29 czerwca 2016

Co zabrać ze sobą na wakacyjny wyjazd?

The Vamps - Wake Up



Odwieczny problem każdego początkującego podróżnika – co spakować do swojej torby? Jak się spakować by niczego nie zapomnieć? Co właściwie będzie nam potrzebne? Na własnej skórze przekonałam się nie raz, że to wszystko nie jest takie trudne jak się wydaje i o dziwo, rok temu udało mi się zapomnieć zaledwie kilku, mało ważnych drobiazgów. Mam nadzieję, że tym postem pomogę Wam w spakowaniu bagażu podróżnego.

KOSMETYCZKA
Zawartość kosmetyczki jest dla mnie największą zgrozą, dlatego co roku dużo przed wyjazdem dokładnie spisuję sobie co powinnam kupić i do niej spakować. Od pewnego czasu o produkty, których używam w pewnej części, dba cudowna Martyna prowadząca aska typowo beauty, ale zapytać możecie ją chyba o wszystko, także zapraszam was na jej profil – click.
Chyba każda z nas jadąc na wakacje myśli o powrocie ze wspaniałą opalenizną. Ale ważne jest to żeby opalać się zdrowo, bo nikt nie chce, żeby jego skóra się szybko zestarzała, prawda? Balsam/krem do opalania, to chyba najważniejsza rzecz w tej kategorii– ja w tym roku testować będę spray o zapachu masła kakaowego z Ziaji. Jeśli jednak jak ja w poprzednim roku macie tendencję do zapominania o posmarowaniu się czymś co was ochroni, to koniecznie zadbajcie o balsam lub maść, która ukoi wasze oparzenia. Nie wypada nie wziąć ze sobą też szamponu i odżywki, by nasze włosy nadal były piękne. Jeśli nie jesteście leniwe jak ja i bawicie się w układanie włosów, to kosmetyki do tego pewnie też się przydadzą. Wasza podstawowa kosmetyczka może lub musi zawierać resztę malowideł, których nie używacie codziennie, a jednak postanowiłyście je wziąć. Jeśli już zdecydowałyście się malować, pamiętajcie o mleczku do demakijażu i toniku. Standardowo powinny znaleźć się tam też takie rzeczy jak: gąbka do kąpieli, żel pod prysznic, krem do twarzy, maszynki do golenia wraz z pianką/żelem czy płynem, dezodorant, ulubione perfumy, waciki kosmetyczne, lakiery do paznokci i peelingi, by w stu procentach dbać o pielęgnację nawet na wakacjach. Dziewczyny powinny pamiętać również o podpaskach/tamponach. Jeśli nie dla siebie - zawsze mogą przydać się innej.

KOSMETYCZKA PODRĘCZNA
Jeśli wasza podróż trwa naprawdę długo, taka kosmetyczka powinna znaleźć się w waszym bagażu podręcznym. Jeżeli jednak trwa ona stosunkowo krótko, to tak czy siak oddzielenie produktów podstawowych od tych wymienionych wyżej zdecydowanie nie wyjdzie wam na złe. Warto spakować do niej najpotrzebniejsze produkty takie jak szczoteczka do zębów razem z pastą, mgiełka do ciała, szczotka lub grzebień do włosów, chusteczki zarówno higieniczne jak i nawilżone oraz kosmetyki do makijażu, kiedy najdzie potrzeba, żeby go poprawić. Dodatkowo możecie wrzucić tam także gumki i spinki do włosów, jeśli ich używacie, czy żel antybakteryjny. Zawsze przyda się również igła i nitka.

GARDEROBA
Najwięcej miejsca w naszej walizce zazwyczaj zajmują ubrania. Dobierzcie je odpowiednio do pogody i miejsca, do którego się wybieracie, ale nie zapomnijcie o tym by zabrać ze sobą coś totalnie kontrastującego, gdyby pogoda jednak zmieniła swój humorek. Często wybieramy wakacje w ciepłych krajach, dlatego standardowo powinniście zabrać strój kąpielowy, nakrycie głowy, shorty, koszulki na ramiączkach i wszystko to w czym czujecie się dobrze. Do spania przyda się też pewnie jakaś piżamka. Kwestia tego ile czego za sobą zabierzecie to już sprawa indywidualna. Nie zapomnijcie także bielizny!

OBUWIE
Skoro mamy spakowane ubrania, wypadałoby zabrać ze sobą też jakieś buty. Przede wszystkim wygodne obuwie sportowe oraz buty, w których będziecie chodzili na co dzień: japonki, klapki, sandały czy slip ony. O ile nie wolicie chodzić boso jak ja, możecie zabrać ze sobą kapcie. Rok temu w Grecji przydało mi się też na przykład obuwie do wody.

NA PLAŻĘ
Torba plażowa lub plecak, w którym pomieszczą wam się wszystkie potrzebne rzeczy. Olejek do opalania, ręczniki (warto pamiętać również o tych do używania w pokoju!), okulary przeciwsłoneczne, materac do leżenia czy piłka plażowa, by trochę się rozerwać. Jeśli lubicie, możecie zabrać okulary do pływania.

ELEKTRONIKA
Wakacje wakacjami, ale chyba każdy z nas chce mieć jakiś kontakt ze światem lub porobić pamiątkowe zdjęcia. W tym przypadku najlepiej sprawdzi się telefon lub aparat fotograficzny. Czas w autokarze umilić wam może muzyka, dlatego warto zabrać ze sobą na przykład słuchawki. Nie zapomnijcie tylko o ładowarkach do swojego sprzętu i, jeśli posiadacie, powerbanku, który zdecydowanie potrafi uratować życie. Według własnych upodobań możecie zabrać także prostownicę, lokówkę czy suszarkę.

NAJWAŻNIEJSZE!
Koniecznie zadbajcie o to, by w waszym bagażu (najlepiej podręcznym) nie zabrakło takich rzeczy jak dokumenty, pieniądze w miejscowej walucie czy mini apteczka.

BAGAŻ PODRĘCZNY
Kiedy macie już spakowaną swoją ogromną torbę, warto zadbać o bagaż podręczny. Jeśli wybieracie się w długą podróż, koniecznie zaopatrzcie się w koc i poduszkę. Wrzućcie tu także podręczną kosmetyczkę, portfel i coś do jedzenia, chociaż podczas długich podróży autokar powinien robić przerwę średnio co trzy godziny w miejscach, gdzie śmiało będziecie mogli coś kupić.

























| shorts - click

Mam nadzieję, że ten post w jakiś sposób Wam pomógł. Ja na pewno skorzystam z niego przy pakowaniu na obóz do Włoch, na który wyjeżdżam już za kilka dni. Koniecznie zróbcie swoją listę i sprawdźcie czy wszystko jest tam gdzie powinno. Udanych wakacji!

91 komentarzy:

  1. SUPER POST!!!
    POZDRAWIAM GORĄCO!!
    TWOJA FANKA
    MARTYNA♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie dzisiaj sie pakowalam...Pogoda nie jest do konca pewna wiec ciuchy cienkie ,grubsze , sandaly ,baleriny ,klapki...Prezenty i miejsca jak zawsze brakuje :P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne :)
    Ładne zdjęcia <3

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, niedługo się pakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, tematyczne do postu!
    Wymieniłaś najważniejsze rzeczy, które warto spakować.
    Podoba mi się twoja walizka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatny post ;D ja zawsze piszę sobie właśnie taką listę, na dłużej przed wyjazdem :) żeby nic nie zapomnieć, a jednak przemyśleć co potrzebuje wziąć :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post
    Na pewno z niego skorzystam
    Piękne zdjęcia
    Ślicznie wyglądasz
    Miłych wakacji
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, na penwo bardzo przydatny i wiele osob zainspiruje się wskazówkami :)
    Ja to zawsze mam problem z pakowaniem, jeszcze gdy lataliśmy za granicę, to ok, bo wszystkie letnie sukienki i wsio, a gdy jechaliśmy nad morze, to już dylemat, czy brać sukienki, czy kurtkę i spiodnie, bo przeciez nie wiadomo jaka pogoda będzie, więc torba jest prawie dwa razy większa grrrrr

    super wyglądasz !
    boskie są te zdjęcia w walizce hehehe <3

    11,99$
    mogę prosić o to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Bardzo przydatny post - wszystko przejrzyście i zrozumiale napisane ;) Ja zabieram ze sobą podobne rzeczy, a kocyk i poduszka na dłuższe wyprawy to faktycznie niezbędnik ;)
    Świetne zdjęcia, szczególnie te jak siedzisz w walizce :D
    Kliknęłam w link, jeśli możesz to klilnij u mnie w banner shein pd postami :*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny post. Ja zawsze sto razy sprawdzam zawartość walizki by niczego nie zapomnieć. Świetne zdjęcia, szczególnie te na których siedzisz w walizce. Bardzo pomysłowe :)
    Zapraszam do siebie:http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze mam problem z pakowaniem się na wakacje, bo chciałabym zabrać wszystko a walizka jest zawsze za mała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy post o pałowaniu jaki widziałam! I do tego bardzo pomysłowe zdjęcia!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia! zwłaszcza te w walizce :D
    o tak, ja zawsze mam przy sobie poduszkę, mimo że prawie nigdy nie śpię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pomocny post i świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz mega walizkę ; D
    ja i tak nigdy się nie mogę do swojej zmieścić - czy sama czy tylko rzeczy ; p


    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne porady! Ja właśnie w sobotę wyjeżdżam, więc na pewno taki poradnik mi się przyda! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Katie, świetny post. Mi zawsze najwięcej problemów przysparza dobranie odpowiedniej garderoby, ponieważ albo wezmę ze sobą zbyt dużo lekkich ubrań, albo tych grubych. Udanego pobytu we Włoszech!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno warto zrobić taką listę i niczego nie zapomnieć :)
    Udanych i Tobie!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post i super zdjęcia.
    Ja na wakacje zawsze zabieram o wiele za dużo :P a na końcu i tak zapomnę o najważniejszych rzeczach np. o szczoteczce :D

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Fajna walizka! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You have really pro pictures. And I like you Paris suitcase soo much.♥♥

    I am following you, so check my blog and follow me back please. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam się pakować przed wyjazdem, wprowadza mnie to w taki wakacyjny nastrój, chociaż zawsze mam problem ze zmieszczeniem wszystkiego haha. Bardzo przydatny post i cudne zdjęcia! x

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest bardzo dużo ludzi którzy nie lubią się pakować. Ze mną jest wprost przeciwnie, kocham to. Gdy tylko szykuje mi się jakiś wyjazd. Zazwyczaj jestem już spakowana dwa dni przed bo już taka jestem niecierpliwa że masakra. Bardzo fajnie na pisany poradnik.

    zapraszam do mnie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio pojechałam spontanicznie do Wrocławia. Wszystko spakowałam i miałam przeczucie, że czegoś ze sobą nie zabrałam... Zapomniałam o jedzeniu na drogę :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Post naprawdę bardzo mi się przydał zwłaszcza, że za niedługo będą wyjeżdżała ^^
    Życzę ci udanego pobytu we Włoszech! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Post napewno przydatny, ale narazie nie mam żadnych planów wyjazdowych :(
    Miłego pobytu we Włoszech :)

    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post :D
    Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo pomocny i pomysłowy post, a ta walizka cudna! :*
    zapraszam:
    https://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie bardzo przydatny post! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i genialne zdjęcia ;) Za niedługo wyjeżdzam do Hiszpani i skorzystam z Twoich rad ;)
    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Za dwa tygodnie wybieram się na wyjazd weekendowy, Twoje porady się przydadzą. Jestem takim demonem walizkowym,że najlepiej wszystko bym spakowała, bo nie wiem nigdy na co będę mieć humor,żeby ubrać ;)

    madzik-world.blogspot.com
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  34. blogi z duża ilością zdjęć to dla mnie wybawienie!!

    obserwuje oraz zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    http://variousss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy i przydatny post, mnie czeka pakowanie w sobotę na miesięczny wyjazd za granicę :/ no i fajne zdjęcia w walizce :D
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przydatny post Kasiu!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  37. Przydatny post :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie świetne zdjęcia.
    Pomocny post
    Serdeczne pozdrowienia kochana
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten post bardzo pomoże mi w pakowaniu się na moje wakacje, które są już za tydzień ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. fantastyczny poradnik, bardzo przydatny dla osób wybierających się na wakacje. niestety ja w najbliższym czasie nigdzie się nie wybieram, ale jak już gdzieś jadę, to pakuję się bardzo skrupulatnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie nawidzę się pakować :)
    Nie wiem jak to robię, ale nie zapominam nigdy o niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiony post, tym bardziej, że zaczęły się wakacje.
    https://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post, bardzo pomocny a zdjęcia rewelka :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. AAA You look stunning! Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam zawsze problem własnie z pakowaniem.. a już niedługo wybieram się na wakacje także bardzo mi się przyda ten post:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rady, przydadzą mi się, bo zaraz idę sie pakować ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia w walizce wygrały wszystko :D <3
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia!! *.* A post niezwykle pomocny, mnie się na pewno niebawem przyda, gdy będę się pakowała na pewno wraz z tym postem. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny i pomysłowy post!
    Sama zamierzam taki napisać przed mim wyjazdem na wakacje.
    Lubie takie posty bo są bardzo przydatne!
    Pozdrawiam!♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Możesz nie zdawać sobie sprawy, ale mi bardzo pomogłaś tym postem. Sama się wybieram na Chorwację i nie miałam zielonego pojęcia co zabrać. Dziękuję
    ♥♥♥
    Mogę prosić o zajrzenie na mojego bloga i (może) zaobserwowanie go? Dopiero zaczynam :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Spakowanie walizki to ważna sprawa ;) Fajne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. co do tego co ze sobą zabieram na wakacje- moja odpowiedź brzmi- wszystko!hahah (jestem z tego typu co na 3 dniowy wyjazd zabiera ze sobą 5 par butów hahah)
    a zdjęcia są śliczne:)

    ps zapraszam do siebie na post- jak nosić modne w tym sezonie cullotte
    http://mamariw.blogspot.com/2016/06/cullotte-how-to-wear-it.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja lubię się pakować, ale zawsze się boję, że o czymś zapomniałam :)
    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post i ciekawe zdjęcia :)
    Będę wpadał tu częściej :)
    http://sebastiankuc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja zawsze pakuje się dokładnie nie raz kilka razy a i tak zawsze zapominam o czymś o czym normalnie bym nie zapomniała. Ostatnio wracaliśmy pół godziny bo zostawiłam torbęXD Pomocny post:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Większość tych rzeczy pakuje do swojej walizki. Jedyne czego mi tutaj brakuje to książki :D
    Pozdrawiam.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Kosmetyki i ciuchy zawsze najwięcej miejsca zajmują :D
    Bardzo fajne i pomysłowe zdjęcia :D. Ładna walizka <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja robiłam listę gdy wyjeżdżałam z klasą a dwudniową wycieczkę. To mi bardzo pomogło i o niczym nie zapomniałam. Robienie takiej listy jest na prawdę świetne. Bardzo pomocny post. Idealny na wakacje.
    Obserwuję
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja gdy wyjeżdżam i nadchodzi czas pakowania się zawsze boję się, że czegoś zapomnę. Rzadko mi się zdarza czegoś zapomnieć, ale lepiej zrobić sobie np. listę rzeczy które potrzebujemy wziąć aby o niczym nie zapomnieć :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajny, pomocny post :)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post i super walizka ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Spadłaś mi z tym postem jak z nieba! Pojutrze wyjeżdżam!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo praktyczny post dla osób, które nie umieją się pakować :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne rady ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawe rady, a walizka i zdjęcia bardzo mi się podobają.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowna stylizacja i ciekawe rady :)
    Pakując się na wakacje na pewno tu zajrzę ponownie ^^

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Za niecałe dwa tygodnie wyjeżdżam, więc z pewnością skorzystam z Twoich wskazówek :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  68. Twój post jest bardzo przydatny zwłaszcza, że za 5 dni wyjeżdżam na obóz.
    Twoje zdjęcia w walizce mnie urzekły<3

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. sprej z ziaji bardzo fajny, używałam go bardzo namiętnie przez kilka lat a teraz do opalania używam zwykłej oliwki dla dzieci. Fajna sprawa ♥
    Cudne zdjęcia ;*

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo przydatny post.
    urzekły mnie te zdjęcia, zwłaszcza, kiedy siedzisz w walizce! :)
    świetne szorty, oczywiście kliknęłam.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Is so cute

    Kiss
    http://lissiyeceniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Pakowanie to zawsze najgorsze dla mnie :D Obserwuję! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny wpis! Zawsze pakuje się 2/3 dni wcześniej przed wyjazdem a później i tak sprawdzam po 10 razy czy wszystko mam xd

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. z takimi radami to chyba nie da się niczego zapomnieć :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie wiem czy ktoś Ci to mówił, ale masz bardzo azjatycką urodę i to komplement :D
    pozdrawiam http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajne zdjęcia. Ja zawsze zapomnę chociaż jednej rzeczy podczas pakowania na wakacje dlatego lista czasami może się przydać. zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia! Najbardziej spodobał mi się punkt 'coś do jedzenia' :) Mam pytanko, jak wstawiłaś miniaturkę piosenki z yt?

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępnij > Umieść na stronie > Zmieniłam rozmiar > Skopiowałam i wkleiłam

      Usuń
  79. Przepiękna walizka!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo przydatny post!
    Urocze zdjęcia :)
    Zaobserwowałam twój blog, jest na prawdę świetny
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Super pomysł na post i przedewszystkim zdjęcia, rozbawiłąś mnie zdjęciami w walizce! Brawo :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ciuchy, kosmetyki i koniec :)
    Jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  83. Zdjęcia w walizce są mega! ;D

    Co do spakowania się to ja zawsze mam problem z tym co zabrać, mam chęć wziąć wszystko co w większym lub mniejszym stopniu może się przydać. Później i tak okazuje się, że czegoś nie wzięłam;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny pomysł zdjęć w walizce :) Ja osobiście nie przepadam za podróżami. Abym chciała gdzieś pojechać musie mnie to miejsce MEGAAA zaciekawić Wpadaj >>>>> Cherry-charry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017