18 lipca 2016

Italy 2016

Alvaro Soler - Sofia


Po dwóch długich podróżach, które umożliwiły mi zobaczenie tak cudownych wschodów i zachodów słońca, znów jestem w Polsce i prawdopodobnie tutaj spędzę resztę swoich wakacji. Mimo to, te 10 dni poza granicą, dokładniej w Rimini, spędziłam całkiem miło i myślę, że całkiem mi się to należało. Łóżko wyglądające jak szpitalne było nawet wygodne, ale zdecydowanie wolę swoje i cieszę sie, że jestem już w domu. Ciężko napisać coś ciekawego na temat tego obozu, ponieważ dni były dość monotonne i polegały głównie na leżeniu na plaży oraz, w moim przypadku, tylko siedzeniu na jadalni i ewentualnie piciu wody, ponieważ większość dań nie była dla mnie jadalna, ale nie polegajcie na mojej opinii - strasznie wybrzydzam (choć muszę przyznać - hotel Tamanco ma całkiem dobrą pizzę). Czasu wolnego mieliśmy jak mogłoby się wydawać naprawdę mało, ale w takim miejscu czas się wydłużał i był wystarczający a często nawet było go za dużo i po prostu siedziałyśmy na wifi, które zresztą było płatne. Wielką fanką piłki nożnej także nie jestem, ale oglądanie finału Euro było chyba najbardziej ekscytującym wydarzeniem tego wyjazdu. Wysokie temperatury, które sięgały nawet 36°, sprawiały, że powrót do pokoju był ogromnym ukojeniem a wychodzenie na miasto było znośne tylko wieczorem (jeśli w ogóle okolice składające się z przeplatających się sklepików i restauracji można nazwać miastem). Przy okazji informacja, która potwierdza zdanie z postu o pakowaniu, brzmiące "(...) Jeśli jednak jak ja w poprzednim roku macie tendencję do zapominania o posmarowaniu się czymś co was ochroni..." w 100% się sprawdziła. Już przy pierwszej okazji 'spaliłam' nogi, przez co przez pozostałe dni leżałam tylko z ręcznikiem na nich, by nie cierpieć bardziej.

Jeśli chodzi o atrakcje, na pewno mniejsze dzieci miałyby tam niezły ubaw: karuzela z konikami, samochodziki, cyrk - wszystko to rozkręcało się wieczorem przy plaży. Kiedy natomiast kadra postanowiła umilić nam kilka wieczorów, zabawiliśmy się m.in w 'Paparazzi' co było mi na rękę, bo stałam za aparatem, ale żeby nie było za pięknie, reszta zabaw była wręcz przeciwna - okropna i zajmowała nam czas, który akurat ja chciałam wykorzystać na przykład na zdjęcia, szczególnie w ostatnich dniach.

Pogoda 'zepsuła sie' w środę i powiem wam, że pierwszy raz tak cieszyłam się z deszczu. Spędziliśmy wtedy czas, moim zdaniem, znacznie przyjemniej. Zajęliśmy się trochę zdjęciami i zakupami co mi, nie ukrywam, bardzo odpowiadało.

Przedostatni dzień, mimo brzydkiej pogody, był całkiem fajny. Pół mojej walizki to rzeczy, które zobaczycie wkrótce. Ostatniego dnia pobudkę mieliśmy rano i po śniadaniu opuściliśmy pokoje. Ostatnim posiłkiem był obiad, po którym odczytana została lista i po długim czasie oczekiwania, wsiedliśmy do autokaru, by zacząć 19-godzinną podróż.

Ale dość o minusach, największym plusem wyjazdu była zdecydowanie ekipa. Cieszę się, że po roku przyjaźni udało mi się spotkać z Darią i przy okazji poznać jej przyjaciółki. Jednak jeśli dostałabym propozycję możliwości pojechania tam drugi raz, raczej bym z niej nie skorzystała. Owszem, odpoczęłam za granicą, ale to nie koniec moich podróży. Przede mną jeszcze sporo jednodniowych wycieczek, z których postaram się zrobić tutaj relacje. Jeśli jednak jesteście zainteresowani spotkaniem lub pocztówkami to zapraszam na mojego snapchata (katiemoon00). Pierwszy wyjazd: 19.07 - Kraków.





























66 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Co 3 post czytam,że jakiś blogger był we Włoszech :D


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia , zazdroszczę wyjazdu .

    Obserwuję i liczę na to samo ! :)

    http://trapphouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, większość wygląda jak z tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia!
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/2016/07/braids-no-braids.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że pogoda się udała i jednocześnie współczuję tych spalonych nóg :/ leżenie przez kolejne dni z ręcznikiem pewnie nie należało do zbyt komfortowych :( Zrobiłaś bardzo ładne zdjęcia, dzięki którym bardzo nam przybliżyłaś tamtejszą okolicę. Bardzo szeroka plaża i te idealnie poustawiane parasole - coś pięknego! Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie - www.youngdreamerweb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czad, też byłam w Rimini :)


    Zapraszam do mnie na nowy post, podsumowanie liceum ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. też odwiedziłam w tym roku Włochy :)
    ładne zdjęcia, może za rok wybiorę się do Rimini :)
    jeżeli mogę wiedzieć z jakiej strony jechałaś?
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne widoki!
    Chętnie bym się tam wybrała ^^

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym się tam wybrać.
    Piękne zdjęcia, super post.
    Pozdrawiam
    I zapraszam ;)
    Noeese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Włochy są jednym z moich największych marzeń ♥ Mega Ci zazdroszczę!
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam we Włoszech. Zdjęcia są przepiękne (szczególnie te z zachodami i wschodami słońca) i zachęcają!
    Chciałabym tam pojechać :D
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Z chęcia bym sie tam wybrala, ale to tylko marzenia :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam pojechać na wakacje do jakiegoś kraju, w którym jest gorąco.
    Zdjęcia są mega!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam jeszcze we Włoszech, ale co raz bardziej się do nich przekonuję. Pięknie tam jest, zazdroszczę!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :D
    Na pewno podróż udanaa :3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjecia , piękne miejsce <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, aż chce się jechać do Włoch :)
    magdazarek.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widoki we Włoszech są zdecydowanie jak z filmu, cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne zdjęcia! Kiedyś byłam w Wenecji, jest przepięknie! Chciałabym zobaczyć resztę tego cudownego kraju! ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam tam dwa razy, na wyjazd z czasem wolnym polecam Bułgarię;)


    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Włochy to cudowny kraj, byłam tam już trzy razy i kiedy tylko jest okazja z chęcią jadę ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu. :) Śliczne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia cudowne, w tym roku też jadę do Włoch <3 piękny kraj

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć:)Masz na pewno dużo pięknych wspomnień z tym miejscem. Zdjęcia niezwykle nastrojowe, uwielbiam wschody i zachody słońca na plaży.. sama tak dawno nie byłam nawet nad naszym polskim morzem. Pozdrawiam:)

    Recenzentka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajnie ! Uwielbiam zdjęcia nieba, chmur i zachodów/ wschodów ! Zwiedziłam już dużo, ale we Włoszech jeszcze nie byłam. Muszę to zmienić :P

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog .Obserwuję i zapraszam do mnie . http://my-own-philosophyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite zdjęcia! Zazdroszczę widoków i możliwości zwiedzenia Włoch!

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne widoki :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Włochy!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale tam cudownie! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne zdjęcia :)
    Zazdroszczę :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne widoki!! *.*
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. w te wakacje dużo moich znajomych pojechało właśnie do Włoch, ja juz byłam 2 razy i bardzo mi sie podobało :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. moje marzenie to pojechanie do Włoch! cudowne zdjęcia
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia nigdy w tej miejscowości nie byłem :)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/07/take-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze ani razu nie byłam we Włoszech. W tym roku miałam zawitać w Grecji, ale plany się zmieniły i jadę tam za rok. Na Grecję czekam od długiego czasu więc już teraz nie mogę się doczekać haha! Może i zawitam we Włoszech. Kiedy? Nie mam pojęcia :D A zdjęcia są cudne!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdrosczę;) mój wyjazd w tym roku był krótki i jeszcze cały czas padało ;(

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniałe zdjęcia. zazdroszczę wycieczki ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Własne łóżko jest zawsze najwygodniejsze :D.
    Świetne zdjęcia <3.
    Fajnie, że pojechałaś na taki obóz i mimo jedzenia chyba było warto? :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Najważniejsza podczas takich wyjazdów jest ekipa, bo choć wyjazd może być kiepski, to i tak dzięki ludziom możemy dobrze się bawić, więc świetnie, że ekipa Ci dopisała ;)
    Zdjęcie z plaży z pustymi leżakami i złożonymi parasolami wydaje mi się takie smutne, ale nocne i wieczorne zdjęcia i te nad wodą i miasta są bardzo dobre, a to ostatnie genialne!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia!
    Ja jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Italy is wonderful and you captures some amazing pictures!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach... Marzy mi się teraz taka podróż :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  44. Całe szczęście, że ekipa okazała się w porządku, bo na takich wyjazdach to chyba jest najważniejsze :) Pomimo tych minusów, które wymieniłaś, na pewno spędziłaś super czas i będziesz wspominała ten wyjazd. Magiczne zdjęcia!

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda, że tak narzekasz... Ja bym się cieszyła, bo są osoby, które nigdy nie były za granicą (tak, mówię o sobie) :P

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Very lovely! I like this so much,

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  47. Pewnie super czas spędziłaś.
    Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękne zdjęcia!♥ Na żywo musiało być jeszcze piękniej! :D

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja siostra mieszka we Włoszech, jest tam pięknie, jednak zachowania mieszkańców są okropne, byłam tam raz i nie śpieszno mi aby tam wracać.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu. ;)
    We Włoszech nigdy nie byłam, ale myślę, że kiedyś wybiorę się do tego kraju.
    Pozdrawiam!:)

    http://veneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia! Też kiedyś chciałabym pojechać do Włoch :)
    http://maaarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. super! mam zamiar tam jechać :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia. W Rimini jeszcze nie byłam :)
    lifeoftwinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Też jadę w tym roku do Włoch ;)
    Świetne zdjęcia;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam Włochy, choć jedzenie może być trochę monotonne - makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Może to dlatego że sami jesteśmy przyzwyczajeni do innego jedzenia. Za to w Polsce mamy codziennie zupę i mało kto uważa to za coś monotonnego :D
    Chwała Bogu, że mam taką cerę, która nawet bez kremu nie spala się, a opala na brąz. Przez tą śniada karnację niektórzy Włosi myśleli, że jestem ich rodaczka. Ciemne włosy też zrobiły swoje.
    Pamiętam, że kiedy rok temu byłam w Rimini, pogoda była zupełnie inna. Takich upałów nie było, deszcz padał tak około co dwa dni, więc wszystko dookoła było zielone :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeny, piękne te zdjęcia! ♥ Koooocham

    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello Brother, visit Blog Download Android Games 2016 { alamsemesta19.blogspot.com )
    Among them the most popular current games Pokemon Go V 0.31.0 latest Apk. (http://goo.gl/GXCJ8R )

    OdpowiedzUsuń
  58. I always used to read piece of writing in news papers but now as I am a
    user of web therefore from now I am using net for content, thanks to web.

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017