05 lipca 2016

Rusz się!

David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You Poland


Tyle rzeczy każdy z nas planuje zrobić w jakimś określonym czasie, a ile z nich faktycznie udaje nam się wykonać? Czas wreszcie wziąć się w garść i zacząć działać, nie poprzestawać na planach a dążyć do ich spełnienia. Mój plan to zwiedzenie większości krajów i miast, a teraz do niego dążę. Zaczęłam jednak od małych celów, dlatego na mojej wakacyjnej liście "do zrobienia" widnieją tylko wyjazdy do blisko umieszczonych mojej miejscowości miast. Powoli robię ze swoim życiem coraz więcej i wdrażam do niego wszystkie plany siedzące w mojej malutkiej główce. Ty też wreszcie RUSZ SIĘ! Wykorzystaj te dwa miesiące na plany, których nie masz możliwości wykonać w roku szkolnym. Twoją wymówką już nie może być nauka na sprawdzian czy kartkówkę. Stwórz listę i wykonuj wymienione na niej punkty. Czerp maksimum z wolnego czasu. Wakacje są idealną okazją do wypróbowania nowych rzeczy. Chcesz mieć bloga? To dobry moment na założenie go! Chcesz umieć jeździć na rolkach? Umów się z koleżanką i spróbujcie razem! Chcesz zwiedzić trochę świata? Wybierz chociażby najbliższe miasto! Poznaj nowych ludzi, którzy mogą okazać się świetnym towarzystwem do spełniania Twoich kolejnych celów. Uwierz w swoje możliwości i nie daj się zepchnąć z drogi prowadzącej na sam szczyt zwany CELEM. To od Ciebie zależy w jakim czasie pokonasz ten dystans. Uwierz, że potrafisz osiągnąć wiele i po prostu RUSZ SIĘ, bo nawet zrobienie czegoś z niczego jest czymś pełnym podziwu.


























| shirt - click | bag - h&m | made with D. |

A Ty, od jakiego celu zaczniesz? 

80 komentarzy:

  1. Od zawsze marzą mi się podróże, w te wakacje podróżuje na rowerze, do wiosek oddalonych o kilka kilometrów i cóż, można by powiedzieć że sobie " zwiedzam " lmao, jestem osobą która ma wielkie ambicje, ale niestety szybko traci zapał, próbuje coś z tym zrobić i tak jak dzisiaj postanowiłam pójść biegać o 6 rano to wyłączyłam budzik, no cóż, może zdziałam coś wieczorem. To będzie mój pierwszy cel który muszę spełnić bo mam dość bycia małym grubaskiem XD
    Post bardzo motywacyjny, no ale już Ci to mówiłam hahaha,
    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokłądnie!

    Trzeba brać życie w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis
    Trzymam kciuki aby zrealizowanie twoich planów się udało
    Świetnie to ujęłaś, że trzeba brać życie w swoje ręce
    Post bardzo dojrzały
    Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super motywujący post;) ja sobie wyznaczylam cel zeby systematycznie ćwiczyc, i wyrzeźbić swoje cialo, trwam juz w tym postanowieniu 3 miesiące i teraz stało się to jedną z moich ulubionych czynności :D cel jeszcze nie osiągnięty, ale z każdym dniem jestem coraz bliżej;) pozdrawiam serdecznie i licze na wiecej takich wpisow :)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta torebka i koszula też, jestem koszulowym maniakiem ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post! Ja już zaczęłam od spełniania swoich celów... W ten czwartek spełnia się jedno z moich największych marzeń bowiem jadę do Londynu z moją przyjaciółką. Sama nie mogę w to uwierzyć... Wiąże się to również z innymi moimi celami np ze spotkaniem idola co w mojej sytuacji jest realne.
    Muszę Ci powiedzieć że troszeczkę mnie wsparłaś... Od dawna zamierzam opublikować swoją własną książkę na wattpadzie (portal społecznościowy na którym możesz czytać książki) jednak cały czas tracę wiarę w siebie i zastanawiam się czy to faktycznie dobry pomysł... Chociaż wakacje są po to, aby próbować nowych rzeczy!:)
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała zwiedzać różne miasta i państwa! ale zawsze brakuje mi na to czasu aby samej się gdzieś wybrać :(
    piękne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post <3 świetne zdjęcia :)
    obserwuje :)
    Zapraszam na bloga <3
    https://kanatalia.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia!
    Ja chciałabym przede wszystkim zrobić teraz te rzeczy na które nie miałam wcześniej czasu.
    Oprócz tego spędzać czas inaczej, np baseny, zalewy.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo motywujący post :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. weszłaś w slip-on'ach do wody czy to jakieś złudzenie? :D
    ja chciałabym dużo pozwiedzać jednak niestety do dalszych wypraw brakuje mi często towarzystwa, bo moi znajomi zbytnio nie dzielą ze mną tej pasji podróżowania :(
    po wakacjach idę do nowej szkoły i mam nadzieję że uda mi się poznać jakieś świetne osóbki :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Sama staram się te wakacje wykorzystać w 100% na rzeczy na, które normalnie nie mam czasu.
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam już tyle wolnego czasu co kiedyś. Niestety 2-tygodniowy urlop nie pozwala na zrobienie niczego. :( Jedynie krótki 3-dniowy wyjazd nad morze i tyle :(

    Pozdrawiam
    dressed-in-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lista to dobry pomysł, sama często je stosuje, a w tym wypadku napewno się przyda :)

    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygladasz , bardzo ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis! Śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz! :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja napisałam swoją liste planów na wakcje i jak na razie sie jej trzymam hah:)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę stworzyć wreszcie taką wakacyjną listę i starać się wypełnić wszystkie punkty :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia. Ja obecnie realizuję rzeczy, które w roku szkolnym nie miałam czasu wykonywać ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia. Wakacje to czas, kiedy wszystko możemy zmienić w naszym życiu. W końcu zaczęłam prowadzić bloga i zamierzam podróżować :)
    Dzięki za odwiedziny ♥
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zajmuję się blogiem, piszę listy, spędzam czas z przyjaciółmi. Kilka planów do realizacji też jest, :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo osób właśnie narzeka,że chciałoby już wakacje,bo nie ma czasu na to i na tamto a jak przychodzi co do czego to nie wykorzystują tego czasu . Ja też należałam do tych osób. I należałabym dalej gdyby nie obowiązki w wakacje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, masz cudowne włosy ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia!


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  26. O jej jaki świetny post.
    Masz świetny styl pisania.
    Śliczne zdjęcia
    Konkurs zapraszam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba dążyć do spełniania swoich celów !:) Świetne fotki:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wakacje to czas gdy wreszcie możemy ruszyć dupy i zrobić coś co chcieliśmy zrobić. Denerwują mnie osoby, które cały czas przesiadują w łóżku a gdy wakacje się kończą narzekają, że nic ciekawego nie robiły... Motywujący post i śliczne zdjęcia!♥

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo motywujący post i śliczne zdjęcia, masz racje nie ma co siedzieć cały czas na kanapie skoro są wakacje i masa wolnego czasu, trzeba coś zrobić pożytecznego! x

    http://notaworkofart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo, Twój wpis bardzo mnie dotyczy - właśnie od dziś jestem po obronie także mam mnóstwo czasu wolnego i mam nadzieję, że zrealizuję większość swoich planów!
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z przyjemnością będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam ciepło - www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Jestem w szoku, że ktoś myśli i planuje tak jak ja! Dosłownie mam takie same plany na wakacje! Chcę jakieś zmiany, zwiedzać nowe miejsca, czerpać z nich energię! <3 Plus śliczne zdjęcia!

    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. is so cute *-*


    https://lissiyeceniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz rację! Najlepszym podsumowaniem jest Twoje podsumowanie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  35. Coraz więcej takich postów z powodu wakacji, a ja uwielbiam czytać je wszystkie, bo to daje motywację do działania :) Nie powinniśmy marnować tego pięknego czasu, tylko właśnie zacząć robić to, na co od września z pewnością nie będziemy mogli sobie pozwolić. Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  36. Święta prawda, a choć to wiem i bardzo się staram często różnie to wychodzi. Mam dużo zapału, ale jest on przeważnie krótkotrwały. :( Może jednak uda się zebrać w kupę jakoś i choć wykonać jedną rzecz zaplanowaną na te wakacje :D
    Śliczne zdjątka <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przyjemny, motywujący post!
    I zdjęcia są świetne!
    Pozdrawiam misia :)

    https://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja akurat obiecałam sobie, ze w te wakacje ruszę się z domu. Będę spotykać się ze znajomymi. Mieszkam w Trójmieście. Jest tu pełno miejsc których nie widziałam. Pełno plaż na których nie byłam. Moim celem jest odwiedzić te miejsca. Wykąpać się właśnie na tych plażach :D I oczywiście dobrze się przy tym bawić!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo łądnie yglądasz, podoba mi się ta stylizacja i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja się muszę RUSZYĆ, żeby zrobić kilka rzeczy w te wakacje :D
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  41. motywujące. w przyszłym tygodniu mam obronę - potem zacznę działać ; D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym żeby te wakacje były najlepsze w moim życiu i chciałabym wykorzystać je na 100%. Czy mi się to udaje? Jak na razie chyba nie za bardzo. Ale mam nadzieję, że już niedługo wyjadę na wieś i posiedzę trochę na świeżym powietrzu.
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  43. Lenistwo to straszna wada. Ale tak na prawdę każdy jest mniej lub bardziej leniwy. Po prostu cały czas każdy toczy z tym wojnę :) Świetny post :*!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja staram się zrobić wszystko co zaplanowałam i nie marnować ani jednego dnia wakacji :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja dopiero wróciłam z nad morza, więc póki co nie mam zamiaru się ruszać. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wakacje to świetny okres na zrobienie czegokolwiek poza siedzeniem na tyłku ;)
    Niestety widząc po swoich znajomych muszę stwierdzić, że dla niektórych siedzenie na tyłku jest najciekawszym zajęciem.
    Zapraszam do mnie <KLIK>


    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia :*
    Zapraszam do mnie https://t-beyourself.blogspot.com/
    Jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Niby zapału dużo, ale u mnie nie trwa od długo. :P Świetna notka. I super zdjęcia. :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojejj, jak dużo zdjęć, bardzo ładnie wyszłaś:) Mój cel to hmm na razie przede wszystkim studia, w tym roku zdałam mature i wybieram sie na pedadogikę specjalną. Oprócz tego również mam w planach zwiedzić kilka miast w Polsce w najbliższym czasie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  50. 2,4 i 5 zdjęcie zajebiste! :) Zgadzam się z twoimi słowami:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/07/in-my-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  51. motywacja na 101%!
    http://rebeellious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia!
    Super pomysł na posta, który motywuje:)

    Zapraszam do siebie
    http://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo motywujący post:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzięki, nareszcie ktoś powiedział mi, że mam się w końcu ruszyć. Tak zrobię!

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ojejku, post mega motywuje ♥ mam mnóstwo marzeń i aż nie wiem od czego zacząć :O też chciałabym dużo podróżować, rozwijać siew różnych dziedzinach,a czasem zapominam, że chcieć to móc :)
    piękne zdjęcia ♥ uwielbiam twój typ urody i włosy :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny post ;) lubię takie czytać.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne zdjęcia! Szczególnie to 6 od góry, najbardziej przykuło moją uwagę, takie troszkę artystyczne ;) A co do posta to bardzo motywujący, zamierzam te wakacje wykorzystać w 100%! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Super zdjęcia ;) ja nie marnuję wakacji ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wystarczy chcieć i jak w poście zawarte - ruszyć się :D
    Ładne zdjęcia ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny i bardzo motywujący post, życzę ci udanych wakacji jak i wszystkich podróży :)
    jeśli masz czas lub chęć to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja mam sporo planów i jak na razie wszystkie powoli spełniam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie motywujący post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Najlepiej zacząć od mniejszych celów, aby później móc osiągać coraz to większe. Przeszło 2 lata temu postawiłam sobie pewien cel i udało mi się go osiągnąć, dostałam się na zagraniczne studia i strasznie się z tego cieszę :)
    Masz piękne włosy, widać, że są grube i tak ich dużo. Zazdroszczę.

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. ja zaczęłam od tych małych celów, inne zostawiam niestety na za rok jak będę mieć już 18naście :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Such cool photos ! They look really nice.
    I'm a new follower !
    Hope you can check my blog and if you like it maybe follow me too :)
    Xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawy post :) A zdjęcia bardzo fajne :)
    Chętnie obserwuję :)
    Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pięknie to wszystko napisałaś :) Warto dążyć do celów i wprowadzać zmiany w życie :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki :*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Super zdjecia:)
    https://diamondskyandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam tę piosenkę! :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też na te wakacje zaplanowałam wyjazdy do miast, które są blisko mnie. Za to za rok mam nadzieję, że uda mi się wyjechać trochę dalej, ale oczywiście nie wszystko na raz, a raczej małymi kroczkami do przodu. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczna koszula! :)
    Ja pracuje, ale każdy wolny dzień staram się wykorzystać, a szczególnie weekendy! ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  73. najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. super zdjęcia :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciekawe zdjęcia, aż zamarzyły mi się wakacje, których w tym roku niestety nie będę miała :(

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017