25 sierpnia 2016

Back To School: ZESZYTY

EXO - Lotto


Rok temu zaplanowałam sobie post z serii Back To School, który ostatecznie nie pojawił się na blogu przez brak internetu na obozie w Grecji. Postanowiłam wykorzystać pomysły na zeszyty, które wtedy przyszły mi do głowy i pokazać Wam je w tym roku.


Na samym początku wszystkie zeszyty okleiłam kartką z bloku technicznego. Do pierwszych trzech zeszytów wykorzystałam plakaty idoli. Odrysowałam na plakacie zeszyt, a następnie podzieliłam go na równe paski, które przykleiłam na zeszyt w małych od siebie odstępach.


Kolejne dwa pomysły zrealizowałam z myślą o blogu. Znalazłam w internecie dymek, który przerysowałam na białą kartkę (jeśli macie drukarkę możecie od razu wydrukować gotowy wzór), po czym przykleiłam na nim literki, jakie możecie znaleźć w dużym sklepie typu Auchan lub w jakimkolwiek papierniczym. Następnie dymek powędrował na zeszyt i myślę, że prezentuje się całkiem fajnie, a w dymku możecie napisać COKOLWIEK.


Do ostatniego zeszytu wykorzystałam katalog AVON’u. Na tekturce narysowałam trójkąt i odrysowywałam go w innych, byle jakich miejscach. Wycięłam trójkąty, ułożyłam je na zeszycie i przykleiłam.


Mam nadzieję, że któryś z pomysłów przypadł Wam do gustu. Wszystkie są, moim zdaniem, bardzo łatwe. Jeśli skorzystacie z któregoś i podzielicie się zdjęciem na instagramie – koniecznie mnie oznaczcie (@k4ti3m00n)! Ja tymczasem wracam do "leniuchowania", bo zostało mi już na to mało czasu. Jeśli jeszcze nie wzięliście udziału w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z trzech zestawów, macie jeszcze kilka dni - KLIK!

49 komentarzy:

  1. Ja jestem zbyt leniwa żeby robić jakieś DIY do szkoły. Sama myśl o tym, że będziemy spędzać tam po kilka godzin dziennie mnie męczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie na szczęście pierwszy raz to nei dotyczy. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę kupić już zeszyty z ładnymi okładkami, bo nie mam czasu na takie rzeczy haha. Ale bardzo podobają mi się Twoje pomysły!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły ale jestem za leniwa żeby robić sama zeszyty XD

    Pozdrawiam,
    ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wymyśliłaś :)
    Musiał dużo pracy w to włożyć. Bardzo mi się podoba taki pomysł :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalne pomysły, ale ja zawsze szłam na łatwiznę i kupowałam zawsze gotowe, jedynie pierwszą stronę odręcznie rysowałam w różne dziwne literki tworzące nazwy przedmiotów. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie *.* Ja wszystkie kupowałam, wystarczy, że zapełnić będę musiała je sama :D
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł. Ja nigdy nie brałam się za dekorowanie zeszytów :D
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa lata temu właśnie tak się bawiłam zeszytami i ozdabiałam je sama przez co były mega oryginalne i bardziej mi sie podobaly, bo mialy nutkę mnie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zeszyty :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy!
    Mi kompletowanie wyprawki zawsze sprawiało niezłą frajdę

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wakacji we Wiedniu ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga:
    byqlaudia.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ci to wyszło :) Masz fajne pomysły, ale ja wolę kupić gotowe zeszyty ponieważ nie mam talentu do tego typu rzeczy i nigdy mi to ładnie nie wychodzi :/

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, wygląda naprawdę oryginalnie. Super pomysł.

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są takie zeszyty. :) Rok temu robiłam coś takiego.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sleep all day blog all night skradło moje serce :D
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super! :) z JB najlepszy!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zeszyty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne pomysły, gdybym chodziła jeszcze do szkoły na pewno jakiś pomysł bym wykorzystała najbardziej podoba mi się ten ostatni z avonem, taki spontaniczny a wyszło naprawdę genialnie! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne pomysły, każdy na swój sposób jest mega! :) niestety nie jestem za bardzo zdolna plastycznie, eh.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. robiłam kiedyś podobne zeszyty jak ten ostatni
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne pomysły, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne pomysły, a najbardziej spodobał mi się ostatni :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł z robieniem okładek na zeszyty jest bardzo fajny i pomysłowy, jednak jestem zbyt leniwa, żeby takie robić :D
    Ten z Justinem - idealny <3

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten sposób z trójkątami wykorzystałam parę lat temu. A dymki są super, chyba wykorzystam ten pomysł :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super pomysły!!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Superowe zeszyty ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zeszyty, bardzo mi się podobbają :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale superpomysł z tymi blogerowymi zeszytami

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super pomysł na zeszyty do szkoły. Chętnie wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba zeszyty z dymkami najbardziej mi sie podobaja! Uwielbiam prostote a to na dodatek jest tak przepiekne!<3
    Ogolnie swietne pomysly na pewno ktorys z nich wyprobuje w wolnym czasie! Haha tez nie mam drukarki i strasznie nad tym ublowam bo znajduje miliard rzeczy ktore chce wydrukowac a pamietam ze kiedy mialam drukarke stala nie uzywana! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Kreatywnie :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Love it!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł, gdy nie można znaleźć swojego wymarzonego zeszytu! Osobiście pewnie nie miałabym tyle cierpliwości, aby siedzieć, wycinać i przyklejać :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam jak w podstawówce 'owijałam' sobie zeszyty plakatami, haha.
    Świetne pomysły!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chyba nie umiałabym zrobić takich zeszytów, więc podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. This is great!
    I follow you via GFC
    Kisses
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pomysły nawet ciekawe, jak kto woli

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super zeszyty !

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie super, uwielbiam takie diy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne okładki :)
    powodzenia w nowym roku szkolnym, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ Każdy nowy obserwator/komentarz motywuje mnie do dalszej pracy
★ Zostaw link do swojego bloga a postaram się zajrzeć
★ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
★ Nie bawię się w "obserwacja = obserwacja", jeżeli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, jeżeli twój mi się spodoba zrobię to samo
★ Jeżeli chcesz napisać tylko coś w rodzaju "fajny blog, wpadnij do mnie" to sobie daruj

Zaula, 2017