15 czerwca 2016

JADĘ DO WŁOCH?!

DNCE - Toothbrush



Nie pamiętam, kiedy ostatnio pisałam do Was tak po prostu: co u mnie, jaka pogoda w moim mieście i wszystkie te inne informacje, które pewnie mało Was interesują. Spędzając kolejną noc przed laptopem z opakowaniem biedronkowej kawy stwierdziłam, że chyba powinnam to zmienić, szczególnie, że w moim życiu ostatnio trochę się podziało. Taki post powinnam chyba zacząć od przywitania się, więc „hej kochani!”.

Ten rok zaczął się dla mnie wyjątkowo trudno, głównie przez sprawy rodzinne. Próbowałam wszystko jakoś ze sobą pogodzić i nie załamywać się tym, że wszystko idzie w coraz to gorszym kierunku. Nie ukrywam, że niejednokrotnie zmuszałam się do napisania postu, bo nie chciałam zostawiać tu pustki, a jednocześnie pomagało mi to oderwać się od świata rzeczywistego. Posty jednak pojawiały się zdecydowanie rzadziej i to nie tylko ze względu na to, że nie miałam siły ich pisać. Mówią, że po burzy zawsze wychodzi słońce i tak właśnie jest w moim przypadku. Chociaż nadal nie potrafię pogodzić się z brakiem pewnych osób i stworzeń to wiem, że mam wokół siebie odpowiednie osoby, które mnie wspierają i mogę zwrócić się do nich z każdą sprawą. Pierwszy raz mogę też przyznać, że ostatnie dwa tygodnie spędziłam na nauce, by zaliczyć wszystko co mam do zaliczenia. Za rok będzie gorzej, ale przynajmniej jestem już na to przygotowana. Teraz pozostaje mi tylko czekać na tęczę.

Od kilku dni jestem także posiadaczką nowego sprzętu jakim jest Nikon D3200. Aparatem robiłam już zdjęcia na obozie w Grecji, ale nadal nie do końca wszystko ogarniam. Jestem z siebie cholernie dumna, że udało mi się na niego uzbierać i jednocześnie spełnić swoje marzenie. Dziś widzicie jedne z pierwszych zdjęć, które udało nam się nim zrobić. Myślę, że różnica już jest ogromna a z czasem, gdy moja świetna pani fotograf już się wprawi, będzie jeszcze większa. Mamy razem dużo pomysłów na sesje, a lustrzanka tylko pomoże nam w ich realizacji. Nie zwracajcie jednak uwagi na ten ogromny odrost na mojej głowie, postanowiłam wrócić do naturalnego koloru włosów.

Przechodząc bardziej w przyszłość wspomnę już o wakacjach, które zaczynają się za niespełna dwa tygodnie. Już na samym początku lipca wybieram się na obóz do Włoch (jeśli ktoś jeszcze byłby zainteresowany, termin 7-17 – CLICK). Zdecydowanie się na kraj było trudniejsze niż mi się wydawało, ale ostatecznie wybrałam ten, gdzie będę mogła spotkać się z osobą poznaną już wcześniej przez Internet, która także dużo pomogła mi z blogiem. Po powrocie na pewno zajmę się blogiem i bliskimi osobami. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli – dwa razy pojawię się w Krakowie. Więcej planów nie mam, będzie co ma być.

Jeśli nie uda mi się pojechać do Krakowa w wakacje, to na pewno uda mi się to w listopadzie, gdy pojadę tam na koncert swojego idola. Nie wspominałam o tym wcześniej, bo mimo biletu na własność sama nie wiedziałam czy się tam wybiorę. Jeśli także będziecie na koncercie Justina to koniecznie dajcie mi znać, może uda nam się spotkać!

Nie zapominajcie o moich innych social media . Już niedługo wracam na snapchata z dużą dawką energii. Na nowo będę pokazywała wam trochę mojego nudnego życia, przedpremierowo paczki, zdjęcia czy posty..a może także urywki filmików, ponieważ mam plany co do mojego kanału. Przy okazji część tego pojawi się także na instagramie, który również był zawieszony. Niżej zostawiam wam nazwy i linki do wszystkich moich profili.

YOUTUBE | INSTAGRAM | ASK | FANPAGE
















| t-shirt - ZARA | shoes - ZX FLUX |

A jak z waszymi planami na wakacje? 

73 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia !!!! ;)
    Ja dopiero zaczynam, więc zapraszam do mnie
    teoriamalegokwiatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, fajne zdjęcia, widać moc aparatu. ;) Włochy są cudne, więc na pewno nie będziesz żałowała wyjazdu. ;) a Kraków też daje radę. ;)
    moich planów póki co nie ma, siedzę i się uczę. i tak do listopada. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com/2016/06/my-vintage-style-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne, zazdroszczę wyjazdu do Włoch, i chyba się spotkamy s listopadzie na koncercie Justina :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest mega! Zdjęcia jeszcze lepsze!
    A co do planów na wakacje to.... Od 7 do 17 lipca nie będę miała jak pisać z moją gwiazdką bo jedzie na obóz :( Nie wiem jak ja sobie poradzę bez mojego małego słodkiego kurczaczka :'(!
    Wakacje spędzę w podróżowaniu z mojego miasta do Poznania i tak co chwile.. Mam nadzieję, że mój kurczaczek będzie się świetnie bawić na obozie i będzie szczęśliwa <3 Pozdrawiam cię Katie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są takie piękne, ty jesteś piękna i naprawdę się cieszę, że spełniłaś swoje marzenie! Post podoba mi się, bo jest taki prosty i luźny, miło się go czyta co, jak dla mnie, jest ogromnym plusem. Jestem ciekawa twojego powrotu na podane wyżej social media, przyznam, że niejednokrotnie szukałam jakichkolwiek snapów od ciebie, może w końcu się doczekam!! Oby tak dalej Kasiu!! ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, post ciekawy.
    Zazdroszczę obozów!

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ładną bluzkę!
    To świetna wiadomość, że udało ci się uzbierać na aparat.
    Fajnie też, że będziesz miała okazję być na koncercie swojego idola.
    Lubię takie codzienne posty, kiedy ktoś pisze po prostu szczerze co u niego i co się dzieje.
    Ja w wakacje jadę na obóz w góry :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się twój styl pisania jest ciekawy, zazdroszczę bardzo włosów :( Zaobserwowałam bo chcę być na bierząco :)

    zapraszam do siebie: https://kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też w tym roku jadę do Włoch!
    Śliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że zdjęcia robione są porządnym aparatem !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To zupełnie zrozumiałe, że masz swoje życie. Zbliża się koniec roku szkolnego, robi się zamieszanie i bieg po jak najlepsze oceny. Mam nadzieje, że już jest u ciebie w pełni w prządku :)

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje wakacje nie do końca są rozplanowane, przez lipiec będę w rozjeździe ,najpierw czeka mnie dwa tygodnie codziennych rehabilitacji ,na szczęście będą one w moim rodzinnym mieście,więc spędzę dużo czasu z moim chłopakiem,a potem razem lecimy na resztę lipca do mojej siostry do Holandii . Śliczne zdjęcia !
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam jeszcze żadnych planów na wakacje :)Wszystko odbędzie sie spontanicznie :)
    Świetny post i zdjęcia.
    Dziekuje za klikanie i odwiedziny zapraszam ponownie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowną urodę, taka niespotykana ;*
    Piękne zdjecia! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę obozu we Włoszech *.* Jest to naprawdę piękne miejsce i życzę Ci, abyś się świetnie tam bawiła :) Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna dziewczyna z Ciebie:D a te włochy ach marzenie.... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wakacji we Włoszech. :) Ładne zdjęcia.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! :) Zazdroszczę wyjazdu do Włoch :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaa Zakochałam się w twoim blogu <3
    Oczywiście ze zostaję na dłużej i obserwuje :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie tak czasem po prostu napisać co u nas. Tak popisać zwyczajnie. Cudowne zdjęcia! Pozdrawiam i obserwuję;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym zobaczyć Włochy na własne oczy :) piękne buty!:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że wybierasz się na ten obóz! Mojej mamy marzeniem jest pojechanie do Włoch! :) Ja na 90 % jadę do Anglii ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego pobytu we Włoszech, ja do tej pory pamiętam akademiki w niedalekiej okolicy do Rimini, koniecznie odwiedź San Marino i Rzym - Padwa jest ładna, ale dla młodzieży mało ciekawa, za to San Marino to raj jeśli chodzi o perfumy i ... alkohol. A Rzym to Rzym nie trzeba go przedstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze chciałam zobaczyć Włochy:) Udanej podrózy!:*

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznotka :) zazdroszczę planów na wakacje, bo ja nie mam jak na razie żadnych. Zapowiada się na to, ze będę bite dwa miesiące pracować, ale mam dużo wydatków więc jak na razie z przyjemności musze zrezygnować. Mam nadzieję że ty będziesz bawić się świetnie. Udanego koncertu idola! sama chciałabym pojechać na koncert swoich idoli, ostatnio byli w polsce ale ja byłam akurat na festiwalu ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie narazie bez planów :( a co do aparatu to ja również mam Nikona i jestem bardzo zadowolona :) magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak na razie brak planów. Może warsztaty dziennikarskie.
    Śliczne zdjęcia
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też od dawana nie pisałam takiego luźnego postu u mnie na blogu. Starta bliskich jest straszna. Ja w całym swoim życiu straciłam tylko świnki morskie kiedy miałam z ok. 6 lat więc jakoś tego bardzo nie przeżywałam. Jednak gdybym pomyślała, jak musiałabym się czuć po starcie np. mojej prababci która ma już 83 lata to nie wyobrażam sobie tej straty. Ja dostałam w zimę nowy sprzęt a mianowicie Canon 1200D. Jest to mój pierwszy aparat i muszę przyznać, że radość była ogromna. Ja miałam w planach pojechać do Grecji jednak plany się zmieniły i bardzo prawdopodobne jest to, że pojadę tam za rok. W te wakacje odwiedzę tak jak Ty Kraków, a poza tym Zakopane. Co jeszcze nie jest pewne to możliwe, że z mamą pojedziemy na kilka dni do Warszawy. A poza tym to przyjeżdża do mnie moja przyjaciółka z dzieciństwa na cały miesiąc! Radość jest ogromna :D Zdjęcia mega mi się podobają :D Życzę udanych wakacji i niezapomnianych przygód związanych właśnie z nimi!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy, moze znajdziesz cos dla siebie:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz śliczne oczy <3. Fajny post, u mnie plany na wakacje są aktywne. Będę dużo podróżować i uprawiać sportu, a także spotykać się ze znajomymi i rozwijać swoje pasje :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia <3 :)
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia!!! Miłego weekendu! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! My planów za bardzo nie mamy. Mamy jedynie zaplanowany obóz:)


    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  36. z czasem ogarniesz nowy aparacik, śliczne zdjęcia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego wyjazdu. Ja mam już zaplanowany wyjazd, który spełni moje największe marzenie :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilalawcewicz.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, że zainwestowałaś w Nikona. Trwa odwieczny spór nikon czy canon, jak dla mnie właśnie pierwsza opcja :) Co do zbierania to właśnie w moich planach jest lepszy obiektyw ;) i jeszcze milion innych rzeczy... Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  39. lustrzanka świetnie się spisuje ! zdjęcia są genialne, a poza tym jesteś baardzo fotogeniczna ♥ i masz świetny t-shirt!
    widzę, że mamy podobny gust muzyczny, też lubię tę nutkę :3
    super, że masz jakiekolwiek pany na wakacje. Obóz we Włoszech to musi być coś :O mam nadzieję, że jak już z niego wrócisz to naskrobiesz coś o ty, jak jest na takich obozach, bo jestem ciekawa :*
    ja planów nie mam, ale chcę spędzić wakacje aktywnie, a poza tym ucząc się różnych języków ;)
    mam nadzieję, że tęcza pojawi się wcześniej niż myślisz :** <3
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. You look beautiful dear!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne zdjęcia! Ja już niedługo będę miała zaplanowane całe wakacje.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com- Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  42. cudnie wyglądasz, uwielbiam Twoje włosy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj - na pewno się odwdzięczę :*
    (jeśli możesz kliknij w linki pod zdjęciami)

    OdpowiedzUsuń
  43. Udanych wakacji! Zazdroszczę, też bym się wybrała do Włoch :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia! Udanych wakacji życzę Ci już teraz :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczne zdjęcia, najważniejsze, że udało Ci się wszystko ogarnąć i już jest w porządku :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia :) Udanych wakacji ! :* .

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie, ze powoli wszystko zaczyna się u Ciebie układać :)
    udanego wyjazdu, Włochy to na pewno piękny kraj <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja jadę na obóz do Bułgarii :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. oj dlaczego nie kupiłam biletów na Justina ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  50. nice work. i just follow your blog. Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne zdjęcia :) Ja powolutku planuję wakacje ale jeszcze niestety nic nie wiadomo:(

    Zapraszam do siebie: https://misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam tak samo, jeśli chodzi o sprawy rodzinne. Jednak ja jestem jeszcze w procesie ogarniania... Gratuluję motywacji do zbierania na aparat :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo Ci zazdroszczę, też bym chciała odwiedzić Włochy! <3
    Ja mam tez Nikona D3200, ale dostałam go na gwiazdkę od rodziców.
    Jedynie sama nazbierałam na obiektyw.
    Piękne zdjęcia! <3
    Życzę Ci wspaniałych wakacji!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia ;D Włochy kiedyś były moim marzeniem, teraz mi przeszło, ale to nie znaczy, ze nie chce tam jechać ;D
    Super, że udało Ci się uzbierać na lustrzankę!
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia i faktycznie masz bardzo oryginalną urodę :)
    Ja w te wakacje poza trzema małymi wyjazdami w obrębie kraju nie robię absolutnie nic, ale to zdecydowanie mi się przyda.
    Btw obserwuję ;)

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja chyba nigdy nie nazbieram kasy na dobry sprzęt :( Zazdroszczę wyjazdu do Włoch i nie przejmuj się jeśli wyjazdy do Krakowa nie dojdą do skutku - z doświadczenia wiem że najfajniejsze wyjazdy to te niezaplanowane ;)

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz śliczne oczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. gratuluję że udało Ci się uzbierać na nowy aparat!
    też jadę do Włoch i też 7-go lipca haha, ale nie na obóz, tylko z mamą :)
    co do planów to raczej innych większych nie mam, może poudzielam się w wolontariacie i zapiszę się na jakieś ciekawe warsztaty jeśli coś znajdę, reszta to spontan :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Miłego pobytu we Włoszech, śliczne masz włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja raczej nie mam planów na wakacje:) Stawiam na spontaniczność - zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem oczarowana Twoim blogiem <3 bardzo podoba mi się post!
    Może wspólna obserwacja ? :) Zapraszam do mnie http://brillantirose.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz ślicznego bloga naprawde mega😍
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczne zdjęcia :D masz przecudne włosy
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie piszesz i bardzo ładne zdjęcia! :)
    Mój blog-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  66. Ooo zazdroszczę wyjazdu, korzystaj póki możesz:D
    Na pewno nie będziesz się nudziła, musisz porobić zdjęcia, aby nam się pochwalić tutaj :)
    U mnie jak zawsze planów brak:)
    Bardzo ładne fotki :*
    Zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjecia ;)
    zazdroszcze wyjazdu do Włoch
    http://xthy.blogspot.com/2016/06/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Wiem jakie to uczucie uzbierać na coś,co tak bardzo się chciało, spełnienie połączone z wielką dumą i radością :) zdjęcia bardzo ładne (taki banał od mnie haha),twarz masz taką inną, ciekawą i nie taką tumbrl jak większość blogerek XXI wieku, post też nie jest tumbrl jak u większości, co mnie osobiście bardzo denerwuje, obserwuje i czekam na kolejne zdjęcia i posty :)

    mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę Ci wyjazdu! Myślę że świetnie wypoczniesz podczas nie tylko wyjazdu do Włoch ale też całych wakacji :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch! Mam nadzieje, że będziesz się super bawić :D
    Nie warto jest pisać na siłe, to tylko przyosi uboczni skutki
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś bardzo śliczna! :) Masz piękną urodę :)
    Pozdrawiam, Laura www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017