutella i ciasto francuskie
    Kocham <3
    Chętnie skorzystam z przepisu
    Pozdrawiam i obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Uwielbiam ciasto francuskie :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kiedyś w 5 sposobów na i miałam zrobić, ale jak zawsze zapomniałam. Dzięki za przypomnienie ;)

    Zapraszam, Polne-Maki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rogaliki czekają w moim piekarniku :). Nie powiem, że zdjęcia te narobiły mi smaka <3
    Zapraszam, jeśli blog Ci się spodoba, wiesz co robić! :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm pycha ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ja robiłam z jabłkiem, też dobre ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, ale smakowicie wyglądają :O Nigdy sama nic nie przyrządzałam z ciasta francuskiego .
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten przepis, oraz bardzo go polecam! Często robię także z jabłkiem czyż marmoladą i smakuje smakowicie;) pozdrawiam serdecznie! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciasto francuskie! Smakowicie wygląda. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo mniam, chętnie bym zjadła takie pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądają, dobrze że mój chłopak ich już nie widział, bo na pewno by się od razu na nie nakręcił, a tak będzie miał niespodziankę. ;) cudowne i proste w przyrządzeniu, jak nie zapomnę o cieście francuskim, to na pewno je zrobię. ;)
    a u mnie pytałaś o mapkę - pochodzi z Endomondo, zrobię sobie z niej print screena, wycinam i wrzucam w painta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów kolejny pyszny przepis. Kocham ciasto francuskie . Mniam aż chyba sobie dziś zrobię 💙

    Http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ciasto francuskie, ale jednak na słono np. z kurczakiem i brokułem - polecam ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają apetycznie:) Na pewno skorzystam z przepisu;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zrobiłaś mi na to ochotę! Dziś po powrocie z pracy zajmuję kuchnię i będę robić te pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm ale apetycznie wygladają , skorzystam z przepisu <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają pysznie, ja z ciasta francuskiego robię jedno duże ciasto z jabłkami i wychodzi pycha! :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szybko, tanio i zapewnie pysznie. CHętnie skorzystam z przepisu!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. oo mniam!! chyba dzisiaj zrobie, wyglądają pysznie <3

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądają te ciastka, chętnie sama takie zrobię :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te rogaliki, często sama robię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciastka wyglądają bardzo apetycznie. Będę musiała zapisać sobie ten przepis i w wolnej chwili takie zrobić ^^ Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Te rogaliki wyglądają nieziemsko! Świetnie pewnie też smakują. Fajnie że ktoś umieszcza takie przepisy w internecie. Można łatwo i przede wszystkim szybko wykonać takie pyszności!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham jeść te rogaliki ,ale nigdy nie robiłam ich sama :D muszę spróbować
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają przepysznie, narobiłaś mi niezłego smaka! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię piec, więc chętnie skorzystam z przepisu :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie słodkości :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję przepis! chętnie zrobiłabym z farszem `na słono` :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Looks delicious!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale przepysznie to wygląda :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hm, kiedyś sama próbowałam zrobić ciasto francuskie. Znalazłam przepis, gdzie trzeba w nie wwałkować masło... Zgadnij co się stało z tym ciastem w piekarniku.. XD Ogólnie to uwielbiam ciasto francuskie z budyniem waniliowym. Miałam okazję spróbować świeżo upieczonych - pyyycha! :D

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladaja przepysznie!! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo czytałam post będąc głodna :)
    Wyglądają smakowicie :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli smakuje tak jak wygląda, to biorę się do pieczenia :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie robić, ale zdecydowanie nie z Nutellą xd Za to z dżemem tak :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmmm wygląda pysznie. Troszkę kaloryczne ale czasem można sobie pozwolić hah

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Robiłam sobie kiedyś takie rogaliki.
    Są przepyszne! Uwielbiam je.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Co prawda, ja do gotowania/pieczenia mam dwie lewe ręce, ale fakt faktem wygląda to naprawdę pysznie i zjadałabym teraz coś takiego! Fajnie, że piszesz takie przepisy i jak najwięcej ich. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam <3
    Jak to pysznie wygląda :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają przepysznie! W końcu wakacje i czas na wypróbowanie nowych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda to przepysznie! Zaraz lece do Tesco po ciasto francuskie i do pieczenia :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądają pysznie, już idę po produkty! :)
    życzę udanych wakacji xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Rogaliki prezentują się naprawdę smakowicie :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  44. Narobiłaś mi smaka na takie rogaliki. :) Wyglądają świetnie!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wyglądają!! Muszę wypróbować bo teraz wakacje to bede miala troszke wiecej wolnego czasu *.*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jadłam takie jakiś czas temu i były przepyszne <3
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  48. chociaż mega kaloryczne to uwielbiam :)!
    pozdrawiam i obserwuje!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. robiłam takie kilka dni temu :) pychotka! :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pyszności, moje ulubione rogaliki! ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądają świetnie ;DD
    Może zajrzysz?

    efeel.wordpress.com
    << Pomysły na (nocną) owsiankę, CO ZJEŚĆ NA ŚNIADANIE #1,2,3

    OdpowiedzUsuń
  52. 21:30 - taką porę sobie wybrałam na oglądanie przepisów - zabójstwo :p

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam takie proste przepisy - na moje nieszczęście najczęściej na nie trafiam późnym wieczorem :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  54. szybko,prosto i pysznie - lubię takie przepisy :) Zazwyczaj robię w domu te ze szpinakiem i borówka ;) Pyszności nad pysznościami :)
    Widzę zaangażowanie w bloga :) Chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja już po śniadaniu, ale jak widzę takie pyszności to mnie skręca aż hah.
    Bardzo fajny pomysł na post!:)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Pychota!
    Ja z cista francuskiego robię ciastka z nadzieniem. W sumie to samo co rogaliki, ale ma inny kształt :)
    U mnie na blogu wakacyjny konkurs, zapraszam:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Takie proste, a takie pyszne. Mniam!

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie chciałoby mi się bawić z ciastem francuskim :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Spadłaś mi z nieba! Na dniach robię rogaliczki z Twojego przepisu, oczywiście się pochwalę :3

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądają pysznie :O <3 Tylko ja bym się poraczyła szpinakiem w środku taka wersja dla tych bardziej fit :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. kocham ciasto francuskie a te rogaliki wygladaja przepysznie koniecznie musze wyprobowac ten przepis :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Pyszności :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciasto francuskie uwielbiam!
    Wygląda wszystko pysznie, na pewno tak też smakuje
    Może i ja takie zrobię kiedyś
    Dodałam twój post do zakładek
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Moja mama robi pyszne parówki w cieście francuskim, również polecam :D
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  65. uwielbiam ciasto francuskie, sama robię na imprezy: parówki w cieście francuskim, kieszonki z serem i szynką parmeńską oraz kieszonki ze szpinakiem i fetą, polecam takie połączenie, pycha!
    U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ojacie, ciasto francuskie to jedna z najlepszych potraw!
    Sama często robię takie rogaliki :)

    Odpowiadam na każda obserwację.
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wygląda przepysznie! Musze to wypróbować! :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. O mniam, narobiłaś mi ochoty! ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. pyszności! uwielbiam ciasto francuskie :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudnie wyglądają! Coraz trudniej mi trzymać się diety przez takie pyszności

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Yummy! Narobiłaś mi wielkiego smaka:( Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. przepyszne!! uwielbiam takie rzeczy:)
    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wygląda idealnie mam nadzieje że też tak smakuje:)
    Pozdrawiam Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Robię je często tylko w wersji mini: Cały blat ciasta smaruję nutellą, zwijam w długi rulon i odcinam takie małe ślimaczki, wtedy wydaje się, że jest ich więcej i mój Mąż ma chrupania na dłuższy czas :)
    Obserwuję i zapraszam krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017