27 lipca 2016

CRACOW 19|07|2016

Demi Lovato - Body Say


Mimo, że kocham Kraków, o czym już tu pisałam, to jestem w nim stosunkowo rzadko w porównaniu do tego, jak często mogłabym tam być. Oczywistym jest więc to, że na mojej wakacyjnej liście miast nie mogło go zabraknąć. Tym razem jednak nie byłam zbytnio nastawiona na zwiedzanie, bo nie to było moim celem.
Mam mnóstwo znajomych, których poznałam przez internet lub tylko tam mamy kontakt przez to gdzie mieszkamy. Korzystam dlatego z każdej możliwej okazji na spotkanie z nimi w rzeczywistości, bo to naprawdę sprawia mi radość. Tym razem na moich zdjęciach goszczą trzy osóbki, z którymi udało mi się spędzić pół dnia w Krakowie. Moja przygoda zaczęła się już w Katowicach, gdy w ostatniej chwili dowiedziałam się, że przystanek mojego autokaru jest przeniesiony. Na miejscu, przed spotkaniem z dziewczynami, zdążyłyśmy z Jowitą zjeść, kupić koszulkę i… zgubić się w Galerii Krakowskiej. Na szczęście Klaudia i Julia opanowały sytuację i w krótkim czasie znalazłyśmy się na rynku. Pogoda postanowiła trochę zepsuć nam plany co poskutkowało ponownymi odwiedzinami galerii. Niemniej jednak dzień spędziłam bardzo miło i mam nadzieję, że będzie okazja do powtórzenia go. Może wtedy pogoda nie postanowi zepsuć mi planów i uda mi się odkryć zakątki tego miasta, którego jeszcze nie poznałam w całości.

| denim jacket - click

70 komentarzy:

  1. Kraków to piękne miejsce :) Sama często bywam.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie musiało być wspaniałe!
    Ja miałam okazję spotkać się z moją internet friend zaledwie 2 razy, mam jednak nadzieję na więcej. :D
    Masz takie śliczne zdjęcia, naprawdę! ♥♥

    Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :D pozytywne :D
    Dawno nie byłam Krakowie ;c
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez kocham to miasto ! ♥
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków jest ślicznym miejscem. Takim magicznym c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywne zdjęcia :)
    Ja nigdy nie byłam w Krakowie.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że udało Wam się spotkać :D Do tego śliczne zdjęcia ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Kraków!
    Niestety, ja nie mam takich możliwości, w Krakowie byłam jakieś 2-3 razy, i to tylko ze szkolnych wycieczek, ponieważ mieszkam na jednym wielkim wypizdowie. Niestety, takie życie na wsi

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja byłam tylko raz w Krakowie i to na wycieczce szkolnej, ale zdecydowanie pokochałam to miasto, mimo że pamiętam z niego niewiele ;) muszę się tam znów wybrać :)
    takie spotkania są mega fajne :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne zdjęcia! Również uwielbiam Kraków! ^.^ Dobrze, że dziewczyny opanowały sytuacje ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!! :) Muszę w końcu pojechać do tego miasta <3
    kliknełam w link :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam kilka razy w Krakowie na wycieczce w szkole, ale jakoś mnie nie zachwyciło. :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W Krakowie byłam może tylko 2 godziny, ale to wystarczyło, abym się zakochała w tym mieście. Jest przepiękne!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie macie takie piękne włosy, zazdroszczę <3

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w Krakowie byłam dwa razy i już za pierwszym się zakochałam i na pewno jeszcze nie raz tam się pojawię! śliczne zdjęcia :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne zdjęci :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ojeju, Kraków. jak mnie dawno tam nie było! aż boję się liczyć. mam nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku tam zawitać...

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteście śliczne! Po samych zdjęciach widac, że dzień był udany. Też chciałabym jeszcze kiedyś wpaść do Krakowa, ale chwilowo mam depresję, że nie ma mnie tam właśnie teraz, na ŚDM. Cóż, jak nie teraz to może kiedyś jeszcze uda mi się wpaść ;)
    Życzę Ci więcej takich dni i spotkań z przyjaciółmi!
    Obserwuję ;)
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Lubię takie szczere i spontaniczne. :) W sumie to nigdy nie byłam w Krakowie tak 'na luzie', tylko 'na zwiedzaniu'. Może w tym roku jeszcze uda mi się zahaczyć przy okazji wyjazdu w góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjecia ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki wypad to super sprawa. Uwielbiam Kraków i jeśli jest możliwość to jadę! Byłam już w Krakowie wiele razy pomimo iż mieszkam całkiem daleko. Zwiedziłam wiele miejsc w Krakowie jak i pod Krakowem na szkolnej wycieczce. Byłam wiele razy na mieście jak i w galerii Krakowskiej w której łatwo się pogubić haha! Byłam również na osiedlu mieszkalnym, bo w Krakowie mieszka kuzyn mojej prababci haha! Super, że spędziłaś chociaż te pół dnia w Krakowie myślę, że w super towarzystwie :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :D
    Bardzo ładnie wyglądacie :)

    grlfashion.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia! Ja też lubię Kraków i jadę tam nawet jutro :D
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieszkam w okolicy Krakowa i uwielbiam to miasto!
    Świetnie, że udało Ci się spotkać ze znajomymi na miejscu, urocze zdjęcia :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądacie na naprawdę szczęśliwe. Nigdy nie byłam w Krakowie :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Krakow<3 to zdecydowaie moje ulubione miasto w Polsce;)
    piękne zdjęcia;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie jest zobaczyć się z kimś z kim zazwyczaj utrzymuje się kontakt tylko przez Internet
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie śliczne zdjęcia, aż miło popatrzeć :) Nie byłam jeszcze w Krakowie, ale mam nadzieję, że to nadrobię :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, mega pozytywny post:)
    zapraszam do mnie!
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam nawet nigdy okazji być z Krakowie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam tylko raz w Krakowie i chce tam jak najszybciej wrócić ;D To piękne miasto :) Super że udało spotkać Ci się z przyjaciółkami, wasze zdjęcia wyszły rewelacyjnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam w Krakowie kilka tyg temu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie, że udało Ci się spędzić dzień z przyjaciółkami poznanymi przez internet :). Ja niestety nie miałam jeszcze okazji umówić się z jedną koleżanką, którą poznałam przez internet, ale myślę, że jak zrobię prawo jazdy to mi się uda :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Kraków i w te wakacje zamierzam tam pojechać. Też kiedyś zgubiłam się w Galerii Krakowskiej :D
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Och, dawno byłam w Krakowie... Takie spotkania są super! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia, byłam już parę tygodni
    razy w Krakowie, piękne miasto :)

    magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz cudowną urodę! ♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Również uwielbiam Kraków, dlatego zazdroszczę Ci, że tam byłaś :) Cieszę się, że korzystasz z wakacji, świetne zdjęcia!
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Kraków, super zdjęcia!

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  43. Również kocham Kraków, jestem w nim praktycznie co roku w wakacje :)
    Spokojnie też kiedyś zgubiłam się w Krakowskiej haha
    Cudowne zdjęcia :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Kraków! Jest to miasto,w którym czuje się specjalną atmosferę.
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia. Kraków jest piękny! ;)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia :) Bardzo marzy mi się zobaczyć Kraków!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam tam tylko raz, fajnie masz ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądacie! Super zdjęcia.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  49. Na spotkania z przyjaciółmi trzeba wykorzystywać każdą wolną chwilę, więc super, że udało się Wam spotkać :) Kraków to piękne miasto, ale osobiście go nie lubię i cieszę się, że mam od niego jeszcze dwa miesiące przerwy :D Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam x
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie bym się wybrała do Krakowa!
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale świetne zdjęcia! :)) PS jesteście piękne :3 obserwuje
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Very lovely! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  53. Byłam tylko raz w życiu w Krakowie i żałuję tego bardzo bo to piękne miasto. Fajnie, że udało ci się spotkać z przyjaciółmi, ja niestety takiej możliwości nie mam. Jak zwykle przepiękne zdjęcia, aż podnoszą na duchu, kiedy się widzi tak radosnych ludzi :)
    http://queen-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dużo dużo zdjęć.. i wszystkie dziewczyny na fotkach mają dłuuugie włosy! czy tylko ja jedyna ścięłam swoje i teraz tego żałuje? ehhh:> Uwielbiam Kraków, jednak nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieje że w przyszłości się to zmieni. W końcu jesteśmy młode i wszystko przed nami. Pozdrawiam! zapraszam do mnie na nowa recenzje:) (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  55. Gougeous! That place is beautiful!

    I'm following your blog! It's awesome:) please hop on mine and follow me too ;)i would love to stay in touch ♥

    Xx
    The-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/07/baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  57. mieszkam w Krakowie i naprawdę polecam to miasto! <3<3 zdjecia wyszły świetnie!

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  58. Kraków jest najpiękniejszy <3 moje ulubione miasto :) super foty :D

    http://dagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Przecudowne zdjęcia! Kraków to piękne miasto :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  60. Takie znajomości warto pielęgnować :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne zdjęcia. Wybieram się do Karkowa we wrześniu :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja studiuję w Krakowie i szczerze powiedziawszy to nie przepadam za tym miastem. Smog na dłuższą mete dobija. I Ci ludzie jacyś tacy wredni i nie zadowoleni z życia ;/ Na wycieczkę, przejść się po rynku super. Też lubię. Na dłuższą metę ? Zdecydownie nie dla mnie.

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne zdjęcia :)
    Wszystkie jesteście takie ładne i urocze!
    Najważniejsze, że mimo pogody humory dopisywały, co widać między innymi po zdjęciach:)
    Co do Krakowa to miałam okazje odwiedzić to miasto niedawno i ryneczek jest piękny, klimatyczny. Czy bym chciała się przeprowadzić? Raczej nie. Kocham morski klimat ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017